Ik ben ook wel benieuwd naar seizoen 9, maar meer over de invulling ervan. Ik vraag me af wat ze nu nog willen vertellen, zeker gezien het allemaal netjes afgerond is. En ze zijn idd dom bezig: eerst sluit je een serie min of meer af, waarna je toch besluit verder te gaan omdat er - naar alle waarschijnlijkheid - een paar acteurs niet konden opdagen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat vond ik trouwens zo dom geschreven, enige minpunt van de finale ; Brooke die met hoge hakken ( hoog zwanger ) ergens op gaat staan en zich helemaal gaat uitrekken....tja. Ik zou het dan ook een goedkope cliffhanger hebben gevonden. Als er iemand is wie ik een gezond leven gun en mooie kinderen is zij het wel. Dat personage is zo mooi gegroeid door de serie heen! Net als Haley trouwens.
@ Peter : Over het contract van James is nog niks bekend. Wel dat hij terugkomt maar niet bekend of dat full-time is of part-time. Voordeel van het feit dat ze maar met 13 episodes terugkomen en ook pas in januari is dat ze ruimer de tijd hebben om te filmen.
Ik ben heel benieuwd naar S9, maar mocht het tegen vallen dan kijk ik gewoon niet verder en beschouw ik de S8 finale als series finale. Ben een groot OTH fan, maar ze zijn gewoon enorm dom en hebberig bezig. Snap de fans ook niet die koste wat kost een ander seizoen willen, terwijl in dit seizoen alles mooi word afgerond. Op Amerikaanse fora word er wekelijks geklaagd over hoe slecht de serie is geworden...en toch willen ze een S9...tja.
Helemaal eens dat ik Karen of Whitey wel terug wil zien. Debb eigenlijk ook, die was plots weg in seizoen 6. Maar ook zonder hun zou de finale goed zijn.
Zodra ik de mailadressen heb gevonden geef ik ze ook aan jouquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Geef hun mail adressen maar dan stuur ik ook even een paar mailtjes ^^
Ik ga seizoen 9 wel beginnen met kijken om te kijken hoe ze aflevering 1 beginnen ( ik verwacht een nieuwe time-jump van een paar maanden of zelfs paar jaar ) en ik zal de uiteindelijke finale kijken maar de afleveringen er tussen in kijk ik wel gewoon op dvd als de finale goed genoeg is althans ; anders koop ik alleen seizoen 8 nog op dvd en laat ik het daarbij
Dat zal ze gewoon niet lukken. Veel mensen denken dat het meteen beter zal zijn als Lucas en/of Peyton terug zullen keren. Dikke onzin want deze finale was gewoon hartstikke mooi. Maar Mark heeft me vaker verrast. Ik had niet gedacht dat ik seizoen 5 tof zou vinden met die time-jump en in seizoen 7 vonden er ook veranderingen plaats en toch bleef ik kijken en bleef het leuk. Laat ik daar dus maar op vertrouwen. 9 seizoenen voor een serie die startte als tienerserie..ergens wel knap.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:37 schreef Headlong het volgende:
. Alleen dan de vraag, hoe zal het ze gaan lukken de feitelijke Series Finale nog beter te maken..?
Tja, ik zie het nut van een eventuele terugkeer van Lucas en/of Peyton niet in. Ik bedoel; als ze écht zo belangrijk voor de show waren geweest, waren de kijkcijfers van seizoen 7 zo dramatisch geweest dat de serie na 13 afleveringen was gecancelled. Dat is echter niet gebeurt door de toevoeging van interessante karakters als Clay en Quinn (die ik vele malen leuker vind dan L&P).quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat zal ze gewoon niet lukken. Veel mensen denken dat het meteen beter zal zijn als Lucas en/of Peyton terug zullen keren. Dikke onzin want deze finale was gewoon hartstikke mooi. Maar Mark heeft me vaker verrast. Ik had niet gedacht dat ik seizoen 5 tof zou vinden met die time-jump en in seizoen 7 vonden er ook veranderingen plaats en toch bleef ik kijken en bleef het leuk. Laat ik daar dus maar op vertrouwen. 9 seizoenen voor een serie die startte als tienerserie..ergens wel knap.
Idd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik mis ze ook compleet nietQuinn,Clay,Alex, Chase etc geven de serie weer wat frisheid en dat vond ik seizoen 7-8 erg leuk. Kijk....als Lucas/Peyton nou eens wat vaker genoemd zouden zijn ( bv : Haley die we aan het bellen zien met Lucas/Peyton ( hoeven ze niet eens de stem te laten horen van Peyton of Lucas ) want dan geven ze tenminste aan dat ze nog contact hebben ). Naast die paar brieven is er gewoon weinig contact geweest en ze zijn heel weinig vernoemd. Lucas heeft zover wij weten ook nooit teruggeschreven. Als dat wel het geval was geweest dan was het misschien logischer geweest dat ze terug zouden komen. Nu komt het dan zo cliche en geforceerd over. De show draait nu gewoon niet meer om hun maar juist om Chase, Alex, etc ; die er nieuw zijn bijgekomen. Vond t daarom ook zo leuk dat Mia terug kwam in de finale.
Ja, lekkere vrienden idd: uit het oog, uit het hartquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
Klopt ook gewoon vrij weinig van. Jamie was toch zo close met Lucas? Wanneer hebben hun dan contact? Haley en Peyton inderdaad...ook zo raar. Brooke en Peyton zag je nooit bellen en Brooke noemde Peyton ook nauwelijks. Ik ben geen script schrijver maar lijkt me niet moeilijk om een scene van 10-15 seconden desnoods te hebben waar je Haley aan de telefoon ziet ; of dat ze Nathan aanspreekt dat hij de groetjes moet hebben. Dat zou het veel natuurlijker maken.
Daarbij ging Haley's moeder dood en Lucas en Peyton waren niet eens op de begrafenis. Brooke ging trouwen maar alweer kwamen ze niet. Mooie vrienden
Dat van Jamie nog tot daar aan toe. Nathan die geen contact heeft met zijn broer vind ik een stuk raarderquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
Klopt ook gewoon vrij weinig van. Jamie was toch zo close met Lucas? Wanneer hebben hun dan contact? Haley en Peyton inderdaad...ook zo raar. Brooke en Peyton zag je nooit bellen en Brooke noemde Peyton ook nauwelijks. Ik ben geen script schrijver maar lijkt me niet moeilijk om een scene van 10-15 seconden desnoods te hebben waar je Haley aan de telefoon ziet ; of dat ze Nathan aanspreekt dat hij de groetjes moet hebben. Dat zou het veel natuurlijker maken.
Daarbij ging Haley's moeder dood en Lucas en Peyton waren niet eens op de begrafenis. Brooke ging trouwen maar alweer kwamen ze niet. Mooie vrienden
Nu je het zegt...quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:13 schreef Two het volgende:
[..]
Dat van Jamie nog tot daar aan toe. Nathan die geen contact heeft met zijn broer vind ik een stuk raarder
Helemaal true ja. Elke vriendschap / band met betrekking van Peyton en Lucas is gewoon helemaal weg.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:13 schreef Two het volgende:
[..]
Dat van Jamie nog tot daar aan toe. Nathan die geen contact heeft met zijn broer vind ik een stuk raarder
Ik snap daarom eigenlijk niet waarom L&P persé terug moeten komen. Niemand heeft het meer over hun, niemand denkt nog echt aan hun... Alleen als er een smoes nodig is waarom ze er bij belangrijke dingen niet zijn (zoals de bruiloft van Brooke & Julian, was baby Sawyer ziekquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Helemaal true ja. Elke vriendschap / band met betrekking van Peyton en Lucas is gewoon helemaal weg.
Ik heb eigenlijk alleen vrienden in andere steden wonen dan de stad waar ik zelf woon. Zo vaak verhuist dat ik gewoon geen zin meer had om nog meer mensen te benaderen voor vriendschap. En dat contact met al die vrienden gaat super ; zie ze best vaak en ik noem ze ook gewoon in gesprekken dus zo kan het ook. Maar nee hoor, een scene is te veel gevraagd!
In welk jaar zou OTH zich nu eigenlijk afspelen? Seizoen 5 moest rond 2010/2011 afspelen, begin seizoen 7 rond 2013/2014, in de laatste aflevering van seizoen 8 werd er ook ruim een jaar vooruitgegaan... ik schat zo rond 2015/2016.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Fans kunnen die personages gewoon niet los laten. Hun logica : Met hun is de serie gestart en zonder hun kan de finale geen succes zijn.
Ze zien niet in dat de serie veranderd is in de 8 jaar dat het op TV was ; en in Tree Hill tijd is er zelfs meer tijd verstreken. Sommige fans, vooral op Amerikaanse fora houden niet van veranderingen en zouden ze het liefst voor 10 seizoenen op de middelbare school zien ; met elkaar vreemdgaan enzo.
Ik zat in een auto op een onverharde weg met mijn mobiel een nieuw topic te openen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:46 schreef PeterKelder het volgende:
Waarom staan Clay, Quinn, Mouth en Millie niet in de openingspost
Dan was het topic vol geweest en had ik deze awesome TT niet kunnen makenquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
En wachten totdat je thuis bent duurt te lang ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |