abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100168865
Hallo fokkers,

Omdat ik zelf een fan ben van Het Blok ( nu alweer 2011 ), een topic over alles wat met Het Blok te maken heeft qua klussen etc etc.

Het verbaast me steeds weer hoe niet-klussers tot de meest slimme en geniale oplossingen komen en dat het eindresultaat toch meestal verbluffend is.

De eerste aflevering begint 31 augustus uiteraard op Net 5.

Dus kijken jullie wel of niet, wat vinden jullie van het programma en de klussen / verbouwingen?

[ Bericht 12% gewijzigd door bobenjanneke op 31-07-2011 21:15:39 ]
pi_100178647
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 21:00 schreef bobenjanneke het volgende:
Hallo fokkers,

Omdat ik zelf een fan ben van Het Blok ( nu alweer 2011 ), een topic over alles wat met Het Blok te maken heeft qua klussen etc etc.

Het verbaast me steeds weer hoe niet-klussers tot de meest slimme en geniale oplossingen komen en dat het eindresultaat toch meestal verbluffend is.

De eerste aflevering begint 31 augustus uiteraard op Net 5.

Dus kijken jullie wel of niet, wat vinden jullie van het programma en de klussen / verbouwingen?
ja ik kijk het en waarom weet ik niet, klussen kunnen ze 9 van de 10 keer niet en maken echt bagger
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_100180051
ik kijk het ook, of althans probeer het te kijken als ik het kan zien. Lijkt me weer lachen geblazen niks meer niks minder. Je wil tenslotte wel zien hoe anderen klussen nietwaar?
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_100180401
Thanks for the reminder!
t Blok is leuk idd, beetje klussen, beetje drama op z'n tijd omdat de helft niet kan klussen of door de stress relatie problemen krijgt. Maar uiteindelijk wordt het vaak toch nog mooi ook.
pi_100183445
Vind het meer een soapserie waarbij het programma meer draait om de sores, de ruzies en de emoties, dan om het klussen zelf.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_100185073
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 07:28 schreef blomke het volgende:
Vind het meer een soapserie waarbij het programma meer draait om de sores, de ruzies en de emoties, dan om het klussen zelf.
Daarom kijk ik het ook :9
Plus dat ik altijd wel benieuwd ben naar de aankleding.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_100185601
We zitten altijd in TV met de reeks: Nieuw seizoen Het Blok op komst :)
  Moderator maandag 1 augustus 2011 @ 11:25:45 #8
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_100187492
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 07:28 schreef blomke het volgende:
Daarom is het ook wel een geweldig programma om af en te te volgen O-)
Leedvermaak is ook vermaak :%
pi_100189867
De afgelopen jaren werden ze gesponsord met gereedschap door Skill.
Volgens mij is dat toch een middenmoter merk?
pi_100189906
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:37 schreef bobenjanneke het volgende:
De afgelopen jaren werden ze gesponsord met gereedschap door Skill.
Volgens mij is dat toch een middenmoter merk?
hoogstens, het zit eerder aan de onderkant van de dhz markt volgens mij
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  FOK!fotograaf maandag 1 augustus 2011 @ 12:55:24 #11
17893 Forno
pi_100190407
Ben het met Blomke eens. En aangezien ik gtst ook niets aan vind, zap ik vrolijk verder. Ze selecteren een paar labiele stelletjes in de hoop dat ze ruzie krijgen. En verrek het gebeurt ook nog!
pi_100192514
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:55 schreef Forno het volgende:
Ben het met Blomke eens. En aangezien ik gtst ook niets aan vind, zap ik vrolijk verder. Ze selecteren een paar labiele stelletjes in de hoop dat ze ruzie krijgen. En verrek het gebeurt ook nog!
Groot misverstand dat het een klusprogramma is. Dat is het niet, het is een reallifesoap, waar het klussen voor de omgeving zorgt.
pi_100192651
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:59 schreef Piles het volgende:

[..]

Groot misverstand dat het een klusprogramma is. Dat is het niet, het is een reallifesoap, waar het klussen voor de omgeving zorgt.
Daar heb je gelijk in, het is zeker geen klusprogramma, maar ik vind het leuk om naar Het Blok te kijken.
Zowiezo zijn er geen echte klusprogramma's met goede uitleg e.d. op televisie.
pi_100192690
Ik volg het al jaren, vind het heel leuk. Vooral het eindresultaat, ik vind het jammer als er koppels uitvallen en een ander met de gebakken peren zit, zoals vorig jaar met die mislukte parachute. Maar behalve dat vind ik het heel leuk.
pi_100193735
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:38 schreef densmee het volgende:

[..]

hoogstens, het zit eerder aan de onderkant van de dhz markt volgens mij
Zie Skill niet veel meer liggen in DHZ-zakenn. Is Bosch-groen beter met z'n boormachines?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  FOK!fotograaf maandag 1 augustus 2011 @ 14:58:59 #16
17893 Forno
pi_100194500
Bosch-groen is beter dan Skill. Natuurlijk zijn er in de Bosch-groen lijn ook weer verschillen tussen wattages en vermogens, maar kwaliteit van de onderdelen is gewoon beter. Ik zet Skill naast Black & Decker en net boven de eigen merken van de bouwmarkten. Bosch-groen is net zo goed als de consumenten machines van de metabo's, hitachi's etcetera die ze in de bouwmarkten verkopen.
pi_100194915
Bedankt maar weer!
pi_100222999
Kijken of er weer een "pinkeltje" in zit die ze slijptol helemaal verkeerd vastpakt :P
pi_100224108
Vorig jaar het seizoen met de potten, dit keer met de mannelijke variant. Leuk om te zien dat ze van allerlei pluimage naar binnen halen!

Wij zitten er al weer klaar voor :)
pi_100224342
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Vorig jaar het seizoen met de potten, dit keer met de mannelijke variant. Leuk om te zien dat ze van allerlei pluimage naar binnen halen!
Dat is wel het leuke: ieder stel pakt een klus op een unieke (lees: eigen klunzige) manier aan. Kan me ehrinneren dat een stel (dacht 2 zussen) een gipsplaat moesten monteren. Ze kregen het niet voor elkaar om een schroef in de plaat te draaien: elke keer knak en de schroef ging om.
pi_100224510
Maar ik kan me ook Maartje ( :') ) van vorig jaar herinneren die echt wel wist waar ie mee bezig was en zij kregen het voor elkaar om elke keer op tijd klaar te zijn met een hoge kwaliteit.

Het ligt er vaak ook aan wat voor een appartement ze moeten doen, de dames beneden kregen echt een schijt appartement met die woonkamer zonder raam bv. Maak daar maar iets van, dat is geen makkie :)
pi_100224622
het debiele is dat ze kamers op moeten leveren iedere keer en niet gewoon alles op het einde.

Als ik een houten vloer wil leggen dan leg ik deze meteen overal, en niet de ene week de woonkamer, dan de week daarna doorleggen in de keuken, dan doorleggen in de hal etc.

Zelfde als met schilderen en plaatsen van metal stud wanden oid. Dat doe je toch ook ALLEMAAL tegelijk,, en niet kamer voor kamer.

Maarja, dat ze een trap opstappen die onder een hoek van 30 graden staat en dan verbaasd zijn dat deze onderuit glijdt is wel mooie televisie..
  Moderator dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:00:53 #23
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_100224626
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 08:19 schreef dapluiz het volgende:
Kijken of er weer een "pinkeltje" in zit die ze slijptol helemaal verkeerd vastpakt :P
Dat was idd. behoorlijk geniaal :') _O-
pi_100225179
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:00 schreef _VoiD_ het volgende:
het debiele is dat ze kamers op moeten leveren iedere keer en niet gewoon alles op het einde.

Als ik een houten vloer wil leggen dan leg ik deze meteen overal, en niet de ene week de woonkamer, dan de week daarna doorleggen in de keuken, dan doorleggen in de hal etc.

Zelfde als met schilderen en plaatsen van metal stud wanden oid. Dat doe je toch ook ALLEMAAL tegelijk,, en niet kamer voor kamer.

Maarja, dat ze een trap opstappen die onder een hoek van 30 graden staat en dan verbaasd zijn dat deze onderuit glijdt is wel mooie televisie..
Tsjah, anders zou het wel een heel lang geheel worden. Je moet een doel stellen per zoveel tijd, anders wordt het niks. En ik zie niet veel andere opties daartoe dan tussen opleveringen.

Ze krijgen gelukkig wel nog aan het eind om de andere kamers af te maken. Of net als Maartje ( :') ) gewoon op tijd klaar zijn dan kan je her en der nog wat extra doen.
pi_100226124
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 08:19 schreef dapluiz het volgende:
2 keer ook _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')