Maar dat is niet erg. Ik krijg ook regelmatig de vraag of ik steno schrijf.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:44 schreef phpmystyle het volgende:
Overigens is mijn handschrift niet leesbaar
Dat is het alleen wanneer het klopt, anders heb je iemand 'mee getrokken'.quote:
You. Make. No Sense.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is het alleen wanneer het klopt, anders heb je iemand 'mee getrokken'.
Hmm, schrijf jij ook aan elkaar?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat is niet erg. Ik krijg ook regelmatig de vraag of ik steno schrijf.
Jij roept bijv. dat B het heeft gedaan op wijze C en D is slachtofferquote:
OPEN je OGEN!!!11quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:51 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jij roept bijv. dat B het heeft gedaan op wijze C en D is slachtoffer
klowjo vervolgens: Laat ik deze topic aanvangen door Monidique gelijk te geven.
Mja, da's dan 2 x goud, of 2 x niks.
Als de uiting niet klopt, of wel, bepaalt dat. Mensen dit is basis school logica, hoe dom kan de wereld nog worden?
Reeds, en dat niet alleen , ook oren, neus, gevoel, de hele mik mak.quote:
Ik zie er geen fout in, welke zie jij (wel) ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:53 schreef remlof het volgende:
Die grammaticale fout in de TT zullen we maar laten staan hè php?
Die heb je vast expres gemaakt
Waar bemoei jij je mee?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:53 schreef remlof het volgende:
O?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:53 schreef remlof het volgende:
Remlof ziet voornamelijk spoken en dingen die er niet zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik zie er geen fout in, welke zie jij (wel) ?
Zoals die islamisering waar hij het steeds over heeft.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Remlof ziet voornamelijk spoken en dingen die er niet zijn.
Dat doen de islamisten zelf ook, die zijn hier over 10 a 15 jaar de baas, je hoort het wel eens op straat, youtube enz.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:56 schreef Friek_ het volgende:
Zoals die islamisering waar hij het steeds over heeft.
Hetgeen je aan je zijde hebt, behoort je toe. Hoewel dit voor wat betreft vrouwen misschien niet altijd meer op gaat, vecht ik tegen een soortgelijke 'emancipatie' van het grote gelijk. Zij is, zij is, van jou.quote:
Nee, ik schrijf gewoon enorm belabberd. Mijn kladblokken zien eruit alsof ze zijn volgekalkt door een mongooltje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm, schrijf jij ook aan elkaar?
Ja en de massa-immigratie. En het feit dat we geen vergrijzing kennen, etc. etc.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zoals die islamisering waar hij het steeds over heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |