Komt maar langs, heb alleen geen chips meer in huis dus die zul je mee moeten nemenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kan de eerste ep van siezoen 3 niet vinden in mn progjeen torrents en ik zijn niet zo'n succes, dus help? ik wil de ep zien
Nog 5 nachtjes slapenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Uiteindelijk toch via een andere manier gelukt. Wat een afleveringis het al tijd voor episode 2?
Hij staat op m'n pc, maar nog geen tijd gehad (verkapte tvp).quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:19 schreef soapie het volgende:
Heb de eerste nog niet gezien, maar snel op zoek.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Charlotte is zeer cool! Ik vind haar ook niet harteloos, ze heeft alleen niet de neiging om zich emotioneel hopeloos in anderen te begraven. Bovendien weet ze qua patiënten ook vaak een goede afstand te bewaren om dingen zo objectief mogelijk te bekijken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:05 schreef unaco het volgende:
Zo harteloos is Charlotte toch nietik vind haar wel leuk eigenlijk
![]()
En papa Pete, benieuwd hoe dat verder gaat...
Agree, al hoop ik niet dat dat een manier is om Sheldon langzaam uit de serie te laten verdwijnen. Hij heeft echt grappige scenes soms!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:34 schreef Ladyxima het volgende:
Pete is de vadertoch stukken leuker imho dan Sheldon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |