Ze verdunnen het natuurlijk. Mensen betalen er toch wel ¤5,- voor en als ze de koffie verdunnen is het rendement per product hoger en maken ze meer winst.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:37 schreef kingtoppie het volgende:
Koffie daar is tering slap en tering duur, er klopt iets niet.
Hij staat al aan sinds je em hebt post, wat een kensergoed nummerquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Daar is een leuk liedje voor...
Vooral die bril erbij in de OP past bij dit liedje
truequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:44 schreef boyv het volgende:
[..]
Hij staat al aan sinds je em hebt post, wat een kensergoed nummer
Dr wat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:43 schreef Gemaskerde het volgende:
Hetzelfde volk dat ook die teringdure Dr. Dre shit halen.
Prima laptops.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Ook allemaal Apple gebruikers
Je hebt een zus van 21 en je post niet eens even pics?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:05 schreef RozeRat het volgende:
Ok, ik bracht dus gister mn zus naar t station, ze is 21 en net klaar met studeren.
Ze was helemaal wild over die starbucks, die ze op de heenreis al had gezien op leiden centraal.
Ze kocht een 'karamel cappuccino', die niet eens heet was toen ik hem proefde (30 seconde na aankoop), volgens mij was die zogenaamde koffie niet eens met kokend water gezet, of elk geval met koude melk bereid.
Het enige wat je proefde was een neppe karamel smaak, en zelfs ik, een geboren zoetekouw, vond het smerig.
4,00 voor deze beker met bocht.
ps: Uiteraard heeft ze ook een iphone en een (echte) ray ban![]()
die mirage apperaten zijn inderdaad wel fijn (we hebben ze op werk), maar het tipt niet aan een goede koffie die je in een 'echte' italiaanse koffiebar krijgt. (in perugia om precies te zijn)
daar dus:
http://i53.tinypic.com/mi2l9y.png
Een vrouwelijke gehersenspoelde hipster met Iphone? Wil je dat zien dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:16 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Je hebt een zus van 21 en je post niet eens even pics?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:09 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Lin...
Tevens is Beats by Dr. Dre wel goed spul hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |