abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:32:51 #76
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_81393450
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:30 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Je zit in het US topic.
Ja, en voor zover ik weet word de nieuwe aflevering daar pas vanavond uitgezonden, vandaar dat ik in de war was Maar het is me inmiddels duidelijk.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_81393579
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:32 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, en voor zover ik weet word de nieuwe aflevering daar pas vanavond uitgezonden, vandaar dat ik in de war was Maar het is me inmiddels duidelijk.
Komt volgens mij omdat hij al op woensdagavond word uitgezonden in Canada.
pi_81393735
Goede epi wel deze week. Die gravedigger was echt evil....zo bloed onder de nagel vandaan aan het halen. Mss moeten ze Max nog een kansje geven met zn geweer, dan is het echt helemaal over
pi_81393821
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Komt volgens mij omdat hij al op woensdagavond word uitgezonden in Canada.
Ah vandaar....dacht dat het gewoon foutief op tvcountdown stond aangegeven Check gewoon iedere ochtend de site van EZTV en pak de dingen die ik kijk eruit.
pi_81394007
''I Dont want you to kill people for me dad' , ' Buy me a sweater instead, like a regular dad ( of iets dergelijks )

Geniale tekst van Brennan naar Max

EDIT :

Wat een vreselijk goede ep! Echt een van de beste ooit van Bones. Het had alles ; spanning, humor, drama en bruisende chemie Plus Patricia Belcher als Coraline speelde weer mee, en deed dat weer met fleur

De scene dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het einde was ook erg goed met Angela en Hodgins die het huwelijk bekend maakten, en de scene tussen Booth en Brennan...

Iets zegt me ( geen spoiler, pure speculatie ), dat ze tijdelijk uit elkaar gaan als partners of iets dergelijks.

Bones, echt fantastisch, ben helemaal in mijn sas. Gewoon briljant : 9,9/10 wat ik niet vaak zeg

[ Bericht 67% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2010 21:11:41 ]
  vrijdag 14 mei 2010 @ 07:03:51 #81
71919 wonderer
pi_81406657
Vond het wel tof, ja. Ik kende de voorgeschiedenis verder helemaal niet (ik kijk pas sinds dit seizoen en vind het niet leuk genoeg om al die andere seizoenen ook te kijken) maar die valse bitch alleen al was leuk om naar te kijken
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:12:28 #82
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_81414689
Ooow wonderer de vorige seizoenen zijn veel beter! Zack Addy! vind dit seizoen juist iets minder. De cases zijn iets minder dan voorgaande seizoenen en de mulder en scully vibes zijn ook zo fustri.
Maar eindelijk gravedigger case afgesloten, ik ben benieuwd of ze haar vanuit de gevangenis laten terug komen. Zoals Howard Epps
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_81475950
ik vond het wel een raar einde omdat het niet het seizoenseinde is.. Maar heb gehoord dat de laatste aflevering van het seizoen over
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat

overigens, die cliffhanger van vorig seizoen kwam amper terug dit seizoen
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_81476241
Is aankomende epi de seasonfinale?

Echt volgende week megadip...ineens niets meer te kijken

Nouja ook niet helemaal waar...heb nog een seizoen Heroes en Dollhouse staan, beide gecancelled dus ook niet echt een sterke behoefte om nog te kijken eigenlijk...maar mocht ik me erg gaan vervelen
pi_81480052
Volgende week is de finale ja ; net als de meeste andere series. Jammer om weer tot september te wachten
pi_81486902
op de een of andere manier pik ik tijdens de stops altijd weer nieuwe series op, waardoor ik het volgende seizoen NOG meer te kijken heb
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_81488480
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:47 schreef sbientje het volgende:
op de een of andere manier pik ik tijdens de stops altijd weer nieuwe series op, waardoor ik het volgende seizoen NOG meer te kijken heb
Ernstig is dat he? Ik heb Dexter en True Blood nog op mn te kijken lijstje staan...
pi_81488762
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:47 schreef sbientje het volgende:
Zo gaat dat bij mij nou ook altijd. Gelukkig laat ik ook nog vaak dingen weer vallen en worden er dingen gecancelled.
Ik heb nu bijna 40 series op m'n lijst staan die ik volg of heb gevolgd. In de praktijk zijn dat zo'n 8 series die "draaien". Ik kan dus precies elke dag een half-uutje of een uurtje "TV" kijken
pi_81488890
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:31 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Zo gaat dat bij mij nou ook altijd. Gelukkig laat ik ook nog vaak dingen weer vallen en worden er dingen gecancelled.
Ik heb nu bijna 40 series op m'n lijst staan die ik volg of heb gevolgd. In de praktijk zijn dat zo'n 8 series die "draaien". Ik kan dus precies elke dag een half-uutje of een uurtje "TV" kijken
ik heb er maar 12 ofzo, mee rkan ik echt niet bolwerken hahaha
  Redactie Frontpage zondag 16 mei 2010 @ 15:19:09 #90
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_81490583
Eindelijk gezien. Had geen promo's gezien of gelezen, dus wist niet dat dit over de Gravedigger zou gaan Toffe ep maar wel een raar einde

Overigens vind ik de huidige afleveringen veeeel beter dan die van eerdere seizoenen, maar dat komt deels doordat Brennan wat menselijker is geworden
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_81622758
Vanavond is de season finale te downloaden...jippie ahoy!
SPOILER
pi_81624730
Oh foutje, morgenavond pas
pi_81627128
wel grappig, finale van vorig seizoen heette The end in the beginning... die van vanaaf heet the beginning in the end...
pi_81661375
Damn, nu blijkt dat we alsnog tot morgen moeten wachten ; want Bones word in Canada deze week ook pas aankomende nacht uitgezonden. Achja, kan ik morgen in een keer de nieuwe kijken van Lost ( TV ) , Grey's en Bones
  vrijdag 21 mei 2010 @ 03:37:21 #95
71919 wonderer
pi_81704930
Suffe aflevering... House was ook al zo zoetsappig. Wat heeft Fox dit jaar?
pi_81705794
Suffe aflevering idd. Ze hadden het wel wat beter mogen opbouwen.
SPOILER
pi_81715089
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Suffe aflevering idd. Ze hadden het wel wat beter mogen opbouwen.
SPOILER
Ze wisten al zeker dat ze een 6e seizoen zouden krijgen, in seizoen 4 werd de serie voor 2 seizoenen vernieuwd, dus seizoen 5 en 6.

Ik vond hem eigenlijk ook een beetje suf en saai, vooral na het zien van de Grey's Anatomy seizoen 6 finale. Maar het verhaal van Brennan startte vorige week al ; toen ze weer in die taxi stapte, en zei dat haar toekomst niet zeker was, dat ze niet wist wat ze wou.

Toch vond ik hem ook wel mooi op het punt dat iedereen weggaat, behalve Saroyan en Sweets dan. Maar ik had eigenlijk gehoopt dat ze niet zouden gaan en een relatie zouden starten..

Nu zul je zien dat als ze terugkomen, ze veranderd zijn en misschien een relatie hebben of iets dergelijks...en ik wil dat ze samen komen.

Hij was in ieder geval beter dan seizoen 4 finale, en ook geen grote cliffhanger wat het draaglijker maakt.

Toch benieuwd hoe het volgend seizoen gaat ; of ze dan een jaar vooruit springen of iets dergelijks..
pi_81715621
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:48 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ze wisten al zeker dat ze een 6e seizoen zouden krijgen, in seizoen 4 werd de serie voor 2 seizoenen vernieuwd, dus seizoen 5 en 6.

Ik vond hem eigenlijk ook een beetje suf en saai, vooral na het zien van de Grey's Anatomy seizoen 6 finale. Maar het verhaal van Brennan startte vorige week al ; toen ze weer in die taxi stapte, en zei dat haar toekomst niet zeker was, dat ze niet wist wat ze wou.

Toch vond ik hem ook wel mooi op het punt dat iedereen weggaat, behalve Saroyan en Sweets dan. Maar ik had eigenlijk gehoopt dat ze niet zouden gaan en een relatie zouden starten..

Nu zul je zien dat als ze terugkomen, ze veranderd zijn en misschien een relatie hebben of iets dergelijks...en ik wil dat ze samen komen.

Hij was in ieder geval beter dan seizoen 4 finale, en ook geen grote cliffhanger wat het draaglijker maakt.

Toch benieuwd hoe het volgend seizoen gaat ; of ze dan een jaar vooruit springen of iets dergelijks..
Ik denk dat er twee mogelijkheden zijn
1) De serie begint weer bij de terugkomst van de laatste persoon, wss Bones, en dan wordt ze gelijk weer op een nieuwe zaak gezet. Wat er dan in hun reizen is gebeurd krijg je gaandeweg te horen. Een van de twee heeft ergens een love intereset opgedoken die hem/haar onverwachts komt opzoeken.

2) Iemand maakt tijdens de reis wat mee en trommelt de rest op om een moord op te lossen.
pi_81715817
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik denk dat er twee mogelijkheden zijn
1) De serie begint weer bij de terugkomst van de laatste persoon, wss Bones, en dan wordt ze gelijk weer op een nieuwe zaak gezet. Wat er dan in hun reizen is gebeurd krijg je gaandeweg te horen. Een van de twee heeft ergens een love intereset opgedoken die hem/haar onverwachts komt opzoeken.

2) Iemand maakt tijdens de reis wat mee en trommelt de rest op om een moord op te lossen.
Heb even rondgekeken en dit gevonden

Next Season plans

Dus toch de 1 jaar forward, en ze brengen wat nieuwe recuring spelers mee...jammer..gaan ze het verhaal nog langer uitstellen.

Ik begrijp de producers best, dat ze bang zijn dat ze kijkers verliezen als Bones en Booth samenkomen, echt waar ; maar op dit punt moeten ze toch wel een keer...als ze nu weer potientele love interest voorstellen blijft de saga voor altijd duren. Jammer. Ze moeten gewoon een keer durfen! Al die chemistrie is leuk, maar die is er ook nog wel als ze samen komen.

Ze willen zo graag verandering ; nou, als hun bij elkaar komen heb je verandering. Ze mogen dan niet meer samen werken volgens mij...laat dan zien hoe ze daar dan mee omgaan..

Maarja ik ben Hart Hanson niet helaas
  Redactie Frontpage vrijdag 21 mei 2010 @ 21:12:36 #100
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_81738053
Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij deze aflevering

En waarom is er verdorie nog aan toe nog niet een serie geweest die afsloot met een steamy zoenscene Gewoon omdat het kan!

* Etcetera gaat Grey's Anatomy kijken.
Daar gebeurd op dat gebied in elk geval voldoende
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')