Ziet er goed uit, gaat de goede kant opquote:Op zondag 31 juli 2011 14:06 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nice fit Bobr
Pics 4mnd Edwin ED-67 Grey Selvedge![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nehh..quote:Op zondag 31 juli 2011 20:27 schreef bokkepoot het volgende:
www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=291073
Leuk dealtje..
Edit: foutje wilde m'n post bewerken maar toen quote ik mezelf. Sorry.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:08 schreef Atta-boy het volgende:
Cool ali.
Zit er ook aan te denken een leren paar schoenen te halen voor de winter.
Of ik wil een keer voor een paar timberlands gaan. Vind ik ook heel cool, alleen staat dat echt lame met een petit standard erbij![]()
Ik heb die Timberland Earthkeepers, maar die zool slijt als je heeeeel veel loopt.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:08 schreef Atta-boy het volgende:
Cool ali.
Zit er ook aan te denken een leren paar schoenen te halen voor de winter.
Of ik wil een keer voor een paar timberlands gaan. Vind ik ook heel cool, alleen staat dat echt lame met een petit standard erbij
Alle Levi's spijkerbroeken denk ik. Zie het niet echt gebeuren dat vrijwel ieder merk direct en masse aan de selvage gaat...quote:Op zondag 31 juli 2011 09:14 schreef infp2009 het volgende:
Nieuwtje (?): meisje van de Levi's winkel zei dat vanaf 2012 alle mannenbroeken selvage zullen zijn.
foto's volgen
Aparte kleur idd, Cola brown is het volgens Clarksquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:19 schreef T_Fuff het volgende:
Ben niet zo'n fan van die Clarks kleur, verder wel tof schoentje.
Heb je die Apeldoorn Red Wings al verkocht ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |