Charmender nog wel!? Ik zit al op level 85 World of Warcraft Cataclysma dus BRING IT ON!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:11 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
ik heb een charmender van level 3 die je helemaal de grond in zal stampen, dus kom maar op ouwe of ben je nu bang?
:S ja maar dat is niet eerlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Charmender nog wel!? Ik zit al op level 85 World of Warcraft Cataclysma dus BRING IT ON!!
Juist! Net als dat honing voor mietjes is. Echte bazen kauwen bijen!quote:
pauperquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:32 schreef Walter81 het volgende:
Koffie is sowieso smerig
Niks 'je moet het leren drinken'.
Je vindt het lekker, of niet.
Echte bazen drinken gewoon kraanwater
(betalen dus niet 1000x zoveel voor een flesje water, omdat het eerst in een flesje gedaan is en vervoerd moet worden, belasting op zit, terwijl het water uit dezelfde bron komt als het kraanwater).
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:32 schreef Walter81 het volgende:
Koffie is sowieso smerig
(betalen dus niet 1000x zoveel voor een flesje water, omdat het eerst in een flesje gedaan is en vervoerd moet worden, belasting op zit, terwijl het water uit dezelfde bron komt als het kraanwater).
Ga jij in Frankrijk, Spanje, Italië, whatever maar lekker kraanwater drinken. Ga daarna alvast op de plee zitten voor de shitstorm die komen zal.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:32 schreef Walter81 het volgende:
Koffie is sowieso smerig
het niet kunnen betalenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:11 schreef nexusje het volgende:
Prijzen van starbucks normaal vinden
ik denk dat niemand dood gevonden wil worden. Waar dan ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:42 schreef wegpiraat87 het volgende:
Starbucks, wie wil er nou dood worden gevonden?
Natuurlijk heb ik het niet over het buitenland. Daar is de kwaliteit van het kraanwater een stuk slechter dan in Nederland. Hier is het net zo goed als bronwater.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:47 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ga jij in Frankrijk, Spanje, Italië, whatever maar lekker kraanwater drinken. Ga daarna alvast op de plee zitten voor de shitstorm die komen zal.
Owja, als je in de trein/auto zit, neem je dan de kraan van thuis mee?
Echt superidioot ja, mensen die flesjes water kopenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:32 schreef Walter81 het volgende:
Koffie is sowieso smerig
Ja komt door die gare manier van bestellen waarbij je bestelling langs vier verschillende personen gaat. Gedoemd om fout te gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:45 schreef Vierkant. het volgende:
In Utrecht gaven ze mij koffie in plaats van caramel
is dat hip om sinasappelsap orange juice te noemen en deze weer af te korten naar OJżquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Mijn nichtje is ook zo met die bril. maar die drinkt OJ.
Zeg luister es. "OJ" is old skool.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:33 schreef wise het volgende:
[..]
is dat hip om sinasappelsap orange juice te noemen en deze weer af te korten naar OJż
doet ze ook ergens anders 2 dingen inżquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Trouwens ze drinkt het met twee rietjes via dr neus. Als dat niet hip is..
Weet ik niet. wil ik ook niet weten. hoeft ook niet. ik hou van dr zoals zij isquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:37 schreef wise het volgende:
[..]
doet ze ook ergens anders 2 dingen inż
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zeg luister es. "OJ" is old skool.
I...
AM..
oldskool
gr. gr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |