Maar dat is niet erg. Ik krijg ook regelmatig de vraag of ik steno schrijf.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:44 schreef phpmystyle het volgende:
Overigens is mijn handschrift niet leesbaar
Dat is het alleen wanneer het klopt, anders heb je iemand 'mee getrokken'.quote:
You. Make. No Sense.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is het alleen wanneer het klopt, anders heb je iemand 'mee getrokken'.
Hmm, schrijf jij ook aan elkaar?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat is niet erg. Ik krijg ook regelmatig de vraag of ik steno schrijf.
Jij roept bijv. dat B het heeft gedaan op wijze C en D is slachtofferquote:
OPEN je OGEN!!!11quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:51 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jij roept bijv. dat B het heeft gedaan op wijze C en D is slachtoffer
klowjo vervolgens: Laat ik deze topic aanvangen door Monidique gelijk te geven.
Mja, da's dan 2 x goud, of 2 x niks.
Als de uiting niet klopt, of wel, bepaalt dat. Mensen dit is basis school logica, hoe dom kan de wereld nog worden?
Reeds, en dat niet alleen , ook oren, neus, gevoel, de hele mik mak.quote:
Ik zie er geen fout in, welke zie jij (wel) ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:53 schreef remlof het volgende:
Die grammaticale fout in de TT zullen we maar laten staan hè php?
Die heb je vast expres gemaakt
Waar bemoei jij je mee?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:53 schreef remlof het volgende:
O?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:53 schreef remlof het volgende:
Remlof ziet voornamelijk spoken en dingen die er niet zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik zie er geen fout in, welke zie jij (wel) ?
Zoals die islamisering waar hij het steeds over heeft.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Remlof ziet voornamelijk spoken en dingen die er niet zijn.
Dat doen de islamisten zelf ook, die zijn hier over 10 a 15 jaar de baas, je hoort het wel eens op straat, youtube enz.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:56 schreef Friek_ het volgende:
Zoals die islamisering waar hij het steeds over heeft.
Hetgeen je aan je zijde hebt, behoort je toe. Hoewel dit voor wat betreft vrouwen misschien niet altijd meer op gaat, vecht ik tegen een soortgelijke 'emancipatie' van het grote gelijk. Zij is, zij is, van jou.quote:
Nee, ik schrijf gewoon enorm belabberd. Mijn kladblokken zien eruit alsof ze zijn volgekalkt door een mongooltje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm, schrijf jij ook aan elkaar?
Ja en de massa-immigratie. En het feit dat we geen vergrijzing kennen, etc. etc.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zoals die islamisering waar hij het steeds over heeft.
Dat heeft a geen zier met grammatica te maken, dus daar ga je al. En dat laatste durf ik te betwijfelen, misschien dat KV het weet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:56 schreef remlof het volgende:
[..]
De hoofdletter ontbreekt en schrijfsels is veel logischer en staat beter.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik schrijf gewoon enorm belabberd. Mijn kladblokken zien eruit alsof ze zijn volgekalkt door een mongooltje.
Hehe, mijn handschrift is ook een horreur, ik heb serieus een probleem als ik mijn sollicitatiebrief schriftelijk moet gebeuren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik schrijf gewoon enorm belabberd. Mijn kladblokken zien eruit alsof ze zijn volgekalkt door een mongooltje.
Dat je een zin in principe met een hoofdletter begint is wel degelijk een grammaticale kwestie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat heeft a geen zier met grammatica te maken, dus daar ga je al. En dat laatste durf ik te betwijfelen, misschien dat KV het weet?
Hoofdletter was beter geweest.
Schrijfsels als meervoud kAn maar hoeft totaal niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:56 schreef remlof het volgende:
[..]
De hoofdletter ontbreekt en schrijfsels is veel logischer en staat beter.
Dat geldt volgens mij voor iedereen die geboren is na 1985quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hehe, mijn handschrift is ook een horreur, ik heb serieus een probleem als ik mijn sollicitatiebrief schriftelijk moet gebeuren.
Sollicitatiebrieven moet je dan ook niet met de hand schrijven.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hehe, mijn handschrift is ook een horreur, ik heb serieus een probleem als ik mijn sollicitatiebrief schriftelijk moet gebeuren.
Mwoah.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat geldt volgens mij voor iedereen die geboren is na 1985
Een nieuwe, net geboren zin wel, maar iets dat volgt op een item, na de komma.....?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:59 schreef Monolith het volgende:
Dat je een zin in principe met een hoofdletter begint is wel degelijk een grammaticale kwestie.
Dus dat ging er de hele tijd mis met die pogingen CEO te worden!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sollicitatiebrieven moet je dan ook niet met de hand schrijven.
CEO word je toch niet, zo word je geboren, dat is immers de reden waarom je ook zonder opleiding die baantje wel eventjes kan doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dus dat ging er de hele tijd mis met die pogingen CEO te worden!
Ja, nee.....quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:02 schreef betyar het volgende:
sollicitatiebrieven zijn compleet overbodig.
Bij bepaalde mensen kunnen heel veel ophalen uit iemands handschrift.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sollicitatiebrieven moet je dan ook niet met de hand schrijven.
Ophalen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij bepaalde mensen kunnen heel veel ophalen uit iemands handschrift.
Wut?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha en vroeger was alles beter zekerquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat geldt volgens mij voor iedereen die geboren is na 1985
grafologie is geen exact vak.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
Hangt heel erg van de functie af waarvoor je solliciteert. Voor mijn secretaresse van wie ik veel handgeschreven memo's moet lezen is het wel handig als ik die ook daadwerkelijk kan lezenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Haha, een handgeschreven sollicitatiebrief. Die krijgt toch gewoon direct een enkeltje schredder?
Uiteraard. Dan denkt de werkgever dat hij te maken heeft met 50 plusser. En dat moet hij niet hebben natuurlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Haha, een handgeschreven sollicitatiebrief. Die krijgt toch gewoon direct een enkeltje schredder?
Ik zou uit fascinatie diegene uitnodigen op sollicitatiegesprek.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Een hond heeft een baas.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja, nee.....
Hangt er vanaf wat je eventueel toekomstige baas wil he!
We hebben het over echte banen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Hangt heel erg van de functie af waarvoor je solliciteert. Voor mijn secretaresse van wie ik veel handgeschreven memo's moet lezen is het wel handig als ik die ook daadwerkelijk kan lezen
Zoals journalist.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben het over echte banen.
Is grappig, maar:quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat dan??quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb de drang iets te schrijven over orka's.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben het over echte banen.
Ik ga ook journalist worden denk ik.quote:
Oh, mist een woord. Zo hee!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Is grappig, maar:
Bij bepaalde mensen kunnen heel veel ophalen uit iemands taalgebruik.
Was hilarisch geweest
Nee m'n jong, dan gebruiken we het gezegde dat je 'ergens iets uit opmaakt'.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uithalen, hmm, maar hier wordt veelal het woord ''ophalen'' gebruikt. Maar goed.
Probeert een student filosofie mijn werk nou in de maling te nemen?quote:
Zie edit ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee m'n jong, dan gebruiken we het gezegde dat je 'ergens iets uit opmaakt'.
PHP schreef gewoon een kromme zin die ook nog eens een contaminatie bevatte: ophalen i.p.v. opmaken uit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:08 schreef fokthesystem het volgende:
Ergens iets uit meenemen (en dan niet een item....) is zeker ook onbekend bij deze en gene?
Kommaneuckers krijgen er vaak zat natte dromen van, stiekem is ie je dankbaarquote:
Wat mij betreft zou dat weer verplicht moeten worden. Je haalt enorm veel uit een handschrift.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat jij dan verstaat onder een 'echte baan'.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probeert een student filosofie mijn werk nou in de maling te nemen?
Internet heldquote:
Dan word ik nooit ergens meer aangenomen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat mij betreft zou dat weer verplicht moeten worden. Je haalt enorm veel uit een handschrift.
Hmm, dat doe je niet op 2 kantjes lijkt me.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:10 schreef 3-voud het volgende:
Kep eens een sollicitant gehad die me benaderde over de telegraaf middels morscode. Ik heb hem middels duivenpost afgewezen. Reden: cv was onleesbaar.
Je doet je best maar. Dan komt er misschien minder peop uit je toetsenbordquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Internet held![]()
Zal ik vanaf nu jouw taal gaan verbeteren?
Hetgeen ik steun is de vergeten doch juiste taal brokken die men hier niet kent en dus als boeren ook niet vreetquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:10 schreef eriksd het volgende:
Het ergste is nog dat FTS je probeert te steunen PHP. Dan moet je jezelf vragen gaan stellen.
Morscode, had hij zijn bevuilde trui gestuurd?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:10 schreef 3-voud het volgende:
Kep eens een sollicitant gehad die me benaderde over de telegraaf middels morscode. Ik heb hem middels duivenpost afgewezen. Reden: cv was onleesbaar.
Grote geesten hebben gelijke gedachten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://www.spatiegebruik.nl
Arme jongen toch.
Kijk, daar begin ik niet eens over.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://www.spatiegebruik.nl
Arme jongen toch.
Chef stukjesschrijver bij een krant.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat jij dan verstaat onder een 'echte baan'.
Nounou.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Hetgeen ik steun is de vergeten doch juiste taal brokken die men hier niet kent en dus als boeren ook niet vreet
Nou, het is dat ik met geweld op mijn toetsenbord ram en haast nooit dingen nalees, tenzij ik het per toeval terug lees. Maar als ik een werkstuk e.d maak dan zul je mij niet betrappen op dergelijk vormfouten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:09 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Kommaneuckers krijgen er vaak zat natte dromen van, stiekem is ie je dankbaar
Wekt dat niet het vermoeden bij jouw mogelijke werkgever dat jij de hele dag bitterballen naar binnen zit te werken?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:11 schreef eriksd het volgende:
Ik stuur gewoon een foto van mijzelf mee.
Drie seconden eerder, mijn beste.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Grote geesten hebben gelijke gedachten.
De echte banen herken je aan het feit dat je kan fok!ken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Chef stukjesschrijver bij een krant.
Jawel, en dus dat het een levensgenieter is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wekt dat niet het vermoeden bij jouw mogelijke werkgever dat jij de hele dag bitterballen naar binnen zit te werken?
Het is een onuitroeibaar fabeltje dat je iemands karakter en instelling af kunt leiden uit zijn handschrift.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan word ik nooit ergens meer aangenomen.
Och, ik maak altijd aristocratische krullen a la Victoriaanse stijl bij de aanhef, 'nuff said.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een onuitroeibaar fabeltje dat je iemands karakter en instelling af kunt leiden uit zijn handschrift.
Ik kan al uit je posts zien hoe bederfelijk je karakter is. Laat staan uit je handschrift.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een onuitroeibaar fabeltje dat je iemands karakter en instelling af kunt leiden uit zijn handschrift.
Dat zegt hooguit dat je dat mooi vindtquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
Och, ik maak altijd aristocratische krullen a la Victoriaanse stijl bij de aanhef, 'nuff said.
Heb zo een vaag vermoeden dat Erik bij je komt eten vanavond, met wat SBS camera's.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik haalde net brood uit de vriezer en ik zag dat ik gewoon nog een volle zak bitterballen heb.
Alleen als je niet tegen flink wat zwakzinnige kommaneaukers met een uber-complex voortkomende uit nietsigheid kuntquote:
Och, en daarbuiten zijn het introverte triestelingen die dan niet meer zo'n grote waffel hebben.quote:
Ik heb iets van drie handschriften door elkaar. Ik lees soms iets na en dan zie ik in hetzelfde woord bv. de 'e' drie keer anders geschreven.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja, je bent me er eentje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:14 schreef 3-voud het volgende:
Ik kan al uit je posts zien hoe bederfelijk je karakter is. Laat staan uit je handschrift.
Dat is ook best lekker voor lunchquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik haalde net brood uit de vriezer en ik zag dat ik gewoon nog een volle zak bitterballen heb.
Heb wel trek in wat balletjes eigenlijk. Of broodjes kroket met patatquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb zo een vaag vermoeden dat Erik bij je komt eten vanavond, met wat SBS camera's.
Naarmate de brief vordert hoe harder ik begin te drukken, dus dan zie je van bovenaan naar beneden het van lichtblauw naar donkerblauw gaanquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb iets van drie handschriften door elkaar. Ik lees soms iets na en dan zie ik in hetzelfde woord bv. de 'e' drie keer anders geschreven.
Soms doe ik er een schepje bovenop en ben ik er 2.quote:
Nouja alle homo's zijn weer pleite dus je kan weer veilig naar buiten naar de patatkraam.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb wel trek in wat balletjes eigenlijk. Of broodjes kroket met patat
Oh jee, ben ik even blij dat ik niets hoef te ontkennen. Jij mag er vast ook zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:16 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat Disana heel knap is.
Daarom moeten we haar koesteren en liefhebben.
Wee je gebeente als je niet knap bent mevrouwtje.
Leuk, opgeplakt, afgehaald, achter naar voren afspelen.quote:
Disana lijkt mij eigenlijk een hele lieve en slimme vrouw.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:16 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat Disana heel knap is.
Daarom moeten we haar koesteren en liefhebben.
Wee je gebeente als je niet knap bent mevrouwtje.
Ik fietste zaterdagavond door het centrum maar voelde me niet echt veiligquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja alle homo's zijn weer pleite dus je kan weer veilig naar buiten naar de patatkraam.
Nou dankuwelquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee, ben ik even blij dat ik niets hoef te ontkennen. Jij mag er vast ook zijn
Ben je soms ook links?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb iets van drie handschriften door elkaar. Ik lees soms iets na en dan zie ik in hetzelfde woord bv. de 'e' drie keer anders geschreven.
Poohooo maar goed dat je dit even meldt, voor ik het wist dacht ik dat hij zo haar kon laten groeien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:18 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Leuk, opgeplakt, afgehaald, achter naar voren afspelen.
En jij zit te slijmen met werkelijk elke vrouw op fok.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Disana lijkt mij eigenlijk een hele lieve en slimme vrouw.
42 seconden toch?! Tot de honderd optellen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:19 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet dat het gewaagd is dat ik het hier post, doch neem ik de gok![]()
![]()
![]()
Jij was toch gezakt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:19 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Als ik Friek zo die ene keer gadesloeg lijkt het mij wel iemand die het goed doet bij de vrouwtjes.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En jij zit te slijmen met werkelijk elke vrouw op fok.
Je lijkt me dan ook seksueel gefrustreerd met de hoop van 10 man.
Het was inderdaad erg dubieus, zelfs voor mijn doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik fietste zaterdagavond door het centrum maar voelde me niet echt veiligAl die dubieuze mensen overal.
Twee reacties mogelijk:quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:18 schreef Friek_ het volgende:
Disana lijkt mij eigenlijk een hele lieve en slimme vrouw.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En jij zit te slijmen met werkelijk elke vrouw op fok.
Je lijkt me dan ook seksueel gefrustreerd met de hoop van 10 man.
Hoewel het niet context-zinnig was de clip te plaatsen , was en is ie nog steeds leuk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:20 schreef Voorschrift het volgende:
Poohooo maar goed dat je dit even meldt, voor ik het wist dacht ik dat hij zo haar kon laten groeien.
Nee, ik ben rechtshandig.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je soms ook links?
Neehee, ik heb het nu niet over politieke overtuiging!
Niet op deze vraag, dit is vmbo-bb overigens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
Dat is eerder positief.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]Bij elke vrouw?
Er zijn al genoeg vrouwen op R&P die me enkele reis naar de hel wensen.
Ik vind die vraag zelfs een Citotoets onwaardigquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:19 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Blauwtje gelopen dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]Bij elke vrouw?
Er zijn al genoeg vrouwen op R&P die me enkele reis naar de hel wensen.
Doch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:19 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik heb niet het hele examen bekeken, maar de meeste examen beginnen met een inkoppertje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind die vraag zelfs een Citotoets onwaardig
Ah, daarom is het natuurlijk vraag 10quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb niet het hele examen bekeken, maar de meeste examen beginnen met een inkoppertje.
homo of niet ze zijn wel oerlelijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:23 schreef fokthesystem het volgende:
Heej voorschrift, ben jij een beetje mode-homo?
Zijn dit homo schoenen, of juist wel cool voor een brede vrouwenliefhebber?
Dit lijkt me nameljik wel wat voor onder kickbox shorts en t-shirt met kapmouwen.
[ afbeelding ]
Hmm, dan was dat iig niet mijn examenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, daarom is het natuurlijk vraag 10
Lelijk ja, maar ook wel stoer, m.i. deze 'gladiators' En dat vinden vrouwen denk ik ook wel.quote:
Ik vind ze niet leuk voor mannen. Ze zijn niet stevig genoeg in verhouding tot mannenbenen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:25 schreef fokthesystem het volgende:
Lelijk ja, maar ook wel stoer, m.i. 'gladiators' vinden vrouwen denk ik ook wel.
Lelijk en stoer? ja vond ik ooit ook van die oude blokjesdozen, genaamd golf gti.
Dames?
Als vrouwen het kunnen, met zo veel veters, kan ik het ook hoor. Slippers zijn nog zwakker dan dit, dus dat kan geen probleem zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:26 schreef Disana het volgende:
Ik vind ze niet leuk voor mannen. Ze zijn niet stevig genoeg in verhouding tot mannenbenen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:26 schreef remlof het volgende:
Extra journaal om half vier ivm de opening van Wall Street
Moet je eens bij OUD gaan beginnen over de negatieve kanten van kinderen, dan kan je pas echt lachen.quote:
Qua karakter is ook niet aan de orde. qua precisie en netheid haal je er toch wel iets uit. Dit beweerde mijn werkgever tenminste.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.sylvestereijffinger.com/quote:Markten komen tot rust, we weten alleen niet hoe en wanneer
In hoeverre zeggen de beurskoersen iets over hoe de wereld ervoor staat?
“Niet veel. Dat juist gisteren de Europese graadmeters daalden, is geen afspiegeling van de werkelijkheid; de Europese economie als geheel trekt juist weer iets aan. De werkloosheid in Spanje is gedaald.”
Maar het gaat toch heel slecht?
“Inderdaad, aan beide kanten van de oceaan gaat het niet goed. Amerika kampt met de schuldencrisis, Europa heeft te kampen met landen als Spanje en Griekenland die hoge schulden hebben. Er is onzekerheid, wat moet je nu? Zwitserse Franken en goud zijn inmiddels ook al niet meer te betalen.”
“Ook in positieve tijden schieten de beurzen door overigens. Toen de beurzen jaar in jaar uit stabiel waren, was dat evenmin een afspiegeling van de werkelijkheid. Ook toen was er natuurlijk al langer van alles mis met de economieën van Zuid-Europa, maar daar hoorde je de ratingbureau’s niet over. Nu leidt iedere gebeurtenis in die landen tot een reactie van beoordelaars als Moody’s, en een heftige reactie op de beurzen.”
Dus wat moeten we nu?
“De kleine belegger wordt altijd het eerst zenuwachtig. Die raad ik aan om vooral goed na te denken en niet in paniek besluiten te nemen. Het heeft geen zin om nu aandelen te verkopen. Sterker nog: grote beleggers kopen nu juist aandelen ”
Moeten mensen zich druk maken over bijvoorbeeld hun pensioen?
“De pensioenfondsen beleggen op rendementen op de lange termijn. Die zijn echt niet onder de indruk van de schommeling van gisteren. Bovendien zijn dit buitengewoon dunne markten. Het is augustus, dus zeker in Zuid-Europa is iedereen met vakantie. De heftige schommelingen op aandelen- en de opbligatiemarkt wordt veroorzaakt door een betrekkelijk klein groepje speculanten.”
Tot slot zijn er mensen met beleggingshypotheken die wellicht wakker liggen. Ook onnodig?
“Ik heb zelf die hypotheken altijd wanproducten gevonden. Twaalf jaar geleden toen ik een huis kocht wilde de bank me ook zo’n hypotheek aansmeren. Ik heb toen voor een spaarhypotheek gekozen met een vette rente. Dat vond de bank minder leuk. De mensen die wel zo’n hypotheek hebben zullen zich gerust moeten stellen met de gedachte dat ze die hebben afgesloten voor de lange termijn en zich niet laten afleiden door dagkoersen. Stil zitten terwijl je geschoren wordt. Ter geruststelling: de geschiedenis leert dat de markten uiteindelijk weer een keer tot rust komen. We weten alleen niet hoe en wanneer.”
OUD is het ergste forum van allemaal. Daar durfde ik als FA al nauwelijks te komenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet je eens bij OUD gaan beginnen over de negatieve kanten van kinderen, dan kan je pas echt lachen.
Of iemand onder ernstige stress staat kun je er ook uit concluderen:quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Qua karakter is ook niet aan de orde. qua precisie en netheid haal je er toch wel iets uit. Dit beweerde mijn werkgever tenminste.
Ik denk het niet. Handschrift is een kwestie van spiercontrole, er kunnen zoveel redenen zijn waarom de een dat meer heeft dan de ander. Ik moest bijvoorbeeld nog rechts leren schrijven, dus mijn handschrift met links is een allegaartje omdat niemand me heeft geleerd hoe ik verbindingen moet maken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Qua karakter is ook niet aan de orde. qua precisie en netheid haal je er toch wel iets uit. Dit beweerde mijn werkgever tenminste.
En als je jouw kind-zijn daar verhaalt, dan lachen zij zeker?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef von_Preussen het volgende:
Moet je eens bij OUD gaan beginnen over de negatieve kanten van kinderen, dan kan je pas echt lachen.
Huisdierenfrusties.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:31 schreef Reya het volgende:
F&F is ook snel de kant van OUD aan het opgaan.
Ik wilde daar eens het topic openen met de vraag of er ook iemand spijt had van zijn keuze om kinderen te nemen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:33 schreef du_ke het volgende:
Zijn er andere delen van FOK dan POL dan?
Waarom heb je dat niet gedaan danquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik wilde eens het topic openen met de vraag of er ook iemand spijt had van zijn keuze om kinderen te nemen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik wilde daar eens het topic openen met de vraag of er ook iemand spijt had van zijn keuze om kinderen te nemen.
Ik denk dat ik met de gepeperde OP iets teveel ouders en zelfs moderators op m'n nek had gekregen.quote:
Alsnog doen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik wilde daar eens het topic openen met de vraag of er ook iemand spijt had van zijn keuze om kinderen te nemen.
Wat is het?quote:
Als je je hond geen gefermenteerd wagyu-vlees met gedroogd Samoaans zeewier te eten geeft, ben je een dierenbeul. Iets in die richting.quote:
Dat is nog wat eens anders dan tennis/hardlopen/fietsen en voetbal.quote:
Correct. En of iemand stressvol is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Waarom? Straks herkennen z'n kinderen hem niet meer.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:38 schreef phpmystyle het volgende:
Maakt betyar ook nog wel nuchtere momenten mee?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:39 schreef fokthesystem het volgende:
Betyar, gaan we je klagend terugzien bij tros radar of vara kassa? Want foto's via 2/3/4G van 2560x1920 pixels dat hakt in op je internet kosten van buitenland naar hier hoor!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:39 schreef waht het volgende:
[..]
Waarom? Straks herkennen z'n kinderen hem niet meer.
Die heb ik zo'n 20 gehad. Saaie beesten totdat ze eten krijgenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:37 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Mijn lievelingsdier is de Piranha.
De beste opmerkingen zijn daar dat je vindt dat aborteren een jaar na geboorte ethisch te rechtvaardigen is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:38 schreef Disana het volgende:
De zeldzame keren dat ik in OUD keek, waren er altijd dames aan het bekvechten.
Hoezo, pc's in hotels zijn toch gratis toegankelijk?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:39 schreef fokthesystem het volgende:
Betyar, gaan we je klagend terugzien bij tros radar of vara kassa? Want foto's via 2/3/4G van 2560x1920 pixels dat hakt in op je internet kosten van buitenland naar hier hoor!
Als ie in zijn hotel luncht scheelt het, en gratis wifi uiteraard ook.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:41 schreef Nautilus. het volgende:
Hoezo, pc's in hotels zijn toch gratis toegankelijk?
Zitten er helemaal geen kritisch mensen die wel eens twijfelen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:40 schreef Friek_ het volgende:
De beste opmerkingen zijn daar dat je vindt dat aborteren een jaar na geboorte ethisch te rechtvaardigen is.
Jij weet geen eens zeker als je op wifi zit?quote:
Ze zijn in ieder geval wel efficiënt:quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De beste opmerkingen zijn daar dat je vindt dat aborteren een jaar na geboorte ethisch te rechtvaardigen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Kijk dan wel of je roaming uit staat en je 2/3/4 g verbinding. Want dat wifi aanstaat is 1, maar welke (ruis, db, storing whatever) verbinding die pakt is een 2e.quote:
Geen idee, ik ben verder niet zo'n expert van die subforums. Behalve op R&P dan, daar heb ik nog wel een tijdje gepost.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zitten er helemaal geen kritisch mensen die wel eens twijfelen?
Mijn vrouw gaat later niet naar dat soort onzinnigheden toe.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[OUD] Dierentuinmeet Emmen
Een OUD-meet ... bergen vrouwen met kids en kinderwagens bij elkaar.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:42 schreef waht het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval wel efficiënt:Als zelfstandig ondernemer zul je wel vreemd opkijken als ze daar plots beginnen over KvK en totaal niet begrijpt wat de Kamer van Koophandel hier mee van doen heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In R&P ben ik altijd voorzichtig (jij zei dat het er goed trollen is). Mensen stellen zich toch kwetsbaar op, ik zou het niet kunnen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:43 schreef Friek_ het volgende:
Geen idee, ik ben verder niet zo'n expert van die subforums. Behalve op R&P dan, daar heb ik nog wel een tijdje gepost.
roaming staat uit.Zelfs de laptop maakt verbinding met internet hier op het strand. We zitten niet in een hotel, maar in het huisje van pa en ma.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Kijk dan wel of je roaming uit staat en je 2/3/4 g verbinding. Want dat wifi aanstaat is 1, maar welke (ruis, db, storing whatever) verbinding die pakt is een 2e.
Ach, de helft wat er zit is gewoon eenzaam op zoek naar een partner, een kwart is labiel en de andere kwart zit te trollen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:46 schreef Disana het volgende:
[..]
In R&P ben ik altijd voorzichtig (jij zei dat het er goed trollen is). Mensen stellen zich toch kwetsbaar op, ik zou het niet kunnen.
Sommige verhalen vragen er gewoon om.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:46 schreef Disana het volgende:
[..]
In R&P ben ik altijd voorzichtig (jij zei dat het er goed trollen is). Mensen stellen zich toch kwetsbaar op, ik zou het niet kunnen.
Let toch maar op, je wifi icoon zegt alleen dat je wifi op de je phone aanstaat. Als ook je GSM aan staat, kan ie daar ook internet pakken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:47 schreef betyar het volgende:
roaming staat uit.Zelfs de laptop maakt verbinding met internet hier op het strand. We zitten niet in een hotel, maar in het huisje van pa en ma.
En in welke categorie val jij?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, de helft wat er zit is gewoon eenzaam op zoek naar een partner, een kwart is labiel en de andere kwart zit te trollen.
Waar staat dat??quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij weet geen eens zeker als je op wifi zit?
Ik ben ook eenzaam en alleen hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik reeds die vraag beantwoord had.
Het staat open. Het enige dat signaal geeft bij verzenden is wifiquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Let toch maar op, je wifi icoon zegt alleen dat je wifi op de je phone aanstaat. Als ook je GSM aan staat, kan ie daar ook internet pakken.
Je moet dus weten hoe de wifi heet van je ouders, En of ie dat signaal voorrang geeft op de gsm masten en dat kan van plek tot plek wisselen.
Veiligste is dus: gsm uit, wifi opzoeken en naam aanvinken, dAn weet je dat je alleen (!) via die(!) wifi kan internetten. Anders kan het $chrikken worden.\
Moest je een code (wep, wpa oid) intikken of staat het 'open'?
Ahum, voor je een dergelijke opmerking maakt zou ik toch eerst op stop volgen drukken van de andere plekken waar je komtquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan heb ik toch wat gemist vrees ik.
Mooi, althans handig.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:54 schreef betyar het volgende:
Het staat open. Het enige dat signaal geeft bij verzenden is wifi
Ach dat zijn slechts dependances.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Ahum, voor je een dergelijke opmerking maakt zou ik toch eerst op stop volgen drukken van de andere plekken waar je komt
De lokale zomerfeesten moeten ook verslagen worden.quote:
Zeker nu dat onze goedlachse premier er gespot is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
De lokale zomerfeesten moeten ook verslagen worden.
Oh, ik ben zijn oeuvre aan het doornemen, ik ben de tot de ontdekking gekomen dat ook hij in het begin nogal wat fouten boekte, zowel grammaticaal als qua zinsbouw, daar ben ik heilig bij.quote:
Ligt er aan hoe uitgebreid je de OP maakt. Ik vind je vraag nog niet eens zo oninteressant. Alhoewel veel mensen daar op die plek echt plannen en voorbereiden voor ze kinderen krijgen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik observeer dat u zich geroepen voelt een parallelle TROLL-meet te organiseren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[OUD] Dierentuinmeet Emmen
Een OUD-meet ... bergen vrouwen met kids en kinderwagens bij elkaar.![]()
![]()
![]()
En nu alleen via de laptop.Vrouwtje is klaar met haar berichtjes.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Mooi, althans handig.
Phone op vliegtuig mode, wifi aan, met open familie wifi verbinden, geen risico's meer dat ie toch over gsm masten gaat lopen klooien.
Hij is de burgemeester van de gemeenplaats.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, ik ben zijn oeuvre aan het doornemen, ik ben de tot de ontdekking gekomen dat ook hij in het begin nogal wat fouten boekte, zowel grammaticaal als qua zinsbouw, daar ben ik heilig bij.
Anders haal jij je neus effe uit mijn beroepsmatige verleden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, ik ben zijn oeuvre aan het doornemen, ik ben de tot de ontdekking gekomen dat ook hij in het begin nogal wat fouten boekte, zowel grammaticaal als qua zinsbouw, daar ben ik heilig bij.
Erg veel lijkt die jongen niet te leren van al zijn bansquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Anders haal jij je neus effe uit mijn beroepsmatige verleden.
Hoe lang zal het deze keer duren?? En hoelang is MLG weer wieberen??quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Erg veel lijkt die jongen niet te leren van al zijn bans.
Gewoon nieuwschierigheid, god, meteen het slechtste denken van iemandquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan heb je dat heel snel recht getrokken, in 2008 maakte je ze met enige regelmaat. En ook toen was je een stuk ouder dan mij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens zal ik niet ontkennen dat er zo nu en dan een foutje in mijn artikelen sluipt, maar mijn verhalen zijn nog altijd beter leesbaar dan de postings van Php. Maar goed, dat is dan ook geen prestatie.
Leeftijd................Slap excuus.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan heb je dat heel snel recht getrokken, in 2008 maakte je ze met enige regelmaat. En ook to en was je een stuk ouder dan mij.
En jij moet al helemaal je mond houdenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Leeftijd................Slap excuus.
Toch knap. Jij bent talentvoller en intelligenter dan bovengetekende, maar toch heb ik de opleidingen die ik heb gevolgd met twee vingers in de neus gehaald en zak jij voor je vmbo-examen. Maar goed, blijf jezelf vooral op de borst kloppen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan heb je dat heel snel recht getrokken, in 2008 maakte je ze met enige regelmaat. En ook to en was je een stuk ouder dan mij.
Echt waar? IK doe me niet beter voor dan ik ben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij moet al helemaal je mond houden
Waarom deze escape kiezen? Oh, ik moet even uitkijken met hetgeen wat ik zeg, maar jij hebt ook een gat in je cv toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toch knap. Jij bent talentvoller en intelligenter dan bovengetekende, maar toch heb ik de opleidingen die ik heb gevolgd met twee vingers in de neus gehaald en zak jij voor je vmbo-examen. Maar goed, blijf jezelf vooral op de borst kloppen.
Hebben we toch iets gemeenschappelijks.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Echt waar? IK doe me niet beter voor dan ik ben.
Die artikelen zijn toch geschreven om gelezen te worden?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo bedoelt ie dat, nee, ik heb gewoon even achterin zijn PH gekeken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Die artikelen zijn toch geschreven om gelezen te worden?
Nee hoor dat maakt het verschil juist tussen jou en mij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hebben we toch iets gemeenschappelijks.
Wat jij wil.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor dat maakt het verschil juist tussen jou en mij.
Och, sommigen maken er hun beroep van en worden erom bejubeld... Het kan soms misschien vervelende vormen aannemen, maar over het algemeen houdt iedereen zich in meer of mindere mate met 'andermans zaken' bezig bezig.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:29 schreef Disana het volgende:
Wat akelig toch, elke keer weer dat gesnuffel in andermans zaken.
Is dat een slagwapen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:35 schreef JoaC het volgende:
Kinders,wel blijven gedragen...
Anders pak ik deze erbij:
[ afbeelding ]
Ja oké. Maar hier schept het een naar sfeertje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Och, sommigen maken er hun beroep van en worden erom bejubeld... Het kan soms misschien vervelende vormen aannemen, maar over het algemeen houdt iedereen zich in meer of mindere mate met 'andermans zaken' bezig bezig.
Ah, begin je weer?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo bedoelt ie dat, nee, ik heb gewoon even achterin zijn PH gekeken.
Waarmee precies? Ik vind het gewoon leuk om iemands ph na te kijken, volgens mij is dat ook niet verboden anders was die mogelijkheid er niet.quote:
Jaquote:
Nee, maar wel om iemand er mee aan te vallen in een slowchat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarmee precies? Ik vind het gewoon leuk om iemands ph na te kijken, volgens mij is dat ook niet verboden anders was die mogelijkheid er niet.
Als het Mariko Peters gebeurt loopt iedereen te smullen dat het een lust is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Och, sommigen maken er hun beroep van en worden erom bejubeld... Het kan soms misschien vervelende vormen aannemen, maar over het algemeen houdt iedereen zich in meer of mindere mate met 'andermans zaken' bezig bezig.
Kan, maar ik word ook aangevallen op futiliteiten, dan zoek ik ook wat om mee terug te slaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar wel om iemand er mee aan te vallen in een slowchat.
Ja, maar dat is een publiek persoon, dan ligt het anders.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het Mariko Peters gebeurt loopt iedereen te smullen dat het een lust is.
Dan is het aan slagwapens?:)quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar wel om iemand er mee aan te vallen in een slowchat.
Dat verziekt de sfeer nogal en als we ergens een hekel aan hebben...
Volgens mij word jij alleen aangepakt met hetgeen wat jij hier in deze sc post.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, maar ik word ook aangevallen op futiliteiten, dan zoek ik ook wat om mee terug te slaan.
Raar ding dan, lijkt me erg onpraktisch in gebruik.quote:
Jij bent dat gedoe met R&P vergeten?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jij alleen aangepakt met hetgeen wat jij hier in deze sc post.
Ik heb de fout gemaakt mijn werkmail even te openenquote:
Haar man is was ook geen publiek persoon.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een publiek persoon, dan ligt het anders.
Dat ding heeft Italianen anders politiek geïnspireerdquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Raar ding dan, lijkt me erg onpraktisch in gebruik.
quote:
Dat zouden we toch geheim houden ?quote:
En ze lachte zo lief, ik was gelijk verkocht.quote:
Volgens mij is FOK! al eens eerder aardig opgeschoond.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:41 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zou het geen raar idee vinden van FOK! als ze besluiten om posts die ouder zijn dan 10 jaar gewoon automatisch uit de database te deleten. Maar dat zie ik niet snel gebeuren.
Toeter, toeter, toeterquote:
Er zit inderdaad een gat in de tijdslijn, vooral rond 2005 mis ik stukken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:44 schreef Auti het volgende:
[..]
Volgens mij is FOK! al eens eerder aardig opgeschoond.
Heb je een plakje rookworst voor dr gekocht?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
En ze lachte zo lief, ik was gelijk verkocht.
In de trein ook al zo'n schoonheid.
Jaja, het is me wat.
Ik kan na 6 dagen wacken echt geen flauwe, dubbelzinnige opmerking meer horen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wel handig, vrouwen die met worsten om kunnen gaan.
Je moet niet zo zeuren ouwe.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan na 6 dagen wacken echt geen flauwe, dubbelzinnige opmerking meer horen.
Ach, jong geleerd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:48 schreef betyar het volgende:
Mijn zoontje zit achter de ladies aan in de zandbak.
Ik verwacht niet dat hij daar iets wat blijvend is op zal bouwen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:48 schreef betyar het volgende:
Mijn zoontje zit achter de ladies aan in de zandbak.
Petje af voor deze opmerking.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:49 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat hij daar iets wat blijvend is op zal bouwen.
Er onbreekt een woord zie ikquote:
Hongarije heeft wel mogelijkheden als Jobbik en co. hun biezen pakken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:49 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat hij daar iets wat blijvend is op zal bouwen.
Misbruik maken van je macht....quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:54 schreef JoaC het volgende:
Even Ministerie van Waarheid gespeeld door typfout te verhullen
Uiteraardquote:
Net een leuk meisje in het bos gezien.quote:
Wat doe jij in het bos, smeerlap?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net een leuk meisje in het bos gezien.![]()
Nee wacht, ze was niet leuk, ze was alleen lekker. Paardrijlaarzen, lange blonden haren en een leren jack. Daarmee wil ik niet gezien worden, alleen neuken.
Puttense moordzaakquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat doe jij in het bos, smeerlap?
In de stromende regen, met scherfvest, camobroek en legerkisten een beetje door de modder stampen. Vette buik en geen conditie, je weet tog.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat doe jij in het bos, smeerlap?
REGEN hahahahahahahahaquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de stromende regen, met scherfvest, camobroek en legerkisten een beetje door de modder stampen. Vette buik en geen conditie, je weet tog.
Ja en, ik heb een waterwerende officiersjas (lang) die me droog houdt, alleen m'n kop wordt nat, daar zit ik niet mee hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:04 schreef betyar het volgende:
[..]
REGEN hahahahahahahaha
Houdoe mensen
Af en toe ben je ook echt een prachtfiguur.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de stromende regen, met scherfvest, camobroek en legerkisten een beetje door de modder stampen. Vette buik en geen conditie, je weet tog.
Doag, dan gaan ze allemaal op mij schietenquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:08 schreef kLowJow het volgende:
Paintballen lijkt me ook wel aardig voor een POL-meet. Met rode en bruine verf.
Je hoeft niet verplicht te komen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doag, dan gaan ze allemaal op mij schieten
Of ik leen zo'n apenpakje van jou, want doorgaans beschermen die pakken die ze uitdelen bij het paintball niet tegen blauwe plekken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hoeft niet verplicht te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |