Och, ik maak altijd aristocratische krullen a la Victoriaanse stijl bij de aanhef, 'nuff said.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een onuitroeibaar fabeltje dat je iemands karakter en instelling af kunt leiden uit zijn handschrift.
Ik kan al uit je posts zien hoe bederfelijk je karakter is. Laat staan uit je handschrift.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een onuitroeibaar fabeltje dat je iemands karakter en instelling af kunt leiden uit zijn handschrift.
Dat zegt hooguit dat je dat mooi vindtquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
Och, ik maak altijd aristocratische krullen a la Victoriaanse stijl bij de aanhef, 'nuff said.
Heb zo een vaag vermoeden dat Erik bij je komt eten vanavond, met wat SBS camera's.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik haalde net brood uit de vriezer en ik zag dat ik gewoon nog een volle zak bitterballen heb.
Alleen als je niet tegen flink wat zwakzinnige kommaneaukers met een uber-complex voortkomende uit nietsigheid kuntquote:
Och, en daarbuiten zijn het introverte triestelingen die dan niet meer zo'n grote waffel hebben.quote:
Ik heb iets van drie handschriften door elkaar. Ik lees soms iets na en dan zie ik in hetzelfde woord bv. de 'e' drie keer anders geschreven.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja, je bent me er eentje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:14 schreef 3-voud het volgende:
Ik kan al uit je posts zien hoe bederfelijk je karakter is. Laat staan uit je handschrift.
Dat is ook best lekker voor lunchquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik haalde net brood uit de vriezer en ik zag dat ik gewoon nog een volle zak bitterballen heb.
Heb wel trek in wat balletjes eigenlijk. Of broodjes kroket met patatquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb zo een vaag vermoeden dat Erik bij je komt eten vanavond, met wat SBS camera's.
Naarmate de brief vordert hoe harder ik begin te drukken, dus dan zie je van bovenaan naar beneden het van lichtblauw naar donkerblauw gaanquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb iets van drie handschriften door elkaar. Ik lees soms iets na en dan zie ik in hetzelfde woord bv. de 'e' drie keer anders geschreven.
Soms doe ik er een schepje bovenop en ben ik er 2.quote:
Nouja alle homo's zijn weer pleite dus je kan weer veilig naar buiten naar de patatkraam.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb wel trek in wat balletjes eigenlijk. Of broodjes kroket met patat
Oh jee, ben ik even blij dat ik niets hoef te ontkennen. Jij mag er vast ook zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:16 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat Disana heel knap is.
Daarom moeten we haar koesteren en liefhebben.
Wee je gebeente als je niet knap bent mevrouwtje.
Leuk, opgeplakt, afgehaald, achter naar voren afspelen.quote:
Disana lijkt mij eigenlijk een hele lieve en slimme vrouw.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:16 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat Disana heel knap is.
Daarom moeten we haar koesteren en liefhebben.
Wee je gebeente als je niet knap bent mevrouwtje.
Ik fietste zaterdagavond door het centrum maar voelde me niet echt veiligquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja alle homo's zijn weer pleite dus je kan weer veilig naar buiten naar de patatkraam.
Nou dankuwelquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee, ben ik even blij dat ik niets hoef te ontkennen. Jij mag er vast ook zijn
Ben je soms ook links?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb iets van drie handschriften door elkaar. Ik lees soms iets na en dan zie ik in hetzelfde woord bv. de 'e' drie keer anders geschreven.
Poohooo maar goed dat je dit even meldt, voor ik het wist dacht ik dat hij zo haar kon laten groeien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:18 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Leuk, opgeplakt, afgehaald, achter naar voren afspelen.
En jij zit te slijmen met werkelijk elke vrouw op fok.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Disana lijkt mij eigenlijk een hele lieve en slimme vrouw.
42 seconden toch?! Tot de honderd optellen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:19 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet dat het gewaagd is dat ik het hier post, doch neem ik de gok![]()
![]()
![]()
Jij was toch gezakt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:19 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Als ik Friek zo die ene keer gadesloeg lijkt het mij wel iemand die het goed doet bij de vrouwtjes.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En jij zit te slijmen met werkelijk elke vrouw op fok.
Je lijkt me dan ook seksueel gefrustreerd met de hoop van 10 man.
Het was inderdaad erg dubieus, zelfs voor mijn doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik fietste zaterdagavond door het centrum maar voelde me niet echt veiligAl die dubieuze mensen overal.
Twee reacties mogelijk:quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:18 schreef Friek_ het volgende:
Disana lijkt mij eigenlijk een hele lieve en slimme vrouw.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En jij zit te slijmen met werkelijk elke vrouw op fok.
Je lijkt me dan ook seksueel gefrustreerd met de hoop van 10 man.
Hoewel het niet context-zinnig was de clip te plaatsen , was en is ie nog steeds leuk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:20 schreef Voorschrift het volgende:
Poohooo maar goed dat je dit even meldt, voor ik het wist dacht ik dat hij zo haar kon laten groeien.
Nee, ik ben rechtshandig.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je soms ook links?
Neehee, ik heb het nu niet over politieke overtuiging!
Niet op deze vraag, dit is vmbo-bb overigens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
Dat is eerder positief.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]Bij elke vrouw?
Er zijn al genoeg vrouwen op R&P die me enkele reis naar de hel wensen.
Ik vind die vraag zelfs een Citotoets onwaardigquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:19 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Blauwtje gelopen dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]Bij elke vrouw?
Er zijn al genoeg vrouwen op R&P die me enkele reis naar de hel wensen.
Doch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:19 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik heb niet het hele examen bekeken, maar de meeste examen beginnen met een inkoppertje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind die vraag zelfs een Citotoets onwaardig
Ah, daarom is het natuurlijk vraag 10quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb niet het hele examen bekeken, maar de meeste examen beginnen met een inkoppertje.
homo of niet ze zijn wel oerlelijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:23 schreef fokthesystem het volgende:
Heej voorschrift, ben jij een beetje mode-homo?
Zijn dit homo schoenen, of juist wel cool voor een brede vrouwenliefhebber?
Dit lijkt me nameljik wel wat voor onder kickbox shorts en t-shirt met kapmouwen.
[ afbeelding ]
Hmm, dan was dat iig niet mijn examenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, daarom is het natuurlijk vraag 10
Lelijk ja, maar ook wel stoer, m.i. deze 'gladiators' En dat vinden vrouwen denk ik ook wel.quote:
Ik vind ze niet leuk voor mannen. Ze zijn niet stevig genoeg in verhouding tot mannenbenen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:25 schreef fokthesystem het volgende:
Lelijk ja, maar ook wel stoer, m.i. 'gladiators' vinden vrouwen denk ik ook wel.
Lelijk en stoer? ja vond ik ooit ook van die oude blokjesdozen, genaamd golf gti.
Dames?
Als vrouwen het kunnen, met zo veel veters, kan ik het ook hoor. Slippers zijn nog zwakker dan dit, dus dat kan geen probleem zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:26 schreef Disana het volgende:
Ik vind ze niet leuk voor mannen. Ze zijn niet stevig genoeg in verhouding tot mannenbenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |