abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96040469
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Breaking: Bethany Joy Galeotti signed for season 9

[..]

Zo hé, dat had ik niet verwacht! Maar wel klote van Lafferty dat als hij terugkomt, dat het op parttime basis zal zijn :( Maar aan de andere kant ook weer te begrijpen, op een gegeven moment ben je er wel mee klaar denk ik.

Maar ja, als Mark Schwahn de 200 afleveringen zou willen halen én Seizoen 9 is het allerlaatste seizoen, dan zullen ze 26 afleveringen moeten produceren om de 200 te halen - en dan moeten ze écht stoppen!
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_96041752
Ik ga keihard lachen als ze echt de 200 afleveringen halen. Ik gok, dat als de serie al vernieuwd word het gewoon een seizoen zal zijn met 13 afleveringen zodat het kan dienen als mid-season-replacement voor als een andere serie flopt in september/oktober ; of 13 afleveringen die gewoon in september starten en een optie hebben verlengd te worden tot 22 afleveringen wat dit seizoen ook is gebeurd.
pi_96047750
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ga keihard lachen als ze echt de 200 afleveringen halen. Ik gok, dat als de serie al vernieuwd word het gewoon een seizoen zal zijn met 13 afleveringen zodat het kan dienen als mid-season-replacement voor als een andere serie flopt in september/oktober ; of 13 afleveringen die gewoon in september starten en een optie hebben verlengd te worden tot 22 afleveringen wat dit seizoen ook is gebeurd.
Het is idd nog niet zeker dat de serie vernieuwd wordt. Ze kunnen dan wel de acteurs contracteren voor een negende seizoen, de uiteindelijke beslissing ligt nog altijd bij The CW. En oké, de serie scoort redelijk en heeft een grote fanbase, maar aan de andere kant kan The CW denken van: "Goh, we kunnen het geld dat we in OTH stoppen ook in een andere, populairdere serie stoppen."

En volgens mij is dat eventuele negende seizoen gewoon om een einde te creëren met Lucas en Peyton erin, omdat ze voor het einde van seizoen 8 niet konden komen (alsof het zo moeilijk is om te suggereren dat ze er zijn, kan met behulp van close-ups uit seizoen 6 en een beetje computertechniek) en Schwahn de die-hard fans niet wil teleurstellen.
  woensdag 27 april 2011 @ 16:43:45 #254
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96049476
Heb de ep nog niet afgekeken maar ik geloof niet dat Kellerman sr in die auto reed, hij zal zijn zoon wel willen beschermen.
Spoilers!
  woensdag 27 april 2011 @ 17:28:14 #255
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_96051303
Lucas zei: ik ben vandaag in wilmington, niet voor one tree hill. Maar als er een 9e komt.. Wie weet!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_96051433
Hij zei dat voordat bekend werd dat Sophia, Joy, etc hadden bijgetekend. Waarschijnlijk twitterde hij dat alleen om wat fans blij te maken of iets dergelijks. Hij zal zich nu wel voor zijn kop slaan. Ik zie hem en Hilarie sowieso, nog steeds niet terugkeren volgend seizoen als de serie vernieuwd word.
pi_96051722
Trouwens, hebben Shantel VanSanten, Stephen Coletti en Lee Norris eigenlijk al bijgetekend? Op verschillende sites las ik wel dat Joy, Sophia, Austin, Jana, Lisa en Robert hebben bijgetekend, bovenstaande 3 (+ James Lafferty, maar de reden daarvan weten we wel) echter niet :?
pi_96052096
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:38 schreef PeterKelder het volgende:
Trouwens, hebben Shantel VanSanten, Stephen Coletti en Lee Norris eigenlijk al bijgetekend? Op verschillende sites las ik wel dat Joy, Sophia, Austin, Jana, Lisa en Robert hebben bijgetekend, bovenstaande 3 (+ James Lafferty, maar de reden daarvan weten we wel) echter niet :?
Rob, Shantel en Jana hadden allemaal al contracten getekend toen ze er in seizoen 7 inkwamen waardoor ze 6 jaar aan de serie zijn vastgebonden. Ik snap ook niet waarom Sophia op haar tweet alleen die namen heeft gezegd ( want daar hebben al die websites dat van ) ; maar Shantel heeft dus al gewoon een contract, net als Lisa en Robert en Jana. Situatie wat betreft Stephen weet ik niet. Lee Norris schijnt al verhuist te zijn en alles verkocht te hebben aangezien hij dacht dat de serie zou stoppen, dus die zie ik eerlijk gezegd niet meer terugkomen mocht het vernieuwd worden.
pi_96052548
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:48 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Rob, Shantel en Jana hadden allemaal al contracten getekend toen ze er in seizoen 7 inkwamen waardoor ze 6 jaar aan de serie zijn vastgebonden. Ik snap ook niet waarom Sophia op haar tweet alleen die namen heeft gezegd ( want daar hebben al die websites dat van ) ; maar Shantel heeft dus al gewoon een contract, net als Lisa en Robert en Jana. Situatie wat betreft Stephen weet ik niet. Lee Norris schijnt al verhuist te zijn en alles verkocht te hebben aangezien hij dacht dat de serie zou stoppen, dus die zie ik eerlijk gezegd niet meer terugkomen mocht het vernieuwd worden.
Oh, oké. Ik vond het al vreemd dat ze er niet bij stonden.

Wat betreft Lee Norris: het zou jammer zijn als-ie niet te zien is in seizoen 9. Ik bedoel, Mouth is toch een soort anker van de serie geworden. Hij heeft dan wel niet de grootste verhaallijnen, toch is zijn karakter imo wel van belang wat betreft OTH.
pi_96054492
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 18:01 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Oh, oké. Ik vond het al vreemd dat ze er niet bij stonden.

Wat betreft Lee Norris: het zou jammer zijn als-ie niet te zien is in seizoen 9. Ik bedoel, Mouth is toch een soort anker van de serie geworden. Hij heeft dan wel niet de grootste verhaallijnen, toch is zijn karakter imo wel van belang wat betreft OTH.
Mee eens ja! Ik vond hem vooral leuk in de eerdere seizoenen en zijn vriendschap met Brooke toen. Veel fans op andere fora benoemen Julian nu tot een lid van de zogenaamde 'core four ', de 4 belangrijkste karakters ; maar persoonlijk vind ik dat Mouth die eer verdiend. Loopt altijd in de schaduw maar is elk seizoen aanwezig en heeft na Joy,Sophia en James de meeste afleveringen erop zitten. Zal dus raar zijn als hij niet zo nu en dan verschijnt in seizoen 9, maar misschien als een gast-rol of iets dergelijks?

Het speculeren over volgend seizoen is bijna dramatischer dan de serie zelf op t moment..
pi_96054889
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 18:49 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Mee eens ja! Ik vond hem vooral leuk in de eerdere seizoenen en zijn vriendschap met Brooke toen. Veel fans op andere fora benoemen Julian nu tot een lid van de zogenaamde 'core four ', de 4 belangrijkste karakters ; maar persoonlijk vind ik dat Mouth die eer verdiend. Loopt altijd in de schaduw maar is elk seizoen aanwezig en heeft na Joy,Sophia en James de meeste afleveringen erop zitten. Zal dus raar zijn als hij niet zo nu en dan verschijnt in seizoen 9, maar misschien als een gast-rol of iets dergelijks?

Het speculeren over volgend seizoen is bijna dramatischer dan de serie zelf op t moment..
Inderdaad. Vind het dan ook jammer dat Mouth maar op 1 dvd-cover staat (seizoen 4). En eigenlijk verdiend hij een plekje in de opening ná Brooke.

En daarnaast is Mouth ook een soort Lucas: eerst een outsider, maar werd - ook dankzij zijn vriendschap met Lucas - opgenomen in de populaire wereld. In seizoen 7 vond ik het ook mooi dat hij het opnam voor Nathan toen er geruchten over hem gingen dat hij zou zijn vreemdgegaan. Vind het sowieso jammer dat hij vrij weinig met Nathan en Haley te maken heeft.

Maar idd, het speculeren is dramatischer dan de serie zelf: wie gaan er weg, krijgen we voorgoed de titelsong van Gavin DeGraw terug (want met alle respect, de covers zijn óf supergoed óf superslecht), wat willen ze gaan vertellen in het nieuwe seizoen, keren Lucas en Peyton terug of niet, etc, etc.
pi_96054972
En over die "cour four": in mijn ogen is er een cour eleven, want alle karakters die in de opening staan zijn belangrijk genoeg voor de serie - anders is het gek dat ze erin staan.
pi_96345414
Eindelijk bij met de afleveringen en net de nieuwste ook gekeken. Was wel leuk :)

Manier waarop Brooke erachter kwam was leuk gedaan! En hoe ze het aan Julian vertelde..mooie scene!

Stukjes met Haley/Brooke en Haley/Nathan waren ook erg leuk! Toch leuk te zien dat ze echt zijn opgegroeid. Ze zijn al meer dan 10 jaar ouder geworden in de serie in de 8 jaar dat we kijken en je kan merken dat ze steeds meer levenservaring mee krijgen ; vooral in dat gesprek tussen Nathan en Haley.

Kellerman situatie goed opgelost :) Al trok me dat niet heel erg eigenlijk.

Chuck irriteert me met Chase. Waarom krijgt hij zoveel screen-tijd? Ook opvallend dat de hoofd-kinderen ( Maddison, Chuck en Jamie ALTIJD als eerste aan de beurt zijn en ook echt in die volgorde. Nooit zie je een keer een ander kind bezig, lol. Dat gebeurt zo vaak in series.
pi_96347654
ik kan die Chuck beter lijen dan die Jamie :r schijtkind dat dat is :r
pi_96347899
Jamie vind ik ook niet altijd even leuk. Veel te veel aandacht word aan hem besteed en nu zelfs aan zijn klasgenoten...hij kan lief zijn in instanties ( Jamie ), maar vaak is hij gewoon irritant inderdaad. Hij doet/lijkt veel ouder dan zijn leeftijd dat hij zou moeten spelen in de serie. En zoveel als hij met zijn ouders en de vrienden van zijn ouders optrekt...nou, zoveel trok ik echt niet op met mijn ouders of de vrienden van mijn ouders, lol.
pi_96422233
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Jamie vind ik ook niet altijd even leuk. Veel te veel aandacht word aan hem besteed en nu zelfs aan zijn klasgenoten...hij kan lief zijn in instanties ( Jamie ), maar vaak is hij gewoon irritant inderdaad. Hij doet/lijkt veel ouder dan zijn leeftijd dat hij zou moeten spelen in de serie. En zoveel als hij met zijn ouders en de vrienden van zijn ouders optrekt...nou, zoveel trok ik echt niet op met mijn ouders of de vrienden van mijn ouders, lol.
Tja, Jamie is vaak nogal irritant, ja. Maar zo nu en dan is-ie grappig en dat vind ik wel leuk.

En dat-ie zoveel met zijn ouders, vrienden van zijn ouders en familieleden optrekt... anders heeft dat joch ook geen toegevoegde waarde (ook omdat-ie simpelweg te jong is om drama's te hebben dat zijn vriendin zwanger is e.d.). Maar dat-ie met bijvoorbeeld Quinn optrekt kan ik wel begrijpen... kon ik dat maar! Quinn = :9~
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:37:56 #267
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_96469921
Hij was weer goed he :)

Heerlijk voor Brooke (en Julian) O+
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_96639606
Ik heb net op YouTube de promo voor de season finale gezien, en ik moet eerlijk zeggen: ze moeten er gewoon mee stoppen. Niks geen negende seizoen (óók niet voor 13 afleveringen), want in de 20 seconden die ik heb gezien, zie ik de puzzelstukjes op zijn plaats vallen. En het zou zonde zijn om de puzzel weer uit elkaar te halen.

Voor degenen die hem nog niet gezien hebben (al betwijfel ik dat) en nieuwsgierig zijn:

pi_96639935
Echt zonde inderdaad dat de kans zeer groot is dat er een 9e seizoen komt. Persoonlijk snap ik de fans ook niet op Amerikaanse fora die echt schreeuwen voor een 9e seizoen. Wees blij dat we zover zijn gekomen...dat kan niet elke serie die begonnen is als tiener-serie zeggen ( OC, Everwood, Veronica Mars, etc ). En elk jaar roepen ze weer : Nog een jaar om alles af te ronden. En nu gebeurt dat een keer maar dan willen ze alsnog een 9e seizoen. Snap dat ze zichzelf vast willen houden aan de serie en personages maar genoeg is genoeg. Wie zegt dat de serie volgend jaar niet opeens onverwachts gecancelled word, of dat het einde verneukt word. Dan geven die fans natuurlijk alles en iedereen de schuld behalve henzelf...

Promo ziet er in ieder geval tof uit! Aflevering die gister is uitgezonden ga ik vanavond even kijken.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 10:49:10 ]
pi_96640291
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
Echt zonde inderdaad dat de kans zeer groot is dat er een 9e seizoen komt. Persoonlijk snap ik de fans ook niet op Amerikaanse fora die echt schreeuwen voor een 9e seizoen. Wees blij dat we zover zijn gekomen...dat kan niet elke serie die begonnen is als tiener-serie zeggen ( OC, Everwood, Veronica Mars, etc ). En elk jaar roepen ze weer : Nog een jaar om alles af te ronden. En nu gebeurt dat een keer maar dan willen ze alsnog een 9e seizoen. Snap dat ze zichzelf vast willen houden aan de serie en personages maar genoeg is genoeg. Wie zegt dat de serie volgend jaar niet opeens onverwachts gecancelled word, of dat het einde verneukt word. Dan geven die fans natuurlijk alles en iedereen de schuld behalve henzelf...

Promo ziet er in ieder geval tof uit! Aflevering die gister is uitgezonden ga ik vanavond even kijken.
Precies! Ik zie echt niet in wat een negende seizoen nou zoveel beter zou maken. Tis gewoon dat de fans Murray en Burton terug willen hebben voor een series finale. Snap ik best, het zijn twee belangrijke karakters voor de serie geweest. Maar de serie is doorgegaan en is goed overeind gebleven.

Nu is de kans om te stoppen: doe dat dan ook gewoon. Ik verklaar The CW echt voor gek als ze OTH een negende seizoen geven: dat gaat imo echt enorm tegenvallen.
pi_96655690
Maar helaas kijkt de CW naar de zakelijke kant..en daar geef ik ze wel groot gelijk in. Life Unexpected al gecancelled ; Smallville dat eindigd...Hellcats met tegenvallende ratings in hun eerste jaar ; en Gossip Girl ( 4e ) en 90210 ( 3e ) die nu al terugvallen naar dezelfde cijfers van OTH of zelfs lager. Dan snap ik dat ze OTH willen behouden, helemaal omdat ze het goed doen tegenover Glee.

Personen waaraan ik me erger zijn die fans die zo luidkeels roepen om nog een seizoen terwijl ze gewoon geen beter einde krijgen dan dit seizoen. En als het volgend jaar dan tegenvalt....dan geven ze alles en iedereen de schuld behalve henzelf. En ook de creator...hij moet inzien dat hij op deze manier zijn ''baby'' naar de maan helpt. 8 seizoenen voor een serie als OTH...dat is onwijs knap vooral als je kijkt hoevaak de serie in gevaar was. Maar hij wil zoveel mogelijk episodes -_-
pi_96656251
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Maar helaas kijkt de CW naar de zakelijke kant..en daar geef ik ze wel groot gelijk in. Life Unexpected al gecancelled ; Smallville dat eindigd...Hellcats met tegenvallende ratings in hun eerste jaar ; en Gossip Girl ( 4e ) en 90210 ( 3e ) die nu al terugvallen naar dezelfde cijfers van OTH of zelfs lager. Dan snap ik dat ze OTH willen behouden, helemaal omdat ze het goed doen tegenover Glee.

Personen waaraan ik me erger zijn die fans die zo luidkeels roepen om nog een seizoen terwijl ze gewoon geen beter einde krijgen dan dit seizoen. En als het volgend jaar dan tegenvalt....dan geven ze alles en iedereen de schuld behalve henzelf. En ook de creator...hij moet inzien dat hij op deze manier zijn ''baby'' naar de maan helpt. 8 seizoenen voor een serie als OTH...dat is onwijs knap vooral als je kijkt hoevaak de serie in gevaar was. Maar hij wil zoveel mogelijk episodes -_-
Oké, van de CW is het wel te begrijpen, maar dan nog. Imo kunnen ze beter kappen en een soortgelijke serie opstarten, wat meer in de geest van OTH seizoen 1-4.

En Mark Schwahn... het is idd knap dat de serie het 8 seizoenen en 174 afleveringen heeft uitgehouden, zeker als je nagaat dat het eerst als film bedoeld was. Maar ik denk dat hij eens een keer een nieuwe serie moet gaan opzetten en daar een groot succes van moet maken. Ik bedoel: hij houdt zich al acht jaar alleen maar bezig met OTH; hij had makkelijk nog een serie of twee kunnen opzetten.

Maar ik denk dat het meer zegt over zijn creativiteit als schrijver zijnde ;)
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:50:32 #273
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_96661289
Breaking
quote:
Ausiello: The show is returning next season for roughly 13 episodes. I’m willing to bet all of my Super Smurfs on it. As a result, I assume they’ll go with the season finale airing May 17.
pi_96663352
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Breaking

[..]

Is het 100% zeker of is het een vermoeden???

Eerlijk gezegd hoeft het van mij niet terug te komen. Laat ze de versie met de Series-finale uitzenden.
pi_96670309
Ik las het ook al vanochtend....tja, het is nog niet bevestigd maar als Ausiello het zegt zo vlak voor de upfronts denk ik dat er een grote waarheid in zit.

Kan best dat als ze toch het einde gebruiken met een goede afsluiter dat ik volgend jaar gewoon niet ga kijken :) Ik vind het een toffe serie, maar ik ga niet volgend jaar kijken om alleen maar teleurgesteld te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')