Geef het gewoon weer cadeau.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ergens weggestopt in een kast.![]()
Nee.![]()
Goed idee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geef het gewoon weer cadeau.
maar je weet nu waar hij woont toch? ik wil niet stoken hoor, maar ik zou het niet pikken.
Waarschijnlijk is zijn moeder ongesteld en moest hij maandverband halen. En daarom geeft hij nu af op de eerste chick knapper dan zijn moeder.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Goed idee.
Tsja, ik vraag me gewoon af wat ik tegen hem heb gedaan dat ie zo afgeeft op mij.![]()
Behalve dat het niet eens zo slecht is, vond ik het niet eens zo duur? Tenminste als je gewone koffie neemt. Kleinste is iets van ¤2,20 en dan krijg je echt een flinke beker, iets van 300ml. Viel mij echt heel erg mee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:36 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
De koffie is niet zo slecht als hier wordt beweerd. Het kost alleen veel te veel geldIk heb een maand of twee geleden wat gehaald bij de Starbucks (was benieuwd naar al dat positieve erover) en dat was me toch een partij duur! Iets van ¤15,- voor drie koffie. Neger wat
Oh gosh, had ik ook gekregen.. Van draad gemaakt met allemaal kralen erin en op een steen geplakt met mos.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat soort domme dingen krijg ik ook weleens op verjaardagen.Van die dingen waarbij je denkt: "Okay, is dit een grap of ben je serieus?
" Laatste keer kreeg ik zo'n gietijzeren boom van een halve meter groot, zoiets:
[ afbeelding ]
Neger wat?
Kijk jij heb gewoon gelijk, kijk ik heb ook niks met Starbucks maar mensen die er gaan zitten omdat ze dan populair willen doen daar kan ik niet tegen. En kom op zet haten op Iphone en Blackberry??? als je dat ding niet wilt koop hem dan ook gewoon niet.... (Ik heb zelf een Samsung galaxy SII)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is FOK!.
Trouwens, ik snap nooit waarom het op FOK! altijd alles of niets isIeder Starbuckstopic wordt een hatenopalleswatookmaareenbeetjehipis-topic. Ik gebruik een Apple iPod, geweldig ding. Ik drink geen Starbucks, is me te duur. Ik vind een Ray Ban Aviator een mooie bril, maar sommige andere modellen niet. Hier zitten altijd alleen maar mensen die alles haten wat ook maar een beetje mainstream is, of alleen maar applegeilende, beatsdragende, starbucksdrinkende modeiconen
edit: Ik vergat natuurlijk de galsteen van iedere goede FOK!ker, de Blackberry. Liefst bewust fout gespeld.
Alle bekertjes bewaren en op een rijtje zetten, foto daarvan op je facebook zetten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgende keer als ik in starbucks ben ga ik ook een foto maken en hier posten. Gewoon, omdat het kan.
"haha" lachen man!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:32 schreef Che_ het volgende:
monkyyy is ook zo'n figuur die met haar starbucks koffie achter haar macbook gaat zitten en de 'nuts' 'flopt' op de 'river' en daarna haar rayban bril zonder glazen (_! ) opzet.
Ben jij een kloon van Socios?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:32 schreef Che_ het volgende:
monkyyy is ook zo'n figuur die met haar starbucks koffie achter haar macbook gaat zitten en de 'nuts' 'flopt' op de 'river' en daarna haar rayban bril zonder glazen (_! ) opzet.
Netjes gespeld. Lekker alternatief van je.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Sowieso van die alternatievielingen die van die dure koffie drinken (sowieso koffie:')) en brillen opzetten terwijl ze gewoon goed zien.
Als jullie mij ooit in het echt zien.. Ik heb die bril echt nodig om te zien..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Sowieso van die alternatievielingen die van die dure koffie drinken (sowieso koffie:')) en brillen opzetten terwijl ze gewoon goed zien.
Typo jongen kut alto.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Netjes gespeld. Lekker alternatief van je.
Nog nooit van jou gehoord.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:42 schreef linpunt het volgende:
[..]
Als jullie mij ooit in het echt zien.. Ik heb die bril echt nodig om te zien..
Anders loop ik tegen muren op enzo.
Ben jij er dan al lang? Waar is je UI?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Typo jongen kut alto.
[..]
Nog nooit van jou gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |