als dat geen hoax is ga ik t uiteraard kijken. kansloze kinderen in amerika uitlachen moet ongeveer het tofste zijn wat er mogelijk op een tv uitgezonden kan worden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:14 schreef LompeHork het volgende:
Vergeet 8 september ook "Holland in da Hood" niet, er zijn vast ook veel FOK!kers die daar naar gaan kijken
Ik geloof, pin me er niet op vast, alleen herhalingen deze week.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:19 schreef henkiedegekste het volgende:
Goeie tijden slechte tijden begint vd week weer toch
Nu al een topshow.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:14 schreef LompeHork het volgende:
Vergeet 8 september ook "Holland in da Hood" niet, er zijn vast ook veel FOK!kers die daar naar gaan kijken
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:36 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik wil een nieuw seizoen van The Event..
Je was me net voor, kan niet wachten.quote:
maar wel leuk voor de mensen die dus niet TED downloaden of niet via torrents .quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:54 schreef Kreator het volgende:
Als je nou gewoon ff TED download, krijg je automagisch de nieuwe torrents binnen en staat er een datum bij voor de volgende ep.
En epguides.com heeft bijna alle series, dus dit topic is kut met peren.
Er bestaat geen reden om TED niet te downloaden. Wat de neuk heb je aan dit lijstje als je niet via torrents (....).quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:59 schreef tuintegel het volgende:
maar wel leuk voor de mensen die dus niet TED downloaden of niet via torrents .
Heb je daar ook linkjes van FOK!-reeksen bij? Het zijn er nogal watquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik wacht vooral op Grey's Anatomy ( 22 september 2 hour premiere ), Desperate Housewives ( final season ) en op guilty pleasures ''Gossip Girl'' en ''90210''.
Bovendien wacht ik nog op ( kan meteen bij overzichtje ) :
- The Good Wife ( 25 september ) Season 3
- Bones ( 3 november ) Season 7
- One Tree Hill ( mid-season ) Season 9 ( final season )
- Private Practice ( 29 september ) Season 5
The Closer ( S7 - final season ) en Rizzoli and Isles ( S 2 ) zijn al bezig gelukkig dus die volg ik al. Criminal Minds, Fringe, Big Bang Theory, How I Met Your Mother en nog wat anderen kijk ik zodra het hele seizoen is uitgezonden.
Grey's Anatomy topic: Grey's Anatomy [USA] #33 - Preparing for S8 with Contract issues....quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb je daar ook linkjes van FOK!-reeksen bij? Het zijn er nogal wat.
Yes, die had ik netquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:01 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Grey's Anatomy topic: Grey's Anatomy [USA] #33 - Preparing for S8 with Contract issues....
Seksualiteit: Homoquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik wacht vooral op Grey's Anatomy ( 22 september 2 hour premiere ), Desperate Housewives ( final season ) en op guilty pleasures ''Gossip Girl'' en ''90210''.
Bovendien wacht ik nog op ( kan meteen bij overzichtje ) :
- The Good Wife ( 25 september ) Season 3
- Bones ( 3 november ) Season 7
- One Tree Hill ( mid-season ) Season 9 ( final season )
- Private Practice ( 29 september ) Season 5
The Closer ( S7 - final season ) en Rizzoli and Isles ( S 2 ) zijn al bezig gelukkig dus die volg ik al. Criminal Minds, Fringe, Big Bang Theory, How I Met Your Mother en nog wat anderen kijk ik zodra het hele seizoen is uitgezonden.
Fijn voor je en het zal vast handig zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er bestaat geen reden om TED niet te downloaden. Wat de neuk heb je aan dit lijstje als je niet via torrents (....).
Epguides.com is ook onvervangbaar.
Groetjes,
God.
Meest recente topic van Bones : Bones (USA) #3 - Met extra spanning op pagina 187!quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb je daar ook linkjes van FOK!-reeksen bij? Het zijn er nogal wat.
Fijn voor jequote:Op maandag 29 augustus 2011 12:04 schreef tuintegel het volgende:
Ik houd in ieder geval dit topic wel aan als guide
quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Fijn voor je en het zal vast handig zijn
Ik houd in ieder geval dit topic wel aan als guide
quote:
Kleine opmerking ; Private Practice start niet 30 oktober maar 29 septemberquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:09 schreef PiRANiA het volgende:
Alles waar ik FOK!-linkjes van heb zou er bij moeten staan.
Private Praktice start om 2011-09-30 om 04:00 Nederlandse tijd. Despreate Housewives 2011-09-26 om 03:00.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kleine opmerking ; Private Practice start niet 30 oktober maar 29 septemberEn Desperate Housewives start op 25 september net als The Good Wife
Maar da's niet echt een datum, dus kan hij niet zo makkelijk in het lijstjequote:Oh, en nog het topic van One Tree Hill dat mid-season start : One Tree Hill [Amerika] #11 Happiness is a mood, not a destination!
Staat erbij. Alles Nederlandse tijdquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:47 schreef Erik1991 het volgende:
Seizoen 2 van How To Make It In America. Begint 2 oktober.
Archer staat erbijquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:49 schreef fwokker het volgende:
30 Rock en Archer en Justified staan er nog niet bij.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:11 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb weer een lijstje samengesteld met series die binnenkort weer gaan beginnen:
• 6 september - Sons of Anarchy
• 20 september - Castle
• 21 september - NCIS
• 21 september - NCIS: LA
• 22 september - The Mentalist
• 24 september - Blue Bloods
• 24 september - Fringe
• 3 oktober - Dexter
• 4 oktober - House
• 22 oktober - Chuck
• 4 november - Bones
Ik kan niet wachten. Waar wachten jullie op?
top!quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:47 schreef Koningin het volgende:
The Vampire Diaries 16 september
The Vampire Diaries [USA] #8 Vampire Barbie on Werewolf Duty
nou op heeeeeel weinig eerlijk gezegd want 3/4 is echt zoals gewoonlijk BAGGER!quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:11 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb weer een lijstje samengesteld met series die binnenkort weer gaan beginnen:
[knip= winterprogrammering]
Ik kan niet wachten. Waar wachten jullie op?
• donderdag 8 september - Holland In Da Hood
• vrijdag 9 september - QI
• vrijdag 16 september - It's Always Sunny in Philadelphia
• dinsdag 20 september - How I Met Your Mother
• dinsdag 20 september - Two And A Half Men
• donderdag 22 september - Blue Mountain State.
• vrijdag 23 september - Big Bang Theory
• vrijdag 23 september - The Office (US)
• maandag 26 september - American Dad
• maandag 26 september - The Simpsons![]()
• maandag 26 september - Family Guy
• maandag 3 oktober - Dexter![]()
• maandag 3 oktober - South Park
• dinsdag 4 oktober - House
• zondag 9 januari - Californication³
Datum (NL tijd) Naam en link
• vrijdag 9 september - QI
• donderdag 22 september - Modern Family
• vrijdag 23 september - Big Bang Theory
• maandag 3 oktober - Dexter
• maandag 17 oktober - The Walking Dead