Prima laptops.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Ook allemaal Apple gebruikers
Je hebt een zus van 21 en je post niet eens even pics?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:05 schreef RozeRat het volgende:
Ok, ik bracht dus gister mn zus naar t station, ze is 21 en net klaar met studeren.
Ze was helemaal wild over die starbucks, die ze op de heenreis al had gezien op leiden centraal.
Ze kocht een 'karamel cappuccino', die niet eens heet was toen ik hem proefde (30 seconde na aankoop), volgens mij was die zogenaamde koffie niet eens met kokend water gezet, of elk geval met koude melk bereid.
Het enige wat je proefde was een neppe karamel smaak, en zelfs ik, een geboren zoetekouw, vond het smerig.
4,00 voor deze beker met bocht.
ps: Uiteraard heeft ze ook een iphone en een (echte) ray ban![]()
die mirage apperaten zijn inderdaad wel fijn (we hebben ze op werk), maar het tipt niet aan een goede koffie die je in een 'echte' italiaanse koffiebar krijgt. (in perugia om precies te zijn)
daar dus:
http://i53.tinypic.com/mi2l9y.png
Een vrouwelijke gehersenspoelde hipster met Iphone? Wil je dat zien dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:16 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Je hebt een zus van 21 en je post niet eens even pics?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:09 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Lin...
Tevens is Beats by Dr. Dre wel goed spul hoor.
Ja, Bose is natuurlijk het beste merk, maar ik vind die koptelefoons niet zo mooi.quote:
Ik heb gewoon speakers. Aan mijn laptop. Werkt ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:09 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Lin...
Tevens is Beats by Dr. Dre wel goed spul hoor.
Tuurlijk maar het oog wilt ook wat toch, ik heb liever een headphone die ik er echt mooi uit vind zien met een heel goed geluid (oke niet het allerbeste) dan eentje met het beste geluid die er niet zo gelikt uit ziet.quote:
Moet je ze niet eerst zelf kweken om het helemaal goed te doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:47 schreef Deetch het volgende:
echte mannen nemen een handvol koffiebonen, houden deze in een vlam van hun lasbrander, stoppen ze vervolgens in hun mond om de gebrande bonen fijn te kauwen, gieten er dan 200 ml kokend water bij en slikken het in een slok door.
grrrrrrrauw koffie
Komt vanzelf wel goedquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:24 schreef Donnis het volgende:
[..]
Tuurlijk maar het oog wilt ook wat toch, ik heb liever een headphone die ik er echt mooi uit vind zien met een heel goed geluid (oke niet het allerbeste) dan eentje met het beste geluid die er niet zo gelikt uit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |