SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef linpunt het volgende:
Meisjes uit de klas van mijn broertje halen starbucks drinken en maken vervolgens de beker schoon om hem op hun kamer neer te zetten
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:31 schreef HUORATRON het volgende:
[..]
Faalhazen bedoel je![]()
Beste koffieapparaat is deze:
[ afbeelding ]
Zo ken ik er ook een paar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef linpunt het volgende:
Meisjes uit de klas van mijn broertje halen starbucks drinken en maken vervolgens de beker schoon om hem op hun kamer neer te zetten
Nee, want ze zijn 14, ze hebben frappacino's met aardbei slagroom en blablaquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook een paar.Behoorlijk ernstig. Die zet dan vervolgens ook op twitter of facebook dat ze bij de starbucks hun koffie zitten te drinken.
Oh, die ik ken zijn allemaal rond de 20.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:33 schreef linpunt het volgende:
[..]
Nee, want ze zijn 14, ze hebben frappacino's met aardbei slagroom en blabla
Omdat het relatief nieuws is in Nederland.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:35 schreef kingmob het volgende:
Maar waar komt die massahysterie toch vandaan? Dit is al jaren 'hip', maar ik zie het in dit geval neit eens een beetje...
Ach, het is een fasequote:Op maandag 15 augustus 2011 14:34 schreef Vleermuisspin het volgende:
Alles is status tegenwoordig. Ik haat het als mijn 'vrienden' op Utrecht Centraal per sé in de rij willen staan bij de Starbucks om vervolgens pronkend te paraderen door het winkelcentrum, terwijl ik binnen 1 minuut mijn koffie bij de Broodzaak ernaast wil halen wat 9 van de 10 keer nog veel lekkerder is ook.
Edit: zelfs mijn moeder doet hier aan mee
De koffie is niet zo slecht als hier wordt beweerd. Het kost alleen veel te veel geldquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:35 schreef kingmob het volgende:
Maar waar komt die massahysterie toch vandaan? Dit is al jaren 'hip', maar ik zie het in dit geval neit eens een beetje...
Kom nooit in een Starbucks maar met het aantal foto's zoals je in de OP ziet zou je denken dat iedereen daar alleen maar foto's van zichzelf maakt
Het is toch gewoon een mac maar dan met (slechte) koffie?
[..]
Faalhazen bedoel je![]()
[ afbeelding ]
[..]
Faalhazen bedoel je![]()
[ afbeelding ]
Duur slootwater drinken om status te verwervenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:40 schreef boyv het volgende:
Een kop koffie van 4,50 als statussymbool nemen
Past toch mooi bij de foto waarin ze in de Starbucks zitten te spelen met hun iPhone.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef linpunt het volgende:
Eerst branden en dan mengen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:39 schreef Deimos000 het volgende:
Echte bazen mengen, branden en malen hun eigen bonen en zetten koffie met een echt koffie pers;
[ afbeelding ]
Samsung Galaxy II is nu inquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:41 schreef boyv het volgende:
[..]
Past toch mooi bij de foto waarin ze in de Starbucks zitten te spelen met hun iPhone.
Wel lame dat ze ineens dezelfde bril als mij hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:44 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Nee, die figuren zijn bezig met een novelle op hun iPad 2.0
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:47 schreef Deetch het volgende:
echte mannen nemen een handvol koffiebonen, houden deze in een vlam van hun lasbrander, stoppen ze vervolgens in hun mond om de gebrande bonen fijn te kauwen, gieten er dan 200 ml kokend water bij en slikken het in een slok door.
grrrrrrrauw koffie
Haha. Hipster.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef linpunt het volgende:
[..]
Wel lame dat ze ineens dezelfde bril als mij hebben.
NOG erger. Doen alsof je Starbucks drinkt....... My god in heaven........quote:
Een beetje zoals dit?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:47 schreef Deetch het volgende:
echte mannen nemen een handvol koffiebonen, houden deze in een vlam van hun lasbrander, stoppen ze vervolgens in hun mond om de gebrande bonen fijn te kauwen, gieten er dan 200 ml kokend water bij en slikken het in een slok door.
grrrrrrrauw koffie
Zo werkt dat. I'm sorry.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
Omdat zij het nu hip maken krijg ik dit label ook
Dus als je een Suske en Wiske beker hebt of een Snoopy beker doe je alsof je Snoopy drinkt?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:52 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
NOG erger. Doen alsof je Starbucks drinkt....... My god in heaven........
Klootmongool. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus als je een Suske en Wiske beker hebt of een Snoopy beker doe je alsof je Snoopy drinkt?![]()
En in een cola glas mag nooit fanta?
Betrapt! Ik zie een Starbucks logo onderop die beker. Sterf. Of ben je Alberto en ga je undercover in de wereld van merkgebonden Hipsters?quote:
You just made my point mate.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Ook allemaal Apple gebruikers
Volgens mij gaat het vooral fout bij mensen (zoals TS) die starbucks als hip en elite zien.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:12 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Klootmongool. Je hebt gelijk.
Maar er bestaan heus wel van die wannabe Hipsters die thuis hun Styrofoam bekertje vullen met Senseo en dan lekker bekakt in de bus gaan zitten nippen met het logo van hun gezicht weggedraaid. Ik weet het zeker.
Starbucks is voor losers die denken dat ze deel uitmaken van een culinaire elitegroep, die allemaal anders willen zijn maar ondertussen wel allemaal hetzelfde drinken en een Iphone hebben. Ironic, innit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |