Jaa, we gaan Engelse benamingen gebruiken. dat is 'cool'!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Mijn nichtje is ook zo met die bril. maar die drinkt OJ.
Dan loopt het flesje leegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over die flesjes water trouwens... draai Evian eens om?
fixedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:37 schreef wegpiraat87 het volgende:
Een koffietopic dat nu over OJ gaat
Jij bent van BTL?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:35 schreef ecktegangster het volgende:
OJ___!
Ik vind het al triest als mensen jus d'orange zeggen, laat staan orange juice!
Dat ook jaquote:
Ja, maar die fles koop je dan wel eerst gevuld.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat dacht je van een lege fles even omspoelen en vullen met kraanwater?
Iedereen heeft toch wel een fles cola, sinas, etc. in huis die een keer leeg is?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:40 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ja, maar die fles koop je dan wel eerst gevuld.
Wat een bazen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://bondtegenleenwoorden.nl/Woordenboek.html
Ik dronk het in Amerika wel maar in Nederland nooit gedaan en ook niet van planquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb er serieus nog nooit iets gekocht
Maar ik heb dan ook maar 1x in mijn lever een Starbucks gezien.
Ik ontwijk het OV
je smaak is stuk, echtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:46 schreef Panthera. het volgende:
De Starbucks espresso is wel goed overigens, beter dan bij de normale snelle koffiewinkels (Kiosk ofzo), maar niet zo goed als op een goed terras. Alleen jammer dat de normale portie maar 50 cent goedkoper is dan de Amerikaanse portie, en 2 euro daarvoor is gewoon pure afzetterij.
Tsja, mensen met shawltjes die in de Starbucks hun iPad met de Twitterpagina zichtbaar voor zich hebben, het is ook wel treurig
nomnomnom, 3 dagen oud op een warmhoudplaatjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik kom net bij die o zo geweldige starbucks vandaan, vraag ik om een koffie, waarop de nerd achter de kassa vraagt 'gewoon normale zwarte koffie?!'
Vervolgens pakt ie het bekertje koffie en zegt ie tegen z'n college 'goh, is die regular toch nog ergens goed voor sinds we het hebben gezet'
Waarom ben ik naar die faaltent gegaan?
Het smaakt niet al te best neequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:46 schreef linpunt het volgende:
[..]
nomnomnom, 3 dagen oud op een warmhoudplaatje
Daarom doen ze er ook allemaal carameltroep in.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het smaakt niet al te best nee
goede tequilaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:52 schreef linpunt het volgende:
[..]
Daarom doen ze er ook allemaal carameltroep in.
Net als bij tequila, zout en citroen zit erbij voor een reden
Geen idee of dat hier kan eigenlijk?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:58 schreef Ciatach het volgende:
Niemand hier die een refill voor 50 cent heeft gehaald?
Deed m'n ex altijd, al gaan ze je wel naaien als je het te vaak doet door gewoon je vuile beker met nieuwe koffie te geven.
Gelukkig lust ik geen koffie.
waarom zou je jezelf 2x vergiftigenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:58 schreef Ciatach het volgende:
Niemand hier die een refill voor 50 cent heeft gehaald?
Deed m'n ex altijd, al gaan ze je wel naaien als je het te vaak doet door gewoon je vuile beker met nieuwe koffie te geven.
Gelukkig lust ik geen koffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |