Dat heeft a geen zier met grammatica te maken, dus daar ga je al. En dat laatste durf ik te betwijfelen, misschien dat KV het weet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:56 schreef remlof het volgende:
[..]
De hoofdletter ontbreekt en schrijfsels is veel logischer en staat beter.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik schrijf gewoon enorm belabberd. Mijn kladblokken zien eruit alsof ze zijn volgekalkt door een mongooltje.
Hehe, mijn handschrift is ook een horreur, ik heb serieus een probleem als ik mijn sollicitatiebrief schriftelijk moet gebeuren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik schrijf gewoon enorm belabberd. Mijn kladblokken zien eruit alsof ze zijn volgekalkt door een mongooltje.
Dat je een zin in principe met een hoofdletter begint is wel degelijk een grammaticale kwestie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat heeft a geen zier met grammatica te maken, dus daar ga je al. En dat laatste durf ik te betwijfelen, misschien dat KV het weet?
Hoofdletter was beter geweest.
Schrijfsels als meervoud kAn maar hoeft totaal niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:56 schreef remlof het volgende:
[..]
De hoofdletter ontbreekt en schrijfsels is veel logischer en staat beter.
Dat geldt volgens mij voor iedereen die geboren is na 1985quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hehe, mijn handschrift is ook een horreur, ik heb serieus een probleem als ik mijn sollicitatiebrief schriftelijk moet gebeuren.
Sollicitatiebrieven moet je dan ook niet met de hand schrijven.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hehe, mijn handschrift is ook een horreur, ik heb serieus een probleem als ik mijn sollicitatiebrief schriftelijk moet gebeuren.
Mwoah.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat geldt volgens mij voor iedereen die geboren is na 1985
Een nieuwe, net geboren zin wel, maar iets dat volgt op een item, na de komma.....?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:59 schreef Monolith het volgende:
Dat je een zin in principe met een hoofdletter begint is wel degelijk een grammaticale kwestie.
Dus dat ging er de hele tijd mis met die pogingen CEO te worden!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sollicitatiebrieven moet je dan ook niet met de hand schrijven.
CEO word je toch niet, zo word je geboren, dat is immers de reden waarom je ook zonder opleiding die baantje wel eventjes kan doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dus dat ging er de hele tijd mis met die pogingen CEO te worden!
Ja, nee.....quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:02 schreef betyar het volgende:
sollicitatiebrieven zijn compleet overbodig.
Bij bepaalde mensen kunnen heel veel ophalen uit iemands handschrift.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sollicitatiebrieven moet je dan ook niet met de hand schrijven.
Ophalen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij bepaalde mensen kunnen heel veel ophalen uit iemands handschrift.
Wut?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha en vroeger was alles beter zekerquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat geldt volgens mij voor iedereen die geboren is na 1985
grafologie is geen exact vak.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
Hangt heel erg van de functie af waarvoor je solliciteert. Voor mijn secretaresse van wie ik veel handgeschreven memo's moet lezen is het wel handig als ik die ook daadwerkelijk kan lezenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Haha, een handgeschreven sollicitatiebrief. Die krijgt toch gewoon direct een enkeltje schredder?
Uiteraard. Dan denkt de werkgever dat hij te maken heeft met 50 plusser. En dat moet hij niet hebben natuurlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Haha, een handgeschreven sollicitatiebrief. Die krijgt toch gewoon direct een enkeltje schredder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |