Geef het gewoon weer cadeau.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ergens weggestopt in een kast.![]()
Nee.![]()
Goed idee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geef het gewoon weer cadeau.
maar je weet nu waar hij woont toch? ik wil niet stoken hoor, maar ik zou het niet pikken.
Waarschijnlijk is zijn moeder ongesteld en moest hij maandverband halen. En daarom geeft hij nu af op de eerste chick knapper dan zijn moeder.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Goed idee.
Tsja, ik vraag me gewoon af wat ik tegen hem heb gedaan dat ie zo afgeeft op mij.![]()
Behalve dat het niet eens zo slecht is, vond ik het niet eens zo duur? Tenminste als je gewone koffie neemt. Kleinste is iets van ¤2,20 en dan krijg je echt een flinke beker, iets van 300ml. Viel mij echt heel erg mee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:36 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
De koffie is niet zo slecht als hier wordt beweerd. Het kost alleen veel te veel geldIk heb een maand of twee geleden wat gehaald bij de Starbucks (was benieuwd naar al dat positieve erover) en dat was me toch een partij duur! Iets van ¤15,- voor drie koffie. Neger wat
Oh gosh, had ik ook gekregen.. Van draad gemaakt met allemaal kralen erin en op een steen geplakt met mos.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat soort domme dingen krijg ik ook weleens op verjaardagen.Van die dingen waarbij je denkt: "Okay, is dit een grap of ben je serieus?
" Laatste keer kreeg ik zo'n gietijzeren boom van een halve meter groot, zoiets:
[ afbeelding ]
Neger wat?
Kijk jij heb gewoon gelijk, kijk ik heb ook niks met Starbucks maar mensen die er gaan zitten omdat ze dan populair willen doen daar kan ik niet tegen. En kom op zet haten op Iphone en Blackberry??? als je dat ding niet wilt koop hem dan ook gewoon niet.... (Ik heb zelf een Samsung galaxy SII)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is FOK!.
Trouwens, ik snap nooit waarom het op FOK! altijd alles of niets isIeder Starbuckstopic wordt een hatenopalleswatookmaareenbeetjehipis-topic. Ik gebruik een Apple iPod, geweldig ding. Ik drink geen Starbucks, is me te duur. Ik vind een Ray Ban Aviator een mooie bril, maar sommige andere modellen niet. Hier zitten altijd alleen maar mensen die alles haten wat ook maar een beetje mainstream is, of alleen maar applegeilende, beatsdragende, starbucksdrinkende modeiconen
edit: Ik vergat natuurlijk de galsteen van iedere goede FOK!ker, de Blackberry. Liefst bewust fout gespeld.
Alle bekertjes bewaren en op een rijtje zetten, foto daarvan op je facebook zetten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgende keer als ik in starbucks ben ga ik ook een foto maken en hier posten. Gewoon, omdat het kan.
"haha" lachen man!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:32 schreef Che_ het volgende:
monkyyy is ook zo'n figuur die met haar starbucks koffie achter haar macbook gaat zitten en de 'nuts' 'flopt' op de 'river' en daarna haar rayban bril zonder glazen (_! ) opzet.
Ben jij een kloon van Socios?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:32 schreef Che_ het volgende:
monkyyy is ook zo'n figuur die met haar starbucks koffie achter haar macbook gaat zitten en de 'nuts' 'flopt' op de 'river' en daarna haar rayban bril zonder glazen (_! ) opzet.
Netjes gespeld. Lekker alternatief van je.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Sowieso van die alternatievielingen die van die dure koffie drinken (sowieso koffie:')) en brillen opzetten terwijl ze gewoon goed zien.
Als jullie mij ooit in het echt zien.. Ik heb die bril echt nodig om te zien..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Sowieso van die alternatievielingen die van die dure koffie drinken (sowieso koffie:')) en brillen opzetten terwijl ze gewoon goed zien.
Typo jongen kut alto.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Netjes gespeld. Lekker alternatief van je.
Nog nooit van jou gehoord.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:42 schreef linpunt het volgende:
[..]
Als jullie mij ooit in het echt zien.. Ik heb die bril echt nodig om te zien..
Anders loop ik tegen muren op enzo.
Ben jij er dan al lang? Waar is je UI?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Typo jongen kut alto.
[..]
Nog nooit van jou gehoord.
Nee. Ben jij het schoolvoorbeeld van iemand die heel hard haar best doet om maar hip over te komen?quote:
Ik lust geen koffie helaas.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
ok, ga dan maar je latte caramelmacciatoslagroom halen
Hoe denk je dat ik het weetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:31 schreef female81 het volgende:
[..]
En veel foto's geschoten voor op z'n Facebook, zeker.
Venti!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:23 schreef Tante-Leen het volgende:
En de namen van die bekers. Ik vroeg om een 'medium' werd ik vreemd aangekeken. Het heet latte of grande weetikveel.
Dat is standaard bij de betere espressobar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
Starbucks was de eerste koffietent die ik ben tegenkomen waar ze een beker water bij je espresso doen.(Dus niet in de espresso maar apart.)
Weet ik. Daarom was ik ook zo verbaasd dat Starbucks dat ook doet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dat is standaard bij de betere espressobar.
*meldtquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Echte bazen zetten zelf koffie op de normale manier. Met bruine filters en supermarktkoffie
Ja doen ze altijd. Dat is hip enzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:30 schreef linpunt het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat ze in de starbucks Utrecht ineens Engels gaan praten. Je bent gewoon in Nederland dus leer Nederlands.
Verplichtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:30 schreef linpunt het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat ze in de starbucks Utrecht ineens Engels gaan praten. Je bent gewoon in Nederland dus leer Nederlands.
ik heb een charmender van level 3 die je helemaal de grond in zal stampen, dus kom maar op ouwe of ben je nu bang?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:06 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Nog nooit geweest in die tenten.
Ik drink het liefst van die gore koffie op werk. Heb een texas bull jeens aan, een geruit overhemd, cattepillar wandelschoenen en een GSM clip voor aan mijn broek.
Wie maakt me wat?
Charmender nog wel!? Ik zit al op level 85 World of Warcraft Cataclysma dus BRING IT ON!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:11 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
ik heb een charmender van level 3 die je helemaal de grond in zal stampen, dus kom maar op ouwe of ben je nu bang?
:S ja maar dat is niet eerlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Charmender nog wel!? Ik zit al op level 85 World of Warcraft Cataclysma dus BRING IT ON!!
Juist! Net als dat honing voor mietjes is. Echte bazen kauwen bijen!quote:
pauperquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:32 schreef Walter81 het volgende:
Koffie is sowieso smerig
Niks 'je moet het leren drinken'.
Je vindt het lekker, of niet.
Echte bazen drinken gewoon kraanwater
(betalen dus niet 1000x zoveel voor een flesje water, omdat het eerst in een flesje gedaan is en vervoerd moet worden, belasting op zit, terwijl het water uit dezelfde bron komt als het kraanwater).
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:32 schreef Walter81 het volgende:
Koffie is sowieso smerig
(betalen dus niet 1000x zoveel voor een flesje water, omdat het eerst in een flesje gedaan is en vervoerd moet worden, belasting op zit, terwijl het water uit dezelfde bron komt als het kraanwater).
Ga jij in Frankrijk, Spanje, Italië, whatever maar lekker kraanwater drinken. Ga daarna alvast op de plee zitten voor de shitstorm die komen zal.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:32 schreef Walter81 het volgende:
Koffie is sowieso smerig
het niet kunnen betalenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:11 schreef nexusje het volgende:
Prijzen van starbucks normaal vinden
ik denk dat niemand dood gevonden wil worden. Waar dan ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:42 schreef wegpiraat87 het volgende:
Starbucks, wie wil er nou dood worden gevonden?
Natuurlijk heb ik het niet over het buitenland. Daar is de kwaliteit van het kraanwater een stuk slechter dan in Nederland. Hier is het net zo goed als bronwater.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:47 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ga jij in Frankrijk, Spanje, Italië, whatever maar lekker kraanwater drinken. Ga daarna alvast op de plee zitten voor de shitstorm die komen zal.
Owja, als je in de trein/auto zit, neem je dan de kraan van thuis mee?
Echt superidioot ja, mensen die flesjes water kopenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:32 schreef Walter81 het volgende:
Koffie is sowieso smerig
Ja komt door die gare manier van bestellen waarbij je bestelling langs vier verschillende personen gaat. Gedoemd om fout te gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:45 schreef Vierkant. het volgende:
In Utrecht gaven ze mij koffie in plaats van caramel
is dat hip om sinasappelsap orange juice te noemen en deze weer af te korten naar OJ¿quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Mijn nichtje is ook zo met die bril. maar die drinkt OJ.
Zeg luister es. "OJ" is old skool.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:33 schreef wise het volgende:
[..]
is dat hip om sinasappelsap orange juice te noemen en deze weer af te korten naar OJ¿
doet ze ook ergens anders 2 dingen in¿quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Trouwens ze drinkt het met twee rietjes via dr neus. Als dat niet hip is..
Weet ik niet. wil ik ook niet weten. hoeft ook niet. ik hou van dr zoals zij isquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:37 schreef wise het volgende:
[..]
doet ze ook ergens anders 2 dingen in¿
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zeg luister es. "OJ" is old skool.
I...
AM..
oldskool
gr. gr.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Weet ik niet. wil ik ook niet weten. hoeft ook niet. ik hou van dr zoals zij is
(zonder dat ik weet waar zij nog meer rietjes in steekt dus)
Wat dacht je van een lege fles even omspoelen en vullen met kraanwater?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:47 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Owja, als je in de trein/auto zit, neem je dan de kraan van thuis mee?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over die flesjes water trouwens... draai Evian eens om?
Jaa, we gaan Engelse benamingen gebruiken. dat is 'cool'!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Mijn nichtje is ook zo met die bril. maar die drinkt OJ.
Dan loopt het flesje leegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over die flesjes water trouwens... draai Evian eens om?
fixedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:37 schreef wegpiraat87 het volgende:
Een koffietopic dat nu over OJ gaat
Jij bent van BTL?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:35 schreef ecktegangster het volgende:
OJ___!
Ik vind het al triest als mensen jus d'orange zeggen, laat staan orange juice!
Dat ook jaquote:
Ja, maar die fles koop je dan wel eerst gevuld.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat dacht je van een lege fles even omspoelen en vullen met kraanwater?
Iedereen heeft toch wel een fles cola, sinas, etc. in huis die een keer leeg is?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:40 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ja, maar die fles koop je dan wel eerst gevuld.
Wat een bazen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://bondtegenleenwoorden.nl/Woordenboek.html
Ik dronk het in Amerika wel maar in Nederland nooit gedaan en ook niet van planquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb er serieus nog nooit iets gekocht
Maar ik heb dan ook maar 1x in mijn lever een Starbucks gezien.
Ik ontwijk het OV
je smaak is stuk, echtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:46 schreef Panthera. het volgende:
De Starbucks espresso is wel goed overigens, beter dan bij de normale snelle koffiewinkels (Kiosk ofzo), maar niet zo goed als op een goed terras. Alleen jammer dat de normale portie maar 50 cent goedkoper is dan de Amerikaanse portie, en 2 euro daarvoor is gewoon pure afzetterij.
Tsja, mensen met shawltjes die in de Starbucks hun iPad met de Twitterpagina zichtbaar voor zich hebben, het is ook wel treurig
nomnomnom, 3 dagen oud op een warmhoudplaatjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik kom net bij die o zo geweldige starbucks vandaan, vraag ik om een koffie, waarop de nerd achter de kassa vraagt 'gewoon normale zwarte koffie?!'
Vervolgens pakt ie het bekertje koffie en zegt ie tegen z'n college 'goh, is die regular toch nog ergens goed voor sinds we het hebben gezet'
Waarom ben ik naar die faaltent gegaan?
Het smaakt niet al te best neequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:46 schreef linpunt het volgende:
[..]
nomnomnom, 3 dagen oud op een warmhoudplaatje
Daarom doen ze er ook allemaal carameltroep in.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het smaakt niet al te best nee
goede tequilaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:52 schreef linpunt het volgende:
[..]
Daarom doen ze er ook allemaal carameltroep in.
Net als bij tequila, zout en citroen zit erbij voor een reden
Geen idee of dat hier kan eigenlijk?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:58 schreef Ciatach het volgende:
Niemand hier die een refill voor 50 cent heeft gehaald?
Deed m'n ex altijd, al gaan ze je wel naaien als je het te vaak doet door gewoon je vuile beker met nieuwe koffie te geven.
Gelukkig lust ik geen koffie.
waarom zou je jezelf 2x vergiftigenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:58 schreef Ciatach het volgende:
Niemand hier die een refill voor 50 cent heeft gehaald?
Deed m'n ex altijd, al gaan ze je wel naaien als je het te vaak doet door gewoon je vuile beker met nieuwe koffie te geven.
Gelukkig lust ik geen koffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |