Ik zou uit fascinatie diegene uitnodigen op sollicitatiegesprek.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Haha, een handgeschreven sollicitatiebrief. Die krijgt toch gewoon direct een enkeltje schredder?
Een hond heeft een baas.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja, nee.....
Hangt er vanaf wat je eventueel toekomstige baas wil he!
We hebben het over echte banen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Hangt heel erg van de functie af waarvoor je solliciteert. Voor mijn secretaresse van wie ik veel handgeschreven memo's moet lezen is het wel handig als ik die ook daadwerkelijk kan lezen
Zoals journalist.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben het over echte banen.
Is grappig, maar:quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij bepaalde mensen kunnen heel veel ophalen uit iemands handschrift.
Wat dan??quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij bepaalde mensen kunnen heel veel ophalen uit iemands handschrift.
Ik heb de drang iets te schrijven over orka's.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben het over echte banen.
Ik ga ook journalist worden denk ik.quote:
Oh, mist een woord. Zo hee!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Is grappig, maar:
Bij bepaalde mensen kunnen heel veel ophalen uit iemands taalgebruik.
Was hilarisch geweest
Nee m'n jong, dan gebruiken we het gezegde dat je 'ergens iets uit opmaakt'.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uithalen, hmm, maar hier wordt veelal het woord ''ophalen'' gebruikt. Maar goed.
Probeert een student filosofie mijn werk nou in de maling te nemen?quote:
Zie edit ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee m'n jong, dan gebruiken we het gezegde dat je 'ergens iets uit opmaakt'.
PHP schreef gewoon een kromme zin die ook nog eens een contaminatie bevatte: ophalen i.p.v. opmaken uit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:08 schreef fokthesystem het volgende:
Ergens iets uit meenemen (en dan niet een item....) is zeker ook onbekend bij deze en gene?
Kommaneuckers krijgen er vaak zat natte dromen van, stiekem is ie je dankbaarquote:
Wat mij betreft zou dat weer verplicht moeten worden. Je haalt enorm veel uit een handschrift.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Haha, een handgeschreven sollicitatiebrief. Die krijgt toch gewoon direct een enkeltje schredder?
Ik ben wel benieuwd wat jij dan verstaat onder een 'echte baan'.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probeert een student filosofie mijn werk nou in de maling te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |