Ik zou uit fascinatie diegene uitnodigen op sollicitatiegesprek.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Haha, een handgeschreven sollicitatiebrief. Die krijgt toch gewoon direct een enkeltje schredder?
Een hond heeft een baas.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja, nee.....
Hangt er vanaf wat je eventueel toekomstige baas wil he!
We hebben het over echte banen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Hangt heel erg van de functie af waarvoor je solliciteert. Voor mijn secretaresse van wie ik veel handgeschreven memo's moet lezen is het wel handig als ik die ook daadwerkelijk kan lezen
Zoals journalist.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben het over echte banen.
Is grappig, maar:quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij bepaalde mensen kunnen heel veel ophalen uit iemands handschrift.
Wat dan??quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij bepaalde mensen kunnen heel veel ophalen uit iemands handschrift.
Ik heb de drang iets te schrijven over orka's.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben het over echte banen.
Ik ga ook journalist worden denk ik.quote:
Oh, mist een woord. Zo hee!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Is grappig, maar:
Bij bepaalde mensen kunnen heel veel ophalen uit iemands taalgebruik.
Was hilarisch geweest
Nee m'n jong, dan gebruiken we het gezegde dat je 'ergens iets uit opmaakt'.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uithalen, hmm, maar hier wordt veelal het woord ''ophalen'' gebruikt. Maar goed.
Probeert een student filosofie mijn werk nou in de maling te nemen?quote:
Zie edit ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee m'n jong, dan gebruiken we het gezegde dat je 'ergens iets uit opmaakt'.
PHP schreef gewoon een kromme zin die ook nog eens een contaminatie bevatte: ophalen i.p.v. opmaken uit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:08 schreef fokthesystem het volgende:
Ergens iets uit meenemen (en dan niet een item....) is zeker ook onbekend bij deze en gene?
Kommaneuckers krijgen er vaak zat natte dromen van, stiekem is ie je dankbaarquote:
Wat mij betreft zou dat weer verplicht moeten worden. Je haalt enorm veel uit een handschrift.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Haha, een handgeschreven sollicitatiebrief. Die krijgt toch gewoon direct een enkeltje schredder?
Ik ben wel benieuwd wat jij dan verstaat onder een 'echte baan'.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probeert een student filosofie mijn werk nou in de maling te nemen?
Internet heldquote:
Dan word ik nooit ergens meer aangenomen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat mij betreft zou dat weer verplicht moeten worden. Je haalt enorm veel uit een handschrift.
Hmm, dat doe je niet op 2 kantjes lijkt me.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:10 schreef 3-voud het volgende:
Kep eens een sollicitant gehad die me benaderde over de telegraaf middels morscode. Ik heb hem middels duivenpost afgewezen. Reden: cv was onleesbaar.
Je doet je best maar. Dan komt er misschien minder peop uit je toetsenbordquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Internet held![]()
Zal ik vanaf nu jouw taal gaan verbeteren?
Hetgeen ik steun is de vergeten doch juiste taal brokken die men hier niet kent en dus als boeren ook niet vreetquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:10 schreef eriksd het volgende:
Het ergste is nog dat FTS je probeert te steunen PHP. Dan moet je jezelf vragen gaan stellen.
Morscode, had hij zijn bevuilde trui gestuurd?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:10 schreef 3-voud het volgende:
Kep eens een sollicitant gehad die me benaderde over de telegraaf middels morscode. Ik heb hem middels duivenpost afgewezen. Reden: cv was onleesbaar.
Grote geesten hebben gelijke gedachten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://www.spatiegebruik.nl
Arme jongen toch.
Kijk, daar begin ik niet eens over.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://www.spatiegebruik.nl
Arme jongen toch.
Chef stukjesschrijver bij een krant.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat jij dan verstaat onder een 'echte baan'.
Nounou.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Hetgeen ik steun is de vergeten doch juiste taal brokken die men hier niet kent en dus als boeren ook niet vreet
Nou, het is dat ik met geweld op mijn toetsenbord ram en haast nooit dingen nalees, tenzij ik het per toeval terug lees. Maar als ik een werkstuk e.d maak dan zul je mij niet betrappen op dergelijk vormfouten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:09 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Kommaneuckers krijgen er vaak zat natte dromen van, stiekem is ie je dankbaar
Wekt dat niet het vermoeden bij jouw mogelijke werkgever dat jij de hele dag bitterballen naar binnen zit te werken?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:11 schreef eriksd het volgende:
Ik stuur gewoon een foto van mijzelf mee.
Drie seconden eerder, mijn beste.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Grote geesten hebben gelijke gedachten.
De echte banen herken je aan het feit dat je kan fok!ken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Chef stukjesschrijver bij een krant.
Jawel, en dus dat het een levensgenieter is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wekt dat niet het vermoeden bij jouw mogelijke werkgever dat jij de hele dag bitterballen naar binnen zit te werken?
Het is een onuitroeibaar fabeltje dat je iemands karakter en instelling af kunt leiden uit zijn handschrift.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan word ik nooit ergens meer aangenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |