Duur slootwater drinken om status te verwervenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:40 schreef boyv het volgende:
Een kop koffie van 4,50 als statussymbool nemen
Past toch mooi bij de foto waarin ze in de Starbucks zitten te spelen met hun iPhone.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef linpunt het volgende:
Meisjes uit de klas van mijn broertje halen starbucks drinken en maken vervolgens de beker schoon om hem op hun kamer neer te zetten
Eerst branden en dan mengen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:39 schreef Deimos000 het volgende:
Echte bazen mengen, branden en malen hun eigen bonen en zetten koffie met een echt koffie pers;
[ afbeelding ]
Samsung Galaxy II is nu inquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:41 schreef boyv het volgende:
[..]
Past toch mooi bij de foto waarin ze in de Starbucks zitten te spelen met hun iPhone.
Wel lame dat ze ineens dezelfde bril als mij hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:44 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Nee, die figuren zijn bezig met een novelle op hun iPad 2.0
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:47 schreef Deetch het volgende:
echte mannen nemen een handvol koffiebonen, houden deze in een vlam van hun lasbrander, stoppen ze vervolgens in hun mond om de gebrande bonen fijn te kauwen, gieten er dan 200 ml kokend water bij en slikken het in een slok door.
grrrrrrrauw koffie
Haha. Hipster.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef linpunt het volgende:
[..]
Wel lame dat ze ineens dezelfde bril als mij hebben.
NOG erger. Doen alsof je Starbucks drinkt....... My god in heaven........quote:
Een beetje zoals dit?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:47 schreef Deetch het volgende:
echte mannen nemen een handvol koffiebonen, houden deze in een vlam van hun lasbrander, stoppen ze vervolgens in hun mond om de gebrande bonen fijn te kauwen, gieten er dan 200 ml kokend water bij en slikken het in een slok door.
grrrrrrrauw koffie
Zo werkt dat. I'm sorry.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
Omdat zij het nu hip maken krijg ik dit label ook
Dus als je een Suske en Wiske beker hebt of een Snoopy beker doe je alsof je Snoopy drinkt?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:52 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
NOG erger. Doen alsof je Starbucks drinkt....... My god in heaven........
Klootmongool. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus als je een Suske en Wiske beker hebt of een Snoopy beker doe je alsof je Snoopy drinkt?![]()
En in een cola glas mag nooit fanta?
Betrapt! Ik zie een Starbucks logo onderop die beker. Sterf. Of ben je Alberto en ga je undercover in de wereld van merkgebonden Hipsters?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |