nee, het heeft ook bijzonder weinig met echte koffie te makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Is die Starbucks nou echt zo lekker? ben dr nog nooit geweest.
Check die neger met een boek!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:27 schreef rubje het volgende:
We hebben weer wat gevonden...![]()
![]()
[ afbeelding ]
check de 'bijstands'moeder? helemaal rechts zittend met haar Mac!![]()
Houd je van koffie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Is die Starbucks nou echt zo lekker? ben dr nog nooit geweest.
Als je alleen oploskoffie gewend bent of vroeger 'kindertjeskoffie'van je moeder gehad hebt zal Starbucks idd heerlijk zijn.quote:
Dan ook ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je alleen oploskoffie gewend bent of vroeger 'kindertjeskoffie'van je moeder gehad hebt zal Starbucks idd heerlijk zijn.
Zwarte koffiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:33 schreef yvonne het volgende:
Sowieso
Starbucks
Het is gewoonweg niet te zuipen.
Drink gewone koffie
En zwart uiteraard, anders proef je nog niks.
Oh als je Senseo weg krijgt en/of koffie noemt dan is starbucks beterquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:34 schreef Ghostbuster het volgende:
De ouderwetse zwarte koffie van moeders is nog steeds het beste
al ben ik lui en heb een senseo en gusto ook.
Oplos'koffie''quote:
of wat dacht je van een vet handige uitvinding zoals een goed koffie apparaat voor thuisquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Een thuisbezorg flinke bekers koffie dienst zou wel prettig zijn
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
of wat dacht je van een vet handige uitvinding zoals een goed koffie apparaat voor thuis
goed kijken naar de ' tussenhaakjes ' en zag ook wel dat het nooit echte bijstandsmoeder kon zijn als je alleen al naar haar bagage (r) keek naast haar zitplaats. Was ook wat schertsend bedoeltquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:32 schreef computerprobleem het volgende:
Hoezo weet jij dat dat een bijstandsmoeder is?
Die gast helemaal links met zijn zwarte netbook en een thermoskan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:27 schreef rubje het volgende:
We hebben weer wat gevonden...![]()
![]()
[ afbeelding ]
check de 'bijstands'moeder? helemaal rechts zittend met haar Mac!![]()
Bijstandsvader zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:01 schreef rubje het volgende:
[..]
goed kijken naar de ' tussenhaakjes ' en zag ook wel dat het nooit echte bijstandsmoeder kon zijn als je alleen al naar haar bagage (r) keek naast haar zitplaats. Was ook wat schertsend bedoelt
wat-een-humor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Check die neger met een boek!
Die kan geen Apple betalenJe gaat toch niet met een boek bij de starbucks zitten.
![]()
Bovendien weet iedereen dat negers niet kunnen lezen!
Zo is het, met een Apple zitten, kan je net zogoed beeeeeeh ik ben een schaap gaan zitten roepen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Echte bazen gebruiken Asus laptops en Android smartphones bij Starbucks.
Wannabee hipsters, conformisten en meelopers.
Alsof je nu geen koffie kan gaan drinken samenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:16 schreef TripleS het volgende:
Vriendlief van eind 20:
Schatje , er komt hier binnenkort een Starbucks!!! Heb ik zin in !! Zodra die er is gaan we daar koffie drinken ok ?![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
Mijn koffie is niet hip,Starbucks welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:22 schreef linpunt het volgende:
[..]
Alsof je nu geen koffie kan gaan drinken samen
Anders haal je een starbucks mok voor zijn verjaardagquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:31 schreef TripleS het volgende:
[..]
Mijn koffie is niet hip,Starbucks wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |