abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86458214
vd week geattendeerd op een tv serie die in de VS jarenlang populair was vanwege vooral de begintune en anno 2010 nieuw leven is ingeblazen. Ik heb het dan over de tv-serie Hawaii-Five-0.

De serie werd gecreëerd door Leonard Freeman en geproduceerd door CBS en uitgezonden van september 1968 tot april 1980. Hawaii Five-O draait om het fictieve corps geleid door voormalige marine officier Steve McGarrett (Lord), die is aangewezen door de gouverneur van Hawaï Paul Jameson. McGarrett wordt geassisteerd door Danny Williams (MacArthur) en een kader van andere detectives waarvan Chin Ho Kelly en Duke Lukela de bekendste zijn. McGarrett en zijn team maakten jacht op criminelen en Maffia bendes die het eiland terroriseren. De meeste afleveringen van Hawaii Five-O eindigen met de arrestatie van criminelen met McGarrett's zin aan Williams, "Book 'em, Danno!".

anno 2010 is de serie nieuw leven in geblazen met andere hoofdrol spelers en de begintune is nog
net zo vet als voorheen en zelfs beter!

Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_86720697
Gister de pilot gekeken. De nadruk ligt duidelijk op de actie en niet zozeer het verhaal. Maar dat geeft niet, daar zijn andere series voor. Prima voor tussendoor, ga iig de tweede ep ook bekijken.
  woensdag 22 september 2010 @ 21:57:20 #3
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_86729727
Heb de pilot ook gezien en die is me best bevallen. Blijf nog wel even kijken of het echt goed gaat worden.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_86730634
De actie zag er gelikt uit, daarnaast zaten er geregeld mooie shots tussen. Het verhaal was ruk, maar dat is geen verrassing.
  zondag 26 september 2010 @ 22:49:31 #5
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_86881698
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:16 schreef Mr.Silencer het volgende:
De actie zag er gelikt uit, daarnaast zaten er geregeld mooie shots tussen. Het verhaal was ruk, maar dat is geen verrassing.
Het is te hopen dat ze voldoende budget hebben voor al die actie anders blijft er weinig over.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_86887392
Heerlijk luchtige actie met een geweldige tune. Leuke tussendoorhap!
  maandag 27 september 2010 @ 07:22:50 #7
19242 yavanna
Results may vary.
pi_86889042
Ik vond het wel vermakelijk.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_86963586
De 2e aflevering was nog leuker dan de 1e. Leuke chemie tussen de hoofdpersonages.

Verder lijkt het plot van de 1e episode nog niet afgehandeld(They didn't found a body).
Gezien zijn vader gespeeld werd door William Sadler en we zijn lichaam niet gezien hebben, zal McGarrett's vader ook nog wel leven.

Leuke serie, blijvertje voorlopig.
  dinsdag 28 september 2010 @ 23:38:56 #9
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_86964972
De acteurs doen het leuk maar de scripts mogen wel een stuk beter gaan worden want op dat punt valt de serie nog wel tegen.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_86971035
2 Afleveringen gezien,vind het voorlopig een blijvertje.
Weinig verhal,maar de actie is lekker. Dus goed genoeg.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_87158856
alle 2 de afleveringen gezien en ik blijf het kijken en is anders dan andere flikkenseries als CSI en NCIS.
pi_88199769
Inmiddels 6 afleveringen gezien van deze serie. Wie hem nog niet heeft gezien ga kijken want het wordt steeds beter.
  woensdag 3 november 2010 @ 23:11:25 #13
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_88309657
Het kijkt nog steeds lekker weg.

Book 'em Danno _O_
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 4 november 2010 @ 01:43:12 #14
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_88313713
Inderdaad al blijf ik het wel jammer vinden dat je plottwists soms al lang aan ziet komen. Als ze zo vaak zeggen dat die SEAL het wel gedaan moet hebben weet je al dat ze er halve wege de aflevering achter gaan komen dat het iemand anders geweest is.
Neil Degrasse Tyson
pi_88352127
De aflevering van deze week beviel me wel.
Het verhaal was niet echt goed te noemen, zoals bij alle afleveringen tot nu toe, maar deze keer kon ik wel geïnteresseerd blijven kijken. Vorige week verloor ik meerdere keren mijn aandacht en wist ik op het einde niet meer wat er allemaal speelde. Wel zitten er wekelijks mooie scenes/locaties tussen die me altijd wel opvallen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 05-11-2010 14:59:51 ]
  vrijdag 5 november 2010 @ 08:18:03 #16
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_88352935
Mee eens, de serie heeft een goeie cast en crew die iets moois neer zetten maar de verhaallijnen mogen wel verbeteren de komende tijd. Ik hoop trouwens wel dat ze die pathaloog anatoom van een paar afleveringen geleden weg laten. Dat karakter was veel te geforceerd, alsof ze hun eigen personage met rare karaktertrekken willen hebben zoals bijvoorbeeld Bones of House.
Neil Degrasse Tyson
  maandag 3 januari 2011 @ 23:53:29 #17
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_90820724
Vandaag begonnen met deze serie, zag dat er morgen een nieuwe aflevering online komt. Ben zelf dus pas bij de derde aflevering, de moeite waard om deze te blijven volgen?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:55:14 #18
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_90839000
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vandaag begonnen met deze serie, zag dat er morgen een nieuwe aflevering online komt. Ben zelf dus pas bij de derde aflevering, de moeite waard om deze te blijven volgen?
Er zit langzaam wel een stijgende lijn in de kwaliteit van de serie. Ik vind hem wel leuk genoeg om te blijven kijken. De serie heeft al een vol seizoens order gekregen dus er komt in ieder geval nog genoeg om te kijken.
Neil Degrasse Tyson
pi_91009524
Vandaag de pilot gezien, valt niet tegen! :)
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:04:57 #20
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_91018038
Deze week was weer leuk, alleen je moet het allemaal niet al te serieus bekijken.

De ene minuut worden de bad guys nog beschreven als professionals die nooit fouten maken
en twee minuten later worden ze op dood simpele wijze opgespoord en neergeschoten... beetje jammer.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_91130113
Toch een topic :D! Vind het tot nu erg tof :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_91190327
Toffe serie, met veel potentie. Idd het is vaak wel heel voorspelbaar.
  woensdag 12 januari 2011 @ 02:05:28 #23
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_91195617
Zolang je hier niet te serieus naar kijkt is het inderdaad gewoon vermakelijk! Prima serie om die lekker weg kijkt. Loop inmiddels ook bij, volgende week een nieuwe?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_91196246
heerlijke serie voor tussendoor. Leuke interactie ook tussen de hoofdpersonen, ja ik vind het wel een blijvertje! :Y
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_91371106
Inderdaad een blijvertje. Vanaf maandag komt deze serie ook in NL op TV bij Veronica HD om 20.30 uur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')