Hoe lang zal het deze keer duren?? En hoelang is MLG weer wieberen??quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Erg veel lijkt die jongen niet te leren van al zijn bans.
Gewoon nieuwschierigheid, god, meteen het slechtste denken van iemandquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Anders haal jij je neus effe uit mijn beroepsmatige verleden.
Dan heb je dat heel snel recht getrokken, in 2008 maakte je ze met enige regelmaat. En ook toen was je een stuk ouder dan mij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens zal ik niet ontkennen dat er zo nu en dan een foutje in mijn artikelen sluipt, maar mijn verhalen zijn nog altijd beter leesbaar dan de postings van Php. Maar goed, dat is dan ook geen prestatie.
Leeftijd................Slap excuus.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan heb je dat heel snel recht getrokken, in 2008 maakte je ze met enige regelmaat. En ook to en was je een stuk ouder dan mij.
En jij moet al helemaal je mond houdenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Leeftijd................Slap excuus.
Toch knap. Jij bent talentvoller en intelligenter dan bovengetekende, maar toch heb ik de opleidingen die ik heb gevolgd met twee vingers in de neus gehaald en zak jij voor je vmbo-examen. Maar goed, blijf jezelf vooral op de borst kloppen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan heb je dat heel snel recht getrokken, in 2008 maakte je ze met enige regelmaat. En ook to en was je een stuk ouder dan mij.
Echt waar? IK doe me niet beter voor dan ik ben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij moet al helemaal je mond houden
Waarom deze escape kiezen? Oh, ik moet even uitkijken met hetgeen wat ik zeg, maar jij hebt ook een gat in je cv toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toch knap. Jij bent talentvoller en intelligenter dan bovengetekende, maar toch heb ik de opleidingen die ik heb gevolgd met twee vingers in de neus gehaald en zak jij voor je vmbo-examen. Maar goed, blijf jezelf vooral op de borst kloppen.
Hebben we toch iets gemeenschappelijks.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Echt waar? IK doe me niet beter voor dan ik ben.
Die artikelen zijn toch geschreven om gelezen te worden?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Anders haal jij je neus effe uit mijn beroepsmatige verleden.
Zo bedoelt ie dat, nee, ik heb gewoon even achterin zijn PH gekeken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Die artikelen zijn toch geschreven om gelezen te worden?
Nee hoor dat maakt het verschil juist tussen jou en mij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hebben we toch iets gemeenschappelijks.
Wat jij wil.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor dat maakt het verschil juist tussen jou en mij.
Och, sommigen maken er hun beroep van en worden erom bejubeld... Het kan soms misschien vervelende vormen aannemen, maar over het algemeen houdt iedereen zich in meer of mindere mate met 'andermans zaken' bezig bezig.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:29 schreef Disana het volgende:
Wat akelig toch, elke keer weer dat gesnuffel in andermans zaken.
Is dat een slagwapen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:35 schreef JoaC het volgende:
Kinders,wel blijven gedragen...
Anders pak ik deze erbij:
[ afbeelding ]
Ja oké. Maar hier schept het een naar sfeertje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Och, sommigen maken er hun beroep van en worden erom bejubeld... Het kan soms misschien vervelende vormen aannemen, maar over het algemeen houdt iedereen zich in meer of mindere mate met 'andermans zaken' bezig bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |