Je moet niet zo zeuren ouwe.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan na 6 dagen wacken echt geen flauwe, dubbelzinnige opmerking meer horen.
Ach, jong geleerd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:48 schreef betyar het volgende:
Mijn zoontje zit achter de ladies aan in de zandbak.
Ik verwacht niet dat hij daar iets wat blijvend is op zal bouwen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:48 schreef betyar het volgende:
Mijn zoontje zit achter de ladies aan in de zandbak.
Petje af voor deze opmerking.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:49 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat hij daar iets wat blijvend is op zal bouwen.
Er onbreekt een woord zie ikquote:
Hongarije heeft wel mogelijkheden als Jobbik en co. hun biezen pakken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:49 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat hij daar iets wat blijvend is op zal bouwen.
Misbruik maken van je macht....quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:54 schreef JoaC het volgende:
Even Ministerie van Waarheid gespeeld door typfout te verhullen
Uiteraardquote:
Net een leuk meisje in het bos gezien.quote:
Wat doe jij in het bos, smeerlap?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net een leuk meisje in het bos gezien.![]()
Nee wacht, ze was niet leuk, ze was alleen lekker. Paardrijlaarzen, lange blonden haren en een leren jack. Daarmee wil ik niet gezien worden, alleen neuken.
Puttense moordzaakquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat doe jij in het bos, smeerlap?
In de stromende regen, met scherfvest, camobroek en legerkisten een beetje door de modder stampen. Vette buik en geen conditie, je weet tog.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat doe jij in het bos, smeerlap?
REGEN hahahahahahahahaquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de stromende regen, met scherfvest, camobroek en legerkisten een beetje door de modder stampen. Vette buik en geen conditie, je weet tog.
Ja en, ik heb een waterwerende officiersjas (lang) die me droog houdt, alleen m'n kop wordt nat, daar zit ik niet mee hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:04 schreef betyar het volgende:
[..]
REGEN hahahahahahahaha
Houdoe mensen
Af en toe ben je ook echt een prachtfiguur.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de stromende regen, met scherfvest, camobroek en legerkisten een beetje door de modder stampen. Vette buik en geen conditie, je weet tog.
Doag, dan gaan ze allemaal op mij schietenquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:08 schreef kLowJow het volgende:
Paintballen lijkt me ook wel aardig voor een POL-meet. Met rode en bruine verf.
Je hoeft niet verplicht te komen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doag, dan gaan ze allemaal op mij schieten
Of ik leen zo'n apenpakje van jou, want doorgaans beschermen die pakken die ze uitdelen bij het paintball niet tegen blauwe plekken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hoeft niet verplicht te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |