En mocht je een Mac hebben, dan kan je deze widget van TV Forecast op je dashboard zetten, en heb je zo een handig overzicht.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik gebruik Series Guide op de phone, werkt ook goed.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:11 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb weer een lijstje samengesteld met series die binnenkort weer gaan beginnen:
Datum (NL tijd) Naam en link
• donderdag 1 september - Expeditie Robbinson
• donderdag 15 september - Survivor
• vrijdag 23 september - Big Bang Theory
• zaterdag 24 september - Fringe
• maandag 3 oktober - Dexter
• maandag 17 oktober - The Walking Dead
• zondag 9 januari - Californication
Ik kan niet wachten. Waar wachten jullie op?
Ein-de-lijk...quote:Op donderdag 1 september 2011 09:47 schreef PiRANiA het volgende:
28 september de nieuwe Mythbusters in Amerika.
quote:Het Amerikaanse tv-station FX heeft het eindelijk voor elkaar gekregen om de 66-jarige Danny Trejo in te lijven voor het nieuwe seizoen van de bikerserie Sons of Anarchy. De acteur zal de rol van Romero 'Romeo' Parada gaan spelen, een voormalige commando van het Mexicaanse leger die omschreven wordt als charismatisch en gevaarlijk.
Romeo wordt de nieuwe partner van de bikergang SAMCRO. Het vierde seizoen van Sons of Anarchy begint in september dit jaar.
Kijk jíj in NL?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:37 schreef iBenny het volgende:
Tof lijstje... Jammer dat het veelal om de start in Amerika gaat. Ik was al helemaal blij dat Grey's weer begon.
1. Meestal.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:44 schreef computerprobleem het volgende:
Vraagje trouwens:
Hoeveel seizoenen komen er voor elke serie elk jaar uit? Dit weet ik niet echt, want meestal loop ik toch achter
Is het 1 seizoen per jaar, of 2?
1 en soms anderhalfquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:44 schreef computerprobleem het volgende:
Vraagje trouwens:
Hoeveel seizoenen komen er voor elke serie elk jaar uit? Dit weet ik niet echt, want meestal loop ik toch achter
1 meestal. Sommige series lopen in de zomer maar de meeste lopen tussen september en mei met af en toe een paar weken rust ( kerst enzo ).quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:44 schreef computerprobleem het volgende:
Vraagje trouwens:
O.. ik dacht altijd dat ze een paar weken lang alle series voor een bepaald seizoen schieten (dus b.v. 24 afleveringen worden allemaal achterelkaar opgenomen, verhalen worden geschreven tussen de opnames en het volgend seizoen) en dat ze dan alles achterelkaar uitzenden. Dus b.v. 2 nieuwe afleveringen per week of zo.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
1 meestal. Sommige series lopen in de zomer maar de meeste lopen tussen september en mei met af en toe een paar weken rust ( kerst enzo ).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |