SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:38 schreef BigSmurf het volgende:
Nou krijgt iedereen ineens een naamtopic en ik niet...Naamtopics zijn overated..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
10 euro en je hebt er ook 1quote:
Dat is ie ook, zwaar awesome. Wil binnenkort een Weird Guy gaan passen en als ik de fit fijn vind, dan ga ik er misschien wel eentje kopen, gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:45 schreef bokkepoot het volgende:
Ja hij ziet er wel gaaf uit zo..Nu nog wachten totdat ie hem binnenkrijgt..
Deze is ook echt gaaf en apart
http://hypebeast.com/2011(...)ark-selvedge-denim/?
Ik vind hem als hij niet glowt ook echt enorm vet..
Een medejeansfanaat een loer willen draaien.quote:[..]
10 euro en je hebt er ook 1![]()
Haha je collectie komt vanzelf op gang...Nog even geduld en je hebt je kast ook volhangenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:19 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat is ie ook, zwaar awesome. Wil binnenkort een Weird Guy gaan passen en als ik de fit fijn vind, dan ga ik er misschien wel eentje kopen, gewoon omdat het kan.
Moet het toch ergens van kunnen betalen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:19 schreef BigSmurf het volgende:
Een medejeansfanaat een loer willen draaien.
Dat zal vast wel gaan gebeuren ja haha.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:27 schreef bokkepoot het volgende:
Haha je collectie komt vanzelf op gang...Nog even geduld en je hebt je kast ook volhangen
Je gaat er maar voor werken, slapjanus.quote:Moet het toch ergens van kunnen betalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:47 schreef BigSmurf het volgende:
Je gaat er maar voor werken, slapjanus.
Hoho... deze jongen heeft wel even deze week 60 uur gedraaid op mijn werk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Bekijk het zo, da's weer 60 uur raggen in je dry's.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:52 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hoho... deze jongen heeft wel even deze week 60 uur gedraaid op mijn werk..
Corrected....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:03 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Bekijk het zo, da's weer 60 uur raggen in je Masa
Waar wacht je opquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:16 schreef Gaijin het volgende:
Oeeeeeeh die grijze Nudie is in mijn maat! Hoewel ik wel wat meer stretch had verwacht in m'n SJODD.
^ Dit...quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:16 schreef Gaijin het volgende:
Oeeeeeeh die grijze Nudie is in mijn maat! Hoewel ik wel wat meer stretch had verwacht in m'n SJODD.
Zeker kopen, echt een heerlijke fit en de denim is ook heel tof. Geen geld voor zo'n chill broekje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:17 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Waar wacht je opDe fit van een ES is zoveel beter dan die van een SJ
Toch fijn dat er mensen zijn die met zo weinig tevreden zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:15 schreef M1stral het volgende:
[..]
^ Dit...
Oh en dan de hele dag niet op FOK komen om er dan midden in de nacht achter te komen dat er inmiddels een nieuw deel is dat zowel mijn naam alsmede de naam van mijn (hoe kan het je ontgaan zijn) favo jeansmerk draagt.
Ik zeg, ik ben een tevreden man. En dan nog niet eens 10 euro betaald.
Welke fabric is datquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:38 schreef bokkepoot het volgende:
En hier de beloofde foto van de Artist denim..
Ik ben echt benieuwd..Vind hem nu al enorm vet en het is typisch iets voor mijn broer
[ afbeelding ]
Nummer 24..quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:35 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Welke fabric is datHij ziet er wel ziek uit met die witte stiksels.
Mijn Edwin meurt man, 4halve maand nu misschien ff vriezer of soaken
Ja dat is zkr waarquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:54 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nummer 24..![]()
En stinkende denim? je zou mijn masa eens moeten ruikenGewoon doorraggen krijg je vanzelf vette fades
"Wat ruik jij lekker zeg!" "Oh, dat ben ik niet, da's m'n broek"quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:19 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ja dat is zkr waarmaar ik wil iets geks doen met soaken
Misschien een lavendel badolie soak ofzo hahaha
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:13 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ook maar fit pics,Wat voor schoenen heb jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijken me beeswax desert boots van Clarks.quote:
Nope, niet de beeswax die zijn wat doffer. Het zijn echter wel clarks desert boots.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lijken me beeswax desert boots van Clarks.
Kasanova GTDRS staat je heel goed.
Pun intended?quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:50 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Toch fijn dat er mensen zijn die met zo weinig tevreden zijn
Die van marktplaats?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:19 schreef SatanicWarrior het volgende:
Binnenkort aan de slag met een Samurai S512XX
Van Kayodic iddquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:27 schreef bokkepoot het volgende:
Das inderdaad wel grappig om te doen ja
Groene thee of koffie heb ik ook al wel een gezien
Very muchquote:
Ik zou voor de badshit gaan.. en dan kun je er gelijk wat starch bijdoen..quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:38 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Die van marktplaats?
[..]
Van Kayodic iddalleen ik lust geen koffie dat wordt het iig niet
![]()
Iets van die badshit denk ik, of een frisdrank haha.
Eerst maar 6mnd halen dus 1 September, heb eigenlijk meer zin in mijn andere broeken op dit moment. Moet mezelf dwingen om Edwin te blijven dragen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:21 schreef Atta-boy het volgende:
Nicewaar vandaan en hoeveel gekost als ik vragen mag?
Ja die van marktplaats.quote:
Ok nice prijs idd en beter man dat het 8.9 isquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:47 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
[..]
Ja die van marktplaats.
Ik heb hem voor ¤90 inclusief verzendkosten overgenomen.
Ik ben blij dat ie de leg opening heeft laten verkleinen naar 8,9", dat komt dicht in de buurt bij de leg opening van mijn Nudie AJDS in maat 32x32.
Ik was eerst van plan om een Samurai bij Blue In Green te gaan bestellen maar kan op deze manier mooi op een goedkope manier kennis maken met Samurai denim.
Mijn MomoXnf skinny guy dat is precies wat je bedoelt hahahquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:03 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Welk merk of model evenaart de hoge kwaliteit van bijvoorbeeld momo, maar dan met de fit van bijvoorbeeld een skinny guy van N&F of zoals degene van de broek die ik postte eerder in het topic?
Yep truequote:Op maandag 15 augustus 2011 11:29 schreef M1stral het volgende:
By the way Momo X NF heeft geen Momotaro denim, maar een fabric uitgekozen/ontwikkeld door Momo en NF.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Vintage Label is 15.7 oz.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:51 schreef Brummi3_NL het volgende:
14.5oz Pure Indigo Rope-Dyed Japanese Selvedge Denim
om precies te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |