Ze mogen van mij beide eindes (Season Finale & Series Finale) op de DVD van Seizoen 8 zetten, dat de kijker zelf kan beslissenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik las het ook al vanochtend....tja, het is nog niet bevestigd maar als Ausiello het zegt zo vlak voor de upfronts denk ik dat er een grote waarheid in zit.
Kan best dat als ze toch het einde gebruiken met een goede afsluiter dat ik volgend jaar gewoon niet ga kijkenIk vind het een toffe serie, maar ik ga niet volgend jaar kijken om alleen maar teleurgesteld te worden.
Tja, als ik eerlijk ben zou ik liever Karen terugzien dat Deb, zeker vanwege de heropening van het café. Trouwens, wie regelt nu de zaken van TRIC, Karen toch nog steeds?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net de nieuwste gezien...gemixte gevoelens.
Muziek was weer erg goed ; en er zaten goede scenes tussen, maar het algemene Porte-Rico scenario sprak me niet echt aan. Lauren die opeens weer terug is en mee gaat? Ik vond het eerst wel leuk dat ze bij Skills hoorde en later iets kreeg met Mouth, maar nu opeens beste vriendinnen met Quinn, Brooke en Alex? En Chuck irriteert me mateloos, net als Jamie trouwens...behalve die scene waar Chuck vertelt hoe zijn vader m verlaten heeft, dat is zo zielig.
Scene waarom Brooke Haley vertelt dat ze zwanger is...geweldigEn Karen's cafe...:D
Mouth en Millie waren lief en Mouth's speech was mooi! Lauren die de foto's stuurde naar Chuck, haha. Vond t ergens ook wel raar dat een lerares zo wild uit haar dak ging, lol. Leuk dat Skills weer eens genoemd werd en Karen natuurlijk. En ik merkte een beetje een lesbian-vibe tussen Quinn en die model...ik vond ze wel leuk samen al zei dat model weinig anders dan : Oh, this is so great Quinn, thank you!
Aflevering heeft wel bewezen dat ze het gewoon af moeten ronden dit seizoen en dat dat prima zal lukken. Ik hoefde Karen niet perse terug te zien maar een mention was al voldoendeWel jammer dat Debb dan niet terug komt
Lucas en Peyton mis ik niet.
Ik heb stille hoop dat Karen volgende week opduikt tijdens de heropening van het café, het zou opzich wel tof zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zou wel tof zijn Karen terug te zien inderdaad...maar Debb verdween toen opeens zo plotseling en is nauwelijks meer genoemd. En ze blijft de moeder van Nathan. Enige waarvoor Karen terug zou kunnen komen is inderdaad het cafe en te kijken hoe het met Haley en Brooke gaat...maar het is niet meer alsof Lucas in Tree Hill woont.
Skills heb ik al een paar afleveringen niet meer gezien.
Ik had een tijdje terug op Google een plaatje van de Rivercourt gevonden, waarschijnlijk een recente (de baskets waren namelijk verdwenen en het zag er nogal verwaarloosd uit).quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zou zeker tof zijn als ze opeens opduikt...maar OTH heeft zoveel hardcore fans dat er vast wel eentje zou zijn geweest die ontdekt zou hebben dat ze terug op de set was.
Wat er met de rivercourt gebeurt..geen idee. Ik zou er ook wel willen basketballen, maar voordat ik in Amerika kom..zijn we paar jaar verder
Tja, dat dus. "Final Season blablabla". Ik zweer het je: tegen het einde van seizoen 9 wordt er door de fans weer gesmeekt om nóg een final season.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nog niet gekeken maar als ik dat stukje zo zie...was een fantastisch einde geweest. Snap ook gewoon niet waarom zelfs de cast members dan nog zeggen : Fans verdienen een final season.....
Dit seizoen eindigde dan gewoon erg goed als ik het zo zie. Ze denken echt dat ze geen goed einde kunnen krijgen als Lucas/Peyton er niet zijn. Leuke karakters maar ze zijn niet essentieel voor een goede finale. Zolang hun naam genoemd word in de finale vind ik het eigenlijk wel best. Nu is t maar de vraag of ze volgend jaar deze finale kunnen evenaren...want die laatste scene met Jamie kunnen ze dan niet weer gebruiken als final scene...dat zou raar zijn
Plus aan t begin van seizoen 8 zeiden ze ook dat dit een seizoen was om alles af te ronden -_-. Sommige fans..
Mooi nummer trouwens op de achtergrond!
Thanksquote:
Kijk, dat bedoel ik dus. De boel was netjes afgerond, wat willen ze er nu nog van maken? Dat het allemaal een droom was ofzo? Dat zou echt zó slecht zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nou, net de finale gekeken. Hij was erg goed! Ik had dit echt een zeer toepasselijke series finale gevonden. Dit had ook gewoon de series finale moeten zijn. Ik vraag me af hoe ze seizoen 9 nu willen beginnen dan, want echt alles is goed afgerond. Mia even terug (![]()
![]()
), Chuck en Chase waren leuk samen op het laatst
; en Brooke met haar tweeling, helemaal geweldig, zo lief. Haley / Nathan ook een paar mooie scenes en de korte Haley/Brooke scene met Nathan en Mouth
Haley horen zingen ; net als Mia
( die hou ik zeker bij met cd's want Kate Voegele en Joy hebben echt goede stemmen ) en Quinn en Clay waren ook wel leuk. Leuk om Skills even terug te zien, ook al was de scene nogal nutteloos en Mouth / Millie waren zoals bijna altijd wel lief. Dan terug voor een scene
Al met al, de hele finale =
![]()
![]()
![]()
Maar speelt James in seizoen 9 nu full of part-time mee?quote:Echt zooo zonde dat dit niet de series finale is. Maar wat jij ook zegt...de CW verdiend er gewoon aan en daarbij levert OTH altijd stabiliteit zelfs in hun 8e seizoen waar series als Gossip Girl nu al dalen naar de kijkcijfers die OTH nu nog haalt. Hopelijk weten ze er volgend jaar echt een eind aan te breien maar aangezien Sophia, Joy en James alledrie nu steen hard hebben gezegd dat dit het laatste seizoen zal zijn dat ze mee willen spelen ; en dat het ook bekend gemaakt is dat ze maar 13 episodes krijgen, en dat er geen meer zullen komen....ze weten nu tenminste wel ruim van te voren wanneer het einde er is en kunnen misschien toch meer met schedules-conflicts doen die Hilarie/Chad/ Moira, etc hebben zodat ze wat makkelijker terug kunnen komen. Bovendien start het pas in januari weer dus hebben ze alle tijd om iets te regelen.....( stiekem vind een klein deel het van mij wel leuk dat er nog meer Haley en Brooke aankomt ; bij verre mijn 2 lievelings personages. ).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |