Ik heb gewoon speakers. Aan mijn laptop. Werkt ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:09 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Lin...
Tevens is Beats by Dr. Dre wel goed spul hoor.
Tuurlijk maar het oog wilt ook wat toch, ik heb liever een headphone die ik er echt mooi uit vind zien met een heel goed geluid (oke niet het allerbeste) dan eentje met het beste geluid die er niet zo gelikt uit ziet.quote:
Moet je ze niet eerst zelf kweken om het helemaal goed te doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:47 schreef Deetch het volgende:
echte mannen nemen een handvol koffiebonen, houden deze in een vlam van hun lasbrander, stoppen ze vervolgens in hun mond om de gebrande bonen fijn te kauwen, gieten er dan 200 ml kokend water bij en slikken het in een slok door.
grrrrrrrauw koffie
Komt vanzelf wel goedquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:24 schreef Donnis het volgende:
[..]
Tuurlijk maar het oog wilt ook wat toch, ik heb liever een headphone die ik er echt mooi uit vind zien met een heel goed geluid (oke niet het allerbeste) dan eentje met het beste geluid die er niet zo gelikt uit ziet.
Sushi is wel hard hoor. Echt verse sushi iig, niet die bakjes van Albert Heijn. Starbucks echterquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:35 schreef waj1 het volgende:
Starbucks is helemaal niet zo bijzonder, gewoon een online zogenaamde hippe hype, net zoals sushi eten enzo.
Kom eens op MSN met die laptop dan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:22 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik heb gewoon speakers. Aan mijn laptop. Werkt ook.
Het geluid van een Beats By Dre is al bovengemiddeld goed dus als ik nou met van die apple oortjes liep had je een punt, ik wil goed geluid maar kijk ook naar andere dingen zoals het uiterlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel goed....op een gegeven moment wordt het geluid belangrijker dan het uiterlijk.
Koffie kun je er dan maar beter niet in doen... Starbucks kennende is de koffie dan al koud voordat je ook maar halverwege bentquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:24 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hele fles wijn in de Trenta beker.![]()
Echt hoor! Zijn erg lekker. Doe ik ook zovaak daar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:50 schreef boyv het volgende:
Niet vergeten ook een lekkere snack te nemen als je er toch bent. Een brownie van 5 euro ofzo.
Die mensen hebben gebruiken tenminste kwaliteit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Ook allemaal Apple gebruikers
ditquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
In- en intriest deze mensen inderdaad. Zielloze slachtoffers van de internationale marketing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |