Zo hé, dat had ik niet verwacht! Maar wel klote van Lafferty dat als hij terugkomt, dat het op parttime basis zal zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Breaking: Bethany Joy Galeotti signed for season 9
[..]
Het is idd nog niet zeker dat de serie vernieuwd wordt. Ze kunnen dan wel de acteurs contracteren voor een negende seizoen, de uiteindelijke beslissing ligt nog altijd bij The CW. En oké, de serie scoort redelijk en heeft een grote fanbase, maar aan de andere kant kan The CW denken van: "Goh, we kunnen het geld dat we in OTH stoppen ook in een andere, populairdere serie stoppen."quote:Op woensdag 27 april 2011 13:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ga keihard lachen als ze echt de 200 afleveringen halen. Ik gok, dat als de serie al vernieuwd word het gewoon een seizoen zal zijn met 13 afleveringen zodat het kan dienen als mid-season-replacement voor als een andere serie flopt in september/oktober ; of 13 afleveringen die gewoon in september starten en een optie hebben verlengd te worden tot 22 afleveringen wat dit seizoen ook is gebeurd.
Rob, Shantel en Jana hadden allemaal al contracten getekend toen ze er in seizoen 7 inkwamen waardoor ze 6 jaar aan de serie zijn vastgebonden. Ik snap ook niet waarom Sophia op haar tweet alleen die namen heeft gezegd ( want daar hebben al die websites dat van ) ; maar Shantel heeft dus al gewoon een contract, net als Lisa en Robert en Jana. Situatie wat betreft Stephen weet ik niet. Lee Norris schijnt al verhuist te zijn en alles verkocht te hebben aangezien hij dacht dat de serie zou stoppen, dus die zie ik eerlijk gezegd niet meer terugkomen mocht het vernieuwd worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:38 schreef PeterKelder het volgende:
Trouwens, hebben Shantel VanSanten, Stephen Coletti en Lee Norris eigenlijk al bijgetekend? Op verschillende sites las ik wel dat Joy, Sophia, Austin, Jana, Lisa en Robert hebben bijgetekend, bovenstaande 3 (+ James Lafferty, maar de reden daarvan weten we wel) echter niet
Oh, oké. Ik vond het al vreemd dat ze er niet bij stonden.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Rob, Shantel en Jana hadden allemaal al contracten getekend toen ze er in seizoen 7 inkwamen waardoor ze 6 jaar aan de serie zijn vastgebonden. Ik snap ook niet waarom Sophia op haar tweet alleen die namen heeft gezegd ( want daar hebben al die websites dat van ) ; maar Shantel heeft dus al gewoon een contract, net als Lisa en Robert en Jana. Situatie wat betreft Stephen weet ik niet. Lee Norris schijnt al verhuist te zijn en alles verkocht te hebben aangezien hij dacht dat de serie zou stoppen, dus die zie ik eerlijk gezegd niet meer terugkomen mocht het vernieuwd worden.
Mee eens ja! Ik vond hem vooral leuk in de eerdere seizoenen en zijn vriendschap met Brooke toen. Veel fans op andere fora benoemen Julian nu tot een lid van de zogenaamde 'core four ', de 4 belangrijkste karakters ; maar persoonlijk vind ik dat Mouth die eer verdiend. Loopt altijd in de schaduw maar is elk seizoen aanwezig en heeft na Joy,Sophia en James de meeste afleveringen erop zitten. Zal dus raar zijn als hij niet zo nu en dan verschijnt in seizoen 9, maar misschien als een gast-rol of iets dergelijks?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, oké. Ik vond het al vreemd dat ze er niet bij stonden.
Wat betreft Lee Norris: het zou jammer zijn als-ie niet te zien is in seizoen 9. Ik bedoel, Mouth is toch een soort anker van de serie geworden. Hij heeft dan wel niet de grootste verhaallijnen, toch is zijn karakter imo wel van belang wat betreft OTH.
Inderdaad. Vind het dan ook jammer dat Mouth maar op 1 dvd-cover staat (seizoen 4). En eigenlijk verdiend hij een plekje in de opening ná Brooke.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Mee eens ja! Ik vond hem vooral leuk in de eerdere seizoenen en zijn vriendschap met Brooke toen. Veel fans op andere fora benoemen Julian nu tot een lid van de zogenaamde 'core four ', de 4 belangrijkste karakters ; maar persoonlijk vind ik dat Mouth die eer verdiend. Loopt altijd in de schaduw maar is elk seizoen aanwezig en heeft na Joy,Sophia en James de meeste afleveringen erop zitten. Zal dus raar zijn als hij niet zo nu en dan verschijnt in seizoen 9, maar misschien als een gast-rol of iets dergelijks?
Het speculeren over volgend seizoen is bijna dramatischer dan de serie zelf op t moment..
Tja, Jamie is vaak nogal irritant, ja. Maar zo nu en dan is-ie grappig en dat vind ik wel leuk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Jamie vind ik ook niet altijd even leuk. Veel te veel aandacht word aan hem besteed en nu zelfs aan zijn klasgenoten...hij kan lief zijn in instanties ( Jamie ), maar vaak is hij gewoon irritant inderdaad. Hij doet/lijkt veel ouder dan zijn leeftijd dat hij zou moeten spelen in de serie. En zoveel als hij met zijn ouders en de vrienden van zijn ouders optrekt...nou, zoveel trok ik echt niet op met mijn ouders of de vrienden van mijn ouders, lol.
Precies! Ik zie echt niet in wat een negende seizoen nou zoveel beter zou maken. Tis gewoon dat de fans Murray en Burton terug willen hebben voor een series finale. Snap ik best, het zijn twee belangrijke karakters voor de serie geweest. Maar de serie is doorgegaan en is goed overeind gebleven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
Echt zonde inderdaad dat de kans zeer groot is dat er een 9e seizoen komt. Persoonlijk snap ik de fans ook niet op Amerikaanse fora die echt schreeuwen voor een 9e seizoen. Wees blij dat we zover zijn gekomen...dat kan niet elke serie die begonnen is als tiener-serie zeggen ( OC, Everwood, Veronica Mars, etc ). En elk jaar roepen ze weer : Nog een jaar om alles af te ronden. En nu gebeurt dat een keer maar dan willen ze alsnog een 9e seizoen. Snap dat ze zichzelf vast willen houden aan de serie en personages maar genoeg is genoeg. Wie zegt dat de serie volgend jaar niet opeens onverwachts gecancelled word, of dat het einde verneukt word. Dan geven die fans natuurlijk alles en iedereen de schuld behalve henzelf...
Promo ziet er in ieder geval tof uit! Aflevering die gister is uitgezonden ga ik vanavond even kijken.
Oké, van de CW is het wel te begrijpen, maar dan nog. Imo kunnen ze beter kappen en een soortgelijke serie opstarten, wat meer in de geest van OTH seizoen 1-4.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Maar helaas kijkt de CW naar de zakelijke kant..en daar geef ik ze wel groot gelijk in. Life Unexpected al gecancelled ; Smallville dat eindigd...Hellcats met tegenvallende ratings in hun eerste jaar ; en Gossip Girl ( 4e ) en 90210 ( 3e ) die nu al terugvallen naar dezelfde cijfers van OTH of zelfs lager. Dan snap ik dat ze OTH willen behouden, helemaal omdat ze het goed doen tegenover Glee.
Personen waaraan ik me erger zijn die fans die zo luidkeels roepen om nog een seizoen terwijl ze gewoon geen beter einde krijgen dan dit seizoen. En als het volgend jaar dan tegenvalt....dan geven ze alles en iedereen de schuld behalve henzelf. En ook de creator...hij moet inzien dat hij op deze manier zijn ''baby'' naar de maan helpt. 8 seizoenen voor een serie als OTH...dat is onwijs knap vooral als je kijkt hoevaak de serie in gevaar was. Maar hij wil zoveel mogelijk episodes -_-
quote:Ausiello: The show is returning next season for roughly 13 episodes. I’m willing to bet all of my Super Smurfs on it. As a result, I assume they’ll go with the season finale airing May 17.
Is het 100% zeker of is het een vermoeden???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |