SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:38 schreef BigSmurf het volgende:
Nou krijgt iedereen ineens een naamtopic en ik niet...Naamtopics zijn overated..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
10 euro en je hebt er ook 1quote:
Dat is ie ook, zwaar awesome. Wil binnenkort een Weird Guy gaan passen en als ik de fit fijn vind, dan ga ik er misschien wel eentje kopen, gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:45 schreef bokkepoot het volgende:
Ja hij ziet er wel gaaf uit zo..Nu nog wachten totdat ie hem binnenkrijgt..
Deze is ook echt gaaf en apart
http://hypebeast.com/2011(...)ark-selvedge-denim/?
Ik vind hem als hij niet glowt ook echt enorm vet..
Een medejeansfanaat een loer willen draaien.quote:[..]
10 euro en je hebt er ook 1![]()
Haha je collectie komt vanzelf op gang...Nog even geduld en je hebt je kast ook volhangenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:19 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat is ie ook, zwaar awesome. Wil binnenkort een Weird Guy gaan passen en als ik de fit fijn vind, dan ga ik er misschien wel eentje kopen, gewoon omdat het kan.
Moet het toch ergens van kunnen betalen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:19 schreef BigSmurf het volgende:
Een medejeansfanaat een loer willen draaien.
Dat zal vast wel gaan gebeuren ja haha.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:27 schreef bokkepoot het volgende:
Haha je collectie komt vanzelf op gang...Nog even geduld en je hebt je kast ook volhangen
Je gaat er maar voor werken, slapjanus.quote:Moet het toch ergens van kunnen betalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:47 schreef BigSmurf het volgende:
Je gaat er maar voor werken, slapjanus.
Hoho... deze jongen heeft wel even deze week 60 uur gedraaid op mijn werk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Bekijk het zo, da's weer 60 uur raggen in je dry's.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:52 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hoho... deze jongen heeft wel even deze week 60 uur gedraaid op mijn werk..
Corrected....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:03 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Bekijk het zo, da's weer 60 uur raggen in je Masa
Waar wacht je opquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:16 schreef Gaijin het volgende:
Oeeeeeeh die grijze Nudie is in mijn maat! Hoewel ik wel wat meer stretch had verwacht in m'n SJODD.
^ Dit...quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:16 schreef Gaijin het volgende:
Oeeeeeeh die grijze Nudie is in mijn maat! Hoewel ik wel wat meer stretch had verwacht in m'n SJODD.
Zeker kopen, echt een heerlijke fit en de denim is ook heel tof. Geen geld voor zo'n chill broekje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:17 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Waar wacht je opDe fit van een ES is zoveel beter dan die van een SJ
Toch fijn dat er mensen zijn die met zo weinig tevreden zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:15 schreef M1stral het volgende:
[..]
^ Dit...
Oh en dan de hele dag niet op FOK komen om er dan midden in de nacht achter te komen dat er inmiddels een nieuw deel is dat zowel mijn naam alsmede de naam van mijn (hoe kan het je ontgaan zijn) favo jeansmerk draagt.
Ik zeg, ik ben een tevreden man. En dan nog niet eens 10 euro betaald.
Welke fabric is datquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:38 schreef bokkepoot het volgende:
En hier de beloofde foto van de Artist denim..
Ik ben echt benieuwd..Vind hem nu al enorm vet en het is typisch iets voor mijn broer
[ afbeelding ]
Nummer 24..quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:35 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Welke fabric is datHij ziet er wel ziek uit met die witte stiksels.
Mijn Edwin meurt man, 4halve maand nu misschien ff vriezer of soaken
Ja dat is zkr waarquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:54 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nummer 24..![]()
En stinkende denim? je zou mijn masa eens moeten ruikenGewoon doorraggen krijg je vanzelf vette fades
"Wat ruik jij lekker zeg!" "Oh, dat ben ik niet, da's m'n broek"quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:19 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ja dat is zkr waarmaar ik wil iets geks doen met soaken
Misschien een lavendel badolie soak ofzo hahaha
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:13 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ook maar fit pics,Wat voor schoenen heb jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijken me beeswax desert boots van Clarks.quote:
Nope, niet de beeswax die zijn wat doffer. Het zijn echter wel clarks desert boots.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lijken me beeswax desert boots van Clarks.
Kasanova GTDRS staat je heel goed.
Pun intended?quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:50 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Toch fijn dat er mensen zijn die met zo weinig tevreden zijn
Die van marktplaats?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:19 schreef SatanicWarrior het volgende:
Binnenkort aan de slag met een Samurai S512XX
Van Kayodic iddquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:27 schreef bokkepoot het volgende:
Das inderdaad wel grappig om te doen ja
Groene thee of koffie heb ik ook al wel een gezien
Very muchquote:
Ik zou voor de badshit gaan.. en dan kun je er gelijk wat starch bijdoen..quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:38 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Die van marktplaats?
[..]
Van Kayodic iddalleen ik lust geen koffie dat wordt het iig niet
![]()
Iets van die badshit denk ik, of een frisdrank haha.
Eerst maar 6mnd halen dus 1 September, heb eigenlijk meer zin in mijn andere broeken op dit moment. Moet mezelf dwingen om Edwin te blijven dragen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:21 schreef Atta-boy het volgende:
Nicewaar vandaan en hoeveel gekost als ik vragen mag?
Ja die van marktplaats.quote:
Ok nice prijs idd en beter man dat het 8.9 isquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:47 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
[..]
Ja die van marktplaats.
Ik heb hem voor 90 inclusief verzendkosten overgenomen.
Ik ben blij dat ie de leg opening heeft laten verkleinen naar 8,9", dat komt dicht in de buurt bij de leg opening van mijn Nudie AJDS in maat 32x32.
Ik was eerst van plan om een Samurai bij Blue In Green te gaan bestellen maar kan op deze manier mooi op een goedkope manier kennis maken met Samurai denim.
Mijn MomoXnf skinny guy dat is precies wat je bedoelt hahahquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:03 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Welk merk of model evenaart de hoge kwaliteit van bijvoorbeeld momo, maar dan met de fit van bijvoorbeeld een skinny guy van N&F of zoals degene van de broek die ik postte eerder in het topic?
Yep truequote:Op maandag 15 augustus 2011 11:29 schreef M1stral het volgende:
By the way Momo X NF heeft geen Momotaro denim, maar een fabric uitgekozen/ontwikkeld door Momo en NF.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Vintage Label is 15.7 oz.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:51 schreef Brummi3_NL het volgende:
14.5oz Pure Indigo Rope-Dyed Japanese Selvedge Denim
om precies te zijn
Zitten hier iddquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:28 schreef Kasanova_ het volgende:
Zijn er meer mensen die met lederwaren bezig?
Zit er aan te denken om een portemonnee te halen maar weet echt niet waar ik zoiets kan vinden?
Ja geloof het wel..En ze hadden ook Lee 101quote:Ene winkel weet ik alweer, was Country House. Daily Rush ga ik ook even kijken (die verkopen toch Edwin?),
Daily Rush is leuk idd. Leuke Edwins en Lee en ook Red Wing etc. Die hebben ook de Dennis Hopper collectie van Vans en NSW. Bij Lava mannenkleding hadden ze een enkele ALD en meer merken als Stone Island en CP Company e.d.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:38 schreef BigSmurf het volgende:
Ben in die G-Star store al een keer geweest, echt een toffe zaak geworden. Ben ook niet zo G-Star, hoewel ik de jassen en zwemshorts soms nog wel kan waarderen. Alleen altijd zo overpriced.![]()
Ene winkel weet ik alweer, was Country House. Daily Rush ga ik ook even kijken (die verkopen toch Edwin?), en in de Levi Store.
Lava, dat was het. Chill, morgen maar eens lekker rondkijken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Daily Rush is leuk idd. Leuke Edwins en Lee en ook Red Wing etc. Die hebben ook de Dennis Hopper collectie van Vans en NSW. Bij Lava mannenkleding hadden ze een enkele ALD en meer merken als Stone Island en CP Company e.d.
"Heb je nou weer een jeans gekocht?"quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:45 schreef bokkepoot het volgende:
Houd je alvast maar in....![]()
Ik heb zaterdagavond dit in een aangeschoten bui via mijn telefoon besteld![]()
![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ja geloof het wel..En ze hadden ook Lee 101
Dan maar in een volgend topic. Mijn Nudie AJ organic selvage moet er immers ook tussen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:08 schreef bokkepoot het volgende:
Foutje.
Kan trouwens de OP niet meer aanpassen.
quote:Heres pictures of size 30 average joe heavy dry (left), size 30 grey selvage (middle) and 31 silk skinny guys (right) for comparison. Im about 5'10, 155lbs
Die AJ staat em goed trouwens.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:24 schreef bokkepoot het volgende:
22 oz aan canadese gekheid....![]()
![]()
Ik ben best benieuwd hoe ie gaat vallen
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ie ongeveer als deze persoon valt ben ik een tevreden mens
En er moet natuurlijk een Chainstitch in ..Maar dat Benzak waarschijnlijk voor me doen..
.
Edit: Weirdguy+ ebay
http://clothing.shop.ebay(...)trksid=p3911.c0.m282
Daarom wil ik het eerst een keer passen. Dan weet ik pas of de fit echt wat voor mij is. Zelfde voor de slim guy. Ze zijn allemaal wat lager bij NF viel me op.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:45 schreef bokkepoot het volgende:
Daarom wil ik de Weird Guy ook eens uitproberen..
Al schijnt deze een vrij lage rise te hebben i.t.t. tot de Even steven..
Oh oh oh Bokquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:45 schreef bokkepoot het volgende:
Houd je alvast maar in....![]()
Ik heb zaterdagavond dit in een aangeschoten bui via mijn telefoon besteld![]()
![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ja geloof het wel..En ze hadden ook Lee 101
Valt nog mee, of in 1 jaar tijd hahah?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:47 schreef bokkepoot het volgende:
Nummertje 6.
Ze maken het ook gewoon te makkelijk met paypal h
Heb jje foto's van je huidige proces?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:41 schreef sarlo013 het volgende:
Ik wil ook in de op
Sarlo 013 met een broken twill van N&F als project! De broken twill staat ook op de blog van Tenue de Nimes
http://www.tenuedenimes.com/journal/blog/2011/6/14/the-battle/
Jup dat is de mijnequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:30 schreef Brummi3_NL het volgende:
Is dat de jouwe in de blog op TdN?
Want die is idd goed op weg
Passen in person, kopen onlinequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 06:26 schreef Brummi3_NL het volgende:
Ik denk dat voor heel veel mensen de stap nog te groot is, om iets via inet te kopen zonder het te kunnen passen van tevoren.
Terwijl er meer dan genoeg info over maatvoering te vinden is.
PBJ is anders gewoon te koop in de winkels, te weten bij onze zuiderburen. Als je dan toch 2 a 300 euro uitgeeft aan een broek dan kan een ritje Belgie er ook wel vanaf. Naar Okiya bijvoorbeeld: www.okiya.euquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:27 schreef Brummi3_NL het volgende:
Helemaal mee eens.
Maar sommige merken zijn nergens te vinden in nederland
Denk aan samurai en pure blue japan
Wat is achterlijk?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:35 schreef DutchErrorist het volgende:
N&F hebben ook al van die achterlijke maten
Juist goed voor Dutchiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:30 schreef bokkepoot het volgende:
De lengte..... DE is echt te lang voor woorden
Ik ga niet hemmen, heb nog niet veel gedragen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:40 schreef bokkepoot het volgende:
Heb je een foto van de stacks dan?
Of ga je hem hemmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Ik ben 2 meter, wil gewoon maat 38 maar alles gaat tot maat 36.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:30 schreef bokkepoot het volgende:
De lengte..... DE is echt te lang voor woorden
Ja STF's en op selfedge kosten ze al snel 300 dollar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:18 schreef M1stral het volgende:
DE: Je moet echt beter kijken hoor. Voldoende STF's hebben een lengte van 38" of zelfs meer. Ik kan me heugen dat de laatste keer dat ik op SelfEdge keek er zelfs modellen met 40 of 41 inch inseams aangeboden werden.
Toch een crap broek.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:22 schreef bokkepoot het volgende:
Net mijn J&J in de was gegooid.. Hij stonk gewoon te erg en was teveel uitgelopen.
Zal wel geen bijzonder resultaat geven...
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:32 schreef bokkepoot het volgende:
Hij heeft nu echt een lelijke kleur .![]()
Echt zo'n gruwlijk lelijk Papa-die-spijkerbroeken-voor-20-euro koopt achtige kleur
Ik ben er echt bang voor dat mijn 511 dat ook gaat doen als ik hem was :Squote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:32 schreef bokkepoot het volgende:
Echt zo'n gruwlijk lelijk Papa-die-spijkerbroeken-voor-20-euro koopt achtige kleur
Gewoon niet wassen dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:01 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ik ben er echt bang voor dat mijn 511 dat ook gaat doen als ik hem was :S
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:32 schreef bokkepoot het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:01 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ik ben er echt bang voor dat mijn 511 dat ook gaat doen als ik hem was :S
Of... Je koopt een Momo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
quote:
Beforequote:
Wat een bazenbroek.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:42 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[..]
Before
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
After en nog steeds nat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Repair van mijn Masa
[ afbeelding ]
Had de zakken 3x vastgemaakt aan de broek voordat ik het goed deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe krijg je het voor elkaar om de zakken drie keer aan de broek vast te naaien?![]()
Niks boeiends inderdaad. Al moet ik zeggen dat er wel aardige dry's te koop zijn, kijkend naar de officiele site van Lee. Ze hebben ook een soort lijn a la LVC.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:20 schreef BigSmurf het volgende:
De Score gaat Lee verkopen. Geen interessante modellen als te verwachten...
http://score.nl/lee-outfit
Zullen vast wel tips tussen staan die handig zijn, maar ik draag m'n dry liever gewoon zo en zie wel wat het wordt. Dat is immers een weerspiegeling van wat ik allemaal heb gedaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:06 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Zeeman geeft vernielingstips voor jeans
Zeeman strikes again
Leuk idee voor een goedkope dry om te proberen. Sowieso Zeeman.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:06 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Zeeman geeft vernielingstips voor jeans
Zeeman strikes again
Heb je zelf geen paypal? Wil je indien nodig wel uit de brand helpen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:10 schreef M1stral het volgende:
Is er toevallig iemand die een dezer dagen een Paypal betaling voor mij zou willen verrichten? Naast Ali natuurlijk
Jup.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:23 schreef bokkepoot het volgende:
Paypal is inderdaad geen probleem..
Momotaro 701 toevallig?
Welke maat heb je? kan via auctions wel ff kijkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:42 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hoeveel moet een samurai via jou kosten? een 710.
Rekken/stretchen veel. Vraag ff aan Sinji wat hij heeft TTS of Downsizequote:Op maandag 22 augustus 2011 08:37 schreef One_conundrum het volgende:
als ik em shrink, hoeveel rekt ie dan weer op? Dat vind ik wat vaag. 32 zijn mijn heupjesss
Pfff eigenlijk kan ik zo'n ding nooit betalen, maar downgraden zie ik ook niet zitten
Je weet me te vinden als je me nodig hebt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:26 schreef M1stral het volgende:
[..]
Jup.
Moet alleen even de details confirmen en dan wellicht even zien hoe ik de betaling ga regelen, maar een overboeking naar n van jullie beiden rekeningen moet geen probleem zijn en international wire transfer duurt echt best lang.
Daarmaast heb ik in het verleden wel een Paypalaccount gehad, maar was er niet zo over te spreken.
Heb zelf al een iPhone 4, maar een vriendin van mn moeder zocht er eentje, dus vandaar mn interesse in een iPhone. Maar denk dat ik m'n eigen iPhone aan haar verkoop, 1 of 2 maanden een andere telefoon ga gebruiken en dan een iPhone 5 koop, die komt in september, scheelt nogal wat qua geld, iPhone 4 nu verkopen of na de release van de iPhone 5.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:46 schreef don-diablo het volgende:
Zeg eh bigsmurf.. Zocht je nog een iPhone?
Ja broeken zijn tof en zulks om ot te blijven.
Moet je ook doen. Ik zou hetzelfde doen. Ik heb zelf nog een 3GS die bijna als nieuw is. (zuinig jwzquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:19 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je weet me te vinden als je me nodig hebt.
[..]
Heb zelf al een iPhone 4, maar een vriendin van mn moeder zocht er eentje, dus vandaar mn interesse in een iPhone. Maar denk dat ik m'n eigen iPhone aan haar verkoop, 1 of 2 maanden een andere telefoon ga gebruiken en dan een iPhone 5 koop, die komt in september, scheelt nogal wat qua geld, iPhone 4 nu verkopen of na de release van de iPhone 5.
Vind je 90 euro niet een beetje veel? Die broek is al aardig gefade als ik het zo bekijk. Plus hij is gehemmed en getaperd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:56 schreef SatanicWarrior het volgende:
Helaas moet ik de Samurai S512XXBC die ik laatst heb gekocht weer in de verkoop doen.
Hij zit echt veel te strak op mijn dijen en heupen.
Zie hier mijn verkooptopic op mynudies: http://mynudies.com/showthread.php?12309-Samurai-S512XXBC-19oz.
Nieuw kost hij $325 en 2 maanden wear vind ik eigenlijk niet zo veel, hij kan nog makkelijk een hele tijd mee om de fadings verder uit te breiden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:15 schreef M1stral het volgende:
[..]
Vind je 90 euro niet een beetje veel? Die broek is al aardig gefade als ik het zo bekijk. Plus hij is gehemmed en getaperd.
Ik denk dat je met 5 tientjes al blij mag zijn.
Is vaak standaard L36quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:26 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom zijn al die Samurai's L36. Verwachten ze dat ie zo land wordt na het soaken?
@ O_C:quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:35 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Is vaak standaard L36
Is het dan nog te lang voor je?
Je hebt zeker gelijk dat hij moeilijker te verkopen is vanwege de gedane aanpassingen. Toch maar hopen dat iemand nog interesse heeft. Ik ken ook nog wat mensen buiten fora's om die misschien wel interesse hebben.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:36 schreef M1stral het volgende:
325 USD is ook maar net 200 euro hoor. Dan zou ik toch liever een nieuwe aanschaffen.
Ik bedoelde meer te zeggen dat het niet makkelijk zal zijn een broek te verkopen die al gealterd is (hem + taper). Je spitst je toe op een beperkte doelgroep. DIe broek zou, inclusief de al aanwezige wearmarks, veel meer waard zijn als hij niet aangepast was.
Maargoed, het is maar wat de gek er voor geeft. Ik zou het niet doen in ieder geval.
Het is ook niet dat ik het je niet gun hoor, het was meer een soort van waarschuwing/advies dat je er niet teveel van moet verwachten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:55 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Je hebt zeker gelijk dat hij moeilijker te verkopen is vanwege de gedane aanpassingen. Toch maar hopen dat iemand nog interesse heeft. Ik ken ook nog wat mensen buiten fora's om die misschien wel interesse hebben.
Neej dat is prima. Maar is dat de verwachtte maat na het soaken, of de maat voor het soakenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:35 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Is vaak standaard L36
Is het dan nog te lang voor je?
Bij mijn Samurai wind shrinkt het van 98 naar 92cmquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:18 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Neej dat is prima. Maar is dat de verwachtte maat na het soaken, of de maat voor het soaken
eigen lengte maat is 34, maar die 2 inch extra is nog nooit iemand minder van geworden
Prima..Ik zie het vanzelf wel verschijnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:35 schreef M1stral het volgende:
Mwah, mijn paartje... Wearing it right now.
Bok, vet die N&F. Echt dope, goede fit ook. Oh en check in de loop van de avond je e-mail even
Ben je verlegen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:49 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=295277
Kan iemand wat meer info over die Sam's vragen, please?
Gesoaked? Hoeveel wear? en wat normale foto;s
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:56 schreef T_Fuff het volgende:
Bok, die elephant is vette shit! Ziet er heerlijk zwaar uit, zal wel bagger zitten ja, ben ook erg benieuwd hoe snel het 'lekker' draagt.
Mijn Artist Denim zit prima, erg stug dus glij van links naar rechts tijdens het fietsen, hopelijk nog wat rek in de kont-hogehamstring- regio zodat met grote stappen lopen ook lekker is. Lekkere lengte ook zo 34, kleine cuff, voel me echt een baas erin haha
Gaat lang duren.. Maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:56 schreef T_Fuff het volgende:
Bok, die elephant is vette shit! Ziet er heerlijk zwaar uit, zal wel bagger zitten ja, ben ook erg benieuwd hoe snel het 'lekker' draagt.
Mijn Artist Denim zit prima, erg stug dus glij van links naar rechts tijdens het fietsen, hopelijk nog wat rek in de kont-hogehamstring- regio zodat met grote stappen lopen ook lekker is. Lekkere lengte ook zo 34, kleine cuff, voel me echt een baas erin haha
Heel dope.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:19 schreef T_Fuff het volgende:
Nou vooruit, omdat ik eerder klaar ben met mijn minor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En n zonder flits, voor betere kleurweergave
[ afbeelding ]
Momo naar jou of mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:30 schreef M1stral het volgende:
@ T_F:
Ja, inderdaad erg dope. Helaas is er al een Momotaro onderweg binnenkort
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:31 schreef T_Fuff het volgende:
Ja ik ben erg blij met die stitching, had verwacht dat het teveel contrast zou zijn maar hij 'valt' er lekker in weg
Eind van het jaar gaan we er nog 2 bestellen haha.
[..]
Momo naar jou of mij?
En die zijn meestal enorm goedkoopquote:plndr has a sale scheduled for thursday
Ja, alleen ff details mailen en het geld overmaken. Maar dat regel ik straks wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:48 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nice fit T_Fuff flex dat die binnen is
Hoe was die AD van die vriend? ook goed?
M1stral, Je momo dus geregeld via Bok
Hahaha! Ik dacht dat je hem voor mij had gekocht om ervoor te zorgen dat ik momo's blijf dragenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Ok flexquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:52 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ja, alleen ff details mailen en het geld overmaken. Maar dat regel ik straks wel.
Zo, verbeterd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:44 schreef BigSmurf het volgende:
Da's inderdaad wel een steal ja. Het is dat m'n ALD ook al Broken Twill Selvedge is, anders had ik 'm wel willen hebben. Moet ook nog steeds een AD samenstellen Momotaro kopen
Dat laatste kan ik me enigszins wel in vinden. Het is een dure hobby zo, wanneer je maar aan blijft schaffen. Ik ben toch van plan wat meer te gaan dragen en updates te posten van projecten, i.p.v. te showen met wat voor moois de postbode nu weer kwam.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:59 schreef bokkepoot het volgende:
Ik heb gelukkig al een paar liggen die redelijk gefade is...
Anders kwam ik mijn rotatie ook niet door.
Achja heb nu een mooie veelzeidige collectie dus ben nog wel even zoet
2 Samurai's
1 N&F
1 ALD
2 Nudies
Ik ga in 2012 niks halen..behalve een echt gaaf denim jacket denk ik
Hehe, als jij met een echte steal komt van een straight fit momo ga ik er over nadenken.quote:
@Bok Zo'n denim jack is ook wel gaaf ja, enige probleem is de maatvoering over het algemeen, ze zijn vaak zo wijd, net zoals leren jassen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:44 schreef BigSmurf het volgende:
Da's inderdaad wel een steal ja. Het is dat m'n ALD ook al Broken Twill Selvedge is, anders had ik 'm wel willen hebben. Moet ook nog steeds een AD samenstellen en een Momo kopen.
Heeel herkenbaar inderdaadquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:03 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me enigszins wel in vinden. Het is een dure hobby zo, wanneer je maar aan blijft schaffen. Ik ben toch van plan wat meer te gaan dragen en updates te posten van projecten, i.p.v. te showen met wat voor moois de postbode nu weer kwam.
Vier projectjes dus voor volgend jaar, maar ik denk dat de 0701 toch echt de showstopper gaat worden. Die wou ik eigenlijk al op het moment dat ik de 0201 gekocht had. En juist omdat ik nu zonder soak ga en de maatvoering op orde heb, denk ik dat het supervet moet worden.
Maargoed, dat zien jullie gaande weg wel.
Die domme dingen zijn meestal gemaakt voor kleine japanertjesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:06 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hehe, als jij met een echte steal komt van een straight fit momo ga ik er over nadenken.
Of...
[..]
@Bok Zo'n denim jack is ook wel gaaf ja, enige probleem is de maatvoering over het algemeen, ze zijn vaak zo wijd, net zoals leren jassen.![]()
Dat kan echt vrij lang duren daar ja..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:29 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=295745
godverdomme ze hebben mijn account nog niet goed gekeurd
Ik vind de rise geen probleem van mijn ALD..Alleen het feit dat hij nu redelijk ruim zit terwijl ik 3 heb downgesized..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:23 schreef BigSmurf het volgende:
Modelled after the 501 en high rise. Dus toch wel enigszins hoge rise. Is natuurlijk ook maar wat je gewend bent, maar ik vind m'n ALD al een hoge rise hebben.
Vandaag weer eens m'n ES aan, weer even wennen aan de smallere fit, maar hij zit wel weer zwaar relaxed als je m een uurtje aan hebt. Zo zonde dat de fit eruit is...
28 x 35 genomen ja..Normale size ik dry denim op ongeveer size 30..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:41 schreef BigSmurf het volgende:
Serieus 3 maten gedownsized en nog te ruim? Heb je een 28x35 genomen ofzo? Ik heb een 30x35 die in het begin erg strak zat en nu voor het mooie net ietsjes te wijd is, maar gezien ik toch altijd een riem draag vind ik dat geen ramp.
Hmm, dan is de weirdguy niet echt mijn ding denk ik, vind de taper van de ES al wel tegen het randje aanzitten, moet niet veel minder worden. Zal ik echt een keer moeten passen als ik een weirdguy overweeg.
Wat ook interessant hier aan is zijn de Post-soak maten. Hij was 33 en is gekrompen naar iets minder dan 32, dus dat mag beetje rekken nog. Thigh, mijn grootste zorg, is 11,9 wat ook uitstekend is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:29 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=295745
godverdomme ze hebben mijn account nog niet goed gekeurd
Via normale verkoop is het 25000yenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:12 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wat ook interessant hier aan is zijn de Post-soak maten. Hij was 33 en is gekrompen naar iets minder dan 32, dus dat mag beetje rekken nog. Thigh, mijn grootste zorg, is 11,9 wat ook uitstekend is.
280 Dollar shipped in US is alleen nog 194 Euro (dus naar europe is nog duurder).
Vraag me dus even af wat Ali kan rochelen.
Een Tagged 32 is iig wel een goeie maat, dat ben ik er wel mee opgeschoten
Waarom +4% of als gift trouwens?
Goedkoper misschien kan, als iemand er eentje op zetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:38 schreef One_conundrum het volgende:
Nieuwprijs Dollar naar Euro en Yen naar Euro scheelt geen tientje dus.
Maar even afwachten of die knakker op sufu wat reacties krijgt, want stiekem kan ik em toch niet betalen, maar voor onder de 200e is het wel een leuke deal.
Veel goedkoper regel jij em ook niet toch ali?
Weird Guy is vanity sized. Lopen 2" groter dan tagged. De SG loopt 1" groter dan tagged. M.a.w. je hebt niet gedownsized, tenzij je measured waist 31 of 32 is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:59 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
28 x 35 genomen ja..Normale size ik dry denim op ongeveer size 30..
Ik moet zeggen dat ik de taper eigenlijk ook iets te extreem vind..Als ik hem uiteindelijk niks vind word het een werkbroekDan zie ik tenminste snel evo
Hij had het met die 28x35 over z'n ALD, niet over z'n Weird Guy.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:58 schreef M1stral het volgende:
[..]
Weird Guy is vanity sized. Lopen 2" groter dan tagged. De SG loopt 1" groter dan tagged. M.a.w. je hebt niet gedownsized, tenzij je measured waist 31 of 32 is.
Overigens lijkt een broek vol met starch ook een stuk kleiner dan ie in werkelijkheid is. Je kan pas met zekerheid zeggen dat je de goede maat hebt wanneer de fabric een beetje zachter geworden is.
Bij hem blijkbaar wel, die van mij was een 30x35 en die is wel een maatje opgerekt, maar da's niet meer dan elke andere dry ook doet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:04 schreef M1stral het volgende:
Oh, sorry overlooked that.
Stretchen die zoveel dan?
Hoeveel is jouw Samurai weer uitgerekt nadat je hem had gesoaked? B_F op SuFu zei net dat ie eigenlijk altijd weer terug rekt na een soak...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:01 schreef bokkepoot het volgende:
Zal we een verkoopsite zijn voor particulieren ..
Zag op die site ook al wat dingen staan die ook op Superfuture staan....
En verder mijn was 31 inch presoak en hij meet na 2 soakjes 32 inch.. Maar elements krimpen ook niet zoveel na een soak.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:08 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hoeveel is jouw Samurai weer uitgerekt nadat je hem had gesoaked? B_F op SuFu zei net dat ie eigenlijk altijd weer terug rekt na een soak...
Blijkbaar hij kwam binnen met 80 cm en dat is nu een solide 86 cm gewordenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:04 schreef M1stral het volgende:
Oh, sorry overlooked that.
Stretchen die zoveel dan?
nomnomnom.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:12 schreef M1stral het volgende:
Mooi zo
Hier wat Momo Madness, een Momo x Context van StyleForum. Gepost door satchelbmoore. Mocht ik jullie echt niet onthouden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volledige gallery SF, te weten hier: http://www.styleforum.net/t/132415/momotaro/840#post_4741422
Warp is vrijwel altijd blauw, weft is vaak in dit soort gevallen een andere kleur. Dus je spreekt inderdaad geval van een andere dye dan indigo, of van een overdye of je verwisseld de warp met de weft. In dit geval zou het dan blauw op bruin zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:28 schreef bokkepoot het volgende:
Dan heeft ie zijn best wel gedaan..
Warp weft fade echt met de meest mooie kleur intensiteit ooit alleen fade het niet zo hard.
Tenminste blauw op blauw niet zo..Terwijl bruin op blauw enorm snel fade
Mijn water element is ook zo eentje
2 jaar, 1 soak na 8 maanden... En 3 x gedragen dan ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:08 schreef MiguelSavantos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
APC NS
2 yrs, 1 soak na 8 Maanden zo,
Sorry, didn't mean to be a bitch... Maar gezien de fade-properties van APC denim en het feit dat jij stelt dat ze 2 jaar oud zijn, viel het me enigszins tegen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:14 schreef MiguelSavantos het volgende:
Niet elke dag iig.
Crappy phone pics dus geen correcte details, just take it as it is.
Jij draagt gewoon niet hard genoegquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:21 schreef One_conundrum het volgende:
Der moet heel wat gebeuren wil er aan de voorkant doorheen slijten, hoor Mistral
Dit jaar veel meer op school zijn, dus meer wear, maar dan wil ik wel een broek die wat comfortabeler is. Die Samurai is al gedropped naar 270. Maar ik kan em nog steeds niet betalen en nog steeds ook niet posten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:29 schreef M1stral het volgende:
[..]
Jij draagt gewoon niet hard genoeg
Waarom ben je zo gefixeerd op die APC cut dan, als het jeans aangaat. Je kijkt bijvoorbeeld naar de Momo 0701. Waarom ga je niet voor unsoaked dragen van die dan, in een maatje 32. Cold soaken kan eventueel ook. En anders kijk je toch voor een 0201. Die is de thigh area wat wijder, heeft een iets hogere rise, maar is nog steeds een slimfit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dit jaar veel meer op school zijn, dus meer wear, maar dan wil ik wel een broek die wat comfortabeler is. Die Samurai is al gedropped naar 270. Maar ik kan em nog steeds niet betalen en nog steeds ook niet posten.
Vandaag wat jeans maten in excel vergeleken met mijn APC en dan is de 710 toch de beste.
Wel iets hogere rise, maar ook .4 inch meer ruimte in de dijen. Momo 0701 w31 is voor het rekken net zo strak als de APC, en de s32 iets ruimer. maar dat is dus pre soak...
Ja, dat kan. Overigens hoeft het niet altijd zo te zijn... Mijn N&F bijvoorbeeld heb ik niks voor hoeven betalen en een zending van BiG ook niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:39 schreef One_conundrum het volgende:
Hmm daar dacht ik dus ook al aan. Douane kan wel moeilijk gaan doen bij een postpakket uit USA?
Die gok wil ik wel nemen. Als ik geen heffingen krijg dan ben ik voor 190 euro klaar. En krijg ik die wel, dan zit ik omtrent dezelfde prijs.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:49 schreef One_conundrum het volgende:
goedkoper dan via nordicdenimhouse zelfs?
DC4 heeft gewoon nog momo's @ 250 euro trouwens
Weet niet, maar anders bel je ze even op en dan vraag je naar de mogelijkheiden. Als zij van tevoren al wat wten kan er misschien wel wat geregeld worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:33 schreef Atta-boy het volgende:
Niemand ervaring met hoe snel de kleermaker van TdN is? Want heb niet heel veel zin om nog een keer extra op en neer te gaan naar Amsterdam.
Ik zou ze bellen, toen ik in april daar was. Vroeg ik aan ze over dat hemmen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:33 schreef Atta-boy het volgende:
Niemand ervaring met hoe snel de kleermaker van TdN is? Want heb niet heel veel zin om nog een keer extra op en neer te gaan naar Amsterdam.
Het zal eerder twee dagen geduurd hebben voordat jou broek van onder de stapel, bovenop kwam te liggen... Hemmen is echt niet zoveel werk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:39 schreef leppeh het volgende:
Bij mij duurde het twee dagen voor mn broek gehemmed was.
Okay, ik zal het even perfect voor je verwoorden: Toen ik op woensdagmiddag een broek aanschafte die een stukje ingekort moest worden, kon ik deze vrijdag weer ophalen. Wijsneusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:59 schreef M1stral het volgende:
[..]
Het zal eerder twee dagen geduurd hebben voordat jou broek van onder de stapel, bovenop kwam te liggen... Hemmen is echt niet zoveel werk.
Niet gek voor een prewash..Welke wassing is dat percies?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:05 schreef SpamNinja het volgende:
Keertje geen raw voor de afwisseling.
[ afbeelding ]
Pre-wash Edwin ED-55 in de opruiming, lekkur
Ik had het over het blauw op bruin geval over dezequote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:33 schreef M1stral het volgende:
[..]
Warp is vrijwel altijd blauw, weft is vaak in dit soort gevallen een andere kleur. Dus je spreekt inderdaad geval van een andere dye dan indigo, of van een overdye of je verwisseld de warp met de weft. In dit geval zou het dan blauw op bruin zijn
Overigens is die Context x Momo voor 7,5 maand gedragen. Dus om nou te stellen dat het niet hard fade, haha.
Blue warp, blue weft is bijvoorbeeld PBJ XX-007.
N&F heeft wel een red weft model. Momotaro voor zover ik weet niet. Vind ik ook niet echt iets voor Momotaro moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:28 schreef leppeh het volgende:
Laatst las ik iets over een Momotaro collaboration met een rode weft en indigo warp. Heeft iemand daar meer over gehoord?
M'n Big John heeft vandaag voor de tweede keer in drie dagen een onbedoelde regensoak gekregen. Het lijkt alleen wel alsof de stof er alleen maar stijver van wordt... Heb nu twee kartonnetjes rond de kuiten ;D
Jij had ze nog voor mij aangevraagd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:47 schreef BigSmurf het volgende:
De fabrics van AD zijn nog steeds niet binnen, inmiddels al ruim 2 maanden geleden aangevraagd.
Jep. Ze zijn tussendoor een keer teruggestuurd naar zijn huisadres, maar da's inmiddels ook al 5 weken geleden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Jij had ze nog voor mij aangevraagd.
M'n ALD maat 30x35 meet 44 cm, wat gelijk staat aan ongeveer 34 true waist, en die is prima, misschien voor het mooie iets te wijd, hij zit ook ietswat loose.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:35 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Zou kunnen ja
http://translate.googleus(...)I0NCwQOTt2ZuzH3xdVmg
http://blueingreensoho.co(...)virtuemart&Itemid=62
Vergelijk maar
Nou dankje zal nog eens foto's postenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Net terug van vakantie maar moet eerlijk bekennen dat ik niet erg onder de indruk ben van dit deel...
Heb je de backpockets en de plaats van die dingen wel eens gezien?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:47 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
M'n ALD maat 30x35 meet 44 cm, wat gelijk staat aan ongeveer 34 true waist, en die is prima, misschien voor het mooie iets te wijd, hij zit ook ietswat loose.
Die Sammie is 32, 32,25 gemeten. Dan zou hij na het soaken weer uit moeten stretchen en meer nog om de goeie maat te krijgen. Klopt mijn redenatie?
Fit is wel perfectos voor mij, en niet duur.![]()
Post eens zelf wat dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Net terug van vakantie maar moet eerlijk bekennen dat ik niet erg onder de indruk ben van dit deel...
Ik heb amper kont, dus wat dat aan gaat is dat niet echt een ramp, misschien juist een zegen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:45 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Heb je de backpockets en de plaats van die dingen wel eens gezien?![]()
Daar krijg je een behoorlijke kont in
En voor de rek moet je ervan uit gaan dat hij waarschijnlijk iets voorbij de presoak measurements gaat in de waist..Maar dat kun je ook even op mynudies/Sufu aan beautiful_FrEaK vragen die is vrij goed genformeerd qua Samurai
:C helleu?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Zou 22oz niet een beetje te warm zijn voor alles anders dan bar winterweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |