Ik lust geen koffie helaas.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
ok, ga dan maar je latte caramelmacciatoslagroom halen
Hoe denk je dat ik het weetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:31 schreef female81 het volgende:
[..]
En veel foto's geschoten voor op z'n Facebook, zeker.
Venti!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:23 schreef Tante-Leen het volgende:
En de namen van die bekers. Ik vroeg om een 'medium' werd ik vreemd aangekeken. Het heet latte of grande weetikveel.
Dat is standaard bij de betere espressobar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
Starbucks was de eerste koffietent die ik ben tegenkomen waar ze een beker water bij je espresso doen.(Dus niet in de espresso maar apart.)
Weet ik. Daarom was ik ook zo verbaasd dat Starbucks dat ook doet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dat is standaard bij de betere espressobar.
*meldtquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Echte bazen zetten zelf koffie op de normale manier. Met bruine filters en supermarktkoffie
Ja doen ze altijd. Dat is hip enzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:30 schreef linpunt het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat ze in de starbucks Utrecht ineens Engels gaan praten. Je bent gewoon in Nederland dus leer Nederlands.
Verplichtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:30 schreef linpunt het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat ze in de starbucks Utrecht ineens Engels gaan praten. Je bent gewoon in Nederland dus leer Nederlands.
ik heb een charmender van level 3 die je helemaal de grond in zal stampen, dus kom maar op ouwe of ben je nu bang?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:06 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Nog nooit geweest in die tenten.
Ik drink het liefst van die gore koffie op werk. Heb een texas bull jeens aan, een geruit overhemd, cattepillar wandelschoenen en een GSM clip voor aan mijn broek.
Wie maakt me wat?
Charmender nog wel!? Ik zit al op level 85 World of Warcraft Cataclysma dus BRING IT ON!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:11 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
ik heb een charmender van level 3 die je helemaal de grond in zal stampen, dus kom maar op ouwe of ben je nu bang?
:S ja maar dat is niet eerlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Charmender nog wel!? Ik zit al op level 85 World of Warcraft Cataclysma dus BRING IT ON!!
Juist! Net als dat honing voor mietjes is. Echte bazen kauwen bijen!quote:
pauperquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:32 schreef Walter81 het volgende:
Koffie is sowieso smerig
Niks 'je moet het leren drinken'.
Je vindt het lekker, of niet.
Echte bazen drinken gewoon kraanwater
(betalen dus niet 1000x zoveel voor een flesje water, omdat het eerst in een flesje gedaan is en vervoerd moet worden, belasting op zit, terwijl het water uit dezelfde bron komt als het kraanwater).
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:32 schreef Walter81 het volgende:
Koffie is sowieso smerig
(betalen dus niet 1000x zoveel voor een flesje water, omdat het eerst in een flesje gedaan is en vervoerd moet worden, belasting op zit, terwijl het water uit dezelfde bron komt als het kraanwater).
Ga jij in Frankrijk, Spanje, Italië, whatever maar lekker kraanwater drinken. Ga daarna alvast op de plee zitten voor de shitstorm die komen zal.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:32 schreef Walter81 het volgende:
Koffie is sowieso smerig
het niet kunnen betalenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:11 schreef nexusje het volgende:
Prijzen van starbucks normaal vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |