Chef stukjesschrijver bij een krant.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat jij dan verstaat onder een 'echte baan'.
Nounou.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Hetgeen ik steun is de vergeten doch juiste taal brokken die men hier niet kent en dus als boeren ook niet vreet
Nou, het is dat ik met geweld op mijn toetsenbord ram en haast nooit dingen nalees, tenzij ik het per toeval terug lees. Maar als ik een werkstuk e.d maak dan zul je mij niet betrappen op dergelijk vormfouten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:09 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Kommaneuckers krijgen er vaak zat natte dromen van, stiekem is ie je dankbaar
Wekt dat niet het vermoeden bij jouw mogelijke werkgever dat jij de hele dag bitterballen naar binnen zit te werken?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:11 schreef eriksd het volgende:
Ik stuur gewoon een foto van mijzelf mee.
Drie seconden eerder, mijn beste.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Grote geesten hebben gelijke gedachten.
De echte banen herken je aan het feit dat je kan fok!ken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Chef stukjesschrijver bij een krant.
Jawel, en dus dat het een levensgenieter is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wekt dat niet het vermoeden bij jouw mogelijke werkgever dat jij de hele dag bitterballen naar binnen zit te werken?
Het is een onuitroeibaar fabeltje dat je iemands karakter en instelling af kunt leiden uit zijn handschrift.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan word ik nooit ergens meer aangenomen.
Och, ik maak altijd aristocratische krullen a la Victoriaanse stijl bij de aanhef, 'nuff said.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een onuitroeibaar fabeltje dat je iemands karakter en instelling af kunt leiden uit zijn handschrift.
Ik kan al uit je posts zien hoe bederfelijk je karakter is. Laat staan uit je handschrift.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een onuitroeibaar fabeltje dat je iemands karakter en instelling af kunt leiden uit zijn handschrift.
Dat zegt hooguit dat je dat mooi vindtquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
Och, ik maak altijd aristocratische krullen a la Victoriaanse stijl bij de aanhef, 'nuff said.
Heb zo een vaag vermoeden dat Erik bij je komt eten vanavond, met wat SBS camera's.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik haalde net brood uit de vriezer en ik zag dat ik gewoon nog een volle zak bitterballen heb.
Alleen als je niet tegen flink wat zwakzinnige kommaneaukers met een uber-complex voortkomende uit nietsigheid kuntquote:
Och, en daarbuiten zijn het introverte triestelingen die dan niet meer zo'n grote waffel hebben.quote:
Ik heb iets van drie handschriften door elkaar. Ik lees soms iets na en dan zie ik in hetzelfde woord bv. de 'e' drie keer anders geschreven.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja, je bent me er eentje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:14 schreef 3-voud het volgende:
Ik kan al uit je posts zien hoe bederfelijk je karakter is. Laat staan uit je handschrift.
Dat is ook best lekker voor lunchquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik haalde net brood uit de vriezer en ik zag dat ik gewoon nog een volle zak bitterballen heb.
Heb wel trek in wat balletjes eigenlijk. Of broodjes kroket met patatquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb zo een vaag vermoeden dat Erik bij je komt eten vanavond, met wat SBS camera's.
Naarmate de brief vordert hoe harder ik begin te drukken, dus dan zie je van bovenaan naar beneden het van lichtblauw naar donkerblauw gaanquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb iets van drie handschriften door elkaar. Ik lees soms iets na en dan zie ik in hetzelfde woord bv. de 'e' drie keer anders geschreven.
Soms doe ik er een schepje bovenop en ben ik er 2.quote:
Nouja alle homo's zijn weer pleite dus je kan weer veilig naar buiten naar de patatkraam.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb wel trek in wat balletjes eigenlijk. Of broodjes kroket met patat
Oh jee, ben ik even blij dat ik niets hoef te ontkennen. Jij mag er vast ook zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:16 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat Disana heel knap is.
Daarom moeten we haar koesteren en liefhebben.
Wee je gebeente als je niet knap bent mevrouwtje.
Leuk, opgeplakt, afgehaald, achter naar voren afspelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |