Welke achterbakse teef sluit haar beste vriendin uit haar leven, noemt haar een hoer, gaat natrappen over haar dode moeder (terwijl die vriendin zich ondertussen al 100 keer verontschuldigd, wat het -akkoord- niet meteen goedmaakt want het vraagt zowiezo tijd) terwijl ze al die tijd heeft geweten dat ze eigenlijk gewoon zelf haar beste vriendin achter haar rug heeft bedrogen..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:23 schreef blueangel_ het volgende:
Wat een grafaflevering
Ik hoop echt dat Brooke die peyton 2 blauwe ogen mept![]()
Welke achterbakse teef schrijt nu "hoer" op iemand z'n galajurk?
Kan ie niet.. althans, heeft nog steeds te maken met het feit dat Peyton van Luke hield terwijl die met Brooke was.. maar dat excuus is op dit moment na wat er gebeurde nog bijzonder weinig waard..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:05 schreef Akelalala het volgende:
Kun je nu dan misschien eindelijk uitleggen waarom je blijkbaar zo'n aangeboren afkeer van haar hebt?!
Om het ff duidelijk te maken ... Brooke heeft ladderzat sex gehad met een gast die volgens haar op dat moment geen vriendin had. Praat ik het goed? Neen, want ze heeft op dat moment gewoon een fout gemaakt. Maar ga het in godsnaam niet vergelijken met wat Peyton deed. Brooke was compleet gebroken na die hele driehoeksverhouding, en net als ze weer wat zelfvertrouwen heeft ... als alles goed gaat tussen haar en Luke en ze weer het toppunt van hun relatie beleven gaat Peyton ff Luke kussen en tegen Brooke zeggen dat ze gevoelens voor hem heeft. Een echte vriendin had op dat moment gewoon haar bek gehouden en die 2 gerust gelaten. En nou komt ze beweren dat ze kwaad is omdat Brooke niks tegen haar gezegd heeft? Heeft zij iets gezegd over die kus in de bibliotheek? Heeft zij iets tegen Luke gezegd dat ze gevoelens voor hem had ... die gast dacht gewoon dat Brooke het heeft uitgemaakt omdat Peyton hem gekust had. Das noem ik laf, smerig en achterbaks. De relatie van Brooke en Lucas was op dat moment echt en puur, wat de relatie tussen Peyton en Nathan nooit geweest is. Die gast kroop op dat moment wekelijks met een ander in bed, het is een keer met een dronken Brooke geweest en dat mocht niet, akkoord ... maar dat geeft Peyton nog altijd niet het recht om zo tegen haar te gaan doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:38 schreef Mikani het volgende:
Ah hier zijn jullie.
Ik snap de reacties van blueangel_ ook niet zo, hij is zo fel op Peyton. Tuurlijk wat zij toen heeft gedaan is niet oké, maar wat Brooke nu flikt is ook niet goed!
Het was idd een af-aan-af-aan relatie tussen Nathan en Peyton, maar dan nog bleef het niet zomaar "een gast" maar de vriend (al dan niet) van haar beste vriendin..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:03 schreef blueangel_ het volgende:
Om het ff duidelijk te maken ... Brooke heeft ladderzat sex gehad met een gast die volgens haar op dat moment geen vriendin had.
Dat ze kwaad is nadat Luke en Peyton achter haar rug gingen, dat begijp ik. Maar als Peyton (zonder zelf tegen Luke te zeggen dat ze van hem hield) in vertrouwen naar Brooke gaat, vind ik dat Brooke zwaar overdreven reageert.. het is haar beste vriendin, dus dan verwacht ik eerder dat ze serieus met Peyton praat en vraagt om van Luke weg te blijven, in plaats van haar gelijk beginnen uit te schelden.. maarjah..quote:als alles goed gaat tussen haar en Luke en ze weer het toppunt van hun relatie beleven gaat Peyton ff Luke kussen en tegen Brooke zeggen dat ze gevoelens voor hem heeft. Een echte vriendin had op dat moment gewoon haar bek gehouden en die 2 gerust gelaten.
Die kus in de bibliotheek op het moment dat Peyton neergeschoten en compleet in shock is??quote:En nou komt ze beweren dat ze kwaad is omdat Brooke niks tegen haar gezegd heeft? Heeft zij iets gezegd over die kus in de bibliotheek? Heeft zij iets tegen Luke gezegd dat ze gevoelens voor hem had ...
Wow wacht.. Brooke is naar Luke gegaan en heeft hem duidelijk gezegd dat het niet om Peyton ging.. check ep. 401 maar..quote:die gast dacht gewoon dat Brooke het heeft uitgemaakt omdat Peyton hem gekust had.
Dat klopt in principe wel (zo denk ik er ook over dat Brooke het recht niet had zo uit te vallen tegen Peyton toen ze tegen Brooke zei over haar gevoelens voor Luke), ware het niet dat Brooke zelf keihard voor haar is geweest, er haar dode moeder bij betrokken heeft speciaal om haar te raken, terwijl ze wist dat ze zelf niet onschuldig was..quote:maar dat geeft Peyton nog altijd niet het recht om zo tegen haar te gaan doen.
Klopt .. maar dan nog kun je het niet vergelijken. Peyton en Nathan hebben nooit de liefde voor elkaar gehad die Brooke en Lucas hadden. Ik praat het geval van die sextape helemaal niet goed, maar dat zou sowieso geen impact gehad hebben op de relatie van Peyton en Nathan, want die stelde sowieso al niet veel voor. Brooke en Luke daarentegen waren perfect gelukkig samen tot Peyton er zich mee bemoeidequote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:32 schreef Saviola het volgende:
Het was idd een af-aan-af-aan relatie tussen Nathan en Peyton, maar dan nog bleef het niet zomaar "een gast" maar de vriend (al dan niet) van haar beste vriendin..
quote:Dat ze kwaad is nadat Luke en Peyton achter haar rug gingen, dat begijp ik. Maar als Peyton (zonder zelf tegen Luke te zeggen dat ze van hem hield) in vertrouwen naar Brooke gaat, vind ik dat Brooke zwaar overdreven reageert.. het is haar beste vriendin, dus dan verwacht ik eerder dat ze serieus met Peyton praat en vraagt om van Luke weg te blijven, in plaats van haar gelijk beginnen uit te schelden.. maarjah..
Dat ze in shock is praat die kus goed, en het feit dat ze er niks over gezegd heeft? Dus het feit dat Brooke gezopen had maakt die sextape goed?quote:Die kus in de bibliotheek op het moment dat Peyton neergeschoten en compleet in shock is??
En dat geloof jij?quote:Wow wacht.. Brooke is naar Luke gegaan en heeft hem duidelijk gezegd dat het niet om Peyton ging.. check ep. 401 maar..
Och dat van haar dode moeder ... Peyton heeft haar ook meer dan 1 keer voor hoer uitgemaakt e.d ...quote:Dat klopt in principe wel (zo denk ik er ook over dat Brooke het recht niet had zo uit te vallen tegen Peyton toen ze tegen Brooke zei over haar gevoelens voor Luke), ware het niet dat Brooke zelf keihard voor haar is geweest, er haar dode moeder bij betrokken heeft speciaal om haar te raken, terwijl ze wist dat ze zelf niet onschuldig was..
Het zou vast geen impact hebben op de relatie tussen Nathan en Peyton, maar zeker wel in die tussen Peyton en Brooke.. ook al was het dan niet erg serieus met Nathan..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:49 schreef blueangel_ het volgende:
Klopt .. maar dan nog kun je het niet vergelijken. Peyton en Nathan hebben nooit de liefde voor elkaar gehad die Brooke en Lucas hadden. Ik praat het geval van die sextape helemaal niet goed, maar dat zou sowieso geen impact gehad hebben op de relatie van Peyton en Nathan, want die stelde sowieso al niet veel voor. Brooke en Luke daarentegen waren perfect gelukkig samen tot Peyton er zich mee bemoeide
Nu ga je "neergeschoten en in shock" gelijkstellen aan "zat zijn" .. daar zit toch wel een klein verschilletje in hoor.. Als je denkt dat je gaat sterven ben je tot veel meer in staat dan simpel wanneer je bietje teveel gedronken hebt.. En het goedpraten hoeft niet, zowiezo interpreteer jij die kus anders als ik denk'k, ik denk namelijk dat het gewoon een soort 'bedankt' richting Luke was (omdat ze ook zegt, you're always saving me) terwijl het voor jouw wat anders was.. dusjahquote:Dat ze in shock is praat die kus goed, en het feit dat ze er niks over gezegd heeft? Dus het feit dat Brooke gezopen had maakt die sextape goed?
Check die scene dan maar ff.. (rond minuut 33 is het) dan zie je serieus wat ze meent.quote:En dat geloof jij?
Wie? Haar moeder? Euhm, jij hebt vast ook wel al is wat dingen gezegd tegen je moeder wanneer je boos bent ofzo.. maar als een ander dat zou zeggen zou je dat ook gewoon erg vinden..quote:Och dat van haar dode moeder ... Peyton heeft haar ook meer dan 1 keer voor hoer uitgemaakt e.d
Ik ben ook niet zo'n huge Peyton fan, ze doet vaak nogal moeilijk en ze is soms wel erg moeilijk te doorgronden. Maar ik ben het met Saviola en Akelalala eens dat als je objectief naar de serie kijkt je niet kan zeggen dat Peyton zoveel ergere dingen heeft gedaan dan Brooke. Het feit dat de de relatie tussen Nathan en Peyton niet is zoals ie hoort te zijn, maakt het niet minder erg wat Brooke heeft gedaan blueangel_, zoiets doe je je eigen vriendin niet aan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:32 schreef Akelalala het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon een aangeboren hekel aan Peyton, mijn beste vriendin ook...Hoewel die er lang niet zo serieus over door gaat als blueangel_ , die maakt er meer een grapje over omdat ze de drama meer dan genoeg is. Maar goed... Ik denk dat blueangel_ nooit iets met Peyton zal hebben, hoe goed Peyton ook zal doen of hoe erg Brooke ook ooit zal zijn....
Maakt ook niet uit, iedereen heeft z'n favorieten, maar je moet op het gegeven moment wel objectiever naar de feiten gaan kijken. En ik denk eerlijk gezegd dat Saviola dat op dit moment beter kan dan Blueangel_
Persoonlijk heb ik de neiging Saviola te volgen, die denkt er wel voornamelijk wel hetzelfde over als ik
En nu ga ik mijn computer weer verlaten en me met mijn vriendje bezighouden![]()
Eerlijk gezegd ben ik het ook gewoon een beetje zat, dat gezeik tussen hun twee... Move on schrijvers, ga iemand anders ruzie laten maken. Ik vind het wel tijd dat ze iets dichter bij komen in het Dan vermoord Keith mysteriequote:Op maandag 26 februari 2007 12:25 schreef Sc0tTy het volgende:
mjah ik denk het ook , en ik hoop ook dat ze daardoor dichter bij elkaar horen , kvond et veel leuker toen ze nog vriendinnen waren
mjah daar bennik dus bangvoor , ik denk dat karen dan echt kapot gaatquote:Op maandag 26 februari 2007 13:37 schreef Saviola het volgende:
Aan de andere kant gaat het ook steeds beter tussen Dan en Karen.. die gaan al op date.. kun je nagaan wat er zal gebeuren als uitkomt dat Dan Keith vermoordde
Maar zou Lucas zwijgen om zijn moeder te sparen terwijl zijn moeder een relatie heeft met 'the new Dan'? Het is iets voor Lucas om dingen te verzwijgen voor zijn moeder omdat hij haar gelukkig wilt zien zijn, maar dit is denk ik iets te gortigs voor hem. Volgens mij is zijn loyaliteit voor Keith daar ook echt te groot voor. Hij kan en wil dat denk ik niet maken tegenover Keith.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:58 schreef blueangel_ het volgende:
Volgens mij komt het gewoon weer goed tussen Dan en Karen, komt Luke erachter dat Dan de echte moordenaar is van Keith maar zwijgt hij om z'n moeder te sparen ... volgens mij ook het einde van dit seizoen
Ik had seizoen 1 uitgeleend aan een vriendin met wie ik altijd series kijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |