Ah, begin je weer?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo bedoelt ie dat, nee, ik heb gewoon even achterin zijn PH gekeken.
Waarmee precies? Ik vind het gewoon leuk om iemands ph na te kijken, volgens mij is dat ook niet verboden anders was die mogelijkheid er niet.quote:
Jaquote:
Nee, maar wel om iemand er mee aan te vallen in een slowchat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarmee precies? Ik vind het gewoon leuk om iemands ph na te kijken, volgens mij is dat ook niet verboden anders was die mogelijkheid er niet.
Als het Mariko Peters gebeurt loopt iedereen te smullen dat het een lust is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Och, sommigen maken er hun beroep van en worden erom bejubeld... Het kan soms misschien vervelende vormen aannemen, maar over het algemeen houdt iedereen zich in meer of mindere mate met 'andermans zaken' bezig bezig.
Kan, maar ik word ook aangevallen op futiliteiten, dan zoek ik ook wat om mee terug te slaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar wel om iemand er mee aan te vallen in een slowchat.
Ja, maar dat is een publiek persoon, dan ligt het anders.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het Mariko Peters gebeurt loopt iedereen te smullen dat het een lust is.
Dan is het aan slagwapens?:)quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar wel om iemand er mee aan te vallen in een slowchat.
Dat verziekt de sfeer nogal en als we ergens een hekel aan hebben...
Volgens mij word jij alleen aangepakt met hetgeen wat jij hier in deze sc post.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, maar ik word ook aangevallen op futiliteiten, dan zoek ik ook wat om mee terug te slaan.
Raar ding dan, lijkt me erg onpraktisch in gebruik.quote:
Jij bent dat gedoe met R&P vergeten?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jij alleen aangepakt met hetgeen wat jij hier in deze sc post.
Ik heb de fout gemaakt mijn werkmail even te openenquote:
Haar man is was ook geen publiek persoon.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een publiek persoon, dan ligt het anders.
Dat ding heeft Italianen anders politiek geïnspireerdquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Raar ding dan, lijkt me erg onpraktisch in gebruik.
quote:
Dat zouden we toch geheim houden ?quote:
En ze lachte zo lief, ik was gelijk verkocht.quote:
Volgens mij is FOK! al eens eerder aardig opgeschoond.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:41 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zou het geen raar idee vinden van FOK! als ze besluiten om posts die ouder zijn dan 10 jaar gewoon automatisch uit de database te deleten. Maar dat zie ik niet snel gebeuren.
Toeter, toeter, toeterquote:
Er zit inderdaad een gat in de tijdslijn, vooral rond 2005 mis ik stukken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:44 schreef Auti het volgende:
[..]
Volgens mij is FOK! al eens eerder aardig opgeschoond.
Heb je een plakje rookworst voor dr gekocht?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
En ze lachte zo lief, ik was gelijk verkocht.
In de trein ook al zo'n schoonheid.
Jaja, het is me wat.
Ik kan na 6 dagen wacken echt geen flauwe, dubbelzinnige opmerking meer horen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wel handig, vrouwen die met worsten om kunnen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |