abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:28:39 #1
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_81596964
Characters

Nathan Scott (James Lafferty), Haley James Scott (Bethany Joy Lenz) & Jamie Scott (Jackson Brundage)

Brooke Davis (Sophia Bush), Julian (Austin Nichols)

Mia Catalano (Kate Voegele), Chase Adams (Stephen Colletti) & Alex Dupre (Jana Kramer)

Antwon Taylor (Antwon Tanner), Lauren (Allison Munn) & Marvin McFadden (Lee Norris)

Clayton Evans (Robert Buckley) & Quinn James (Shantel VanSanten)

Previous on One Tree Hill
Having finally professed her love for Julian (Austin Nichols), Brooke (Sophia Bush) tries to reconcile her desire for a stable home life with the uncertainty of dating a film producer.

Meanwhile, as his NBA career flourishes, Nathan (James Lafferty) navigates the pitfalls of being in the spotlight, with the help of his charismatic sports agent and friend, Clay (Robert Buckley).

Equally busy recording for Red Bedroom Records, Haley's (Bethany Joy Galeotti) attempt to juggle motherhood, a career, and a famous husband are complicated when her free-spirited sister Quinn (Shantel VanSanten) returns with a surprising revelation. Jamie (Jackson Brundage) remains the brightest spot in Nathan and Haley's lives as they refuse to let him get lost in the shadows of their successful careers.

Millie's (Lisa Goldstein) relationship with Mouth (Lee Norris) is challenged when she forms a friendship with the new face of Clothes Over Bros, starlet and train-wreck, Alex (Jana Kramer). Skills (Antwon Tanner) must choose between a settled life with Lauren (Allison Munn) and his desire for a new and exciting career.

Finally, with the knowledge that his weakening heart could fail at any moment, Dan Scott (Paul Johansson) struggles to find forgiveness in what little time he has left on the earth.

One Tree Hill sites
One Tree Hill Wiki
One Tree Hill Fans
One Tree Hill Tube
One Tree Hill Central
One Tree Hill @ Tv.com
One Tree Hill @ CW network
One Tree Hill Episode Guide

Previous topics
One Tree Hill [Amerika] #1 Seizoen 4 is begonnen!
One Tree Hill [Amerika] #2 Een maandje wachten..
One Tree Hill [Amerika] #3 Open your eyes!
One Tree Hill [Amerika] #4 Wachten op 8 januari!
One Tree Hill [Amerika] #5 Someday is Now
One Tree Hill [Amerika] #6 What Comes After The Blues?
One Tree Hill [Amerika] #7 Get Cape. Wear Cape. Fly.
One Tree Hill [Amerika] #8 We Change, We Wait
One Tree Hill [Amerika] #9 A New Beginning

Regular customers

[ Bericht 2% gewijzigd door Tazmaniac op 18-05-2010 23:28:18 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_81598195
TVP Mooie TT

Toch vind ik t knap dat OTH het zo lang volhoud. Aantal keren echt op de klif , maar ze worden toch steeds renewed. Dit is na de originele 90210 denk ik de langst op tv tienerserie. Denk dat het vooral een succes is, omdat het zo'n hele sterke fanbase heeft; en dat ze niet in de highschool blijven hangen maar nu echt ouder worden etc.

In ieder geval blij dat er een 8e seizoen komt..alhoewel ik wel hoop dat het het laatste seizoen is en ze het ook zo behandelen zodat ze echt naar een mooi einde kunnen werken ( Karen of / en Debb terug voor 1 episode of iets dergelijks ). Lucas en Peyton zou mooi zijn ; maar ik zie in dat hun gewoon verder willen met hun leven. En ook zonder hun kan er opzich een mooi einde komen. Al is het wel jammer dat ze geen 200 afleveringen halen

Vond trouwens een filmpje van hilarie burton op youtube, met een boodschap naar fans toe ; weet niet of die al eerder gepost is. Al van begin seizoen 7.

dinsdag 18 mei 2010 @ 22:42:05 #3
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_81601897
Jeeeeeej

Haha ik schrok me rot van het einde, ik zag het echt niet aankomen. Ik vond het wel cool. Wel zielig voor Haley ....(ja, ik heb me weer lekker ingeleefd )
I'm just a girl in the world.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:44:13 #4
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_81605117
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Tazmaniac op 19-05-2010 10:10:13 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_81607253
Als ze de laatste scene hadden weggelaten, was dit een prima series finale geweest. Maar inderdaad, wat Taz en AH al zeggen, nu komt er een fatsoenlijk einde waarschijnlijk. Ik hoop nog steeds een antwoord te krijgen op de vraag waat Lucas en Peyton nou naartoe zijn gegaan. Dat hadden ze op zijn minst kunnen vertellen. Ik dacht trouwens dat Haley in de vorige Ep met Lucas aan het praten was door de telefoon.
Spoilers!
  woensdag 19 mei 2010 @ 00:49:57 #6
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81607562
Best een aardige aflevering deze week.
Ik vond ook het einde eigenlijk wel goed. Een cliffhanger die ik eigenlijk helemaal niet zag aankomen. We hebben natuurlijk eerder schietincidenten gehad enzo, maar dit.... niet verwacht

Btw, was dit nou de laatste aflevering van het seizoen?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_81608744
Damn wat zag Quinn er goed uit, ik zou bijna m'n avatar veranderen.
pi_81613010
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 00:49 schreef Komakie het volgende:
Best een aardige aflevering deze week.
Ik vond ook het einde eigenlijk wel goed. Een cliffhanger die ik eigenlijk helemaal niet zag aankomen. We hebben natuurlijk eerder schietincidenten gehad enzo, maar dit.... niet verwacht

Btw, was dit nou de laatste aflevering van het seizoen?
Ja, seizoen 7, episode 22

Seizoen 8 komt gelukkig nog.

Wel grappig dat op veel sites er mensen reageren ; en het nieuws plaatsen in de vorm van One Tree Hill gets ANOTHER renewal.....
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:09:52 #9
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_81613360
Ik denk als je niet te kritisch naar de episode keek was hij wel goed, maar toch moet ik helaas weer zeggen dat vrijwel elke Season Finale beter was dan deze..

was erg happy allemaal wat een perfecte impressie gaf van hun uitstapje naar Utah!!

Dat de film het goed deed was wel leuk meegenomen maar het grote moment van Julian was natuurlijk zijn aanzoek.. en Brooke die het aanzoek accepteerde natuurlijk

Jamie heeft zich daar volgens mij volledig kunnen uitleven, vond hem leuk meespelen in de rol die hij deze week had.. beetje jammer dat Haley nog steeds zo down rond loopt te dwalen maar volgens mij was dit wel een keerpunt voor haar. Mag toch hopen dat Haley al enkele weken zwanger is, want het zou vrij raar zijn als ze na de dood van haar moeder in haar depressieve toestand een kind gaan verwekken.

Verhaal van Alex Alice was wederom niet zo bijster interessant.. nu wil ze Chase weer en wat wil het toeval... Mia ziet in dat ze een fout heeft gemaakt net na het moment van de kus tussen Chase en Alex.. *zucht*

*foto volgt*
Skills en Mouth vervullen hun bijrollen weer prima al voegde het vrijwel niks toe allemaal.. dat gedoe met die jas de hele tijd.. neja, I guess it was funny at times.

De shocker van de hele season finale kwam natuurlijk op het einde, maar voordat ik daarop kom moet ik toch even kwijt dat Quinn er wel héél lekker uitzag... YUMMIE!!! nu werd zo deze ep ook bewust op die manier in de spotlight gezet maar... YUMMIE!!!

Einde, hoewel schokkend, beetje.. i don't know.. kreeg het gevoel erbij alsof de writers er opeens achter kwamen dat er nog iets dramatisch moest gebeuren.. ohja we hebben 'Sarah' nog.. vond het dus een beetje in elkaar geflanst en makkelijk vanaf gemaakt einde.. but I guess we'll see what happends next!!

We kunnen er eigenlijk wel vanuit gaan dat het 8e seizoen ook meteen het laatste zal gaan worden.. hangt natuurlijk weer van een heleboel dingen af zoals de ratings, hoe gaan de overige programma's op The CW aanslaan enz enz enz. Las net dat de season finale door minder dan 2miljoen mensen is bekeken dus in dat opzich betekent het allemaal niet veel goeds.. maar we kunnen speculeren wat we willen.. laten we het maar lekker afwachten en op ons af laten komen hoe One Tree Hill uiteindelijk aan zijn einde komt

Ben het wel met AlwaysHappy eens dat ze er nu alle gelegenheid voor hebben om er een écht einde aan te maken.. met hopelijk wat terugkerende acteurs.

Ik kon het trouwens niet laten om toch weer een foto post review voor de season finale te maken
maar het moest ff snel snel allemaal want ik moet nu helaas gaan werken..
pi_81613432
Leuk gedaan
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:42:25 #11
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81617166
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik denk als je niet te kritisch naar de episode keek was hij wel goed, maar toch moet ik helaas weer zeggen dat vrijwel elke Season Finale beter was dan deze..

[ afbeelding ]
was erg happy allemaal wat een perfecte impressie gaf van hun uitstapje naar Utah!!

[ afbeelding ]
Dat de film het goed deed was wel leuk meegenomen maar het grote moment van Julian was natuurlijk zijn aanzoek.. en Brooke die het aanzoek accepteerde natuurlijk

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jamie heeft zich daar volgens mij volledig kunnen uitleven, vond hem leuk meespelen in de rol die hij deze week had.. beetje jammer dat Haley nog steeds zo down rond loopt te dwalen maar volgens mij was dit wel een keerpunt voor haar. Mag toch hopen dat Haley al enkele weken zwanger is, want het zou vrij raar zijn als ze na de dood van haar moeder in haar depressieve toestand een kind gaan verwekken.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verhaal van Alex Alice was wederom niet zo bijster interessant.. nu wil ze Chase weer en wat wil het toeval... Mia ziet in dat ze een fout heeft gemaakt net na het moment van de kus tussen Chase en Alex.. *zucht*

*foto volgt*
Skills en Mouth vervullen hun bijrollen weer prima al voegde het vrijwel niks toe allemaal.. dat gedoe met die jas de hele tijd.. neja, I guess it was funny at times.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De shocker van de hele season finale kwam natuurlijk op het einde, maar voordat ik daarop kom moet ik toch even kwijt dat Quinn er wel héél lekker uitzag... YUMMIE!!! nu werd zo deze ep ook bewust op die manier in de spotlight gezet maar... YUMMIE!!!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Einde, hoewel schokkend, beetje.. i don't know.. kreeg het gevoel erbij alsof de writers er opeens achter kwamen dat er nog iets dramatisch moest gebeuren.. ohja we hebben 'Sarah' nog.. vond het dus een beetje in elkaar geflanst en makkelijk vanaf gemaakt einde.. but I guess we'll see what happends next!!

[ afbeelding ]
We kunnen er eigenlijk wel vanuit gaan dat het 8e seizoen ook meteen het laatste zal gaan worden.. hangt natuurlijk weer van een heleboel dingen af zoals de ratings, hoe gaan de overige programma's op The CW aanslaan enz enz enz. Las net dat de season finale door minder dan 2miljoen mensen is bekeken dus in dat opzich betekent het allemaal niet veel goeds.. maar we kunnen speculeren wat we willen.. laten we het maar lekker afwachten en op ons af laten komen hoe One Tree Hill uiteindelijk aan zijn einde komt

Ben het wel met AlwaysHappy eens dat ze er nu alle gelegenheid voor hebben om er een écht einde aan te maken.. met hopelijk wat terugkerende acteurs.

Ik kon het trouwens niet laten om toch weer een foto post review voor de season finale te maken
maar het moest ff snel snel allemaal want ik moet nu helaas gaan werken..
Dat heb ik al vaker gehoord....

Beetje balen, want ik had niet door dat het de season finale was. Nu moeten we afwachten wat er allemaal gaat gebeuren over (ongeveer) 4 maanden.

Jamie was trouwens wel koning, zoals hij in dat bad zat

Toch wel ok dat einde. Ik vond al dat die nep Sara zo snel weer weg was. Alleen snap ik niet zo goed waarom ze Clay ook neer schiet. Ze was toch zo gek van hem
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_81617227
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:42 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat heb ik al vaker gehoord....

Beetje balen, want ik had niet door dat het de season finale was. Nu moeten we afwachten wat er allemaal gaat gebeuren over (ongeveer) 4 maanden.

Jamie was trouwens wel koning, zoals hij in dat bad zat

Toch wel ok dat einde. Ik vond al dat die nep Sara zo snel weer weg was. Alleen snap ik niet zo goed waarom ze Clay ook neer schiet. Ze was toch zo gek van hem
Boos natuurlijk, dat Clay, voor Quinn gekozen heeft, draait ze helemaal door
pi_81624058
Post zonder te lezen
Las net wel dat ie renewed is net als LU woei
zit nu nog bij een vriendinnetje in Glasgow, maar morgen maar eens checken dan

Woei, allebei vernieuwd is wel tof
pi_81624103
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Post zonder te lezen
Las net wel dat ie renewed is net als LU woei
zit nu nog bij een vriendinnetje in Glasgow, maar morgen maar eens checken dan

Woei, allebei vernieuwd is wel tof
Noone can kill OTH, not even Dan Scott
pi_81656025
Epic seizoensfinale...
"Hey, misschien is het verstandig als we wat mannelijke kijkers proberen te binden"
"Ja, goed idee. Bij de finale laten we gewoon ieder lekker wijf uit de serie extra vaak en bij voorkeur halfnaakt in beeld komen all of a sudden"

En zo geschiedde

Leuk kijkvoer, maar flinterdun allemaal. De cliffhanger was wel echt verschrikkelijk slecht
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:29:16 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_81673494
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:12 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Noone can kill OTH, not even Dan Scott
Ik mis Dan en Deb wel een beetje. Zoals ze vroeger waren dan
pi_81675620
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:29 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik mis Dan en Deb wel een beetje. Zoals ze vroeger waren dan
En Karen Vind dat ze Debb en Karen beiden een gastrol moeten laten spelen. Kans dat Peyton of Lucas nog een rolletje gaat spelen lijkt mij heel laag, maar wie weet. Laat de wedding van Brooke de laatste van het seizoen zijn ; en dat je hun ziet in een cameo of iets dergelijks.

En het volgende :

CW Schedule

OTH andere dag nu dus
pi_81711088
tvp
pi_81721862
Dat einde Mij part gaan ze allebei dood
  maandag 24 mei 2010 @ 13:32:33 #20
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_81828138
Ok, just wondering wat jullie ervan denken..

Poll: Welke serie was op hun hoogtepunt beter?
  • The O.C.
  • One Tree Hill
  • Ik kan niet kiezen!!
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    pi_81828329
    Ze zijn allebei goed ; maar op andere punten. Seizoen 1 van The OC was zeer geweldige televisie, maar seizoen 3 en vooral 4 vielen gewoon erg tegen ; nog steeds leuk, maar veel minder.

OTH is sterker in de lange lijn ; seizoen 3 en 4 steken er beetje uit, net ietsje beter dan de rest van de seizoenen , het zat allemaal wat vlakker bij elkaar.

Dus als de vraag is : Welke serie was op hun hoogtepunt beter ? ; moet ik toch The OC zeggen, omdat seizoen 1 het hoogtepunt was, en dat seizoen zo verschrikkelijk goed was.

Maar op de lange termijn en stabiliteit zou ik voor OTH kiezen. Zo is wat voor beide series te zeggen.
    Als ik een rijtje moet maken van tienerseries die ik heb gezien ( exclusief Veronica Mars en Buffy etc )

1. One Tree Hill
    2. Dawson's Creek
    3. The O.C.
    4. Gossip Girl
    5. 90210
      maandag 24 mei 2010 @ 15:27:39 #22
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_81832145
    Ik kan niet kiezen. Allebei erg leuke series en allbei vanaf het begin gevolgd. Verder kom ik niet
      maandag 24 mei 2010 @ 16:41:03 #23
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_81834493
    Ik heb de poll even samengesteld want ik heb The O.C. dvdbox binnen en ben nu aan het einde van S1

O.C. is op hoogtepunt > dan OTH imo
    pi_81835599
    quote:
    Op maandag 24 mei 2010 16:41 schreef Tazmaniac het volgende:
    Ik heb de poll even samengesteld want ik heb The O.C. dvdbox binnen en ben nu aan het einde van S1

O.C. is op hoogtepunt > dan OTH imo
    Seizoen 1 is echt super televisie, vooral qua humor maar ook qua originaliteit nog. Seizoen 2 was dezelfde kwaliteit als het hoogtepunt van OTH, maar seizoen 3 en vooral 4 zijn nog kutter ; al is het nog steeds wel vermakelijk en heeft het een zeer goed einde. Mooie finale
    pi_81858001
    beter is Quinn niet dood... anders is het zeker een stom einde...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')