Ik denk als je niet te kritisch naar de episode keek was hij wel goed, maar toch moet ik helaas weer zeggen dat vrijwel elke Season Finale beter was dan deze..
![]()
was erg happy allemaal wat een perfecte impressie gaf van hun uitstapje naar Utah!!
![]()
Dat de film het goed deed was wel leuk meegenomen maar het grote moment van Julian was natuurlijk zijn aanzoek.. en Brooke die het aanzoek accepteerde natuurlijk
![]()
![]()
![]()
Jamie heeft zich daar volgens mij volledig kunnen uitleven, vond hem leuk meespelen in de rol die hij deze week had.. beetje jammer dat Haley nog steeds zo down rond loopt te dwalen maar volgens mij was dit wel een keerpunt voor haar. Mag toch hopen dat Haley al enkele weken zwanger is, want het zou vrij raar zijn als ze na de dood van haar moeder in haar depressieve toestand een kind gaan verwekken.
![]()
![]()
Verhaal van Alex Alice was wederom niet zo bijster interessant.. nu wil ze Chase weer en wat wil het toeval... Mia ziet in dat ze een fout heeft gemaakt net na het moment van de kus tussen Chase en Alex.. *zucht*
*foto volgt*Skills en Mouth vervullen hun bijrollen weer prima al voegde het vrijwel niks toe allemaal.. dat gedoe met die jas de hele tijd.. neja, I guess it was funny at times.
![]()
![]()
De shocker van de hele season finale kwam natuurlijk op het einde, maar voordat ik daarop kom moet ik toch even kwijt dat Quinn er wel héél lekker uitzag... YUMMIE!!! nu werd zo deze ep ook bewust op die manier in de spotlight gezet maar... YUMMIE!!!
![]()
![]()
Einde, hoewel schokkend, beetje.. i don't know.. kreeg het gevoel erbij alsof de writers er opeens achter kwamen dat er nog iets dramatisch moest gebeuren.. ohja we hebben 'Sarah' nog.. vond het dus een beetje in elkaar geflanst en makkelijk vanaf gemaakt einde.. but I guess we'll see what happends next!!
![]()
We kunnen er eigenlijk wel vanuit gaan dat het 8e seizoen ook meteen het laatste zal gaan worden.. hangt natuurlijk weer van een heleboel dingen af zoals de ratings, hoe gaan de overige programma's op The CW aanslaan enz enz enz. Las net dat de season finale door minder dan 2miljoen mensen is bekeken dus in dat opzich betekent het allemaal niet veel goeds.. maar we kunnen speculeren wat we willen.. laten we het maar lekker afwachten en op ons af laten komen hoe One Tree Hill uiteindelijk aan zijn einde komt
Ben het wel met AlwaysHappy eens dat ze er nu alle gelegenheid voor hebben om er een écht einde aan te maken.. met hopelijk wat terugkerende acteurs.
Ik kon het trouwens niet laten om toch weer een foto post review voor de season finale te maken

maar het moest ff snel snel allemaal want ik moet nu helaas gaan werken..