Duurt te lang man...quote:Op zondag 14 november 2010 16:43 schreef Mr.Silencer het volgende:
Yup, seizoen 9 begint als het goed is 14 januari.
quote:Op zondag 14 november 2010 16:43 schreef Mr.Silencer het volgende:
Yup, seizoen 9 begint als het goed is 14 januari.
Ik kijk elke week de opening en new rules in ieder geval. De discussies hangen een beetje af van de gasten en onderwerpen maar zijn vaak wel interessant.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:53 schreef Kenju het volgende:
Kijkt iemand dit nog wel eens? De New Rules van deze week was echt top. Je moet alleen wel een beetje op de hoogte zijn, al is het kijken van de laatste aflevering al voldoende. Zaten ook een paar interessante discussies in over om. de staatsschuld van de V.S.
Er komen iig weer leuke gasten. Keith Olbermann, Rachel Maddow, Michael Moore.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:57 schreef PiRANiA het volgende:
6 dagen nog. Aldus Bill himzelf. In de Tonight Show bij Jay Leno kwam hij gisteren langs.
Ik kijk nu.
Hoezo dat dan? Overtime is niet afgesloten voor Nederland oid (ervan uitgaande dat je in Nederland zit). Ik kijk het ook altijd via de HBO site.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:05 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Er komen iig weer leuke gasten. Keith Olbermann, Rachel Maddow, Michael Moore.
Jammer dat je alleen Overtime kunt kijken via de site en dat ik dus van Youtube afhankelijk ben om het te kunnen 'zien'.
Even wat duidelijker geformuleerd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:14 schreef Kenju het volgende:
Hoezo dat dan? Overtime is niet afgesloten voor Nederland oid (ervan uitgaande dat je in Nederland zit). Ik kijk het ook altijd via de HBO site.
Maar niet alles komt uiteindelijk op Yt uiteraard.quote:Jammer dat je alleen Overtime kunt kijken via de site en dat ik dus van Youtube afhankelijk ben om de rest van de show te kunnen 'zien'.
Ik snap nog steeds niet wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef The_Substitute het volgende:
Maar niet alles komt uiteindelijk op Yt uiteraard.
Beetje doorheen skippen af en toequote:Op zaterdag 17 september 2011 13:45 schreef Quisho het volgende:
Ik download het soms. Bazenprogramma maar soms wel een beetje te veel politiek gelul lol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |