quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:26 schreef remlof het volgende:
Extra journaal om half vier ivm de opening van Wall Street
Moet je eens bij OUD gaan beginnen over de negatieve kanten van kinderen, dan kan je pas echt lachen.quote:
Qua karakter is ook niet aan de orde. qua precisie en netheid haal je er toch wel iets uit. Dit beweerde mijn werkgever tenminste.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een onuitroeibaar fabeltje dat je iemands karakter en instelling af kunt leiden uit zijn handschrift.
http://www.sylvestereijffinger.com/quote:Markten komen tot rust, we weten alleen niet hoe en wanneer
In hoeverre zeggen de beurskoersen iets over hoe de wereld ervoor staat?
“Niet veel. Dat juist gisteren de Europese graadmeters daalden, is geen afspiegeling van de werkelijkheid; de Europese economie als geheel trekt juist weer iets aan. De werkloosheid in Spanje is gedaald.”
Maar het gaat toch heel slecht?
“Inderdaad, aan beide kanten van de oceaan gaat het niet goed. Amerika kampt met de schuldencrisis, Europa heeft te kampen met landen als Spanje en Griekenland die hoge schulden hebben. Er is onzekerheid, wat moet je nu? Zwitserse Franken en goud zijn inmiddels ook al niet meer te betalen.”
“Ook in positieve tijden schieten de beurzen door overigens. Toen de beurzen jaar in jaar uit stabiel waren, was dat evenmin een afspiegeling van de werkelijkheid. Ook toen was er natuurlijk al langer van alles mis met de economieën van Zuid-Europa, maar daar hoorde je de ratingbureau’s niet over. Nu leidt iedere gebeurtenis in die landen tot een reactie van beoordelaars als Moody’s, en een heftige reactie op de beurzen.”
Dus wat moeten we nu?
“De kleine belegger wordt altijd het eerst zenuwachtig. Die raad ik aan om vooral goed na te denken en niet in paniek besluiten te nemen. Het heeft geen zin om nu aandelen te verkopen. Sterker nog: grote beleggers kopen nu juist aandelen ”
Moeten mensen zich druk maken over bijvoorbeeld hun pensioen?
“De pensioenfondsen beleggen op rendementen op de lange termijn. Die zijn echt niet onder de indruk van de schommeling van gisteren. Bovendien zijn dit buitengewoon dunne markten. Het is augustus, dus zeker in Zuid-Europa is iedereen met vakantie. De heftige schommelingen op aandelen- en de opbligatiemarkt wordt veroorzaakt door een betrekkelijk klein groepje speculanten.”
Tot slot zijn er mensen met beleggingshypotheken die wellicht wakker liggen. Ook onnodig?
“Ik heb zelf die hypotheken altijd wanproducten gevonden. Twaalf jaar geleden toen ik een huis kocht wilde de bank me ook zo’n hypotheek aansmeren. Ik heb toen voor een spaarhypotheek gekozen met een vette rente. Dat vond de bank minder leuk. De mensen die wel zo’n hypotheek hebben zullen zich gerust moeten stellen met de gedachte dat ze die hebben afgesloten voor de lange termijn en zich niet laten afleiden door dagkoersen. Stil zitten terwijl je geschoren wordt. Ter geruststelling: de geschiedenis leert dat de markten uiteindelijk weer een keer tot rust komen. We weten alleen niet hoe en wanneer.”
OUD is het ergste forum van allemaal. Daar durfde ik als FA al nauwelijks te komenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet je eens bij OUD gaan beginnen over de negatieve kanten van kinderen, dan kan je pas echt lachen.
Of iemand onder ernstige stress staat kun je er ook uit concluderen:quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Qua karakter is ook niet aan de orde. qua precisie en netheid haal je er toch wel iets uit. Dit beweerde mijn werkgever tenminste.
Ik denk het niet. Handschrift is een kwestie van spiercontrole, er kunnen zoveel redenen zijn waarom de een dat meer heeft dan de ander. Ik moest bijvoorbeeld nog rechts leren schrijven, dus mijn handschrift met links is een allegaartje omdat niemand me heeft geleerd hoe ik verbindingen moet maken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Qua karakter is ook niet aan de orde. qua precisie en netheid haal je er toch wel iets uit. Dit beweerde mijn werkgever tenminste.
En als je jouw kind-zijn daar verhaalt, dan lachen zij zeker?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef von_Preussen het volgende:
Moet je eens bij OUD gaan beginnen over de negatieve kanten van kinderen, dan kan je pas echt lachen.
Huisdierenfrusties.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:31 schreef Reya het volgende:
F&F is ook snel de kant van OUD aan het opgaan.
Ik wilde daar eens het topic openen met de vraag of er ook iemand spijt had van zijn keuze om kinderen te nemen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:33 schreef du_ke het volgende:
Zijn er andere delen van FOK dan POL dan?
Waarom heb je dat niet gedaan danquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik wilde eens het topic openen met de vraag of er ook iemand spijt had van zijn keuze om kinderen te nemen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik wilde daar eens het topic openen met de vraag of er ook iemand spijt had van zijn keuze om kinderen te nemen.
Ik denk dat ik met de gepeperde OP iets teveel ouders en zelfs moderators op m'n nek had gekregen.quote:
Alsnog doen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik wilde daar eens het topic openen met de vraag of er ook iemand spijt had van zijn keuze om kinderen te nemen.
Wat is het?quote:
Als je je hond geen gefermenteerd wagyu-vlees met gedroogd Samoaans zeewier te eten geeft, ben je een dierenbeul. Iets in die richting.quote:
Dat is nog wat eens anders dan tennis/hardlopen/fietsen en voetbal.quote:
Correct. En of iemand stressvol is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Waarom? Straks herkennen z'n kinderen hem niet meer.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:38 schreef phpmystyle het volgende:
Maakt betyar ook nog wel nuchtere momenten mee?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:39 schreef fokthesystem het volgende:
Betyar, gaan we je klagend terugzien bij tros radar of vara kassa? Want foto's via 2/3/4G van 2560x1920 pixels dat hakt in op je internet kosten van buitenland naar hier hoor!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:39 schreef waht het volgende:
[..]
Waarom? Straks herkennen z'n kinderen hem niet meer.
Die heb ik zo'n 20 gehad. Saaie beesten totdat ze eten krijgenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:37 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Mijn lievelingsdier is de Piranha.
De beste opmerkingen zijn daar dat je vindt dat aborteren een jaar na geboorte ethisch te rechtvaardigen is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:38 schreef Disana het volgende:
De zeldzame keren dat ik in OUD keek, waren er altijd dames aan het bekvechten.
Hoezo, pc's in hotels zijn toch gratis toegankelijk?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:39 schreef fokthesystem het volgende:
Betyar, gaan we je klagend terugzien bij tros radar of vara kassa? Want foto's via 2/3/4G van 2560x1920 pixels dat hakt in op je internet kosten van buitenland naar hier hoor!
Als ie in zijn hotel luncht scheelt het, en gratis wifi uiteraard ook.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:41 schreef Nautilus. het volgende:
Hoezo, pc's in hotels zijn toch gratis toegankelijk?
Zitten er helemaal geen kritisch mensen die wel eens twijfelen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:40 schreef Friek_ het volgende:
De beste opmerkingen zijn daar dat je vindt dat aborteren een jaar na geboorte ethisch te rechtvaardigen is.
Jij weet geen eens zeker als je op wifi zit?quote:
Ze zijn in ieder geval wel efficiënt:quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De beste opmerkingen zijn daar dat je vindt dat aborteren een jaar na geboorte ethisch te rechtvaardigen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Kijk dan wel of je roaming uit staat en je 2/3/4 g verbinding. Want dat wifi aanstaat is 1, maar welke (ruis, db, storing whatever) verbinding die pakt is een 2e.quote:
Geen idee, ik ben verder niet zo'n expert van die subforums. Behalve op R&P dan, daar heb ik nog wel een tijdje gepost.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zitten er helemaal geen kritisch mensen die wel eens twijfelen?
Mijn vrouw gaat later niet naar dat soort onzinnigheden toe.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[OUD] Dierentuinmeet Emmen
Een OUD-meet ... bergen vrouwen met kids en kinderwagens bij elkaar.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:42 schreef waht het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval wel efficiënt:Als zelfstandig ondernemer zul je wel vreemd opkijken als ze daar plots beginnen over KvK en totaal niet begrijpt wat de Kamer van Koophandel hier mee van doen heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In R&P ben ik altijd voorzichtig (jij zei dat het er goed trollen is). Mensen stellen zich toch kwetsbaar op, ik zou het niet kunnen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:43 schreef Friek_ het volgende:
Geen idee, ik ben verder niet zo'n expert van die subforums. Behalve op R&P dan, daar heb ik nog wel een tijdje gepost.
roaming staat uit.Zelfs de laptop maakt verbinding met internet hier op het strand. We zitten niet in een hotel, maar in het huisje van pa en ma.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:43 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Kijk dan wel of je roaming uit staat en je 2/3/4 g verbinding. Want dat wifi aanstaat is 1, maar welke (ruis, db, storing whatever) verbinding die pakt is een 2e.
Ach, de helft wat er zit is gewoon eenzaam op zoek naar een partner, een kwart is labiel en de andere kwart zit te trollen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:46 schreef Disana het volgende:
[..]
In R&P ben ik altijd voorzichtig (jij zei dat het er goed trollen is). Mensen stellen zich toch kwetsbaar op, ik zou het niet kunnen.
Sommige verhalen vragen er gewoon om.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:46 schreef Disana het volgende:
[..]
In R&P ben ik altijd voorzichtig (jij zei dat het er goed trollen is). Mensen stellen zich toch kwetsbaar op, ik zou het niet kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |