41 zelfs..wtf. Dat is qua leeftijd wel een van de grootsre wtf's die ik ooit tegen ben gekomen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 22:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Nu een serie herhalingen op veronica maar dit blijft leuk om naar te kijken. Kwam er net achter dat ze 40 is.
[ afbeelding ]
CancelBear had het mis, vanaf 25 september weer nieuwe afleveringenquote:Op woensdag 29 april 2015 10:27 schreef Max23 het volgende:
twitter:TheCancelBear twitterde op dinsdag 28-04-2015 om 17:11:09CBS Predictions: #HawaiiFive0 Is Likely To Be Canceled, #CSICyber Is Likely To Be Renewed http://t.co/pu5hVsHgYN reageer retweet
30 in BSG, ik begin oud te wordenquote:Op zondag 9 augustus 2015 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
41 zelfs..wtf. Dat is qua leeftijd wel een van de grootsre wtf's die ik ooit tegen ben gekomen.
Idd, ik denk huh wat is dit nu weer. Heb serieus even gekeken of ik niet op een verkeerde geklikt had.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:54 schreef Max23 het volgende:
We zijn weer begonnen![]()
Eerste 5 minuten dacht ik dat ik de verkeerde serie zat te kijken
Dat idee had ik ook tijdens die flashbacks. Maar waarom zouden ze dat mysterieuze telefoontje er nog achter plakken als ze daar niks meer mee willen doen? Zonder dat hadden ze een mooie afsluiter van haar karakter gehad, nu is er toch weer een cliffhanger.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:40 schreef Max23 het volgende:
Dat was het einde van Catherine in Hawai dus. Die komt niet meer terug denk ik, anders hadden ze dat overzicht niet laten zien
Ja daar heb je gelijk in, ik typte dat ook tijdens de flashbacks alquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:13 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook tijdens die flashbacks. Maar waarom zouden ze dat mysterieuze telefoontje er nog achter plakken als ze daar niks meer mee willen doen? Zonder dat hadden ze een mooie afsluiter van haar karakter gehad, nu is er toch weer een cliffhanger.
Haastige spoed ...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, ik typte dat ook tijdens de flashbacks al
In Amerika gaan ze wel gewoon doorquote:Op zondag 24 januari 2016 19:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Zijn er geen uitzendingen meer?
Vorige week zondag niet maar nu ook niet op Veronica. Of worden ze ergens anders uitgezonden?
Nope, ze hebben het mooi afgesloten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |