SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef linpunt het volgende:
Meisjes uit de klas van mijn broertje halen starbucks drinken en maken vervolgens de beker schoon om hem op hun kamer neer te zetten
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:31 schreef HUORATRON het volgende:
[..]
Faalhazen bedoel je![]()
Beste koffieapparaat is deze:
[ afbeelding ]
Zo ken ik er ook een paar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef linpunt het volgende:
Meisjes uit de klas van mijn broertje halen starbucks drinken en maken vervolgens de beker schoon om hem op hun kamer neer te zetten
Nee, want ze zijn 14, ze hebben frappacino's met aardbei slagroom en blablaquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook een paar.Behoorlijk ernstig. Die zet dan vervolgens ook op twitter of facebook dat ze bij de starbucks hun koffie zitten te drinken.
Oh, die ik ken zijn allemaal rond de 20.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:33 schreef linpunt het volgende:
[..]
Nee, want ze zijn 14, ze hebben frappacino's met aardbei slagroom en blabla
Omdat het relatief nieuws is in Nederland.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:35 schreef kingmob het volgende:
Maar waar komt die massahysterie toch vandaan? Dit is al jaren 'hip', maar ik zie het in dit geval neit eens een beetje...
Ach, het is een fasequote:Op maandag 15 augustus 2011 14:34 schreef Vleermuisspin het volgende:
Alles is status tegenwoordig. Ik haat het als mijn 'vrienden' op Utrecht Centraal per sé in de rij willen staan bij de Starbucks om vervolgens pronkend te paraderen door het winkelcentrum, terwijl ik binnen 1 minuut mijn koffie bij de Broodzaak ernaast wil halen wat 9 van de 10 keer nog veel lekkerder is ook.
Edit: zelfs mijn moeder doet hier aan mee
De koffie is niet zo slecht als hier wordt beweerd. Het kost alleen veel te veel geldquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:35 schreef kingmob het volgende:
Maar waar komt die massahysterie toch vandaan? Dit is al jaren 'hip', maar ik zie het in dit geval neit eens een beetje...
Kom nooit in een Starbucks maar met het aantal foto's zoals je in de OP ziet zou je denken dat iedereen daar alleen maar foto's van zichzelf maakt
Het is toch gewoon een mac maar dan met (slechte) koffie?
[..]
Faalhazen bedoel je![]()
[ afbeelding ]
[..]
Faalhazen bedoel je![]()
[ afbeelding ]
Duur slootwater drinken om status te verwervenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:40 schreef boyv het volgende:
Een kop koffie van 4,50 als statussymbool nemen
Past toch mooi bij de foto waarin ze in de Starbucks zitten te spelen met hun iPhone.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef linpunt het volgende:
Eerst branden en dan mengen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:39 schreef Deimos000 het volgende:
Echte bazen mengen, branden en malen hun eigen bonen en zetten koffie met een echt koffie pers;
[ afbeelding ]
Samsung Galaxy II is nu inquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:41 schreef boyv het volgende:
[..]
Past toch mooi bij de foto waarin ze in de Starbucks zitten te spelen met hun iPhone.
Wel lame dat ze ineens dezelfde bril als mij hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:44 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Nee, die figuren zijn bezig met een novelle op hun iPad 2.0
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:47 schreef Deetch het volgende:
echte mannen nemen een handvol koffiebonen, houden deze in een vlam van hun lasbrander, stoppen ze vervolgens in hun mond om de gebrande bonen fijn te kauwen, gieten er dan 200 ml kokend water bij en slikken het in een slok door.
grrrrrrrauw koffie
Haha. Hipster.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef linpunt het volgende:
[..]
Wel lame dat ze ineens dezelfde bril als mij hebben.
NOG erger. Doen alsof je Starbucks drinkt....... My god in heaven........quote:
Een beetje zoals dit?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:47 schreef Deetch het volgende:
echte mannen nemen een handvol koffiebonen, houden deze in een vlam van hun lasbrander, stoppen ze vervolgens in hun mond om de gebrande bonen fijn te kauwen, gieten er dan 200 ml kokend water bij en slikken het in een slok door.
grrrrrrrauw koffie
Zo werkt dat. I'm sorry.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
Omdat zij het nu hip maken krijg ik dit label ook
Dus als je een Suske en Wiske beker hebt of een Snoopy beker doe je alsof je Snoopy drinkt?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:52 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
NOG erger. Doen alsof je Starbucks drinkt....... My god in heaven........
Klootmongool. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus als je een Suske en Wiske beker hebt of een Snoopy beker doe je alsof je Snoopy drinkt?![]()
En in een cola glas mag nooit fanta?
Betrapt! Ik zie een Starbucks logo onderop die beker. Sterf. Of ben je Alberto en ga je undercover in de wereld van merkgebonden Hipsters?quote:
You just made my point mate.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Ook allemaal Apple gebruikers
Volgens mij gaat het vooral fout bij mensen (zoals TS) die starbucks als hip en elite zien.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:12 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Klootmongool. Je hebt gelijk.
Maar er bestaan heus wel van die wannabe Hipsters die thuis hun Styrofoam bekertje vullen met Senseo en dan lekker bekakt in de bus gaan zitten nippen met het logo van hun gezicht weggedraaid. Ik weet het zeker.
Starbucks is voor losers die denken dat ze deel uitmaken van een culinaire elitegroep, die allemaal anders willen zijn maar ondertussen wel allemaal hetzelfde drinken en een Iphone hebben. Ironic, innit?
Inderdaad, als ik zin heb in een bakkie en er is geen lekker alternatief, prima. Maar dan wel gewoon een bak pleur met suiker en melk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het vooral fout bij mensen (zoals TS) die starbucks als hip en elite zien.
Het is gewoon overpriced redelijke koffie met veel variatie.
Ik stond vanochtend nog op het station (wat al een wonder is) en ik liep de langs de starbucks. Ik maakte nog een schijnbeweging omdat ik dacht.... dat is in elk geval beter dan de automaten koffie op de zaak.
En toen dacht ik... fuck it ook.
Volgende keer doe ik het wel. Maar echt niet met de gedachte dat ik hip en cool ben.
Inderdaad, complete handtekeningenacties die je smeken of je aub een vestiging in nederland zou willen openen lijken me best strelend voor je ego.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:23 schreef HerbertThePervert het volgende:
Zo weet je dat je het als bedrijf goed voor mekaar hebt.
http://www.mobilecowboys.nl/raarmaarwaar/11205quote:iPhone gebruikers lijden aan het Stockholm Syndroom
Wo 16 december 2009 16:21, Ron Smeets, 15170 views
Tja, de iPhone. De multimedia smartphone die net zo vaak verguisd als aanbeden wordt door mobiele bellers over de hele wereld. Natuurlijk moet daarbij wel opgemerkt worden dat diegenen die hem verguisen er meestal geen (meer) hebben en dat het tegenovergestelde geldt voor de miljoenen gebruikers die het toestel aanbidden.
Volgens een rapport van Strand Consult heeft het fanatisme waarmee iPhone eigenaren het toestel, dat zeker ook zijn technische tekortkomingen heeft, met hand en tand blijven verdedigen te vergelijken met het begripvolle en soms idolate gedrag dat gijzelaars jegens gijzelnemers ten toon spreiden en ook bekend staat als het Stockholm Syndroom. iPhone gebruikers zouden daar ook aan lijden.
De conclusie van Strand Consult is voornamelijk gebaseerd op de manier waarop veel iPhone gebruikers de tekortkomingen van het toestel afdoen met termen als 'onzin' of 'waar heb je dat dan voor nodig' en 'maar het is gewoon de mooiste en meest gebruiksvriendelijke telefoon'. Ze willen gewoon niet toegeven of inzien dat het toestel diverse technische tekortkomingen heeft en dat er genoeg betere, en goedkopere, alternatieven zijn.
Het rapport bekeek de reactie van iPhone eigenaren op zo'n 20 argumenten die hen duidelijk moesten maken dat het toestel gewoonweg genoeg tekortkomingen had om ook eens een ander merk/toestel in overweging te nemen maar deze argumenten werden telkens en zeer stellig weggewoven. Enkele voorbeelden van argumenten en de reacties:
- De eerste iPhone had geen 3G functionaliteit. Klanten reageerden daarop als volgt: "Waar heb je dat nou ook voor nodig" of "De netwerkdekking van 3G is toch nog lang niet overal goed genoeg" en "Het toestel doet alles wat ik wil, ook zonder 3G".
- De iPhone kan geen SMSjes doorsturen. Reactie: Dat gebruikt toch niemand
- Je kunt de accu van de iPhone niet zelf vervangen. Reactie: Wie loopt er nu met twee accu's rond.
- De iPhone is een technisch inferieur toestel in een leuk design jasje. De reacties: "Apple heeft de combinatie van design en user interface naar een heel nieuw niveau getild. Daardoor zijn de technische specificaties niet belangrijk meer". Alle 20 argumenten en de (hilarische) reacties kun je hieronder, in het Engels, dat wel, nalezen.
Volgens John Strand zijn iPhone gebruikers de meest loyale klanten op deze wereldbol die je je maar kunt voorstellen. "Er is geen andere fabrikant of product waarvan de klanten nog loyaler zijn. Ja, misschien de klanten van een drugs dealer" aldus Strand.
De vraag is nu natuurlijk in hoeverre de conclusie van Strand strookt met de werkelijkheid. Ja, ik zie om mij heen ook redelijk wat iPhone gebruikers en ze zijn vrijwel allemaal ook razend enthousiast over het toestel, maar om nu te zeggen dat hun gedrag te vergelijken is het met personen die aan het Stockholm Syndroom lijden en dat ze net zo verslaafd zijn als de gemiddelde junk? Ik weet het niet, hoor. Dat zou namelijk betekenen dat de meeste iPhone gebruikers ook rijp zijn voor een bezoek aan een psychiater of afkick kliniek. Mwah, dat vind ik toch wel wat te ver gaan.
Ik bedoel, ik was zelf ook behoorlijk enthousiast over de eerste iPhone (ja, die zonder MMS en 3G ;-)) maar dat had vooral te maken met het design (smaak kwestie) en de bijzonder gebruiksvriendelijke User Interface. Ik ben mij altijd bewust gebleven van de tekortkomingen van het toestel en heb ze volgens mij ook nooit echt fanatiek verdedigd. De iPhone was (en is) gewoon een mooi en über gebruiksvriendelijk toestel dat lang niet alles kan wat mogelijk is, maar wat hij kan doet hij goed. Oei, nu begin ik hem toch te verdedigen ;-) Waar is mijn psychiater!!! ;-))
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Ze verdunnen het natuurlijk. Mensen betalen er toch wel ¤5,- voor en als ze de koffie verdunnen is het rendement per product hoger en maken ze meer winst.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:37 schreef kingtoppie het volgende:
Koffie daar is tering slap en tering duur, er klopt iets niet.
Hij staat al aan sinds je em hebt post, wat een kensergoed nummerquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Daar is een leuk liedje voor...
Vooral die bril erbij in de OP past bij dit liedje
truequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:44 schreef boyv het volgende:
[..]
Hij staat al aan sinds je em hebt post, wat een kensergoed nummer
Dr wat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:43 schreef Gemaskerde het volgende:
Hetzelfde volk dat ook die teringdure Dr. Dre shit halen.
Prima laptops.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt een zus van 21 en je post niet eens even pics?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:05 schreef RozeRat het volgende:
Ok, ik bracht dus gister mn zus naar t station, ze is 21 en net klaar met studeren.
Ze was helemaal wild over die starbucks, die ze op de heenreis al had gezien op leiden centraal.
Ze kocht een 'karamel cappuccino', die niet eens heet was toen ik hem proefde (30 seconde na aankoop), volgens mij was die zogenaamde koffie niet eens met kokend water gezet, of elk geval met koude melk bereid.
Het enige wat je proefde was een neppe karamel smaak, en zelfs ik, een geboren zoetekouw, vond het smerig.
4,00 voor deze beker met bocht.
ps: Uiteraard heeft ze ook een iphone en een (echte) ray ban![]()
die mirage apperaten zijn inderdaad wel fijn (we hebben ze op werk), maar het tipt niet aan een goede koffie die je in een 'echte' italiaanse koffiebar krijgt. (in perugia om precies te zijn)
daar dus:
http://i53.tinypic.com/mi2l9y.png
Een vrouwelijke gehersenspoelde hipster met Iphone? Wil je dat zien dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:16 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Je hebt een zus van 21 en je post niet eens even pics?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:09 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Lin...
Tevens is Beats by Dr. Dre wel goed spul hoor.
Ja, Bose is natuurlijk het beste merk, maar ik vind die koptelefoons niet zo mooi.quote:
Ik heb gewoon speakers. Aan mijn laptop. Werkt ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:09 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Lin...
Tevens is Beats by Dr. Dre wel goed spul hoor.
Tuurlijk maar het oog wilt ook wat toch, ik heb liever een headphone die ik er echt mooi uit vind zien met een heel goed geluid (oke niet het allerbeste) dan eentje met het beste geluid die er niet zo gelikt uit ziet.quote:
Moet je ze niet eerst zelf kweken om het helemaal goed te doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:47 schreef Deetch het volgende:
grrrrrrrauw koffie
Komt vanzelf wel goedquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:24 schreef Donnis het volgende:
[..]
Tuurlijk maar het oog wilt ook wat toch, ik heb liever een headphone die ik er echt mooi uit vind zien met een heel goed geluid (oke niet het allerbeste) dan eentje met het beste geluid die er niet zo gelikt uit ziet.
Sushi is wel hard hoor. Echt verse sushi iig, niet die bakjes van Albert Heijn. Starbucks echterquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:35 schreef waj1 het volgende:
Starbucks is helemaal niet zo bijzonder, gewoon een online zogenaamde hippe hype, net zoals sushi eten enzo.
Kom eens op MSN met die laptop dan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:22 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik heb gewoon speakers. Aan mijn laptop. Werkt ook.
Het geluid van een Beats By Dre is al bovengemiddeld goed dus als ik nou met van die apple oortjes liep had je een punt, ik wil goed geluid maar kijk ook naar andere dingen zoals het uiterlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel goed....op een gegeven moment wordt het geluid belangrijker dan het uiterlijk.
Koffie kun je er dan maar beter niet in doen... Starbucks kennende is de koffie dan al koud voordat je ook maar halverwege bentquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:24 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hele fles wijn in de Trenta beker.![]()
Echt hoor! Zijn erg lekker. Doe ik ook zovaak daar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:50 schreef boyv het volgende:
Niet vergeten ook een lekkere snack te nemen als je er toch bent. Een brownie van 5 euro ofzo.
Die mensen hebben gebruiken tenminste kwaliteit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
ditquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
In- en intriest deze mensen inderdaad. Zielloze slachtoffers van de internationale marketing.
Niks mis met Windowsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:05 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Die mensen hebben gebruiken tenminste kwaliteit.
Failure is not an option, it's built into Windows.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze past hier ook wel...
[ afbeelding ]
Mijn vriendin heeft daar gewerkt en zegt ook dat het inderdaad veel beter is dan Starbucks.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:27 schreef Dasjonny het volgende:
Starbucks
Iced cappuccino van Tim Hortons![]()
Helaas alleen niet te krijgen in NL.
"ik droeg altijd wayfarers maar die zijn nu zo mainstream".quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef linpunt het volgende:
[..]
Wel lame dat ze ineens dezelfde bril als mij hebben.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
"ik droeg altijd wayfarers maar die zijn nu zo mainstream".
Omg jij moet de opperhipster zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Starbucks op Schiphol is veel beter natuurlijk.
Verstuurd vanaf mijn iPad2 vanuit Starbucks Schiphol terwijl ik wacht op mijn vlucht naar New York.![]()
Ja ik dacht laat ik eens lekker gek hipster doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:09 schreef linpunt het volgende:
[..]
"starbucks ruleert" ook zo'n wous uitspraak wat ik te vaak in mijn timeline zie
Maar even serieus, ik hou niet zo van koffie, maar starbucks vind ik geweldig.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:48 schreef Sapstengel het volgende:
Starbucks op Schiphol is veel beter natuurlijk.
Verstuurd vanaf mijn iPad2 vanuit Starbucks Schiphol terwijl ik wacht op mijn vlucht naar New York.
There are only 151 Pokémon.![]()
kan ook niet andersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja ik dacht laat ik eens lekker gek hipster doen.
Maar even serieus, ik hou niet zo van koffie, maar starbucks vind ik geweldig.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
quote:Starbucks opende eergisteren een filiaal in Utrecht. En al meteen bij de opening stonden fans van de koffieketen in de rij voor een kop koffie.
"Ik begon echt te gillen toen ik het hoorde", zegt Lisa (14) uit Driebergen, "zó blij was ik." Lisa houdt niet echt van koffie, maar toch is ze fan van Starbucks. De Amerikaanse koffieketen (16.120 winkels in 49 landen) opende woensdagochtend het eerste Nederlandse filiaal buiten Schiphol, op het Utrechtse Centraal Station. Tientallen fans stonden nog voor de opening in rij.
Lisa - ze wil niet met haar achternaam in het nieuws- leest veel over "beroemde mensen", vertelt ze. En die staan vaak op de foto met een grote Starbucksbeker. Daarom houdt Lisa van Starbucks. Haar vader Arie (58) ging mee naar Utrecht. Zelf heeft hij "niet zoveel" met de koffieketen, "behalve het geluk op het gezicht van Lisa".![]()
vader arie is een dwaasquote:
Altijd heel grappig om te zien hoe de uitkeringtrekker zich uit bepaalde situaties wilt lullen door het plaatsen van tekeningen/afbeeldingen/strips.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze past hier ook wel...
[ afbeelding ]
Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
Ik drink alleen oploskoffie. Maar de kwaliteit van starbucks is goed. Ik snapte de hype nooit tot ik daar eens wat ging drinken. Ik hou ook van de sfeer daar. Of althans die starbucks waar ik ben geweest. Er zullen vast genoeg meiden zijn die wel enkel starbucks lekker vinden omdat het hip is om dat te vinden.quote:![]()
We hebben weer wat gevonden...![]()
![]()
check de 'bijstands'moeder? helemaal rechts zittend met haar Mac!
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!![]()
slechte trollquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik drink alleen oploskoffie. Maar de kwaliteit van starbucks is goed. Ik snapte de hype nooit tot ik daar eens wat ging drinken. Ik hou ook van de sfeer daar. Of althans die starbucks waar ik ben geweest. Er zullen vast genoeg meiden zijn die wel enkel starbucks lekker vinden omdat het hip is om dat te vinden.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:27 schreef rubje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
check de 'bijstands'moeder? helemaal rechts zittend met haar Mac!![]()
![]()
![]()
Is die Starbucks nou echt zo lekker? ben dr nog nooit geweest.I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Hoezo weet jij dat dat een bijstandsmoeder is?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:27 schreef rubje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Whoopi Goldberg is anders ook geen pauper.
Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
Een keer geweest op Schiphol of Zaventum Airtport (weet niet meer precies welke het was), maar vond het wel lekker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Is die Starbucks nou echt zo lekker? ben dr nog nooit geweest.
Sowieso
Starbucks
Het is gewoonweg niet te zuipen.
Drink gewone koffie
En zwart uiteraard, anders proef je nog niks.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
nee, het heeft ook bijzonder weinig met echte koffie te makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Check die neger met een boek!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:27 schreef rubje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Die kan geen Apple betalenJe gaat toch niet met een boek bij de starbucks zitten.
![]()
Bovendien weet iedereen dat negers niet kunnen lezen!![]()
Houd je van koffie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan niet naar Starbucks gaan.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
De ouderwetse zwarte koffie van moeders is nog steeds het beste
al ben ik lui en heb een senseo en gusto ook.I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Als je alleen oploskoffie gewend bent of vroeger 'kindertjeskoffie'van je moeder gehad hebt zal Starbucks idd heerlijk zijn.quote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Dan ook ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je alleen oploskoffie gewend bent of vroeger 'kindertjeskoffie'van je moeder gehad hebt zal Starbucks idd heerlijk zijn.![]()
Zwarte koffiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:33 schreef yvonne het volgende:
Sowieso
Starbucks
Het is gewoonweg niet te zuipen.
Drink gewone koffie
En zwart uiteraard, anders proef je nog niks.![]()
![]()
Oh als je Senseo weg krijgt en/of koffie noemt dan is starbucks beterquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:34 schreef Ghostbuster het volgende:
De ouderwetse zwarte koffie van moeders is nog steeds het beste
al ben ik lui en heb een senseo en gusto ook.![]()
Oplos'koffie''quote:
Starbucks
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Een thuisbezorg flinke bekers koffie dienst zou wel prettig zijnI may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
of wat dacht je van een vet handige uitvinding zoals een goed koffie apparaat voor thuisquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Een thuisbezorg flinke bekers koffie dienst zou wel prettig zijn
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
of wat dacht je van een vet handige uitvinding zoals een goed koffie apparaat voor thuis
I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
goed kijken naar de ' tussenhaakjes ' en zag ook wel dat het nooit echte bijstandsmoeder kon zijn als je alleen al naar haar bagage (r) keek naast haar zitplaats. Was ook wat schertsend bedoeltquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:32 schreef computerprobleem het volgende:
Hoezo weet jij dat dat een bijstandsmoeder is?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!![]()
Die gast helemaal links met zijn zwarte netbook en een thermoskan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:27 schreef rubje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Bijstandsvader zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:01 schreef rubje het volgende:
[..]
goed kijken naar de ' tussenhaakjes ' en zag ook wel dat het nooit echte bijstandsmoeder kon zijn als je alleen al naar haar bagage (r) keek naast haar zitplaats. Was ook wat schertsend bedoeltI may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Echte bazen gebruiken Asus laptops en Android smartphones bij Starbucks.
Wannabee hipsters, conformisten en meelopers.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Vriendlief van eind 20:
Schatje , er komt hier binnenkort een Starbucks!!! Heb ik zin in !! Zodra die er is gaan we daar koffie drinken ok ?![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.![]()
wat-een-humor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Check die neger met een boek!
Die kan geen Apple betalenJe gaat toch niet met een boek bij de starbucks zitten.
![]()
Bovendien weet iedereen dat negers niet kunnen lezen!![]()
Zo is het, met een Apple zitten, kan je net zogoed beeeeeeh ik ben een schaap gaan zitten roepen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Echte bazen gebruiken Asus laptops en Android smartphones bij Starbucks.
Wannabee hipsters, conformisten en meelopers.I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Mensen kinderen, naar Starbucks gaan omdat attentiehoeren met een beker van die keten op een foto staan is wel het meest treurige wat ik ooit gehoord heb.![]()
Alsof je nu geen koffie kan gaan drinken samenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:16 schreef TripleS het volgende:
Vriendlief van eind 20:
Schatje , er komt hier binnenkort een Starbucks!!! Heb ik zin in !! Zodra die er is gaan we daar koffie drinken ok ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn koffie is niet hip,Starbucks welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:22 schreef linpunt het volgende:
[..]
Alsof je nu geen koffie kan gaan drinken samen
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.![]()
Anders haal je een starbucks mok voor zijn verjaardagquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:31 schreef TripleS het volgende:
[..]
Mijn koffie is niet hip,Starbucks wel
Verschil merkt ie toch niet als je gewoon op elke koffie slagroom en caramelsiroop duwt![]()
![]()
Ja die kut blackberry's begrijp ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:30 schreef Alborz het volgende:
Waardige trend als toevoeging op onze waardeloze blackberry generatie.
Kost een vermogen aan abbos en je kan dr weinig meeI may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Ik zou me serieus zorgen maken hier. Als een vrouw dit soort uitspraken doet snap ik het nog wel, maar in dit geval ben ik bang dat je vriend homo is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:16 schreef TripleS het volgende:
Vriendlief van eind 20:
![]()
![]()
![]()
Het is FOK!.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:32 schreef Hyperdude het volgende:
Lekkere koffie hoor
Fokpaupertjesverzameltopiq![]()
Gepost vanaf mijn Ifone vanuit de Starbucks
Trouwens, ik snap nooit waarom het op FOK! altijd alles of niets isIeder Starbuckstopic wordt een hatenopalleswatookmaareenbeetjehipis-topic. Ik gebruik een Apple iPod, geweldig ding. Ik drink geen Starbucks, is me te duur. Ik vind een Ray Ban Aviator een mooie bril, maar sommige andere modellen niet. Hier zitten altijd alleen maar mensen die alles haten wat ook maar een beetje mainstream is, of alleen maar applegeilende, beatsdragende, starbucksdrinkende modeiconen
edit: Ik vergat natuurlijk de galsteen van iedere goede FOK!ker, de Blackberry. Liefst bewust fout gespeld.![]()
Dat wordt het eens tijd voor een nieuwe.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een Rayban aviator Cobra uit 1983
Lurf is the message and the message is Lurf![]()
Ik zag laatst in een of ander raar winkeltje in het buitenland een hele mooie, jaren zestigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een Rayban aviator Cobra uit 1983Had alleen niet genoeg geld bij me.
![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is FOK!.
Trouwens, ik snap nooit waarom het op FOK! altijd alles of niets isIeder Starbuckstopic wordt een hatenopalleswatookmaareenbeetjehipis-topic. Ik gebruik een Apple iPod, geweldig ding. Ik drink geen Starbucks, is me te duur. Ik vind een Ray Ban Aviator een mooie bril, maar sommige andere modellen niet. Hier zitten altijd alleen maar mensen die alles haten wat ook maar een beetje mainstream is, of alleen maar applegeilende, beatsdragende, starbucksdrinkende modeiconen
edit: Ik vergat natuurlijk de galsteen van iedere goede FOK!ker, de Blackberry. Liefst bewust fout gespeld.![]()
![]()
Terechte klacht! Dat spul kan je geen koffie noemen! Ik bef nog liever een zure sloot!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:23 schreef rubje het volgende:
Je kent dat wel. Dat volk,meestal studentes/meisjes van uitzendbureaus,die meters afleggen voor een koffiebekertje met het liefst een Starbucks logo onder de noemer: Ik haal graag onder werk/studietijd een kop koffie bij zo'n 'fastfood'koffiehuis. terwijl ze op hun werk ook koffie hebben maar dat plotseling niet goed genoeg meer is.![]()
[ afbeelding ]
mutsen die alles voor het uiterlijk vertoon doen en het liefst de hele dag met zo'n koffiebekertje met logo rondlopen om te laten zien dat wat actrices in films kunnen,dat zij dat ook kunnen.![]()
![]()
![]()
Sowieso al dat volk dat elkaar blindelings na rent en iets moeten hebben om dat die ander dat ook heeft.
♫![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is FOK!.
![]()
Royal Sadnessquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef linpunt het volgende:
Meisjes uit de klas van mijn broertje halen starbucks drinken en maken vervolgens de beker schoon om hem op hun kamer neer te zetten![]()
![]()
Ik ken er genoeg in mijn omgeving, ook jongens, die nog veel erger zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
Omdat Paris Hilton dat ook doet..
wat een kutreden
Nog geen twee weken terug maat van me met z'n vader naar Amsterdam, in de auto 60 km rijden, iPod en iPhone mee, op naar de Starbucks. En die gast drinkt niet eens koffie![]()
![]()
En veel foto's geschoten voor op z'n Facebook, zeker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:22 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg in mijn omgeving, ook jongens, die nog veel erger zijn.
Nog geen twee weken terug maat van me met z'n vader naar Amsterdam, in de auto 60 km rijden, iPod en iPhone mee, op naar de Starbucks. En die gast drinkt niet eens koffie![]()
![]()
Omdat t kan, gegeven paard niet in de bek kijken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:31 schreef Tante-Leen het volgende:
Ik kreeg zo'n starbucksbeker van een vriendin voor m'n verjaardag. WAAROM?
Ik krijg soms ook fotohouders voor mijn verjaardag, maar daar zeur ik ook niet om![]()
![]()
Pingen he. En handiger in gebruik dan al die irritante touchscreen troep. Ik heb een blackberry en ben er helemaal tevreden mee, kan alles wat ik wil dat een telefoon kan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die kut blackberry's begrijp ik ook niet hoor
Kost een vermogen aan abbos en je kan dr weinig mee![]()
Dat soort domme dingen krijg ik ook weleens op verjaardagen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:33 schreef linpunt het volgende:
[..]
Omdat t kan, gegeven paard niet in de bek kijken.
Ik krijg soms ook fotohouders voor mijn verjaardag, maar daar zeur ik ook niet om
[ afbeelding ]Van die dingen waarbij je denkt: "Okay, is dit een grap of ben je serieus?
" Laatste keer kreeg ik zo'n gietijzeren boom van een halve meter groot, zoiets:
Neger wat?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Wat heb je hier mee gedaan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat soort domme dingen krijg ik ook weleens op verjaardagen.Van die dingen waarbij je denkt: "Okay, is dit een grap of ben je serieus?
" Laatste keer kreeg ik zo'n gietijzeren boom van een halve meter groot, zoiets:
[ afbeelding ]
Neger wat?omgesmolten?
trouwens, is die mjp al vertrokken naar banland?![]()
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik gebruik touchscreen en ik werk net zo snel als BB-gebruikers. Volgens mij is het een kwestie van wennen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:36 schreef Donnis het volgende:
[..]
Pingen he. En handiger in gebruik dan al die irritante touchscreen troep. Ik heb een blackberry en ben er helemaal tevreden mee, kan alles wat ik wil dat een telefoon kan.![]()
Ergens weggestopt in een kast.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat heb je hier mee gedaan?omgesmolten?
trouwens, is die mjp al vertrokken naar banland?![]()
Nee.
Geef het gewoon weer cadeau.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ergens weggestopt in een kast.![]()
Nee.![]()
maar je weet nu waar hij woont toch? ik wil niet stoken hoor, maar ik zou het niet pikken.![]()
Goed idee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geef het gewoon weer cadeau.
maar je weet nu waar hij woont toch? ik wil niet stoken hoor, maar ik zou het niet pikken.
Tsja, ik vraag me gewoon af wat ik tegen hem heb gedaan dat ie zo afgeeft op mij.
Waarschijnlijk is zijn moeder ongesteld en moest hij maandverband halen. En daarom geeft hij nu af op de eerste chick knapper dan zijn moeder.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Goed idee.
Tsja, ik vraag me gewoon af wat ik tegen hem heb gedaan dat ie zo afgeeft op mij.![]()
![]()
En ze dragen ook allemaal een bril die niks doet of een semi-houthakkers-blouse. Image is alles
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk![]()
Behalve dat het niet eens zo slecht is, vond ik het niet eens zo duur? Tenminste als je gewone koffie neemt. Kleinste is iets van ¤2,20 en dan krijg je echt een flinke beker, iets van 300ml. Viel mij echt heel erg mee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:36 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
De koffie is niet zo slecht als hier wordt beweerd. Het kost alleen veel te veel geldIk heb een maand of twee geleden wat gehaald bij de Starbucks (was benieuwd naar al dat positieve erover) en dat was me toch een partij duur! Iets van ¤15,- voor drie koffie. Neger wat
Oh, and that's a bad miss!![]()
hey je moet als je die koffie duur vindt naar starbucks leiden gaan daar kost de goedkoopste koffie 2 euroheeyy ik ben een meisje 17 jaar woon in leiden en houd van music internet my friends boys en cola light![]()
Oh gosh, had ik ook gekregen.. Van draad gemaakt met allemaal kralen erin en op een steen geplakt met mos.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat soort domme dingen krijg ik ook weleens op verjaardagen.Van die dingen waarbij je denkt: "Okay, is dit een grap of ben je serieus?
[ afbeelding ]
Neger wat?__!
![]()
Kijk jij heb gewoon gelijk, kijk ik heb ook niks met Starbucks maar mensen die er gaan zitten omdat ze dan populair willen doen daar kan ik niet tegen. En kom op zet haten op Iphone en Blackberry??? als je dat ding niet wilt koop hem dan ook gewoon niet.... (Ik heb zelf een Samsung galaxy SII)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is FOK!.
edit: Ik vergat natuurlijk de galsteen van iedere goede FOK!ker, de Blackberry. Liefst bewust fout gespeld.* Verwijderd *![]()
Volgende keer als ik in starbucks ben ga ik ook een foto maken en hier posten. Gewoon, omdat het kan.![]()
En de namen van die bekers. Ik vroeg om een 'medium' werd ik vreemd aangekeken. Het heet latte of grande weetikveel.![]()
![]()
Alle bekertjes bewaren en op een rijtje zetten, foto daarvan op je facebook zetten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgende keer als ik in starbucks ben ga ik ook een foto maken en hier posten. Gewoon, omdat het kan.
Het valt me trouwens wel op dat ze in de starbucks Utrecht ineens Engels gaan praten. Je bent gewoon in Nederland dus leer Nederlands.![]()
![]()
monkyyy is ook zo'n figuur die met haar starbucks koffie achter haar macbook gaat zitten en de 'nuts' 'flopt' op de 'river' en daarna haar rayban bril zonder glazen (_! ) opzet.
![]()
"haha" lachen man!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:32 schreef Che_ het volgende:
monkyyy is ook zo'n figuur die met haar starbucks koffie achter haar macbook gaat zitten en de 'nuts' 'flopt' op de 'river' en daarna haar rayban bril zonder glazen (_! ) opzet.
Ben jij een kloon van Socios?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:32 schreef Che_ het volgende:
![]()
![]()
Sowieso van die alternatievielingen die van die dure koffie drinken (sowieso koffie:')) en brillen opzetten terwijl ze gewoon goed zien.![]()
Netjes gespeld. Lekker alternatief van je.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Sowieso van die alternatievielingen die van die dure koffie drinken (sowieso koffie:')) en brillen opzetten terwijl ze gewoon goed zien.![]()
Als jullie mij ooit in het echt zien.. Ik heb die bril echt nodig om te zien..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Sowieso van die alternatievielingen die van die dure koffie drinken (sowieso koffie:')) en brillen opzetten terwijl ze gewoon goed zien.
Anders loop ik tegen muren op enzo.![]()
Typo jongen kut alto.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Netjes gespeld. Lekker alternatief van je.Nog nooit van jou gehoord.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:42 schreef linpunt het volgende:
[..]
Als jullie mij ooit in het echt zien.. Ik heb die bril echt nodig om te zien..
Anders loop ik tegen muren op enzo.![]()
Ben jij er dan al lang? Waar is je UI?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Typo jongen kut alto.
[..]
Nog nooit van jou gehoord.![]()
![]()
Nee. Ben jij het schoolvoorbeeld van iemand die heel hard haar best doet om maar hip over te komen?quote:![]()
Ik lust geen koffie helaas.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
ok, ga dan maar je latte caramelmacciatoslagroom halen![]()
Hoe denk je dat ik het weetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:31 schreef female81 het volgende:
[..]
En veel foto's geschoten voor op z'n Facebook, zeker.![]()
![]()
Venti!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:23 schreef Tante-Leen het volgende:
En de namen van die bekers. Ik vroeg om een 'medium' werd ik vreemd aangekeken. Het heet latte of grande weetikveel.![]()
het gaat er niet om of mensen starbucks lekker vinden maar waarom ze het drinken.. en drinken om het hip zijn is
Wat doe ik hier?![]()
Starbucks was de eerste koffietent die ik ben tegenkomen waar ze een beker water bij je espresso doen.(Dus niet in de espresso maar apart.)
signatuurloos![]()
Dat is standaard bij de betere espressobar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
Starbucks was de eerste koffietent die ik ben tegenkomen waar ze een beker water bij je espresso doen.(Dus niet in de espresso maar apart.)
![]()
Weet ik. Daarom was ik ook zo verbaasd dat Starbucks dat ook doet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dat is standaard bij de betere espressobar.
Overigens bedoel ik de koffietenten die op stations staan.
signatuurloos![]()
*meldtquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Echte bazen zetten zelf koffie op de normale manier. Met bruine filters en supermarktkoffie[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ja doen ze altijd. Dat is hip enzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:30 schreef linpunt het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat ze in de starbucks Utrecht ineens Engels gaan praten. Je bent gewoon in Nederland dus leer Nederlands.
Dat hele systeem van bestellen ook. Ipv dat 1 persoon je bestelling opneemt, je geld aanpakt en dan de koffie maakt, moet je bestellen bij de eerste, betalen bij de tweede, die schreeuwt je bestelling naar de derde persoon die het gaat maken en de vierde persoon geeft je dan je koffie.
![]()
Verplichtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:30 schreef linpunt het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat ze in de starbucks Utrecht ineens Engels gaan praten. Je bent gewoon in Nederland dus leer Nederlands.![]()
Nog nooit geweest in die tenten.
Ik drink het liefst van die gore koffie op werk. Heb een texas bull jeens aan, een geruit overhemd, cattepillar wandelschoenen en een GSM clip voor aan mijn broek.
Wie maakt me wat?![]()
ik heb een charmender van level 3 die je helemaal de grond in zal stampen, dus kom maar op ouwe of ben je nu bang?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:06 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Nog nooit geweest in die tenten.
Ik drink het liefst van die gore koffie op werk. Heb een texas bull jeens aan, een geruit overhemd, cattepillar wandelschoenen en een GSM clip voor aan mijn broek.
Wie maakt me wat?![]()
![]()
Charmender nog wel!? Ik zit al op level 85 World of Warcraft Cataclysma dus BRING IT ON!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:11 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
ik heb een charmender van level 3 die je helemaal de grond in zal stampen, dus kom maar op ouwe of ben je nu bang?![]()
:S ja maar dat is niet eerlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Charmender nog wel!? Ik zit al op level 85 World of Warcraft Cataclysma dus BRING IT ON!!![]()
![]()
Juist! Net als dat honing voor mietjes is. Echte bazen kauwen bijen!quote:You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.![]()
Koffie is sowieso smerig
Niks 'je moet het leren drinken'.
Je vindt het lekker, of niet.
Echte bazen drinken gewoon kraanwater
(betalen dus niet 1000x zoveel voor een flesje water, omdat het eerst in een flesje gedaan is en vervoerd moet worden, belasting op zit, terwijl het water uit dezelfde bron komt als het kraanwater).Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.![]()
pauperquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:32 schreef Walter81 het volgende:
Koffie is sowieso smerig
(betalen dus niet 1000x zoveel voor een flesje water, omdat het eerst in een flesje gedaan is en vervoerd moet worden, belasting op zit, terwijl het water uit dezelfde bron komt als het kraanwater)._!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:32 schreef Walter81 het volgende:
Koffie is sowieso smerig
(betalen dus niet 1000x zoveel voor een flesje water, omdat het eerst in een flesje gedaan is en vervoerd moet worden, belasting op zit, terwijl het water uit dezelfde bron komt als het kraanwater).![]()
![]()
Ga jij in Frankrijk, Spanje, Italië, whatever maar lekker kraanwater drinken. Ga daarna alvast op de plee zitten voor de shitstorm die komen zal.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:32 schreef Walter81 het volgende:
Koffie is sowieso smerig
(betalen dus niet 1000x zoveel voor een flesje water, omdat het eerst in een flesje gedaan is en vervoerd moet worden, belasting op zit, terwijl het water uit dezelfde bron komt als het kraanwater).
Owja, als je in de trein/auto zit, neem je dan de kraan van thuis mee?You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.![]()
het niet kunnen betalenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:11 schreef nexusje het volgende:
Prijzen van starbucks normaal vinden![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
TS is mad jelly wanneer ik mijn Macbook bij de Starbucks neerzet en er binnen 2 minuten 2 chicks vechten om mijn penis.![]()
ik denk dat niemand dood gevonden wil worden. Waar dan ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:42 schreef wegpiraat87 het volgende:
Starbucks, wie wil er nou dood worden gevonden?I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ik heb Starbucks gebrobeerd, natuurlijk de American coffee. Degene die het meest in de buurt komt van wat ik gewend ben, om eerlijk te kunnen vergelijken.
Het was naar karton smakende rotzooi. En bovendien waterig. De betere Senseo pads of vriesdroog van de werkvloer smaken zelfs beter.
Dus het is dus absoluut níet voor mensen die van koffie houden. Maar gewoon een modeverschijnsel voor smakeloze types.![]()
Natuurlijk heb ik het niet over het buitenland. Daar is de kwaliteit van het kraanwater een stuk slechter dan in Nederland. Hier is het net zo goed als bronwater.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:47 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ga jij in Frankrijk, Spanje, Italië, whatever maar lekker kraanwater drinken. Ga daarna alvast op de plee zitten voor de shitstorm die komen zal.
Owja, als je in de trein/auto zit, neem je dan de kraan van thuis mee?
Heb laatst op tv zoiets gezien, aan de ene kant van de straat werd water omhoog gepompt om in flesjes te doen, aan de overkant werd ook gepompt om als leidingwater weg te gaan. Is dus hetzelfde water.
Nee, voor in de auto (lange afstanden) heb ik wel een flesje bij me. Of ik vul thuis een leeg flesje.Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ]
Starbucks is kut en heeft niets met koffie te maken.
Starbuck-wannabe's zijn zielig.
Klaar.Lurf is the message and the message is Lurf![]()
Ik zal er morgen even langs gaan om wat te halen.
Laatste keer dat ik bij die op CS was een cappuccino gehaald. Smaakte naar teveel melk en suiker, met ook nog een beetje koffie.
Gelijk even kijken of er van die bekers te roven zijn, daar moet wat leuks mee gedaan worden.![]()
Echt superidioot ja, mensen die flesjes water kopenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:32 schreef Walter81 het volgende:
Koffie is sowieso smerig
(betalen dus niet 1000x zoveel voor een flesje water, omdat het eerst in een flesje gedaan is en vervoerd moet worden, belasting op zit, terwijl het water uit dezelfde bron komt als het kraanwater).. Dat je jezelf dan niet een enorme sukkel vindt dat je zoveel meer voor hetzelfde water als wat de kraan komt betaald hebt, is echt ongelooflijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2011 11:46:48 ]![]()
Ja komt door die gare manier van bestellen waarbij je bestelling langs vier verschillende personen gaat. Gedoemd om fout te gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:45 schreef Vierkant. het volgende:
In Utrecht gaven ze mij koffie in plaats van caramel![]()
Mijn nichtje is ook zo met die bril. maar die drinkt OJ.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk![]()
is dat hip om sinasappelsap orange juice te noemen en deze weer af te korten naar OJ¿quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Mijn nichtje is ook zo met die bril. maar die drinkt OJ.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Zeg luister es. "OJ" is old skool.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:33 schreef wise het volgende:
[..]
is dat hip om sinasappelsap orange juice te noemen en deze weer af te korten naar OJ¿
I...
AM..
oldskool
gr. gr.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
Trouwens ze drinkt het met twee rietjes via dr neus. Als dat niet hip is..heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
doet ze ook ergens anders 2 dingen in¿quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Trouwens ze drinkt het met twee rietjes via dr neus. Als dat niet hip is..I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Weet ik niet. wil ik ook niet weten. hoeft ook niet. ik hou van dr zoals zij isquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:37 schreef wise het volgende:
[..]
doet ze ook ergens anders 2 dingen in¿
(zonder dat ik weet waar zij nog meer rietjes in steekt dus)heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zeg luister es. "OJ" is old skool.
I...
AM..
oldskool
gr. gr.
OJ vind van niet
Lurf is the message and the message is Lurf![]()
Die "OJ" heeft niets te vinden. Die zit ahgi. in de slammer.
"slammer" of "bajes" is old skool
I..
Am...
oldskool.
gr. gr.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Weet ik niet. wil ik ook niet weten. hoeft ook niet. ik hou van dr zoals zij is
(zonder dat ik weet waar zij nog meer rietjes in steekt dus)
I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Wat dacht je van een lege fles even omspoelen en vullen met kraanwater?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:47 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Owja, als je in de trein/auto zit, neem je dan de kraan van thuis mee?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Over die flesjes water trouwens... draai Evian eens om?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over die flesjes water trouwens... draai Evian eens om?![]()
![]()
Jaa, we gaan Engelse benamingen gebruiken. dat is 'cool'!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Mijn nichtje is ook zo met die bril. maar die drinkt OJ.![]()
![]()
Dan loopt het flesje leegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over die flesjes water trouwens... draai Evian eens om?
Die is wel grappig om om te draaien trouwens.Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn familie is surinaams ja. Wij zeggen en zeiden altijd OJ..
dus..
fixedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:37 schreef wegpiraat87 het volgende:
Een koffietopic dat nu over OJ gaat![]()
Jij bent van BTL?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:35 schreef ecktegangster het volgende:
OJ___!
Ik vind het al triest als mensen jus d'orange zeggen, laat staan orange juice!![]()
![]()
Dat ook jaquote:
Ja, maar die fles koop je dan wel eerst gevuld.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat dacht je van een lege fles even omspoelen en vullen met kraanwater?
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.![]()
Iedereen heeft toch wel een fles cola, sinas, etc. in huis die een keer leeg is?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:40 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ja, maar die fles koop je dan wel eerst gevuld.
Wat een bazen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://bondtegenleenwoorden.nl/Woordenboek.html![]()
![]()
Ik heb er serieus nog nooit iets gekocht
Maar ik heb dan ook maar 1x in mijn lever een Starbucks gezien.
Ik ontwijk het OV![]()
![]()
Ik dronk het in Amerika wel maar in Nederland nooit gedaan en ook niet van planquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb er serieus nog nooit iets gekocht
Maar ik heb dan ook maar 1x in mijn lever een Starbucks gezien.
Ik ontwijk het OV
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
De Starbucks espresso is wel goed overigens, beter dan bij de normale snelle koffiewinkels (Kiosk ofzo), maar niet zo goed als op een goed terras. Alleen jammer dat de normale portie maar 50 cent goedkoper is dan de Amerikaanse portie, en 2 euro daarvoor is gewoon pure afzetterij.
Tsja, mensen met shawltjes die in de Starbucks hun iPad met de Twitterpagina zichtbaar voor zich hebben, het is ook wel treurig![]()
![]()
je smaak is stuk, echtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:46 schreef Panthera. het volgende:
De Starbucks espresso is wel goed overigens, beter dan bij de normale snelle koffiewinkels (Kiosk ofzo), maar niet zo goed als op een goed terras. Alleen jammer dat de normale portie maar 50 cent goedkoper is dan de Amerikaanse portie, en 2 euro daarvoor is gewoon pure afzetterij.
Tsja, mensen met shawltjes die in de Starbucks hun iPad met de Twitterpagina zichtbaar voor zich hebben, het is ook wel treurigThere's a virus in my system
Ik kom net bij die o zo geweldige starbucks vandaan, vraag ik om een koffie, waarop de nerd achter de kassa vraagt 'gewoon normale zwarte koffie?!'
Vervolgens pakt ie het bekertje koffie en zegt ie tegen z'n college 'goh, is die regular toch nog ergens goed voor sinds we het hebben gezet'
Waarom ben ik naar die faaltent gegaan?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
nomnomnom, 3 dagen oud op een warmhoudplaatjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik kom net bij die o zo geweldige starbucks vandaan, vraag ik om een koffie, waarop de nerd achter de kassa vraagt 'gewoon normale zwarte koffie?!'
Vervolgens pakt ie het bekertje koffie en zegt ie tegen z'n college 'goh, is die regular toch nog ergens goed voor sinds we het hebben gezet'
Waarom ben ik naar die faaltent gegaan?![]()
![]()
Het smaakt niet al te best neequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:46 schreef linpunt het volgende:
[..]
nomnomnom, 3 dagen oud op een warmhoudplaatje
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Daarom doen ze er ook allemaal carameltroep in.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het smaakt niet al te best nee
Net als bij tequila, zout en citroen zit erbij voor een reden![]()
![]()
goede tequilaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:52 schreef linpunt het volgende:
[..]
Daarom doen ze er ook allemaal carameltroep in.
Net als bij tequila, zout en citroen zit erbij voor een reden
Niemand hier die een refill voor 50 cent heeft gehaald?
Deed m'n ex altijd, al gaan ze je wel naaien als je het te vaak doet door gewoon je vuile beker met nieuwe koffie te geven.
Gelukkig lust ik geen koffie.![]()
![]()
Geen idee of dat hier kan eigenlijk?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:58 schreef Ciatach het volgende:
Deed m'n ex altijd, al gaan ze je wel naaien als je het te vaak doet door gewoon je vuile beker met nieuwe koffie te geven.
Gelukkig lust ik geen koffie.![]()
waarom zou je jezelf 2x vergiftigenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:58 schreef Ciatach het volgende:
Gelukkig lust ik geen koffie._!
And it's driving me insane
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |