Sushi is wel hard hoor. Echt verse sushi iig, niet die bakjes van Albert Heijn. Starbucks echterquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:35 schreef waj1 het volgende:
Starbucks is helemaal niet zo bijzonder, gewoon een online zogenaamde hippe hype, net zoals sushi eten enzo.
Kom eens op MSN met die laptop dan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:22 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik heb gewoon speakers. Aan mijn laptop. Werkt ook.
Het geluid van een Beats By Dre is al bovengemiddeld goed dus als ik nou met van die apple oortjes liep had je een punt, ik wil goed geluid maar kijk ook naar andere dingen zoals het uiterlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel goed....op een gegeven moment wordt het geluid belangrijker dan het uiterlijk.
Koffie kun je er dan maar beter niet in doen... Starbucks kennende is de koffie dan al koud voordat je ook maar halverwege bentquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:24 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hele fles wijn in de Trenta beker.![]()
Echt hoor! Zijn erg lekker. Doe ik ook zovaak daar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:50 schreef boyv het volgende:
Niet vergeten ook een lekkere snack te nemen als je er toch bent. Een brownie van 5 euro ofzo.
Die mensen hebben gebruiken tenminste kwaliteit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Ook allemaal Apple gebruikers
ditquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
In- en intriest deze mensen inderdaad. Zielloze slachtoffers van de internationale marketing.
Niks mis met Windowsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:05 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Die mensen hebben gebruiken tenminste kwaliteit.
Failure is not an option, it's built into Windows.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze past hier ook wel...
[ afbeelding ]
Mijn vriendin heeft daar gewerkt en zegt ook dat het inderdaad veel beter is dan Starbucks.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:27 schreef Dasjonny het volgende:
Starbucks
Iced cappuccino van Tim Hortons![]()
Helaas alleen niet te krijgen in NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |