Ik denk dat als iedereen bij voorbaat al negatief is over het nieuwe seizoen, het inderdaad niet volgemaakt wordt...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 04:50 schreef Sc0tTy het volgende:
Mjah ik denk toch echt dat dit seizoen niet eens word afgemaakt, het kan niet dat wanner 2 hoofdpersonen er uit gaan de serie nog hetzelfde blijft. En dan mag er nog zoveel eyecandy in de serie gepropt worden, dat gaat voor de fans niet helpen. Zij zitten in het verhaal/characters. Ik zal wel gaan kijken... Alleen om het feit dat het OTH is.
De laatste paar jaar is OTH sowieso niet meer wat het geweest is. Het is echt een totaal andere serie geworden dan vroeger. Toch vermaak ik me er nog wel mee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 04:50 schreef Sc0tTy het volgende:
Mjah ik denk toch echt dat dit seizoen niet eens word afgemaakt, het kan niet dat wanner 2 hoofdpersonen er uit gaan de serie nog hetzelfde blijft. En dan mag er nog zoveel eyecandy in de serie gepropt worden, dat gaat voor de fans niet helpen. Zij zitten in het verhaal/characters. Ik zal wel gaan kijken... Alleen om het feit dat het OTH is.
OP...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:30 schreef suus21 het volgende:
wanneer is de eerste afl. ?
quote:One Tree Hill star Antwon Tanner has pleaded guilty to taking part in a fake identity scam.
According to The AP, the 34-year-old actor, who plays Skills in the CW drama, admitted to selling more than a dozen social security numbers for $10,000.
Tanner apparently told a federal judge in Brooklyn that he was acting as a middleman selling numbers provided by someone else, but refused to comment on how he got into the scheme.
The actor was charged in April with selling 16 social security numbers and three fake social security cards. He is reportedly expected to get up to a year in prison at his sentencing, which is scheduled for November 20.
same herequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:01 schreef Komakie het volgende:
Hmm dat is niet zo handig. ZIjn dan alle opnames voor dat seizoen al gedaan?
Grappig eigenlijk. Door Skillz karakter kan ik me dat bij hem helemaal niet voorstellen.
Hoe ver liggen ze normaal gesproken voor op uitgezonden afleveringenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik geloof dat er pas 3 episodes ofzo geshoten waren.. aangezien Skillz pas eind november de bak in moet zullen ze hem wel eruit schrijven
Op een gegeven moment misschien wel jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoe ver liggen ze normaal gesproken voor op uitgezonden afleveringen
Ik dacht dat ze daar echt maanden op vooruit liepen.
quote:Antwon Tanner will still be portraying Skills in at least the first few episodes of season 7. His involvement in the remainder of the season is unknown as this point.
Qua acteerwerk of qua looks?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:18 schreef Komakie het volgende:
Btw ik heb gisteren een stukje met die Shantel VanSanten gezien over de film The Final Destination en die ziet er op zich nog best goed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |