Hahaha passen, denk het niet. Wel mijn maten idd en mijn bovenbenen zijn dunner als goed isquote:Op maandag 25 juli 2011 16:59 schreef T_Fuff het volgende:
Ja sowieso die van mij is in de aanbieding, passen
@dat antwoord
Ga je doen?
Die is m'n pa zelfs te groot en dat zegt een boel. Dikke buik maar wel kolenscheppers van armen.quote:
Jah die Momo, hmm ok verder gaat hier niemand voor die?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:07 schreef BigSmurf het volgende:
Welke, die Momo? Denk het niet hoor, fit is niet mijn ding, en denk ik ook te groot in de waist (m'n ALD is maat 30).
Voor de vetklepjes onder ons, een waist maatje 40 Samurai S510XX.![]()
http://page6.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/f94648247
Zo beter zeurkous?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:47 schreef T_Fuff het volgende:
Smurf, kijk eens goed, wel goed op volgorde zetten he![]()
zeikmodus uit
Tuurlijk, post even je projecten.quote:
Misschien niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:02 schreef bokkepoot het volgende:
Percies misschien krijg je dan wel een nieuwe
N&F Slim Guy Nep Selvagequote:Op maandag 25 juli 2011 18:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zo beter zeurkous?
[..]
Tuurlijk, post even je projecten.
Je beredenering klopt inderdaad, heb ik me op verkeken ook, vanaf nu alles BiG style!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:02 schreef M1stral het volgende:
Dan klopt mijn BiG beredenering toch wel, betreffende die Momotaro measurements.
Damn, T_Fuff... Dat zuigt. Denk niet dat je hem kan ruilen sinds ie custom-made is.
Niet op hopen.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:48 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Je beredenering klopt inderdaad, heb ik me op verkeken ook, vanaf nu alles BiG style!
Denk ook dat ik hem niet meer kan ruilen, daarom hoop ik dat don hem past en over wilt nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:54 schreef M1stral het volgende:
Ik vind Nep Selvage trouwens wel één voor in de boeken.
Willekeurig persoon: "Zeg, is dat nou een selvage?"
Denimdrager: "Nee man, is nep"
Willekeurig persoon: "Oh?"
*Facepalm*
quote:Old-School Neppy Denim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:32 schreef T_Fuff het volgende:
Artist Denim, rechts op foto
Cut : Designer
Waist : 33
Inseam :34
Fabric :#7 (orange selvedge)
Pocket Lining :#9
Back Pockets : Custom Design (zie foto)
Coin Pocket choice : Peek-a-boo
Top Button : Union Made
Middle Buttons : Silver laurel
Rivets : Plain Copper
Thread : Orange & Backpocket Stitching White
Tab: Black - White letters
Additional: Selvedge Fly
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede kleurweergave op onderste foto (onderste denim is mijn momotaro)
Maten BiG style:
Waist: 33
Inseam: 33,6-34
Front Rise: 10,6
Back Rise: 13,4
Thigh: 11,1
Knee: 8,2
Leg opening: 7,5Ziet er toch mooi uit..Echt jammer dat je hem niet past..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor de spoiler ziet den PM..Als ook van de sarcastische opmerkingen
Nee ik houd niet zo van hoog water.. Heb op mijn verlang lijstje mijn inseam al verandert naar 38..Kan AD dat in ieder geval niet verknallenquote:Op maandag 25 juli 2011 21:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Dat is nice T_Fuff, Bok is gelijk een klant hahaha
Naked-Famous-Big-John-jeans-34-35-selvedge-raw
Hahahaha, dat kan welquote:Op maandag 25 juli 2011 22:04 schreef M1stral het volgende:
Hey Ali, jij bent toch van de Japshizznizz? Kan ik bij Jou nog eens een paar Sams regelen in de toekomst?
Is dat voor mij die linkquote:Op maandag 25 juli 2011 21:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Link is voor iedereenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:09 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Is dat voor mij die link?
Bok klant zou mooi zijn, maar denk dat hij te lang is voor mijn AD.
Wil jij hem zeker weten niet, zijn wel je maten Ali
Ok Auction is beetje raar nu met vertalen, ik hoor het wel hoe/of watquote:Op maandag 25 juli 2011 22:11 schreef M1stral het volgende:
Nou, site of auction maakt niet uit. Zolang het maar arcs en tab heeft en in nieuwstaat is (dus unsoaked en met tags).
Maar dat laat ik t.z.t. wel aan je weten. Volgende maand ofzo.
Big John heeft sowieso wel leuk spul.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Jawel nice, Oh jij zocht wabashi red wing toch? Zie die Ebayer Momo en dan andere items van hemquote:Op maandag 25 juli 2011 22:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Big John heeft sowieso wel leuk spul.
Heb ik al in een eerder topic genoemd..quote:Op maandag 25 juli 2011 22:19 schreef M1stral het volgende:
Big John is het Levi's van Japan mensen...
Deze dus:quote:Op maandag 25 juli 2011 22:19 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jawel nice, Oh jij zocht wabashi red wing toch? Zie die Ebayer Momo en dan andere items van hem
[dutcherrorist]Jullie zijn ook allemaal van die dwergen he..[/dutcherrorist]quote:Op maandag 25 juli 2011 22:09 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Is dat voor mij die link?
Bok klant zou mooi zijn, maar denk dat hij te lang is voor mijn AD.
Wil jij hem zeker weten niet, zijn wel je maten Ali
Had ik niet eens gezien, haha.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb ik al in een eerder topic genoemd..
Ok, dan gaat het over hehequote:Op maandag 25 juli 2011 22:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Deze dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet trouwens nog niet eens welke maat ik moet hebben. Liep langs de winkel toen ik laatst in Amsterdam was alleen waren ze even dicht. Waren wel mensen binnen maar waren even bezig met dingen verplaatsen en weet ik het.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[dutcherrorist]Jullie zijn ook allemaal van die dwergen he..[/dutcherrorist]
-0,5 onder je normale schoenmaat meestal, soms -1. Ik heb maatje 41! van mijn RW boat shoe, daar ik normaal 42-42,5 heb. Zijn erg toffe dingen.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik weet trouwens nog niet eens welke maat ik moet hebben. Liep langs de winkel toen ik laatst in Amsterdam was alleen waren ze even dicht. Waren wel mensen binnen maar waren even bezig met dingen verplaatsen en weet ik het.
Hoeveel heb je de GT gedownsized in vergelijking met andere Nudies of je true waist? Ik hoor namelijk verschillende verhalen of hij nu wel of niet groot zou uitvallen. Wil die Nudie namelijk ook halen, maar ik twijfel over de maatquote:Op maandag 25 juli 2011 20:32 schreef Kasanova_ het volgende:
[..]
N&F Slim Guy Nep Selvage
Nudie Grim Tim Red Selvage
Thanks alvast.
Done.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:32 schreef Kasanova_ het volgende:
[..]
N&F Slim Guy Nep Selvage
Nudie Grim Tim Red Selvage
Thanks alvast.
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:55 schreef T_Fuff het volgende:
Oja en Smurf, voor straf 1000x het alfabet opschrijvenJij bent echt heel gemeen, ik heb alleen naar de eerste letter gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rock-a-tiki heeft als website trouwens Vintagedenim.de, dus dat klopte in principe wel, net als Fabfour, maar heb beide voor je aangepast. Nu wel happy?![]()
Ik ben TTS gegaan oftewel 30/32.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoeveel heb je de GT gedownsized in vergelijking met andere Nudies of je true waist? Ik hoor namelijk verschillende verhalen of hij nu wel of niet groot zou uitvallen. Wil die Nudie namelijk ook halen, maar ik twijfel over de maat
Wtf, dit had ik niet verwachtquote:Hi Thijs, I am really sorry, there has mistake with pattern, can you send in the detail again and I will started on new pair for you.
Thank you
Mazzelpik... Goeie service van die kerel zeg.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:32 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Wtf, dit had ik niet verwacht
Heb terug gemaild en waist 34 gedaan voor de zekerheid
Erg netjes, niet verwacht. Waist 34 moet dan wel goed zijn? Is dat niet te groot?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:34 schreef T_Fuff het volgende:
Ja zeker, zou het dan ook voor die maat van me gelden (die heeft hem nog niet gepast maar ik heb opgemeten en is precies hetzelfde!
Hoe bedoel je eig op elkaar? je knoopt em toch dicht en en legt em plat en gaat dan meten? Als ik de waistband letterlijk op elkaar leg krijg je een onnatuurlijk beeld omdat je te maken hebt met een hogere backrise of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:26 schreef T_Fuff het volgende:
Ja het is iets anders dan ik dacht, waistebands OP elkaar leggen voor de waist, thigh vanaf crotch en dan parallel aan waist, inseam moet je eerst even dubbelvouwen, rest spreekt voor zich.
Dus vanaf nu, iedereen BiG voor geen misverstanden.
Je moet ze op elkaar leggen, dus gelijk aan elkaar inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:27 schreef bokkepoot het volgende:
Bij BIG methode moet je toch de achterkant en voorkant van de waist gelijk aan aan elkaar houden>?
Zal wel aan mij liggen, maar ik heb (nog) geen problemen gehad met bestelde broeken die niet passen. Wel met de NF x TdN die volgens de afmetingen overeen kwam met m'n TF's van Nudie maar waar ik me met geen geweld in kon wurmen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:37 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Je moet ze op elkaar leggen, dus gelijk aan elkaar inderdaad.
[ afbeelding ] Zo dus
Smurf, inderdaad briljantje service, wil ze best terugsturen, maar denk niet dat hij iets er aan heeft. Misschien kan ik er een sleeve van maken
Hahahaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:00 schreef T_Fuff het volgende:
Dat moeten we even bekijken, vriend van me zit nu in Frankrijk, we hebben precies zelfde waist, hij vond het oké dat ik hem 1-up heb gedaan
Voor een prikkie niet natuurlijk, namelijk wel mijn eigen custom backpocket design en super mooie denim, laten we zeggen t.e.a.b.
Anders kan ik er zelf wat leuks van knutselen!
Bendorff?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:29 schreef T_Fuff het volgende:
Utrecht sowieso niet, Den Haag, mode d'emploi en iets met een B.... weet niet meer wat precies
Ziet er niet gek uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:26 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Fabric 1 geniet ook mijn voorkeur voor de Sugarcane
Ik ga denk voor deze indo brand:
http://oldblueco.net/index.php?act=article&id=17
Iddquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ziet er niet gek uit.(zelfde knopen als AD ook heeft)
Prijs is nog niet bekend van deze, hij staat er sinds vandaag/gisteren opquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:36 schreef T_Fuff het volgende:
Ja bendorff inderdaad, daar is ook wel wat dacht ik?
Mode D'emploi is sowieso de moeite waard, toffe boeken, goede Red Wing collectie en een zooi ALD's.
Ali, ziet er inderdaad wel leuk uit, toffe pocket lining. Wat moet zoiets kosten?
Jah dat is waar, check sizingchart of je het pastquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:41 schreef don-diablo het volgende:
Linksboven is nice. Alleen de fit zegt me niet heel veel. Kan wel wat staan, maar de gemiddelde Indo is een stuk kleiner en dunner dan de Nederlandse man.
Ik heb de sizing chart gezien, maar het is alleen maar slim fit eig. Het zou volgens de sizing chart wel passen, maar nehhhquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:44 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah dat is waar, check sizingchart of je het past
Meeste zijn slim/skinny fit lengte inseam is altijd 36
Omdat her niet vernieuwend is vergeleken met wat ik al heb. Genoeg mooie fabrics hoor, daar niet van... Maar geen reden om specifiek voor AD te gaan, snap je?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:18 schreef T_Fuff het volgende:
Haha dat weet ik m1stral, jij houdt van plain en strak. Waarom vind je de andere fabrics niet interessant eigenlijk? Ik weet waarom je #0 interessant vindt, maar waarom de rest niet ?
Meneer is hoger segment gewend geraakt hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:07 schreef M1stral het volgende:
[..]
Omdat her niet vernieuwend is vergeleken met wat ik al heb. Genoeg mooie fabrics hoor, daar niet van... Maar geen reden om specifiek voor AD te gaan, snap je?
Ehm, ja daar moet ik wel aan toegeven. Ik merk het zelfs bij het dragen van mijn N&F. Het ontbreken van bijvoorbeeld hidden rivets ervaar ik echt als een gemis.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Meneer is hoger segment gewend geraakt hoor.
Dit... En hoewel ik iedereen high quality denim zou aanraden, interesseerd het me werkelijk niets hoeveel iemand spendeerd aan een paar jeans.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:50 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind denim snobism niet erg..zolang er maar niet gebitchd wordt op mensen die geen dure denim dragen.. (Dat is een beetje wat je ziet op superfuture)
Ach ja, ze hanteren een simpel principe, ze hebben meer werk aan pre-washes dus berekenen ze dat door aan de klant, maar dan flink vermenigvuldigd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:06 schreef T_Fuff het volgende:
Pre-washes van 100+ vind ik al te gek voor woorden eigenlijk haha
Mode D'emploi en bendorff zijn van dezelfde eigenaar, die ook weer het merk Atelier La Durance opgericht heeft. Zo is het cirkeltje weer rondquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:36 schreef T_Fuff het volgende:
Ja bendorff inderdaad, daar is ook wel wat dacht ik?
Mode D'emploi is sowieso de moeite waard, toffe boeken, goede Red Wing collectie en een zooi ALD's.
Ali, ziet er inderdaad wel leuk uit, toffe pocket lining. Wat moet zoiets kosten?
Klopt idd, alleen jammer dat die niet meer in Amsterdam zit. Ik kom nooit in Den Haag.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Mode D'emploi en bendorff zijn van dezelfde eigenaar, die ook weer het merk Atelier La Durance opgericht heeft. Zo is het cirkeltje weer rond
Dat mag, weet je ook dat er modellen zijn zonder clipbags, cinchbacks en met blauwe backpocketstitching, waardoor het al een stuk minder druk is. Maar het is wel wat druk inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:11 schreef infp2009 het volgende:
...mag ik ook zeggen dat ik ALD iets te druk vind, met die back pockets en dubbelkleurige draad?
Goed dan, iemand bekend met de Lee 101 serie? Vind die 101s wel goed eruit zien, en het is blijkbaar Japanse selvage denim en kost net iets meer dan 100 euro...
Heheh. Zal wel weer stretchen als een malle zeker. Ik denk dat ik maar niet langs de apc winkel ga.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:18 schreef Blaxje het volgende:
In Antwerpen geweest gisteren en heb een extra APC niet kunnen weerstaan.Petit Standard gekocht, die ik mij toch veel mooier vind vallen dan een NS.
Ik snap je punt. Vind het eig ook te druk, maar zou desondanks nog wel een prescott flag willen. Dubbele stiksels, meerdere kleuren, verschillende zakken. Beetje overkill aan details. De fit, het denim en de fading zijn wel erg nice.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:11 schreef infp2009 het volgende:
...mag ik ook zeggen dat ik ALD iets te druk vind, met die back pockets en dubbelkleurige draad?
Die zou hij niet moeten bestellen want dan heeft hij alsnog geen dryquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:01 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb deze pas besteld:
http://www.oki-ni.com/men(...)ans/invt/lee0812day/
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:37 schreef infp2009 het volgende:
Ik wel, maar jij hebt geen vriendin zeker
Mijn vriendin was erbij toen ik bij TdN m'n momo kocht.quote:
Klopt dat mijne geen Dry is. Maar ik zeg ook niet dat hij die moet bestellen. Maar misschien zit er een dry in zijn maat bij voor een mooie prijs.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:27 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Die zou hij niet moeten bestellen want dan heeft hij alsnog geen dry
Instappen met een 200+ model kan overigens prima hoor, ik zou niet weten waarom niet. Als de fit goed is, kan je hem gewoon keihard rocken. Leuk vind je het toch wel
Ik heb mijn vriendin een Levi's curve id cadeau gegeven tijdje terug maar ze wil niet op de foto.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:17 schreef T_Fuff het volgende:
Mijn vriendin heeft zelf een ALD (weliswaar draagt ze die niet meer), binnenkort foto's daarvan
Dit keer maar 1 keer gedownsized, omdat ik m iets lager wil gaan dragen. Beetje zoals een thin finn, maar dan net iets wijder bij de benen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heheh. Zal wel weer stretchen als een malle zeker. Ik denk dat ik maar niet langs de apc winkel ga.
Beetje baggy slim dus. Die dingen zijn ook zo vanity sized dat het even uitzoeken is welke maat je nodig hebt. Ik ga me er niet aan wagen. Anders moet ik teveel gaan roteren en dat wil ik niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:06 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dit keer maar 1 keer gedownsized, omdat ik m iets lager wil gaan dragen. Beetje zoals een thin finn, maar dan net iets wijder bij de benen.
Ik stop met het dragen van mn thin finn dry stretch. Prima broek, maar naar mijn mening toch echt iets te strak overal. APC neemt nu dus die plaats inquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Beetje baggy slim dus. Die dingen zijn ook zo vanity sized dat het even uitzoeken is welke maat je nodig hebt. Ik ga me er niet aan wagen. Anders moet ik teveel gaan roteren en dat wil ik niet.
Komt door de stretch. Rekt nooit helemaal uit tot een vaste houding itt een TFDBC. Ik heb em zelf ook.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik stop met het dragen van mn thin finn dry stretch. Prima broek, maar naar mijn mening toch echt iets te strak overal. APC neemt nu dus die plaats in
Ja, had die dry stretch online gekocht na mijn fijne ervaring met tfdbc. Stretch is idd té stretchy. Broek voelt ook beetje goedkoop om eerlijk te zijn, maar is misschien omdat ik nu beter gewend benquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Komt door de stretch. Rekt nooit helemaal uit tot een vaste houding itt een TFDBC. Ik heb em zelf ook.
Ik ook. De DBC was erg goed bevallen, maar de stretch rekt altijd mee en zit altijd strakker dan de DBC. M'n momo heeft nu al meer fades dan m'n TFDS.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:18 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, had die dry stretch online gekocht na mijn fijne ervaring met tfdbc. Stretch is idd té stretchy. Broek voelt ook beetje goedkoop om eerlijk te zijn, maar is misschien omdat ik nu beter gewend ben
Toch een crap broek.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:43 schreef bokkepoot het volgende:
Nog meer chloor in mijn Jack and Jones..
Ach boeiend geeft wel wat meer karakter
Ik werk bij de grootste bubbelbaden importeur van europa..quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:41 schreef T_Fuff het volgende:
chloor, olie, penneninkt, PVC lijm, wtf doe je voor werk
26 dagen is niet veel nee, zolang je er alleen mee werkt is het goed
Deze 2 zinnen zijn toch wat tegenstrijdig...quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:08 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Twijfel tussen een N&F skinny guy en een APC petit standard.
Het is meer de kwaliteit en achtergrond van de denim die me aanspreekt.
Explain...quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:58 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Deze 2 zinnen zijn toch wat tegenstrijdig...
Best mooie broekies voor 159e... Hmm, twijfel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:44 schreef Blaxje het volgende:
Freshcotton verkoopt nu Japan Blue. Voor de liefhebbers.
Ben benieuwd...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:33 schreef leppeh het volgende:
Aaaaight, m'n Big John is binnen! Zit echt perfect, voelt heerlijk stug en stevig. Fitpics volgen later vandaag. Dit wordt een succes
Misschien is het leuk om deze ook in de projecten in de OP te vermelden, aangezien er nog geen BJ tussen staat
Pics?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:38 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Iemand interesse in:
Red Wing Boots 3144D Work Chukka Sage Mohave
Maat 43, usa 10, uk 9, 28cm
Vallen wat ruim half a 1 maat
PM mij
Fitpics please van die Bigjohn
quote:- dimension is Length 13cm x Width 9cm x Thickness 2cm
- 1 Top down bill slot
- 1 Coin compartment
- 6 Card slots
- 1 Larger card slot for the card i descibed. *ok, I'll make it visible.
- 2 Hidden slots
- Veg Tan leather as you like, but I'll use 3-4oz thickness to keep at 2cm thick.
(it will age beautifully)
Ja ben er ondertussen achter dat ik meer een stocker dan een rocker benquote:
Ik woon in de buurt van.. Ook goed?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:40 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ja online, net eentje teveel gedownsizedapeldoorn belluhhh. Woont er eigenlijk iemand in apeldoorn :p
Als je ze over een week nog hebt potentiele interesse, ga eerst een weekje op vakantie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:38 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Iemand interesse in:
Red Wing Boots 3144D Work Chukka Sage Mohave
Maat 43, usa 10, uk 9, 28cm
Vallen wat ruim half a 1 maat
PM mij
Fitpics please van die Bigjohn
Niet echt mijn model. Heb bijvoorbeeld een paar desert boots die ik amper draag.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:08 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Don-diablo zijn nieuw, check sites daarvoorals ik ze door verkoop aan iemand scheelt dat me terug zending naar caliroots
Ja zitten tegen de voorkant kan ook door mijn grote teen komenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:44 schreef T_Fuff het volgende:
Zitten ze jou te strak Ali? Hoe grote poten heb je dan, zo lang ben je toch niet
Jij ook Apeldoorn bellen ja
Witte stiksels all over?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:51 schreef bokkepoot het volgende:
Ik zou zeggen gewoon doorbijten en en doorraggen...
Mijn broer heeft trouwens een Artist denim besteld. Nummer 24 met witte stiksels. Ben benieuwd
Zo hoort het.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:45 schreef bokkepoot het volgende:
Ja denk het wel..
Zal straks even naar de details vragen
Bokkepoot - Nudie Masa, Jack & Jones Stan dry selvage , ALD Prescott Broken Twill, Samurai S5000GX-M Water, Nudie RRDS.
Bokkepoots Broertje - Nudie Thin finn Dry Black Coated , Nudie Straight Sven Dry Black selvage , Edwin ED-35 Dry Organic
Bokkepoots Broer - Levi 501 STF Indigo , Artist Denim
Believe the hype
Achja mannen zijn verzamelaars van mooie dingen (is ingeprogrammeerdquote:
Ga dan gelijk voor Momotaro... APC is leuk om te beginnen maar bijzonder is het niet..Bovendien heb je handen nog vol aan die 2 Edwins.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Pf zat gisteren in een verveelde bui beetje te surfen, en toen zag ik die Momo's op de TdN site: Woooow.
Pure denim porn. Ik ga mezelf wel traceren in 2012, kijk dan wel of ik APC neem of gewoon straight voor Momotaro ga :p
BTW, tijdje geleden was er toch een evisu hype? Is dat overgewaaid? Ik zie nu wat Evisu projecten van 2-3 jaar oud, geweldig.
Ik moet zeggen dat die Europe Labels mij het meeste aanspreken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:57 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nice BokMaak pics als die binnen is ok
Of heeft die ook een account hier? Bokkepoot1 en je broertje bokkepoot2hehe
Beter ga je gelijk voor de Momo PlanetJe wilt dan nooit meer terug hehe
Edwin fade idd langzaam, maar gaat toch de goeie kant op.
Zit nu bijna op 4mnd met mijn ED-67, denk morgen of maandag ff pics ervan maken
@T_Fuff, jah best grote maat idd of normaal
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:42 schreef infp2009 het volgende:
Zo, ik heb een 511 dry selvedge om mee te beginnen
Ziet er goed uit, gaat de goede kant opquote:Op zondag 31 juli 2011 14:06 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nice fit Bobr
Pics 4mnd Edwin ED-67 Grey Selvedge![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nehh..quote:Op zondag 31 juli 2011 20:27 schreef bokkepoot het volgende:
www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=291073
Leuk dealtje..
Edit: foutje wilde m'n post bewerken maar toen quote ik mezelf. Sorry.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:08 schreef Atta-boy het volgende:
Cool ali.
Zit er ook aan te denken een leren paar schoenen te halen voor de winter.
Of ik wil een keer voor een paar timberlands gaan. Vind ik ook heel cool, alleen staat dat echt lame met een petit standard erbij![]()
Ik heb die Timberland Earthkeepers, maar die zool slijt als je heeeeel veel loopt.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:08 schreef Atta-boy het volgende:
Cool ali.
Zit er ook aan te denken een leren paar schoenen te halen voor de winter.
Of ik wil een keer voor een paar timberlands gaan. Vind ik ook heel cool, alleen staat dat echt lame met een petit standard erbij
Alle Levi's spijkerbroeken denk ik. Zie het niet echt gebeuren dat vrijwel ieder merk direct en masse aan de selvage gaat...quote:Op zondag 31 juli 2011 09:14 schreef infp2009 het volgende:
Nieuwtje (?): meisje van de Levi's winkel zei dat vanaf 2012 alle mannenbroeken selvage zullen zijn.
foto's volgen
Aparte kleur idd, Cola brown is het volgens Clarksquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:19 schreef T_Fuff het volgende:
Ben niet zo'n fan van die Clarks kleur, verder wel tof schoentje.
Heb je die Apeldoorn Red Wings al verkocht ?
Die apeldoorn redwingsquote:
Ja duhquote:Op zondag 31 juli 2011 23:15 schreef M1stral het volgende:
[..]
Alle Levi's spijkerbroeken denk ik. Zie het niet echt gebeuren dat vrijwel ieder merk direct en masse aan de selvage gaat...enkt terug aan Zeeman Jeans*
Lijkt me vrij sterk. Ik denk eerder alleen LVC (of is dat standaard selvage?)quote:Op zondag 31 juli 2011 23:15 schreef M1stral het volgende:
[..]
Alle Levi's spijkerbroeken denk ik. Zie het niet echt gebeuren dat vrijwel ieder merk direct en masse aan de selvage gaat...enkt terug aan Zeeman Jeans*
LVC is altijd selvage. En volgens mij altijd al zo geweest.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Lijkt me vrij sterk. Ik denk eerder alleen LVC (of is dat standaard selvage?)
De mijne is strakkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:12 schreef T_Fuff het volgende:
M1stral, dacht even dat iemand mijn momo op de foto had gezegdZiet er goed uit
Ik niet. Heb de organic selvage lab AJ op eBay gewonnen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:13 schreef M1stral het volgende:
Soms kan het voor mijn gevoel niet snel genoeg gaan... Zucht.
Over Momo gesproken. Als mijn budget het toelaat volgende maand, dan koop ik nog een 701. Staat toch wel op mijn wishlist
net te strakquote:Op zondag 31 juli 2011 20:27 schreef bokkepoot het volgende:
www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=291073
Leuk dealtje..
Ali kan Sams voor je regelenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:28 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
net te strak
Zat laatst ook wat Studio d'A te bekijken. Ook mooi spul
Wanneer krijgt DC4 nou die samurai's?
Tab and Arcs is wel een must iddquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:44 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ali kan Sams voor je regelenDan heb je tenminste the whole package, dus inclusief tab en arcs.
Dat van die straight klinkt wel logisch ja. Hoe regel jij die Sam's dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:20 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Tab and Arcs is wel een must idd
@O_c je kan toch zelf al je spelden of vouw in de broekspijp zetten en opsturen.
Wijdte is bij een straight toch dan hetzelfde ? Bij een taper kan het wat anders zijn![]()
Japanse site/auction en sharpservicequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat van die straight klinkt wel logisch ja. Hoe regel jij die Sam's dan?
Ja zkr mooie denimquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:47 schreef One_conundrum het volgende:
Dat RedCloud heeft wel mooie denim ja.
Auction? Als in ebay?
Serieusquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik niet. Heb de organic selvage lab AJ op eBay gewonnen.
En hij bevalt zo goed dat ik waarschijnlijk een s0500xx ga halen van de contest van Superfuturequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ja zkr mooie denimmisschien wel nice voor nieuw buy ooit. Eerst maar wat indo-denimmaker scoren
Yahoo Auction soort van japanse ebaydaarvan had ik ook mijn 2 Samurai's Wind en Water element. Waarvan Bok er 1 heeft overgenomen
Ja serieus.. Heb het niet nodig in feite, maar was een erg leuke deal en dan kan m'n huidige Joe evt gebeat gaan worden.quote:
Volgens mij is het wel de goedkopere lijn. De tekst uit de mail van freshcotton"quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
Momotaro nu verkrijgbaar bij Freshcotton![]()
Oja is er nog een reden dat deze stukken goedkoper zijn als bij TdN?
Idd mooie aankoop..Zelfs voor een normale selvage zou het een goede deal zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ja serieus.. Heb het niet nodig in feite, maar was een erg leuke deal en dan kan m'n huidige Joe evt gebeat gaan worden.
Zaten een aantal oneffenheden op maar dat hadden de meesten volgens hem. (M'n sugarcane heeft pas oneffenheden.) Ik heb hem een email gestuurd om me de totaalprijs te laten weten en nog geen reactie gehad. Zal wel in de loop van de week zijn vermoed ik, heb toch geen haast.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Idd mooie aankoop..Zelfs voor een normale selvage zou het een goede deal zijn.
Hij bleedt wel enorm dus weest gewaarschuwd
True...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:25 schreef don-diablo het volgende:
Het is dus geen "echte" momotaro. Op mynudies heeft kayodic (meen ik) het verschil heel goed uitgelegd.
Ik had vandaag dan m'n Nudie weer eens aan en ondanks dat het een prima broek is, is de momotaro duidelijk toffer. De Nudie is wel helemaal glad en stukken soepeler, de momotaro is stugger, is van beduidend mooier denim en heeft gewoon veel toffere details overal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:21 schreef M1stral het volgende:
[..]
True...
By the way... Nothing beats a real pair of Momotaro's. Het verschil in prijs is het zeker waard.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:07 schreef T_Fuff het volgende:
27 graden zegt 'ie. Je hebt het ook altijd mooi daar boven hè. Ik heb ook momotaro aan, nog steeds aardig strak ;p
Werken zul je.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:46 schreef bokkepoot het volgende:
Gister was het behoorlijk afzien in een dry moest ik zeggen..
Epicquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:28 schreef Cpt. het volgende:
Gister de hele dag binnen gezeten en vervolgens door de regen naar huis![]()
![]()
Ik was gister de enige in het centrum met een spijkerbroek aan. Tja je moet toch wat op werk en had geen zin in een chino.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:36 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Epic
Gister korte broek, vond het wel best, eindelijk mooi weer --> geen zin om af te zien.
[don-diablo]Boehoe ik krijg alleen zwakke kantoorfades[/don-diablo]quote:
Whatever floats your boat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[don-diablo]Boehoe ik krijg alleen zwakke kantoorfades[/don-diablo]
![]()
Nee dan ga ik toch liever werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand btw een goeie TT voor het volgende topic?Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:21 schreef bokkepoot het volgende:
Tja dan ben je al bijna aan het eind van je leven bedoel je
Ik heb net gehoord dat mijn vakantie rond is..(2 weken geen dry denim dragen)
Jij hebt nog ff te gaan dus doe je best.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand btw een goeie TT voor het volgende topic?![]()
Ik ga een kleine 10 dagen weg met de Mrs. dus dat wordt ook geen dry denim. Al gaat de momotaro wel mee just in case voor de avonden (wat toch niet gedragen gaat worden.) en misschien om een sea soak te doen.. Denk het eig niet. Wil helemaal niet soaken nu.Love will tear us apart (Joy Division)
Misschien neem ik ze beide wel mee. Met de Nudie wil ik even niks doen nog omdat ik em niet veel heb belast en de kleur zo wel mooi vind. Het is daarnaast m'n sneaker broek. Oftewel sneakers die ik bij m'n momo's niet kan dragen, draag ik daar onder.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:31 schreef bokkepoot het volgende:
Met plezier![]()
Neem ander je nudie mee en soak die?
Ik zou dan wel eerst de rivets iets bewerken met schuurpapier zodat ze goed zullen roesten
Mwoah... Bij 35+ graden gaat dat niet gebeuren.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:03 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Gewoon Die-hard dragen die vakantie
Lekker zweten en faden
Ik vind nudie selvage ook echt een mooie kleur hebben moet ik zeggen..Als ik nu mijn RRDS zie vind ik die het mooiste qua kleur (ook qua fit)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Misschien neem ik ze beide wel mee. Met de Nudie wil ik even niks doen nog omdat ik em niet veel heb belast en de kleur zo wel mooi vind. Het is daarnaast m'n sneaker broek. Oftewel sneakers die ik bij m'n momo's niet kan dragen, draag ik daar onder.
Tja, je bent die-hard of je bent het nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:08 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Fades enzo zijn allemaal leuk maar ik ga me er niet voor martelen
Het is dat ik op werk een broek moet dragen anders liep ik ook in korte broek rond. Toch wat comfortabeler, maar ja.. Beleid is beleid.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:08 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik vind nudie selvage ook echt een mooie kleur hebben moet ik zeggen..Als ik nu mijn RRDS zie vind ik die het mooiste qua kleur (ook qua fit)
En ik vind dat we nog geen echt keiharde zomer gehad hebben maar ik ga als het echt warm word gewoon voor de korte broek, Fades enzo zijn allemaal leuk maar ik ga me er niet voor martelen
Pas Eind Oktoberquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mwoah... Bij 35+ graden gaat dat niet gebeuren.![]()
Wanneer ging jij met vakantie? Neem je nog indo denim mee terug?
Er zaten twee à drie op die site die ik tof vond. Alleen nu even niks bij, voordat ik meer progress heb of iets vind wat ik niet kan laten liggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:21 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Pas Eind Oktoberwel hele maand hehe dan
Altijd rond 30 graden daar en zweetweer, in Jakarta draag ik dan meestal jeans
Met malls en Airco is dat wel chill maar soms buiten dammn
Op Bali en dit keer Flores denk meestal korte broek en misschien aantal dagen Jeans
Seasoak zou wel nice zijn dan
Qua indo-denim zit ik nu te orienteren, sommige moet je online bestellen en dan laat ik het bij familie daar bezorgen
Wil die 21oz Oldblue iig en misschien nog 2 van ze. Elhaus denk 1tje en Altercotton had ook wel wat nice.
Verder misschien die Red-Cloud daar laten bezorgen. Damn its make me excited
Haha jah jij hebt 3 jeans in korte tijdbestek gehaald, of waren het er nou 4quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Er zaten twee à drie op die site die ik tof vond. Alleen nu even niks bij, voordat ik meer progress heb of iets vind wat ik niet kan laten liggen.
Ik mag vrij veel dragen op mijn werk..maar een lange broek is gewoon praktischer omdat je anders je onderbenen openhaald..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het is dat ik op werk een broek moet dragen anders liep ik ook in korte broek rond. Toch wat comfortabeler, maar ja.. Beleid is beleid.
Daarom heb ik ook geboden op de organic selvage. Die is wel wat lichter dan de normale maar nog steeds erg nice van wat ik zo op de foto's zag. And I got it for cheap!
M'n sugarcane heeft weer een hele blauwe kleur die soms lastig te combineren is. Een simpel zwart shirt staat bijvoorbeeld niet.
Dit is de derde in korte tijd. De momotaro is nr.1 op dit moment en wissel wel eens af met de Nudie wanneer ik andere sneakers wil dragen en de sugarcane draag ik soms bij bepaalde outfits, maar die wil ik in het najaar meer gaan dragen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:34 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Haha jah jij hebt 3 jeans in korte tijdbestek gehaald, of waren het er nou 4
Ik ga nu ook niks meer kopen tot dat ik daar ben of ik bestel voor daar.
That's what separates the men from the boys.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:12 schreef M1stral het volgende:
[..]
Tja, je bent die-hard of je bent het niet
Jah en je nieuwste ebay aanwinst danquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dit is de derde in korte tijd. De momotaro is nr.1 op dit moment en wissel wel eens af met de Nudie wanneer ik andere sneakers wil dragen en de sugarcane draag ik soms bij bepaalde outfits, maar die wil ik in het najaar meer gaan dragen.
Nudie heb ik sinds november. Momo en sc kleine twee maanden geloof ik.
Wat had je geboden bok? Maximum van 88?
Ik zie geen probleem?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:22 schreef M1stral het volgende:
Ik zit te loeren op een 0701. Alleen nog even wat research aangaande sizing doen. Fuck, zou mijn derde Momo worden... Haha.
Mijn vriendin vind het prima wanneer ik weer een broek of schoenen koop.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:25 schreef M1stral het volgende:
Ik ook nietAlleen de vrouw is er niet zo over te spreken, haha.
Je zou haast in de verleiding komen om dingen mee terug te nemen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:52 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah en je nieuwste ebay aanwinst danDus 4 toch
Ik ga denk ook meer rouleren, op die Singapore Forum gaan ze contest houden met broek na keuze. Denk dat ik mijn momoXnf ga nemen daarvoor.
Moet niet langer dan week zijn gedragen en hij is nu op 3/4 dagen van aantal uren elke keer.
Edwin rouleert dan en neem ik denk mee naar Indo, ook om te raggen tijdens tour door Flores
Mag lekker 30kg mee en/of terug nemen
Hahaha grappig iddquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:20 schreef bokkepoot het volgende:
How about een element contest dan? Maken we gewoon een threadje op Sufu of mynudies
Op Mynudies heeft iemand een Earth element gehaald, Jij hebt een Wind en ik een Water.
Dan hebben we alleen nog een Void en Fire nodig..
Weet je iig wel welke je moet nemen wanneer je zo weinig mogelijk fades wilt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:59 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind het echt weinig fade voor zo lange draagtijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |