ja ik kijk het en waarom weet ik niet, klussen kunnen ze 9 van de 10 keer niet en maken echt baggerquote:Op zondag 31 juli 2011 21:00 schreef bobenjanneke het volgende:
Hallo fokkers,
Omdat ik zelf een fan ben van Het Blok ( nu alweer 2011 ), een topic over alles wat met Het Blok te maken heeft qua klussen etc etc.
Het verbaast me steeds weer hoe niet-klussers tot de meest slimme en geniale oplossingen komen en dat het eindresultaat toch meestal verbluffend is.
De eerste aflevering begint 31 augustus uiteraard op Net 5.
Dus kijken jullie wel of niet, wat vinden jullie van het programma en de klussen / verbouwingen?
Daarom kijk ik het ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:28 schreef blomke het volgende:
Vind het meer een soapserie waarbij het programma meer draait om de sores, de ruzies en de emoties, dan om het klussen zelf.
Daarom is het ook wel een geweldig programma om af en te te volgenquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:28 schreef blomke het volgende:
Vind het meer een soapserie waarbij het programma meer draait om de sores, de ruzies en de emoties, dan om het klussen zelf.
hoogstens, het zit eerder aan de onderkant van de dhz markt volgens mijquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:37 schreef bobenjanneke het volgende:
De afgelopen jaren werden ze gesponsord met gereedschap door Skill.
Volgens mij is dat toch een middenmoter merk?
Groot misverstand dat het een klusprogramma is. Dat is het niet, het is een reallifesoap, waar het klussen voor de omgeving zorgt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:55 schreef Forno het volgende:
Ben het met Blomke eens. En aangezien ik gtst ook niets aan vind, zap ik vrolijk verder. Ze selecteren een paar labiele stelletjes in de hoop dat ze ruzie krijgen. En verrek het gebeurt ook nog!
Daar heb je gelijk in, het is zeker geen klusprogramma, maar ik vind het leuk om naar Het Blok te kijken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Groot misverstand dat het een klusprogramma is. Dat is het niet, het is een reallifesoap, waar het klussen voor de omgeving zorgt.
Zie Skill niet veel meer liggen in DHZ-zakenn. Is Bosch-groen beter met z'n boormachines?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:38 schreef densmee het volgende:
[..]
hoogstens, het zit eerder aan de onderkant van de dhz markt volgens mij
Dat is wel het leuke: ieder stel pakt een klus op een unieke (lees: eigen klunzige) manier aan. Kan me ehrinneren dat een stel (dacht 2 zussen) een gipsplaat moesten monteren. Ze kregen het niet voor elkaar om een schroef in de plaat te draaien: elke keer knak en de schroef ging om.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Vorig jaar het seizoen met de potten, dit keer met de mannelijke variant. Leuk om te zien dat ze van allerlei pluimage naar binnen halen!
Dat was idd. behoorlijk geniaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:19 schreef dapluiz het volgende:
Kijken of er weer een "pinkeltje" in zit die ze slijptol helemaal verkeerd vastpakt
Tsjah, anders zou het wel een heel lang geheel worden. Je moet een doel stellen per zoveel tijd, anders wordt het niks. En ik zie niet veel andere opties daartoe dan tussen opleveringen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:00 schreef _VoiD_ het volgende:
het debiele is dat ze kamers op moeten leveren iedere keer en niet gewoon alles op het einde.
Als ik een houten vloer wil leggen dan leg ik deze meteen overal, en niet de ene week de woonkamer, dan de week daarna doorleggen in de keuken, dan doorleggen in de hal etc.
Zelfde als met schilderen en plaatsen van metal stud wanden oid. Dat doe je toch ook ALLEMAAL tegelijk,, en niet kamer voor kamer.
Maarja, dat ze een trap opstappen die onder een hoek van 30 graden staat en dan verbaasd zijn dat deze onderuit glijdt is wel mooie televisie..
2 keer ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:19 schreef dapluiz het volgende:
Kijken of er weer een "pinkeltje" in zit die ze slijptol helemaal verkeerd vastpakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |