abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99706029

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

pi_99706067
ow faal topictitel niet aangepast :'(
SPOILER
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:09:05 #3
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_99706200
Ik kom net terug uit Turkije, maar die kunnen er ook wat van hoor. Om de 5 meter liggen lasers, boksbeugels, nepkleding etc. _O-
pi_99706316
iemand ervaring met van die draadloze koptelefoons voor in je woonkamer, van chinese webshops? voor wired in-ears is het prima shoppen weet ik, maar is dit de moeite...?
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:13:32 #5
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99706384
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 14:00 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik wil natuurlijk foto's zien van de zaklamp 'in action'. :P

Het is rond 23:00 pas goed donker en dan in de action dicht :')

De lamp even vergeleken met mijn oude lamp, die al behoorlijk fel is. Op de laagste stand lijkt het al een theelichtje tegen de muur, zal vanavond wat worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door monkeybrain op 20-07-2011 15:21:23 ]
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:22:09 #6
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_99706727
Vaag, net solar plantjes besteld bij BIC, 8 stuks. De eerste keer dat ik ze toevoegde aan mijn winkelwagentje waren ze out of stock, vervolgens lukte het wel ze te bestellen, en nu zijn ze weer out of stock....

en de voucher vergeten }:|

[ Bericht 24% gewijzigd door Whiskers op 20-07-2011 15:27:26 ]
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_99707544
hoe install je apps ?
op m'n tablet staat er wel ' android market ' maar kan dat niet open doen :s
en anders heb ik geen toestellen die gekoppeld zijn aan mijn account
ik vrees voor rooting

gaat over dit toestel: http://www.aliexpress.com(...)-10-wholesalers.html
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:44:58 #8
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99707782
Heb je al braaf eerst zelf gegoogled op 'dropad market' etc? ;)
Aangezien de verkoper beweert dat 'ie 'Google Market' ondersteunt, is daar verhaal halen ook een optie.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_99708009
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:09 schreef Goddelijker het volgende:
Ik kom net terug uit Turkije, maar die kunnen er ook wat van hoor. Om de 5 meter liggen lasers, boksbeugels, nepkleding etc. _O-
Ik zit nu in Istanbul maar hier zie ik alleen nepkleding en iiritante mannetjes die je een restaurant in willen krijgen.
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:53:10 #10
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99708171
Leuk en alles, maar ga dan in het 'FOK!kers op vakantie in Turkije'-topic zitten ofzo. :P
1. Het verkrijgen van nepspul uit het buitenland dient hier niet besproken te worden
2. Dit gaat over Chinese webshops, niet over straatverkopers in Turkije
*topicpointer in nieuwe deel plaatsen doet*
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:13 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Het is rond 23:00 pas goed donker en dan in de action dicht :')

De lamp even vergeleken met mijn oude lamp, die al behoorlijk fel is. Op de laagste stand lijkt het al een theelichtje tegen de muur, zal vanavond wat worden.
Als fietslamp gebruiken ook. De politie wordt vaak pissed als je geen licht voert, zouden ze ook pissed worden als je overmatig licht voert? :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_99708542
ff seller dan maar uithoren op skype..hopelijk weet ie wat hij verkoopt :s)
pi_99709475
ïk heb de OP gelezen maar heb toch nog een vraag±

als ik wil sorteren op Taobao welke schuif moet ik dan gebruiken......in de OP staat een plaatje van deze schuif maar ik krijg dat plaatje helaas niet te zien in zowel Firefox als IE niet.
pi_99710315
Mijn 4 paar Brainwavz Alpha zijn binnnen, wat klinken die lekker voor hun geld! Heb ze vergeleken met de Creative EP-630, Creative EP-830 en Sony MDR-XB20EX, en voor mij kwamen de brainwavz alpha toch echt als winnaar uit de bus. Fijn als je weet dat je de EP-830 voor ongeveer 7 keer zoveel geld hebt gekocht! :D
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:36:29 #14
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_99713076
Shiz maak even een leuke topictitel :D
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:50:43 #15
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_99713598
Nieuwsbrief neverbuy: 25% Off for Shock Electric Baton!

Leuk, een taser als weekly deal :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 20 juli 2011 @ 18:01:22 #16
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99713960
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Als fietslamp gebruiken ook. De politie wordt vaak pissed als je geen licht voert, zouden ze ook pissed worden als je overmatig licht voert? :D
Sorry agent, dat is de laagste stand _O-
  woensdag 20 juli 2011 @ 18:22:14 #17
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_99714754
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:06 schreef Martijn93 het volgende:
ow faal topictitel niet aangepast :'(
SPOILER
Ik heb 'm al gefixt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 20 juli 2011 @ 18:38:44 #18
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99715472
!
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Nieuwsbrief neverbuy: 25% Off for Shock Electric Baton!

Leuk, een taser als weekly deal :P
Truely shocking deal. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:40 schreef Elias3 het volgende:
Mijn 4 paar Brainwavz Alpha zijn binnnen, wat klinken die lekker voor hun geld! Heb ze vergeleken met de Creative EP-630, Creative EP-830 en Sony MDR-XB20EX, en voor mij kwamen de brainwavz alpha toch echt als winnaar uit de bus. Fijn als je weet dat je de EP-830 voor ongeveer 7 keer zoveel geld hebt gekocht! :D
c_/
pi_99715645
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:38 schreef shiznuts het volgende:
!

[..]

Truely shocking deal. :P

[..]

[ afbeelding ] c_/
Herinner me nou niet aan dat filmpje :( Ik was gewoon enorm enthousiast *)
pi_99715997
quote:
Heeeeuh :) ; dan is het voor mij duidelijk dat het pakketje wat op het postkantoor mijn alphas zijn :)
volgens de tracking van hongkongpost pas 17de china verlaten?
maar dat zal wel niet helemaal kloppen..

Daarnaast is de china post tracking ( via packagetrackr.com) ook niet meer goed..
ik heb nu 2 pakketjes, die volgens de de site in GUANGZHOU liggen, al een week in huis!

was eerder altijd netjes en keurig op tijd!, dan wist ik al van hee morgen komt de postbode :P!..
nu kwam het dus als verrassing aan :)
  woensdag 20 juli 2011 @ 18:53:18 #21
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_99716106
idee for een nieuwe TT al is de daalt de dollar nog zo snel de euro achterhaald het hem wel!
BAM dit is 3KB
  woensdag 20 juli 2011 @ 18:55:48 #22
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99716218
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:53 schreef Loll het volgende:
idee for een nieuwe TT al is de daalt de dollar nog zo snel de euro achterhaald het hem wel!
_O_
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 20 juli 2011 @ 19:06:45 #23
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99716635
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

_O_
Nou ja, afgezien van de spelfouten is het natuurlijk niet zo'n heldenpost... eigenlijk stijgt de waarde van de Dollar als valuta zelf alleen maar hè ten opzichte van de Euro. Het aantal Dollars voor je Euro's daalt alleen, omdat de Euro afzwakt.

Maar geen zorgen, ik begrijp de intentie. :P
  woensdag 20 juli 2011 @ 19:17:50 #24
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_99717117
Laatste DX bestelling van mij was alweer in 2009. :o Even goedgemaakt met een sportarmband voor de iPhone :9
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_99721661
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:17 schreef Maraca het volgende:
sportarmband voor de iPhone :9
:')______!
Wat een kuttopic :')
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:03:09 #26
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_99721829
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:59 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:

[..]

:{w
pi_99721867
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:17 schreef Maraca het volgende:
Laatste DX bestelling van mij was alweer in 2009. :o Even goedgemaakt met een sportarmband voor de iPhone :9
Wat is dat precies? :)
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:16:41 #28
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_99722579
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:03 schreef nathan3020 het volgende:

[..]

Wat is dat precies? :)

Zoiets. Je kunt het gebruiken om muziek te luisteren tijdens het hardlopen, maar sommige programma's kunnen ook registeren hoeveel KM je rent etc. Dan is het handig om zo'n sportarmband te hebben dan dat je iPhone 'los' in je broekzak zit.
pi_99722790
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:16 schreef Maraca het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoiets. Je kunt het gebruiken om muziek te luisteren tijdens het hardlopen, maar sommige programma's kunnen ook registeren hoeveel KM je rent etc. Dan is het handig om zo'n sportarmband te hebben dan dat je iPhone 'los' in je broekzak zit.
Wow, nooit eerder gezien.
Ziet er erg handig uit.
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:22:41 #30
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99722895
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:59 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:

[..]

!
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:39:34 #31
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99723893
Het begint donker te worden *O*
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:44:53 #32
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_99724216
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:20 schreef nathan3020 het volgende:

[..]

Wow, nooit eerder gezien.
Ziet er erg handig uit.
Er zijn wel meerdere handige dingen voor de iPhone. Ga ook op zoek naar iets voor mijn fiets. Was vanmorgen een beetje heel erg verdwaald op de fiets (nieuwe stad :@ ) en met 1 hand je iPhone vasthouden voor de navigatie is ook niet echt ideaal :')
pi_99724343

:')
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:06:31 #34
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99725528
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:46 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]

:')
I decline your service, I want Yami to be my personal servicer :P
pi_99726170
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:39 schreef monkeybrain het volgende:
Het begint donker te worden *O*
nog een half uurtje, dan zal het wel goed donker zijn! *O*

SPOILER
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:46:00 #36
304381 Loll
pi_99727916
ik zo ook maar ff wat foto's maken van mijn nieuwe zaklamp.
BAM dit is 3KB
pi_99728381
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:44 schreef Maraca het volgende:

[..]

Er zijn wel meerdere handige dingen voor de iPhone. Ga ook op zoek naar iets voor mijn fiets. Was vanmorgen een beetje heel erg verdwaald op de fiets (nieuwe stad :@ ) en met 1 hand je iPhone vasthouden voor de navigatie is ook niet echt ideaal :')
Ah, ik heb geen iPhone.
Ik hoop dat jij leuke dingen vindt.
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:30:37 #38
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99730411
Jeej iedereen Alpha's vandaag, of postkantoor... en voilá Oranje briefje op de mat!

Morgen even mijn Alpha's halen, en ook nog een ander 'verassings' pakketje :D
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:37:37 #39
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99730781
everbuya.com/product55066.html
Hoe zou dat werken? Dat sponsachtige ding moet je laten volzuigen met water en dan in de diepvries gooien, dan in dat apparaat doen? Hij claimt tot -1 graad Celsius (30F) te kunnen koelen. Lijkt me sterk dat dat anders op batterypower only kan. :P
pi_99732762
Goedeavond ! Ik heb earphones besteld via Dealextreme, en afgelopen 19 juni kreeg ik van TNT een kaart thuis waar ik n bon in moest meesturen ivm de waardeschatting van het artikel, heb 22 juni netjes de brief retour gestuurd met de bon naar de douane die dan zouden kijken hoeveel ik bij zou moeten betalen, maar 1 maand later heb ik nog steeds niets terug gehoord van TNT, is dit welleens vaker voorgekomen bij jullie, zo ja, wat is de beste oplossing

(bij postkantoor al gevraagd en geven ze me een kaartje met infonummer TNT waar ik van her naar der word gestuurd door de computer, tja is 1 euro pm)
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_99734725
http://www.dealextreme.com/p/led-power-gyro-wrist-ball-1265

Iemand ervaring met deze? heb het wel eens gedaan bij een vriend is wel leuk om te doen. Ga hem waarschijnlijk deze week nog bestellen.

Edit: en dit?
http://www.dealextreme.co(...)year-green-glow-6830

[ Bericht 25% gewijzigd door AlphaBravoCharlie op 21-07-2011 01:27:41 ]
  donderdag 21 juli 2011 @ 01:22:40 #42
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_99734861
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 01:18 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
http://www.dealextreme.com/p/led-power-gyro-wrist-ball-1265

Iemand ervaring met deze? heb het wel eens gedaan bij een vriend is wel leuk om te doen. Ga hem waarschijnlijk deze week nog bestellen,
Ik heb er een uit de Large, niet van DX. Werkt goed, je voelt het echt in je spieren.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_99735160
Op de een of andere manier ben ik tegenwoordig te lui om naar de DX/FP/BIC te surfen en order die shit rechtstreeks op Ebay met free shipping. Bleek gisteren dat ik bij het BIC Ebay account had besteld en dat dat nog iets duurder was dan via BIC zelf :')

Probleem is dat die sites zo traag laden en Ebay vrij vlot.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_99735416
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 01:30 schreef W00fer het volgende:
Op de een of andere manier ben ik tegenwoordig te lui om naar de DX/FP/BIC te surfen en order die shit rechtstreeks op Ebay met free shipping. Bleek gisteren dat ik bij het BIC Ebay account had besteld en dat dat nog iets duurder was dan via BIC zelf :')

Probleem is dat die sites zo traag laden en Ebay vrij vlot.
Klopt, BIC op eBay is iets duurder of even 'duur' als de site zelf.
Tja, meestal kijk ik even op DX, BIC, focalprice en Ebay. Wat daar het goedkoopst uitrolt.
En ik heb het gevoel/ervaring dat Ebay sneller binnen is.
pi_99735678
Hmpf, bestel ik iets op Buyincoins met de refferal code van RobertNL. Gaat hij naar de Paypal betaling, druk ik op OK, gaat hij terug naar BIC staat er alsnog het bedrag zonder refferal :(
pi_99735680
Lol, 8 bestellingen op dx sinds 23-5-2011
pi_99735801
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 01:50 schreef W00fer het volgende:
Hmpf, bestel ik iets op Buyincoins met de refferal code van RobertNL. Gaat hij naar de Paypal betaling, druk ik op OK, gaat hij terug naar BIC staat er alsnog het bedrag zonder refferal :(
Heb ik ook altijd, niet dat het scheelt op mijn aankopen van <$10.

Oh er is natuurlijk niets te klagen (afgelopen weekend besteld) maar ik wil mijn pakketjes. Ik verveelt me te leurs en wil die dingen uitproberen...voor 10 minuten...voordat ze in de tas verdwijnen...

Ongeduldigheid :') ...
pi_99735874
Spelling fail. Gsm i.c.m. fok. :')

En ik kan dus ook niet editten op gsm. :(
  donderdag 21 juli 2011 @ 02:38:41 #49
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_99736546
te pletter?
  donderdag 21 juli 2011 @ 02:40:08 #50
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_99736567
is die SKY RAY 3xT6 al ontploft?

de reviews roepen om het hardst dat die lamp de wetten tart en ze wachten op de eerste berichten van ontplofte batterijen..
trekt te veel stroom uit de batterijen, die worden dus heet, en daar kunnen de led's ook niet tegen

PS: zo'n stekkertje van amerikaans naar euro heb ik ook, als ik die in het stopcontact duw dan krijg ik mooie blauwe vonken.. dus ff opletten met dat model ;)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_99737351
de dollar blijft heerlijk dalen in waarde O+
niet meer
  donderdag 21 juli 2011 @ 05:57:20 #52
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99737584
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 02:40 schreef mickeyD het volgende:
is die SKY RAY 3xT6 al ontploft?

de reviews roepen om het hardst dat die lamp de wetten tart en ze wachten op de eerste berichten van ontplofte batterijen..
trekt te veel stroom uit de batterijen, die worden dus heet, en daar kunnen de led's ook niet tegen

PS: zo'n stekkertje van amerikaans naar euro heb ik ook, als ik die in het stopcontact duw dan krijg ik mooie blauwe vonken.. dus ff opletten met dat model ;)
Fuck man, gisteren niet meer kunnen reageren door die kut lamp.
Begint het ineens te sissen en een grote klap :{ Vannacht in het ziekenhuis gezeten.

donderdag 21 juli 2011 @ 10:19:11 #53
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99740317
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 05:57 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Fuck man, gisteren niet meer kunnen reageren door die kut lamp.
Begint het ineens te sissen en een grote klap :{ Vannacht in het ziekenhuis gezeten.

[ afbeelding ]
Wauw, zelfbruinend ook nog!
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_99740976
Dit is interessant:
http://www.tinydeal.com/u(...)ty45256-p-36510.html
maar het werkt echt? of het is gewoon een nep en een klein grapje? :?
  donderdag 21 juli 2011 @ 10:49:46 #55
304381 Loll
pi_99741029
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:33 schreef Downstar het volgende:

[..]

En dat zeg jij; ik weet nog goed dat we jou hier ook nog moesten benadrukken dat jij maar eens de openingspost moest gaan lezen.. omdat je een tig aantal vragen achter elkaar poste die gewoon bekend zijn bij de op.

Wat voorbeelden alleen al vanuit dit topic, terwijl jij volgens zeggen al een hele poos meeloopt vanuit het dealextreme topic.. dan zijn dit toch vragen die je zelf ook in kan vullen..
ja hallo :{w waar staat in de OP iets over negatief paypal saldo? En verzenden bij shops verschild enorm waneer je besteld en daarom vraag er naar. Gewoon ervaring van anderen meer niet, En eerder kon je je order wel anuleren als het op inpakken stond :Y

SPOILER
Daarnaast is er nu zo vaak gewaarschuwd, en er is zelfs sinds enkele tijd een Topicreport!
en nog presteren ze het om het te plaatsen. gaat me er niet om als ze t doen, en zeker niet zozeer naar kermit toe.. maar ze verpesten t voor een ander als straks het topic word gesloten.

maar ik vind dat er ondanks de vele waarschuwingen dan maar is moet worden gestraft.

Update: na het zien van Lolls onderschrift snap ik best waarom die zo raar doet.. :') :')
t is een blauwvinger..[/quote] Over Nep producten zijn al vele discussies geweest of het beleid van FOK! goed is of niet. Volgens mij weet iedereen mijn standpunt wel. Verder vindt ik dat de vaste club hier in het topic best wel is tussen neus en lippen mogen praten over nep dingen. Maar als nieuw komers er over beginen direct in hun eerste 2 topic reeksen mogen ze wat mij betreft geband worden idd. ~O> o|O
BAM dit is 3KB
  donderdag 21 juli 2011 @ 10:51:32 #56
304381 Loll
pi_99741073
demit weer verkeerd. Gequote |:(
BAM dit is 3KB
pi_99741089
Lege quotes quoten. De taalfouten... Dude doe jezelf een plezier en blaas niet zo hoog van de toren.

SPOILER
Daarnaast is er nu zo vaak gewaarschuwd, en er is zelfs sinds enkele tijd een Topicreport!
en nog presteren ze het om het te plaatsen. gaat me er niet om als ze t doen, en zeker niet zozeer naar kermit toe.. maar ze verpesten t voor een ander als straks het topic word gesloten.

maar ik vind dat er ondanks de vele waarschuwingen dan maar is moet worden gestraft.

Update: na het zien van Lolls onderschrift snap ik best waarom die zo raar doet.. :') :')
t is een blauwvinger..
Over Nep producten zijn al vele discussies geweest of het beleid van FOK! goed is of niet. Volgens mij weet iedereen mijn standpunt wel. Verder vindt ik dat de vaste club hier in het topic best wel is tussen neus en lippen mogen praten over nep dingen. Maar als nieuw komers er over beginen direct in hun eerste 2 topic reeksen mogen ze wat mij betreft geband worden idd. ~O> o|O
[/quote]
Ps. halfzachte, jij begon met moraalridder? En nu ga jij de wijsneus uithangen?
  donderdag 21 juli 2011 @ 10:55:34 #58
304381 Loll
pi_99741191
ho ho ik vind dat mods over zulk soort dingen gaan en niet users daar heb ik ook al wat eerder over gezegt hier. En zeur toch niet zo om die spelfouten :r
BAM dit is 3KB
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:12:59 #59
22450 Poepoog
poepoog
pi_99741715
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:55 schreef Loll het volgende:
ho ho ik vind dat mods over zulk soort dingen gaan en niet users daar heb ik ook al wat eerder over gezegt hier. En zeur toch niet zo om die spelfouten :r
quote:
vindt ik
Kom op zeg, dat is geen spelfout, maar een neukfout.
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:18:41 #60
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_99741863
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:21 schreef DJWeisz het volgende:
Goedeavond ! Ik heb earphones besteld via Dealextreme, en afgelopen 19 juni kreeg ik van TNT een kaart thuis waar ik n bon in moest meesturen ivm de waardeschatting van het artikel, heb 22 juni netjes de brief retour gestuurd met de bon naar de douane die dan zouden kijken hoeveel ik bij zou moeten betalen, maar 1 maand later heb ik nog steeds niets terug gehoord van TNT, is dit welleens vaker voorgekomen bij jullie, zo ja, wat is de beste oplossing

(bij postkantoor al gevraagd en geven ze me een kaartje met infonummer TNT waar ik van her naar der word gestuurd door de computer, tja is 1 euro pm)
Ik neem dan altijd contact op met de PostNL webservice team via Twitter. Die lui reageren snel, zijn vriendelijk en zeer behulpzaam ^O^ Weiger ook dat stomme telefoonnummer te bellen :+
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoKnab - Jouw online bankSpeel mee met Lucky Day en win!
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:43:09 #61
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99742676
Mijn tosti gezicht was uiteraard een grapje :')
Ik hoef nu geen filmpje te maken want het filmpje van MickeyD is een juiste ervaring :P

Gisteren even 15 minuten zitten klooien en de lamp geeft echt een berg licht. De bundel is behoorlijk wijd dus je zet gewoon de gehele omgeving in het licht. Door de pure kracht kunt je ver schijnen maar het is zeker geen werper met een smalle bundel.

Dat geeft meteen een groot probleem. Een werper uitvoering zal echt krankzinnig cool zijn, niet praktisch maar pure gadget cool :P

Stand 1 is meer dan genoeg licht om rond te wandelen, stand 2 is hoog, stand 3 is behoorlijk krankzinnig. Het apparaat op de fiets gebruiken is volgens mij ook levensgevaarlijk :D Dan loop je het andere verkeer te blinderen en dan knallen ze je omver _O-

De warmte viel wel mee, het blijft goed in de kop zitten en de batterijen kwamen niet kokend uit het ding. Als je 1 uur op stand 3 gaat draaien kan het misschien wel iets TE worden.

De stroboscoop is behoorlijk cool, een bizarre atmosfeer in de bossen omdat de lamp zo ontzettend fel is. Je voelt gewoon een epilepsieaanval broeien :Y

De bediening is eigenlijk wel kut, je moet telkens de knop aan-uit doen om te schakelen naar de verschillende functies. Bij zo'n Fenix heb je gewoon een dedicated functieknop, stuk makkelijker. De standen gaan ook van hoog naar laag, dan kun je helaas geen dramatisch effect krijgen door steeds een tandje hoger te gaan zitten ~O>

Dat was het zo'n beetje :Y)
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:46:55 #62
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_99742806
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:55 schreef Loll het volgende:
Ik ben er. Wat is er?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 21 juli 2011 @ 12:58:20 #63
131319 mickeyD
pi_99745826
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:43 schreef monkeybrain het volgende:
Mijn tosti gezicht was uiteraard een grapje :')
Ik hoef nu geen filmpje te maken want het filmpje van MickeyD is een juiste ervaring :P

die batterijen die jij gebruikt, zijn dat protected of gewone?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:18:57 #64
241816 NextTVH
pi_99746524
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:49 schreef Loll het volgende:

[..]

En eerder kon je je order wel anuleren als het op inpakken stond :Y
Ze sturen eerst een werknemer om je pakje in te pakken en daarna hebben ze er weer een nodig om hem uit te pakken? Waarom zouden ze dat doen?
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:25:10 #65
270691 Slenger
pi_99746693
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:39 schreef Slenger het volgende:
[ afbeelding ]

Hij was hier maar 0,060kg, en dat was in China al. Lijkt me niet dat een Zippo zo licht is.
Vanaf gisteren contact met DX. Die zeggen keihard dat ze geen lege verpakkingen opsturen en dat hij in Nederland is gestolen.
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:28:16 #66
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99746773
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:25 schreef Slenger het volgende:

[..]

Vanaf gisteren contact met DX. Die zeggen keihard dat ze geen lege verpakkingen opsturen en dat hij in Nederland is gestolen.
Prima, dan moeten ze nog een nieuwe opsturen.. als hij in nederland is gestolen moeten hun dat maar oplossen met de Post NL! Jij hebt gewoon recht op je product, dus deze kan je ook opeisen evt. bij paypal.
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:29:00 #67
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_99746808
quote:
16s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:28 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Prima, dan moeten ze nog een nieuwe opsturen.. als hij in nederland is gestolen moeten hun dat maar oplossen met de Post NL! Jij hebt gewoon recht op je product, dus deze kan je ook opeisen evt. bij paypal.
Die met een beetje pech eisen dat je het terugstuurt.
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:29:22 #68
314372 Goddelijker
pi_99746812
Is er nog een plek waar je die BRAINWAVZ Alpha voor weinig kunt krijgen? :9
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:35:59 #69
270691 Slenger
pi_99747102
quote:
15s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:29 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Die met een beetje pech eisen dat je het terugstuurt.
Lijkt me eigenlijk wel sterk? Wat moeten ze in China met een lege verpakking?
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:37:09 #70
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99747148
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:29 schreef Goddelijker het volgende:
Is er nog een plek waar je die BRAINWAVZ Alpha voor weinig kunt krijgen? :9
Tijdje geleden was er een aktie dus die heb je net gemist.. heb twee setjes hiernaast liggen.
Alle brainwavz die hier langskomen komen van mp4nation. Je hebt ze ook op Amazon, maar relatief duur...
Gewoon wachten tot er weer is een leuke actie voorbij komt van brainwavz.. ;)
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoBoek je safari bij Beekse BergenAliExpress - die hebben ALLES!
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:39:04 #71
314372 Goddelijker
pi_99747221
quote:
16s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:37 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Tijdje geleden was er een aktie dus die heb je net gemist.. heb twee setjes hiernaast liggen.
Alle brainwavz die hier langskomen komen van mp4nation. Je hebt ze ook op Amazon, maar relatief duur...
Ik wacht rustig af, zo eerst maar eens een pakketje ophalen op het postkantoor, die ligt er pas een week te wachten. O-)
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:40:15 #72
180867 pgrferrari
pi_99747262
Had gisteren ook een briefje in de bus :Y
Wss de Brainwavz inderdaad.
Vanavond maar ff afhalen.
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:03:13 #73
240796 Elias3
pi_99748244
quote:
16s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:37 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Volgende keer als er weer zo'n actie is koop ik echt een jaarvoorraad :)
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:03:52 #74
180867 pgrferrari
pi_99748276
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 14:03 schreef Elias3 het volgende:

[..]

Volgende keer als er weer zo'n actie is koop ik echt een jaarvoorraad :)
Ze gaan best lang mee hoor. :s)
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:31:31 #75
209721 Downstar
Moeimaker
pi_99749483
Ook in heb mijn brainwavz net van het postkantoor gehaald.

en aangezien ik er niet helemaal zeker van was, dat het de brainwavz waren..
zei ik tegen de caissière( *O* !) dat ik mijn pakket kwam ophalen..

en toen kwam de verrassing, ik zag haar terug komen van achter met niks in haar hand?
althans dat dacht ik.. bleek 'HET' pakket een klein envelopje te zijn met idd de brainwavz haha :D

Eerste indruk in vergelijking met de KM-92 van Kanen; Veel helderder en voller geluid ^O^ !

ik moet zo nog anderhalf uur in de trein zitten :O ; dus zal ik ze dan nog wel even goed testen!
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:37:01 #76
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99749780
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:58 schreef mickeyD het volgende:

[..]

die batterijen die jij gebruikt, zijn dat protected of gewone?
Protected, hopelijk :P
Zonder protectie is niet echt aan te raden.
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:38:02 #77
314372 Goddelijker
pi_99749823
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 14:37 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Protected, hopelijk :P
Zonder protectie is niet echt aan te raden.
Waarom zou je uberhaupt unprotected gebruiken? :P
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:39:46 #78
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99749903
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 14:38 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Omdat ze soms niet protected verkrijgbaar zijn, ook goedkoper. Sommige mensen slopen accu's van laptops om daar de (unprotected) cellen uit te halen.
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:45:06 #79
240796 Elias3
pi_99750230
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 14:03 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Ze gaan best lang mee hoor. :s)
Ach, weet ik, maar voor het geval dat ik ze kwijtraak of iets dergelijks. Heb raz net gevraagd of hij nog een fok! only actie kon starten! :Y
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:46:37 #80
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99750296
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 14:45 schreef Elias3 het volgende:

[..]

Ach, weet ik, maar voor het geval dat ik ze kwijtraak of iets dergelijks. Heb raz net gevraagd of hij nog een fok! only actie kon starten! :Y
Dat zou mooi zijn, ook ProAlpha's zijn echt enorm nice oortjes, super geluid, en kwaliteit!
BonprixZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingVattenfall cadeau
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:49:30 #81
240796 Elias3
pi_99750444
quote:
16s.gif Op donderdag 21 juli 2011 14:46 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn, ook ProAlpha's zijn echt enorm nice oortjes, super geluid, en kwaliteit!
Die moet ik nog proberen, maar ik ben wel zeker dat ik meer brainwavz ga testen. Ik ben meer van de oortjes met wat meer bass dan oortjes met een wat natuurlijkere, meer gedetailleerde sound. Daarom vind ik die brainwavz alpha dus ook zo geweldig :D
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:57:14 #82
131319 mickeyD
pi_99750784
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 14:38 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

omdat sommige cheap ass chips in led zaklampen die protected batterijen een verkeerd signaal geven of de batterij geeft een verkeerd signaal aan de chip en dan doet je zaklamp dus niets... dan werkt dus alleen een un-protected batterij ;)
  donderdag 21 juli 2011 @ 15:10:24 #83
314372 Goddelijker
pi_99751378
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 14:57 schreef mickeyD het volgende:

[..]

omdat sommige cheap ass chips in led zaklampen die protected batterijen een verkeerd signaal geven of de batterij geeft een verkeerd signaal aan de chip en dan doet je zaklamp dus niets... dan werkt dus alleen een un-protected batterij ;)
Ah, dat verklaart. ;)
  donderdag 21 juli 2011 @ 15:26:03 #84
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99752027
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 14:49 schreef Elias3 het volgende:

[..]

Die moet ik nog proberen, maar ik ben wel zeker dat ik meer brainwavz ga testen. Ik ben meer van de oortjes met wat meer bass dan oortjes met een wat natuurlijkere, meer gedetailleerde sound. Daarom vind ik die brainwavz alpha dus ook zo geweldig :D
Dan is de M2 wel wat voor jou... :D Heb ik hier liggen (was tijdens een actie $24,50). Bass Baas. :Y
Voor heldere tonen en direct-impact-bass Xears XT2 Pro's. _O_
Ze hebben nu ook Dunu's bij MP4, had ze eerder gezien al bij Lendmeurears, zie er ook wel leuk uit, vooral die Crius.
  donderdag 21 juli 2011 @ 16:24:01 #85
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_99754851
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:35 schreef Slenger het volgende:

[..]

Lijkt me eigenlijk wel sterk? Wat moeten ze in China met een lege verpakking?
Dat is de standaardprocedure.

Niks ontvangen -> Verkoper moet bewijzen dat het verzonden is, anders krijg je je geld terug
Niet ontvangen volgens beschrijving (inclusief lege verpakkingen) -> Terugsturen en als de verkoper hem ontvangen heeft (dus liefst aangetekend verzonden...), geld terug.

Zo gaat het 'normaal', wellicht dat het in jouw geval anders is.
  donderdag 21 juli 2011 @ 16:28:13 #86
22450 Poepoog
poepoog
pi_99755051
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:24 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Dat is de standaardprocedure.

Niks ontvangen -> Verkoper moet bewijzen dat het verzonden is, anders krijg je je geld terug
Niet ontvangen volgens beschrijving (inclusief lege verpakkingen) -> Terugsturen en als de verkoper hem ontvangen heeft (dus liefst aangetekend verzonden...), geld terug.

Zo gaat het 'normaal', wellicht dat het in jouw geval anders is.
Ik val dus tot nu toe elke keer buiten de standaard periode...

Apart... Ik merk sowieso dat ze elke keer anders omgaan met dezelfde problemen met dezelfde verkopers.
  donderdag 21 juli 2011 @ 17:55:09 #87
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_99759365
wtf is er mis met die tracking :X
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do

als ik alles invul doet ie het niet :?
ligt dit aan mij of hebben meer mensen hier last van?
niet meer
  donderdag 21 juli 2011 @ 18:52:59 #88
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99761391
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 17:55 schreef welkominspace het volgende:

Duurt tot 7 dagen na verzenden voordat je je pakje kan traceren.
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:32:39 #89
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99762965
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 17:55 schreef welkominspace het volgende:

Duurt zoals mijn bovenbuurman al zegt wel even voordat je paketje "trackable' is...
Maar misschien een handige site is www.packagetrackr.com. Kan je gewoon je tracking opslaan en tracken.. ook als je meerdere dingen moet tracken.
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:36:00 #90
314372 Goddelijker
pi_99763143
Ik heb m'n blauwe LED-zaklamp binnen *O*
Vodafone aanbiedingenZoek je mobiel op gsmwebDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  donderdag 21 juli 2011 @ 21:17:19 #91
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_99767524
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 18:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Duurt tot 7 dagen na verzenden voordat je je pakje kan traceren.
wat heb je er dan aan? :')
hij is dus nu verzonden maar mag nu toch wel verwachten dat ie er met een weekje wel is?
niet meer
  donderdag 21 juli 2011 @ 21:21:47 #92
310701 Iemand91
pi_99767753
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:17 schreef welkominspace het volgende:

[..]

hij is dus nu verzonden maar mag nu toch wel verwachten dat ie er met een weekje wel is?
Nee
  donderdag 21 juli 2011 @ 21:28:12 #93
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99768078
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:17 schreef welkominspace het volgende:

[..]

Traceren start meestal op dag 5 (dus kan tot 7 dagen duren), vlak voordat hij het vliegtuig in gaat, daarna kun je hem gewoon volgen tot aan de deur. Vanaf het verzenden duurt het meestal een dag of 10/11 voordat je het pakje in je handen hebt.

Chinapost is met pakketjes redelijk stabiel met de levertijd (kerst periode uitgezonderd).

Over kerst gesproken :P nu maar alvast bestelling(en) gaan bedenken voor september/oktober zodat ik niet te veel in november en december hoef te bestellen.

*O* voor focalprice! helikopter eergisteren besteld, vandaag verzonden. Nog een dag of 10/11 voordat mijn speelgoed (gefinancierd door BIC) kan gebruiken!
  donderdag 21 juli 2011 @ 21:54:28 #94
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99769513
Vandaag nog mijn mini keyboard van ¤6,66 ontvangen. Blijkt het een soort plat laptop design te zijn, behoorlijk goed. Gewoon in een envelop, arme postbode _O-

Ook nog een eend aansteker ontvangen, die kwam met het busje :P
Blijkt het ding te kwaken als je de vlam ontsteekt :D

Ik zal morgen wel wat foto's maken....
  vrijdag 22 juli 2011 @ 00:09:45 #95
350080 AlphaBravoCharlie
pi_99777018
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:28 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Traceren start meestal op dag 5 (dus kan tot 7 dagen duren), vlak voordat hij het vliegtuig in gaat, daarna kun je hem gewoon volgen tot aan de deur. Vanaf het verzenden duurt het meestal een dag of 10/11 voordat je het pakje in je handen hebt.

Chinapost is met pakketjes redelijk stabiel met de levertijd (kerst periode uitgezonderd).

Over kerst gesproken :P nu maar alvast bestelling(en) gaan bedenken voor september/oktober zodat ik niet te veel in november en december hoef te bestellen.

*O* voor focalprice! helikopter eergisteren besteld, vandaag verzonden. Nog een dag of 10/11 voordat mijn speelgoed (gefinancierd door BIC) kan gebruiken!
Focalprice.... Ben al een paar weken aan het wachten op een bestelling van focalprice
  vrijdag 22 juli 2011 @ 00:13:28 #96
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99777201
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:54 schreef monkeybrain het volgende:
Vandaag nog mijn mini keyboard van ¤6,66 ontvangen. Blijkt het een soort plat laptop design te zijn, behoorlijk goed. Gewoon in een envelop, arme postbode _O-

Ook nog een eend aansteker ontvangen, die kwam met het busje :P
Blijkt het ding te kwaken als je de vlam ontsteekt :D

Ik zal morgen wel wat foto's maken....
Link naar keyboard, voor BB ook? Android? :D
  vrijdag 22 juli 2011 @ 00:18:47 #97
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99777492
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 00:09 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:

[..]

Focalprice.... Ben al een paar weken aan het wachten op een bestelling van focalprice
Was 'ie wel verstuurd, of dat altijd nog niet? Soms moet je de lui van Chinese webshops een beetje 'aansporen tot handelen'. Als het wachten erg lang duurt en ze je item nog altijd niet eens opgestuurd hebben kun ja natuurlijk zeggen 'geef mij m'n geld maar terug, ik kijk wel verder, of kom terug met m'n geld wanneer jullie 'em wel eens een keer kunnen sturen'. Sowieso met het oog op de 45 dagen Paypal-timewindow een goed idee. ;)
  vrijdag 22 juli 2011 @ 00:31:13 #98
131319 mickeyD
pi_99778133
griekenland gered, iedereen blij, amerikanen zelfs in jubel stemming (vraag me niet waarom) euro omhoog, dollar omlaag (wij in jubel stemming) en geert wilders klaagt weer op twitter dat de euro dood gaat..
ik heb maar ff geantwoord: @geertwilderspvv euro omhoog, dollar naar beneden, ik lach me dood man, alles wat ik in china bestel wordt met de dag goedkoper! ga zo door!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 00:36:10 #99
22450 Poepoog
poepoog
pi_99778382
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 00:31 schreef mickeyD het volgende:

ik heb maar ff geantwoord: @geertwilderspvv euro omhoog, dollar naar beneden, ik lach me dood man, alles wat ik in china bestel wordt met de dag goedkoper! ga zo door!
Dát zal hem leren.

Trouwens voor diegene die nog op FP komen

FP10OFF

voor 10% tot en met vandaag.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 00:50:28 #100
131319 mickeyD
pi_99779012
boeie, kon het ff niet laten ;)
Bunq - bank of the freeZavvi - Fandom en GeekgearBonprix
  vrijdag 22 juli 2011 @ 01:07:20 #101
350080 AlphaBravoCharlie
pi_99779690
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 00:18 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Was 'ie wel verstuurd, of dat altijd nog niet? Soms moet je de lui van Chinese webshops een beetje 'aansporen tot handelen'. Als het wachten erg lang duurt en ze je item nog altijd niet eens opgestuurd hebben kun ja natuurlijk zeggen 'geef mij m'n geld maar terug, ik kijk wel verder, of kom terug met m'n geld wanneer jullie 'em wel eens een keer kunnen sturen'. Sowieso met het oog op de 45 dagen Paypal-timewindow een goed idee. ;)
Is al verstuurd, dus gewoon een kwestie van wachten, maar ben morgen een weekje weg dus dan zal er over een week wel een paar bestellingen op het postkaantoor liggen.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 01:42:24 #102
327843 gebruikersnaamhier
gebruikersnaam staat hier ^
pi_99780767
Even een tip voor jullie allen :D

eBay is vaak nóg goedkoper dan welke Chinese site dan ook.
Ik kocht eerst heel veel, maar dan ook echt héél véél op DX (ik heb nog 33 points daar :o), nu overgestapt op eBay :)

iPod/iPhone accu's, 1900mAh 4 euro. (Koop deze accu's NIET van goezshopping, deze zijn bagger!! Koop van augustenchan, die zijn wél goed :D) 10 iPod/iPhone hoesjes 3/4/5 euro. 1 iPod/iPhone silicone/hardcase hoesje 1-1,50 euro. iPhone oplaadkabel 80 cent/1 euro. Dock Extender kabels 1 euro (3 euro bij DX).
Verder zijn de biedingen op eBay vaak erg interessant. Bij zoeken, vergeet niet 'wereldwijd' aan de vinken links onderaan :).
Tevens green 5mw laser waar 2 AAA batterijen in moeten: 4 euro 20. Oplaadbare batterijen (heel interessant) 1 euro voor 4 AAA, 1 euro 30 voor 4 AA. Batterij opladers voor in de USB poort zijn erg slecht en worden heel heet; niet kopen dus ;)

Tja, wat moet ik nog meer vertellen?
Allemaal heel gemakkelijk te vinden. Vragen over goeie verkopers/tips op eBay kan je DM'en ^O^.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 03:02:07 #103
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_99782334
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 01:42 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Even een tip voor jullie allen :D

eBay is vaak nóg goedkoper dan welke Chinese site dan ook.
Ik kocht eerst heel veel, maar dan ook echt héél véél op DX (ik heb nog 33 points daar :o), nu overgestapt op eBay :)

iPod/iPhone accu's, 1900mAh 4 euro. (Koop deze accu's NIET van goezshopping, deze zijn bagger!! Koop van augustenchan, die zijn wél goed :D) 10 iPod/iPhone hoesjes 3/4/5 euro. 1 iPod/iPhone silicone/hardcase hoesje 1-1,50 euro. iPhone oplaadkabel 80 cent/1 euro. Dock Extender kabels 1 euro (3 euro bij DX).
Verder zijn de biedingen op eBay vaak erg interessant. Bij zoeken, vergeet niet 'wereldwijd' aan de vinken links onderaan :).
Tevens green 5mw laser waar 2 AAA batterijen in moeten: 4 euro 20. Oplaadbare batterijen (heel interessant) 1 euro voor 4 AAA, 1 euro 30 voor 4 AA. Batterij opladers voor in de USB poort zijn erg slecht en worden heel heet; niet kopen dus ;)

Tja, wat moet ik nog meer vertellen?
Allemaal heel gemakkelijk te vinden. Vragen over goeie verkopers/tips op eBay kan je DM'en ^O^.
Dan heb ik nog een paar leuke searches voor je:

http://desc.shop.ebay.com(...)&_rdc=1&_trksid=m194

http://desc.shop.ebay.com/i.html?LH_TitleDesc=1&LH_Price=..0.98%40c&LH_NOB=..0&LH_FS=1&_kw=(the%2C%20of%2C%20to%2C%20and%2C%20in%2C%20is%2C%20it%2C%20that%2C%20for%2C%20on)&_LH_NOB=1&_adv=1&_dmd=1&_ds=1&_fcid=146&_in_kw=2&_ipg=50&_localstpos=4845&_mPrRngCbx=1&_okw=the%20of%20to%20and%20in%20is%20it%20that%20for%20on&_sc=1&_sop=15&_stpos=4845&gbr=1&_trksid=m194

Hoop zooi, soms iets leuks, maar altijd goedkoop ;)
  vrijdag 22 juli 2011 @ 07:53:31 #104
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99783546
quote:
16s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 00:13 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Link naar keyboard, voor BB ook? Android? :D
Op de foto ziet de keyboard er heel dik uit en lijkt niet op een laptop keyboard _O- Komt door de schaduw, het ding is 1,5 cm dik over de gehele breedte.Geen topkwaliteit maar beter dan zo'n Sweex van 8 euro. Handig voor de Mame computer en voor Windows installeren met draad etc.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWNX:IT
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:06:46 #105
180867 pgrferrari
pi_99789185
Geheugenkaartjes waren niet aan te raden om in China te kopen he?

Heeft iemand toevallig een geheugenkaart liggen die hij niet meer gebruikt? :@
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:10:26 #106
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99789307
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 12:06 schreef pgrferrari het volgende:

Geheugenkaartjes kosten in Nederland echt zo weinig dat het vanuit china laten komen inderdaad duurder is. Ga naar winkels zoals Mycom, Norrod ofzo.. 'kleinere' computerwinkels.. (niet MM of andere enorme ketens) daar kan je echt goedkoop geheugenkaartjes kopen :)

(gebruik de Fok! pricecheck, vind je vast en zeker de goedkoopste én steun je Fok! (indirect dit topic :7 ))
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:48:56 #107
22450 Poepoog
poepoog
pi_99790357
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 12:06 schreef pgrferrari het volgende:

Mymemory.co.uk
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:56:07 #108
pi_99790588
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:57:13 #109
270691 Slenger
pi_99790623
Weer een reactie van DX. Ik moet 5 dagen wachten.

quote:
Dear Hans

Okay,please do not worry,we will check it with our warhouse e staff,please wait for 5 workingdays.

Thank you for your patience

Shelley
Hopen dat het goed komt. (Wat slecht Engels eigenlijk, dacht dat ik erg was)
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:58:37 #110
pi_99790664
Ik had eerst zo'n mandarijnen mesje, geel, in de vorm van een vogeltje. Nu ben ik hem kwijt :'(
Weet iemand waar je deze dingen het best kan halen? :) Vorige eBay seller heeft ze niet meer
Voordelig uit? Ticketveiling.nlBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlSpeel mee met Lucky Day en win!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 13:15:33 #111
22450 Poepoog
poepoog
pi_99791182
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 12:57 schreef Slenger het volgende:
Weer een reactie van DX. Ik moet 5 dagen wachten.

[..]

Hopen dat het goed komt. (Wat slecht Engels eigenlijk, dacht dat ik erg was)
Je begrijpt dat ze je aan het lijntje houden, hup klacht indienen klaar.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 13:31:54 #112
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99791853
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 12:58 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Ik had eerst zo'n mandarijnen mesje, geel, in de vorm van een vogeltje. Nu ben ik hem kwijt :'(
Weet iemand waar je deze dingen het best kan halen? :) Vorige eBay seller heeft ze niet meer
Toevallig deze, Orange peeler zoeken @ ebay, of chinaprices :)
  vrijdag 22 juli 2011 @ 14:22:30 #113
270691 Slenger
pi_99794021
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 13:15 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Je begrijpt dat ze je aan het lijntje houden, hup klacht indienen klaar.
Bij Ebay of weer bij DX?
  vrijdag 22 juli 2011 @ 14:24:04 #114
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99794096
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:22 schreef Slenger het volgende:

[..]

Bij Ebay of weer bij DX?
Ik zou zeggen PayPal :9
  vrijdag 22 juli 2011 @ 14:28:29 #115
270691 Slenger
pi_99794309
quote:
16s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 14:24 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen PayPal :9
Die bedoelde ik :9
  vrijdag 22 juli 2011 @ 15:03:54 #116
170252 Phaelanx_NL
:(
pi_99796175
Brainwavz Alpha zijn wel top zeg. Zitten prima, terwijl ik normaal een hekel heb aan die in ear dingen, en ze klinken erg goed.
Geen referral hier.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 15:34:18 #117
209721 Downstar
Moeimaker
pi_99797810
quote:
16s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 13:31 schreef tokko1 het volgende:

[..]

deze is handiger :) ; http://www.pandawill.com/(...)-plastic-p37872.html scheelt de helft met die van budgetgadgets :P

http://www.budgetgadgets.(...)er-p-9228.html?ref=7

heb je meer grip op..
helaas heeft mijn vriendin de mijne voor schil aangezien en weg gepleurd :P..

binnenkort ook maar weer eens 1 bestellen dan.. thanks for the remainder :P!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 16:47:46 #118
-1 #ANONIEM
pi_99801825
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Brainwavz Alpha zijn wel top zeg. Zitten prima, terwijl ik normaal een hekel heb aan die in ear dingen, en ze klinken erg goed.
ik heb nu meelec m9's voor 25 euro maar de alpha's zijn inderdaad heel fijn, beter dan de m9's
  vrijdag 22 juli 2011 @ 18:33:21 #119
pi_99806852
quote:
16s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 13:31 schreef tokko1 het volgende:

[..]

He thanks :D
  vrijdag 22 juli 2011 @ 18:42:56 #120
310701 Iemand91
pi_99807184
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 01:42 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Heel Ebay verhaal...
Klopt, vandaag weer een voorbeeld hiervan ontvangen. Besteld op vrijdag 15 juli (vorige week dus!) en nu binnen; Cross Screen Filter. Leuk ding, geeft geinig effect (zou ook met camera instellingen kunnen (geloof ik) maar dit is de luie manier :O ) en kost ook niets. (nou ja, bijna niets...)

EDIT @ shiznuts:
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:20 schreef shiznuts het volgende:
Hmm... let wel, er staat bij 'simulated image'. Die 'glare' is gewoon gesoept, dat zie je, het daadwerkelijke effect zal misschien dag en nacht verschillen met dat voorbeeld (for the worse dan). Ik heb ook nog een oude bridge (Fujifilm S8000fd) liggen. Die deed dat uit zichzelf supernetjes. _O_ Wel tof op zich, maar ik bedoel, als je dat voorbeeld wat vindt... dat kan dan dus ook in gesoept worden, hè...
Dat heb je dus nu mis :D

[ Bericht 13% gewijzigd door Iemand91 op 23-07-2011 13:20:53 ]
Speel mee met Lucky Day en win!Boek goedkoper bij booking.comZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  vrijdag 22 juli 2011 @ 20:43:13 #121
180867 pgrferrari
pi_99812094
Ik zoek zoiets:

http://www.dealextreme.co(...)lack-1453?r=88474882

Er moet een sd kaart in kunnen en een modelletje met scherm zou ook fijn zijn.

Maar kan het niet echt vinden met de chinaprices en chinacheep zoekmachine.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 21:15:28 #122
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99813805
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 20:43 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zoek zoiets:

http://www.dealextreme.co(...)lack-1453?r=88474882

Er moet een sd kaart in kunnen en een modelletje met scherm zou ook fijn zijn.

Maar kan het niet echt vinden met de chinaprices en chinacheep zoekmachine.
probeer eens op tf player te zoeken
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:22:29 #123
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99817466
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Voor die prijs zijn ze echt van ongekende kwaliteit. Heb ze (2x) vanochtend mogen ontvangen. Eentje gaat naar m'n broer en het is altijd handig er nog meer op voorraad te hebben, want die andere twee van een eerdere bestelling had ik inmiddels ook anderen blij mee kunnen maken. Reacties zijn altijd goed, dat maakt het weggeven dan ook zo leuk. :D

Zelf had ik bij het kopen van een laptop jaren geleden gratis oortjes erbijgeluld (altijd onderhandelen :P ) van Creative (EP-ietsmetgetallen). Die waren erg oncomfortabel als je ze wat langer in had en de geluidskwaliteit was niet bepaald uitmuntend. Ik gebruikte dan eerder m'n headset van m'n mobiele telefoon die daarbij kwam (Sony Ericsson walkmanphone) met normale dopjes. Daarna een Beats Solo by Dr Dré gekocht omdat die toch erg goed en hip waren. Ik was echt verkocht aan dat geluid, en ondanks ik dus slechte ervaring met in-ears had, toen ging ik op aanraden toch maar die goedkope Brainwavz Alpha bestellen. Met korting en ook nog eens multikoopkorting 2 maal voor totaal $8,- incl. (een once-in-a-lifetime-deal trouwens). Ik verwachtte er niet veel van, maar stond versteld toen ik ze uitprobeerde. Zo comfortabel, zo'n goede bass en zó goedkoop! Ik was meteen fan. _O_

Zo ben ik dan ook meteen in de In-ear-scene geraakt en heb veel research gedaan naar kwalitatief super oortjes voor een erg schappelijke prijs. Mijn fav dopjes zijn nu de Xears XT2 Pro, die ik met een goede korting kon kopen. Op twee komt de Brainwavz M2, een echte bassmonster. Dan de Sunrise Impressive Edition, gevolgd door alle andere. Klinkt als muziek in de oren. Vroeger vond ik het 'wel leuk' om muziek te luisteren, nu kan ik er ook écht erg van genieten. :D
  zaterdag 23 juli 2011 @ 00:12:10 #124
240796 Elias3
pi_99823484
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 22:22 schreef shiznuts het volgende:

[..]
Zo ben ik dan ook meteen in de In-ear-scene geraakt en heb veel research gedaan naar kwalitatief super oortjes voor een erg schappelijke prijs. Mijn fav dopjes zijn nu de Xears XT2 Pro, die ik met een goede korting kon kopen. Op twee komt de Brainwavz M2, een echte bassmonster. Dan de Sunrise Impressive Edition, gevolgd door alle andere. Klinkt als muziek in de oren. Vroeger vond ik het 'wel leuk' om muziek te luisteren, nu kan ik er ook écht erg van genieten. :D
Haha, klinkt een beetje als een tell-sell succes verhaal :D Al snap ik helemaal wat je bedoelt, heb precies hetzelfde sinds ik wat betere IEM's ben gaan kopen :)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 01:12:15 #125
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99825266
Wow John, it's Amazing... but wait there's more! Order now* and get a free LEDpig! :+
*We can't actually promise though, that you will receive the ordered items... like... ever
  zaterdag 23 juli 2011 @ 02:42:36 #126
136498 sharpshooter85
pi_99826930
Hier een nieuweling!
Heb de OP doorgelezen en ga er gemakshalve vanuit dat de in de OP genoemde websites allemaal betrouwbaar zijn. Correct?

Heb tevens op Dinodirect een trui besteld, hoe lang zal ik daar gemiddeld genomen op moeten wachten?

BVD
Fedor, the last emporer...
  zaterdag 23 juli 2011 @ 03:04:50 #127
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_99827162
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 02:42 schreef sharpshooter85 het volgende:
Hier een nieuweling!
Heb de OP doorgelezen en ga er gemakshalve vanuit dat de in de OP genoemde websites allemaal betrouwbaar zijn. Correct?

Heb tevens op Dinodirect een trui besteld, hoe lang zal ik daar gemiddeld genomen op moeten wachten?

BVD
Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?1
Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij je webshop, en dan 7 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

Staat toch écht in de OP hoor, maar ik ben in een goede bui. :+
  zaterdag 23 juli 2011 @ 03:11:42 #128
136498 sharpshooter85
pi_99827216
quote:
Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?1

Staat toch écht in de OP hoor, maar ik ben in een goede bui. :+
Klopt, echter lees ik ook in oudere topics dat diverse sites behoorlijk sneller zijn dan andere sites. Zodoende vroeg ik mij af of Dinodirect relatief snel levert of niet. Leek mij persoonlijk niet een hele gekke vraag...
  zaterdag 23 juli 2011 @ 03:28:20 #129
337460 Olijfboom
ook wel: Olea europaea
pi_99827342
Goed topic! Heb net 2 dingen gekocht bij DealExtreme :P
Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef Aneurysma het volgende:
Houd je muil tegen Olijfboom, waardeloos varken.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 08:31:47 #130
180357 Superlam
pi_99829191
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 22:22 schreef shiznuts het volgende:

Ben het wel met dit stukje eens. Alhoewel ik zelf de Xears ZT2 Pro nooit gehoord heb. Ik heb wel met een hele goede aanbieding de Xears Turbo Devices TD II BLK gekocht, en ik heb zelden zo'n goed geluid gehad voor 25 euro. Echt ongekend.
Zavvi - Fandom en GeekgearANWB VerzekeringenKnab - Jouw online bank
  zaterdag 23 juli 2011 @ 09:54:01 #131
180357 Superlam
pi_99830201
Iemand ervaring met deze?
http://www.priceangels.co(...)CM_Cable__p7966.html
Wel hele heftige korting.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:16:17 #132
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_99830589
gister een pakketje binnen gekregen, op zich wel fijn natuurlijk maar dit pakketje was later besteld als een ander pakket die dus nog niet binnen is! (bij dezelfde zaak besteld(dino deal))

[ Bericht 11% gewijzigd door kievit19 op 23-07-2011 11:10:01 ]
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:23:52 #133
304381 Loll
pi_99831913
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 09:54 schreef Superlam het volgende:
Iemand ervaring met deze?
http://www.priceangels.co(...)CM_Cable__p7966.html
Wel hele heftige korting.
nep natuurlijk
BAM dit is 3KB
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:38:13 #134
314372 Goddelijker
pi_99832251
Iemand die Rena3-tablet al binnen gekregen? :@
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:15:42 #135
310701 Iemand91
pi_99835135
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 18:42 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Klopt, vandaag weer een voorbeeld hiervan ontvangen. Besteld op vrijdag 15 juli (vorige week dus!) en nu binnen; Cross Screen Filter. Leuk ding, geeft geinig effect (zou ook met camera instellingen kunnen (geloof ik) maar dit is de luie manier :O ) en kost ook niets. (nou ja, bijna niets...)

EDIT @ shiznuts:

[..]

Dat heb je dus nu mis :D
En vanmorgen (via pakketdienst :D ) nog een van dezelfde datum. Gaat lekker zo.
Straks per post de andere 2? O-)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:27:01 #136
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99859115
Friggin' awesome... :9~
http://www.dealextreme.co(...)ane-blue-white-91477

Wat stil vandaag hier... Iedereen zijn of haar nieuwe gear aan het uitproberen?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:43:34 #137
272834 Eenskijken
Cha
pi_99859993
Ben een beetje klaar mee tbh.. alle shit heb ik nu wel gezien, heb ook niets nodig eigenlijk :D
Zou leuk zijn als ze eens allemaal nieuw assortiment erbij krijgen oid.
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:56:52 #138
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99860540
:P Ik kijk soms een paar dagen niet en dan moet ik overal weer bij de new arrivals van shops kijken... ben ik haast zo een paar uur verder. ;(

Dit niks voor de dames die dit topic volgen? :D
  zondag 24 juli 2011 @ 01:24:34 #139
333589 youtims
Superman
pi_99863772
Ik heb 55 cent op mijn payPal staan! Wat kan ik kopen?
Tutu
  zondag 24 juli 2011 @ 01:30:11 #140
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_99863942
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 01:24 schreef youtims het volgende:
Ik heb 55 cent op mijn payPal staan! Wat kan ik kopen?
Een beeldje op de rommelmarktplaats

http://chinaprices.us?to=.75

[ Bericht 9% gewijzigd door 08gnoT. op 24-07-2011 01:37:43 ]
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBig Fish Games
  zondag 24 juli 2011 @ 01:36:03 #141
205670 Asgard
pi_99864122
quote:
Waar gekocht?
  zondag 24 juli 2011 @ 02:13:53 #142
136498 sharpshooter85
pi_99865108
15 juli jongslede paypal account succesvol aangemaakt. Bankrekening aan Paypal account gekoppeld. 17 juli bij DX 2 bestellingen geplaatst die reeds succesvol betaald zijn (via Paypal express) en dus ook gewoon zijn afgeschreven van bankrekening.

Als ik vandaag bij DX een nieuwe bestelling wil plaatsen en de optie Paypal express wil gebruiken, krijg ik een foutmelding ('Deze webwinkel accepteert alleen directe betalingen. Als u wil doorgaan met de aankoop, moet u een bankrekening aan uw Paypal-rekening toevoegen of kiest u hieronder andere opties'). Onder de foutmelding wordt er nu aangegeven dat er een creditcard aan de paypal account gekoppeld moet worden OF dat er geld overgemaakt moet worden naar de Paypal account (wat dus ook aantal dagen zou kosten).

vraag 1:
Heeft er iemand een idee waarom ik niet op dezelfde manier kan betalen als een aantal dagen geleden?

Op Dinodirect heb ik op 22 juli ook wat besteld. Bij status betaling staat er: 'in behandeling tot 28 juli'. Dit terwijl het bedrag van deze bestelling ook al is afgeschreven van de bankrekening.
vraag 2 :
Heeft er iemand een idee waarom deze status wordt weergegeven terwijl het geld is afgeschreven?

Vraag 3:
Stel ik bestel 3 identieke producten los bij tinydeal. Zullen deze dan samengevoegd worden voor verzending?

[ Bericht 10% gewijzigd door sharpshooter85 op 24-07-2011 02:23:58 ]
  zondag 24 juli 2011 @ 09:42:36 #143
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99868584
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:27 schreef shiznuts het volgende:
Wat stil vandaag hier... Iedereen zijn of haar nieuwe gear aan het uitproberen?
Inderdaad, zal wel iets met vakantietijd te maken hebben :Y Ga over paar daagjes ook twee weken weg.. paar topics misssen en die later weeer doorlezen :7

quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 01:36 schreef Asgard het volgende:

[..]

Waar gekocht?
MP4Nation, was een aktie met kortingscode die ze hadden. Deze is helaas al verlopen. Maar korting op de Alpha's komt denk 2/3x per jaar langs.. dus als je even blijft hangen zal je 'm vast wel tegenkomen 8-)

quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 02:13 schreef sharpshooter85 het volgende:
vraag 1:
Heeft er iemand een idee waarom ik niet op dezelfde manier kan betalen als een aantal dagen geleden?
Antwoord:
Dit heeft te maken met het nog niet "vertrouwd" zijn door paypal, in het begin is je account status nog niet zo ver gevorderd dat ze je vanalles laten kopen zonder zeker van te zijn dat hunnetjes het geld ook krijgen. Dus een paar kleine aankopen doen, of tijd wachten kan nog wel is helpen om je sates te verhogen.

quote:
Op Dinodirect heb ik op 22 juli ook wat besteld. Bij status betaling staat er: 'in behandeling tot 28 juli'. Dit terwijl het bedrag van deze bestelling ook al is afgeschreven van de bankrekening.
vraag 2 :
Heeft er iemand een idee waarom deze status wordt weergegeven terwijl het geld is afgeschreven?
Antwoord:
Dit is omdat paypal eerst je geld moet ontvangen, duur paar dagen en dan hebben ze het binnen, zal vanzelf de status veranderen. Dit heeft waarschijnlijk te maken met voorgaande verhaal dat je nog niet de status hebt bereikt dat je alles wat los en vast zit mag kopen zonder dat je métteen geld moet paraat moet hebben :)

quote:
Vraag 3:
Stel ik bestel 3 identieke producten los bij tinydeal. Zullen deze dan samengevoegd worden voor verzending?
Antwoord:
Deze gewoon één voor een kopen, en afrekenen. Dat het dus drie apparte orders zijn, dan wordt het ook dusdanis verzonden. Dat ze combined shipping van orders kunnen doen gaat voor die chinezen toch écht hun pet te boven :*
  zondag 24 juli 2011 @ 12:01:29 #144
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99871155
Echte die-hard Chinashoppers gaan niet op vakantie om met dat extra geld varkentjes te kopen :Y
  zondag 24 juli 2011 @ 12:37:25 #145
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99872161
En de regelrechte addicts zijn op zomerwerkkamp bij DX... :X
De try-before-you-buyers hebben voor hun vakantie in Thailand een tussenstop gepland staan in Hong Kong om Shenzhen eens door te lopen en versturen een pakketje naar henzelf om te kijken of het nu echt zo lang moet duren altijd... :P
  zondag 24 juli 2011 @ 13:55:22 #146
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99874950
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:01 schreef monkeybrain het volgende:
Echte die-hard Chinashoppers gaan niet op vakantie om met dat extra geld varkentjes te kopen :Y
:Y
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:37 schreef shiznuts het volgende:
En de regelrechte addicts zijn op zomerwerkkamp bij DX... :X
De try-before-you-buyers hebben voor hun vakantie in Thailand een tussenstop gepland staan in Hong Kong om Shenzhen eens door te lopen en versturen een pakketje naar henzelf om te kijken of het nu echt zo lang moet duren altijd... :P
Echte addicts vertrouwen chinezen altijd voor de volle 100%! als het op verzendtijden aankomt O-)
SPOILER
  zondag 24 juli 2011 @ 14:27:26 #147
pi_99876199
Wow, ik heb zonet een externe accu die bedoeld was voor mijn iPod Touch opengemaakt, omdat de accu héél erg weinig capaciteit had.
En weet je wat ik zie? :o

Opgelicht!!

gelukkig heb ik al een refund gekregen :)
  zondag 24 juli 2011 @ 14:50:52 #148
304381 Loll
pi_99877180
oke, wat mag dat voorstellen?
BAM dit is 3KB
  zondag 24 juli 2011 @ 14:51:23 #149
304381 Loll
pi_99877200
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

:Y

[..]

Echte addicts vertrouwen chinezen altijd voor de volle 100%! als het op verzendtijden aankomt O-)
SPOILER
aangemeld xd
BAM dit is 3KB
  zondag 24 juli 2011 @ 14:56:57 #150
131319 mickeyD
pi_99877439
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:27 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Wow, ik heb zonet een externe accu die bedoeld was voor mijn iPod Touch opengemaakt, omdat de accu héél erg weinig capaciteit had.
En weet je wat ik zie? :o

Opgelicht!!
ahh joh, tikfoutje ;)

check nou voor de lol eens de "new arrivals" bij DX en zie de 4 gele fandyfire batterijen..
allemaal "3600Mah" maar klik de batterijen eens aan en zie waar het prijsverschil vandaan komt..
het is een kwestie van lezen ;)
Zoek je mobiel op gsmwebBekijk het streamingaanbod van PrimevideoSpeel mee met Lucky Day en win!
  zondag 24 juli 2011 @ 15:07:52 #151
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_99877919
15 dagen verder en nog steeds niets verzonden van m'n producten bij Dealextreme...
  zondag 24 juli 2011 @ 15:15:34 #152
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_99878201
en ook weer 2 bestellingen gedaan, een mp3 spelertje voor in de sportschool (voor de vriendin) van 7 euro :D en een bleutooth hands free setje van een 10-tje,
Cause all I ever do
  zondag 24 juli 2011 @ 15:33:31 #153
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99879009
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:56 schreef mickeyD het volgende:

[..]

ahh joh, tikfoutje ;)

check nou voor de lol eens de "new arrivals" bij DX en zie de 4 gele fandyfire batterijen..
allemaal "3600Mah" maar klik de batterijen eens aan en zie waar het prijsverschil vandaan komt..
Maximum theoretical possible output... ;(
  zondag 24 juli 2011 @ 15:41:37 #154
pi_99879375
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:50 schreef Loll het volgende:
oke, wat mag dat voorstellen?
Externe accu voor iPod/iPhone die ik opengemaakt heb :)
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:56 schreef mickeyD het volgende:

[..]

ahh joh, tikfoutje ;)

Sowieso geen tikfoutje :P op eBay verkopen ze ook echt 1900mAh accu's, die laden je iPod 1,5 keer op. Deze deed het nog niet eens tot de helft ;(

die namen van batterijen op DX... FandyFire, SuperFire, TrustFire, UltraFire :')
edit: oh er staat 3600mah op de batterij en 'actual capacity' is 2200 :')
nee, die eBay gast claimde ook echt dat het 1900mah zou zijn that's the difference :P
  zondag 24 juli 2011 @ 16:30:41 #155
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99881480
Haha, nee! Ja, toch. :P :D
  zondag 24 juli 2011 @ 16:40:25 #156
pi_99881860
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:30 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Omg :')
  zondag 24 juli 2011 @ 16:51:56 #157
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_99882375
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:30 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
jammer dat er geen spelfout op staat
Cause all I ever do
  zondag 24 juli 2011 @ 17:08:52 #158
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99883055
Moet je de boordjes zien van de nek en mouwen. Schijnt ook helemaal door = dunne shit.
Echt kutkwaliteit shirt, varkentjes onwaardig ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 24-07-2011 23:34:51 ]
  zondag 24 juli 2011 @ 19:07:29 #159
320945 Martijn93
pi_99887927
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:15 schreef kievit19 het volgende:
en ook weer 2 bestellingen gedaan, een mp3 spelertje voor in de sportschool (voor de vriendin) van 7 euro :D en een bleutooth hands free setje van een 10-tje,
Heb je misschien een linkje van die mp3 speler, wil er ook nog een hebben voor in de bus.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:09:43 #160
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99888007
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:08 schreef monkeybrain het volgende:
Moet je de boordtjes zien van de nek en mouwen. Schijnt ook helemaal door = dunne shit.
Echt kutkwaliteit shirt, varkentjes ontwaardig ;(
Hmm, iemand interesse in Fok! chinese webshops topic t-shirts?
Lijkt me wel leuk, sowiso uit china laten komen, ff een paar chinezen vragen hoeduur dat wordt :)
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBoek je safari bij Beekse BergenANWB Verzekeringen
  zondag 24 juli 2011 @ 19:15:45 #161
272834 Eenskijken
Cha
pi_99888219
Had van DX wel beter verwacht idd, heb al eens een shirt daar besteld, die was prima.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:20:26 #162
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_99888390
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:07 schreef Martijn93 het volgende:

[..]

Heb je misschien een linkje van die mp3 speler, wil er ook nog een hebben voor in de bus.
http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1320.html
een linkje voor degeen die erom heeft gevraagd,heeft alleen geen display (maar wel hele mooie kloon van een merk met een appel) maar dat was voor het doel hier ook niet nodig
Cause all I ever do
  zondag 24 juli 2011 @ 19:21:11 #163
205670 Asgard
pi_99888427
quote:
16s.gif Op zondag 24 juli 2011 09:42 schreef tokko1 het volgende:
MP4Nation, was een aktie met kortingscode die ze hadden. Deze is helaas al verlopen. Maar korting op de Alpha's komt denk 2/3x per jaar langs.. dus als je even blijft hangen zal je 'm vast wel tegenkomen 8-)

Ah ok, bedankt. ^O^
  zondag 24 juli 2011 @ 20:00:13 #164
320945 Martijn93
pi_99890138
Zo ook eens een bestelling op BIC gemaakt.

EW-60C Lens Hood for Canon EF-S 18-55mm F3.5-5.6 BC
Hot Shoe Cover Cap Bubble Spirit Level Canon Nikon
2GB Silm Metal Mini Clip on MP3 Player 2nd 3rd
  zondag 24 juli 2011 @ 21:59:42 #165
268726 thecuriousone
nen belg
pi_99897016
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 15:07 schreef Repeating het volgende:
15 dagen verder en nog steeds niets verzonden van m'n producten bij Dealextreme...
Chinese Webshops topic #147 Waar(door Italië) Dollars bijna Euros zijn
jaja, en azo...
  zondag 24 juli 2011 @ 22:02:42 #166
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99897211
  zondag 24 juli 2011 @ 22:27:56 #167
304381 Loll
pi_99898745
http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1320.html deze zou ik niet kopen, hij werkt alleen maar 1 nummer of zelfs een half min. mischien doe ik iets verkeerd hoor maar heb inmiddels 3 nieuwe gekregen en allemaal het zelfde probleem.
BAM dit is 3KB
  zondag 24 juli 2011 @ 22:59:11 #168
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99900390
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:27 schreef Loll het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1320.html deze zou ik niet kopen, hij werkt alleen maar 1 nummer of zelfs een half min. mischien doe ik iets verkeerd hoor maar heb inmiddels 3 nieuwe gekregen en allemaal het zelfde probleem.
Blijkbaar gewoon een 10 mah batterij :P
  zondag 24 juli 2011 @ 23:28:39 #169
304381 Loll
pi_99901853
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:59 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Blijkbaar gewoon een 10 mah batterij :P
wat moet ik mij daarbij voorstellen?
BAM dit is 3KB
  zondag 24 juli 2011 @ 23:45:40 #170
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99902492
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:28 schreef Loll het volgende:

[..]

wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Dat zou een reden kunnen zijn voor de korte werktijd :) of doet hij het wel weer als je hem na 30 sec opnieuw opstart?
AliExpress - die hebben ALLES!Boek goedkoper bij booking.comHoesjes? Casetify!
  maandag 25 juli 2011 @ 00:06:10 #171
151260 admiraal_anaal
pi_99903293
Waar kan ik het beste kijken voor zonnebrillen ala Oakley modellen?
  maandag 25 juli 2011 @ 00:06:39 #172
314372 Goddelijker
pi_99903318
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar kan ik het beste kijken voor zonnebrillen ala Oakley modellen?
Ebay?
  maandag 25 juli 2011 @ 08:45:08 #173
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99911601

Haha, DX heeft nu ook een franse dude erbij :')
  maandag 25 juli 2011 @ 09:23:25 #174
309599 Tjado
pi_99912131
Tijdje niks meer over gehoord hier, maar wat is nu een beetje de populairste/beste chinese android tablet?
  maandag 25 juli 2011 @ 10:25:38 #175
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99913448
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 09:23 schreef Tjado het volgende:
Tijdje niks meer over gehoord hier, maar wat is nu een beetje de populairste/beste chinese android tablet?
Flytouch 3
Dropad a8
Rena 3
  maandag 25 juli 2011 @ 14:30:16 #176
142476 Paauwtje
Ff wat bedenken.
pi_99921174
Mensen,

Ik zoek zo`n printer naar usb aansluiting , alleen dan naar 2 usb aansluitingen in plaats van 1 zoals op de foto.
Ik kan het nergens vinden , mischien iemand anders een idee waar ik het kan vinden? als ze er zijn.

http://www.dealextreme.co(...)pter-converter-28986

Ik wil het gebruiken om een Wii en mediaspeler tegelijk aan te sluiten op een externe hd , zodat ik niet iedere keer de aansluiting moet veranderen.
Ik heb het met een usb hub geprobeerd maar dan herkend Wii de hd niet , dus vandaar dat ik het op deze manier wil proberen.
  maandag 25 juli 2011 @ 14:32:43 #177
174940 W00fer
Maar echt
pi_99921258
Je bedoelt een Y cable. Vrees dat hem dat niet gaat worden aangezien daar geen "prioriteit" aan gehangen kan worden. Een harddisk aan twee dingen tegelijk hangen werkt niet zo fancy.
  maandag 25 juli 2011 @ 14:35:53 #178
142476 Paauwtje
Ff wat bedenken.
pi_99921387
Ze komen niet tegelijk aan te staan , het gaat er echt alleen maar om dat ik niet iedere keer van kabel moet veranderen.
  maandag 25 juli 2011 @ 15:07:25 #179
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99922495
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 14:35 schreef Paauwtje het volgende:
Ze komen niet tegelijk aan te staan , het gaat er echt alleen maar om dat ik niet iedere keer van kabel moet veranderen.
Dit is iets wat waarschijnlijk neit bestaat omdat het zo niet hoort te werken, maar ik zou Ebay ff bekijken, misschien zit er toevallig wat tussen?
  maandag 25 juli 2011 @ 15:10:14 #180
315395 nathan3020
pi_99922611
Mijn status staat nu al 4dagen op 'waiting for supplier'.
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoANWB VerzekeringenBoek je safari bij Beekse Bergen
  maandag 25 juli 2011 @ 15:14:46 #181
310701 Iemand91
pi_99922788
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 15:10 schreef nathan3020 het volgende:
Kan gebeuren. Ik geloof dat zelfs in dit topic nog een heel stuk staat hierover...
  maandag 25 juli 2011 @ 15:52:26 #182
22450 Poepoog
poepoog
pi_99924250
quote:
Houd je ons op de hoogte?
  maandag 25 juli 2011 @ 15:57:00 #183
-1 #ANONIEM
pi_99924447
quote:
DX zeker?
  maandag 25 juli 2011 @ 16:13:28 #184
330085 ToshiArai
is een aapje
pi_99925068
quote:
Van mij ook 6 dagen lang. Maar zie net dat mijn order zojuist veranderd is naar Shipped.
  maandag 25 juli 2011 @ 17:17:02 #185
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_99927326
quote:
Die van mij al 17 dagen ;)
  maandag 25 juli 2011 @ 18:09:19 #186
315395 nathan3020
pi_99928793
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 15:57 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

DX zeker?
Ja.
  maandag 25 juli 2011 @ 18:26:39 #187
97745 Thorical
finding a way
pi_99929313
Hoi ik zoek een stel betaalbare(>$10,--) oordoppen.
Ik had een stel waar een redelijk geluid uitkwam maar die hebben het nog geen 2 dagen uitgehouden. Had ik een snoertje aan mijn mp3 speler en een ander los snoertje met de doppen eraan.
Ik ben best in voor die brainwavs maar dan met korting. Weet iemand andere leuke doppen of een vergelijkings site?
  maandag 25 juli 2011 @ 19:14:18 #188
240580 R4m0n_46
pi_99930863
Heeft iemand ervaring met de fietskleding van DX?
  maandag 25 juli 2011 @ 20:17:25 #189
-1 #ANONIEM
pi_99933385
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 18:09 schreef nathan3020 het volgende:

[..]

Ja.
dan is het normaal
  maandag 25 juli 2011 @ 20:52:17 #190
148453 gers
pi_99934907
Iemand hier had toch ooit een schilderij besteld uit china ?
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
F1 Store - Voor al je F1 GearF1 Store - Voor al je F1 GearVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  maandag 25 juli 2011 @ 21:00:03 #191
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99935285
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:52 schreef gers het volgende:
Iemand hier had toch ooit een schilderij besteld uit china ?
Ja, als je nou even ongeveer 80 topics terugleest kan je het zo vinden ^O^ :')

(Gewoon ff zoeken dan vind je genoeg topics waarin het terug is gekomen met evt links, revieuws etc :) )
(oke, ik heb ff gezocht :@ ) Dus kwaliteit is érg wisselend, sommige zijn mooi andere minder ;) Link

[ Bericht 3% gewijzigd door tokko1 op 25-07-2011 21:14:31 ]
  maandag 25 juli 2011 @ 21:14:09 #192
308423 Exocet
pi_99935901
Ik heb een horloge gezien die ik graag wil hebben op 3 verschillende site's voor 3 verschillende prijzen. Kan ik gewoon het beste voor de goedkoopste gaan?
  maandag 25 juli 2011 @ 21:15:53 #193
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99935992
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:14 schreef Exocet het volgende:
Ik heb een horloge gezien die ik graag wil hebben op 3 verschillende site's voor 3 verschillende prijzen. Kan ik gewoon het beste voor de goedkoopste gaan?
Vaak wel, maar sommige shops zijn sneller dan andere shops.. en hebben goede service etc...
Als het weinig uitmaakt kies je geowon beste shop, anders is de keus snel gemaakt toch :P
  maandag 25 juli 2011 @ 22:06:32 #194
308423 Exocet
pi_99938510
quote:
16s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:15 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Vaak wel, maar sommige shops zijn sneller dan andere shops.. en hebben goede service etc...
Als het weinig uitmaakt kies je geowon beste shop, anders is de keus snel gemaakt toch :P
Oke dankjewel, zodra het geld op mijn Paypal account staat maar even de goedkoopste bestellen dan :P
  maandag 25 juli 2011 @ 22:37:35 #195
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99940083
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
Heeft iemand ervaring met de fietskleding van DX?
Niet van DX maar wel van andere chinese shop.

Laatst heeft een semi prof wielrenner er even na gekeken en die was blij verrast met de kwaliteit (zelfs nog voordat ik hem de prijs vertelde :D )
  dinsdag 26 juli 2011 @ 10:50:19 #196
16196 Byte_Me
pi_99953177
Weet iemand waar ik een werkende iphone 4 lader op AA batterijen (of evt zo'n zonnecel-geval met interne accu) kan bestellen? ik heb al twee van die AA dingen, maar ze laden alles behalve mn iphone, dat ding is een beetje kieskeurig.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 11:28:39 #197
180867 pgrferrari
pi_99954341
@Shiz jij had laatst een cat coin piggybank gekocht.

Waar was dat? ik kan het hem niet vinden behalve bij Tinydeal en DX via chinaprices.
Volgens mij was hij veel goedkoper te vinden dan 17~20 dollar.

[ Bericht 2% gewijzigd door pgrferrari op 26-07-2011 11:34:26 ]
  dinsdag 26 juli 2011 @ 11:36:23 #198
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99954574
't is zo eenvoudig als:
› 1 http://chinaprices.us/
› 2 'Cat bank'

(Goedkoopste zonder korting bij Everybuya, maar bij Pandawill had ik 10% korting van de Paasactie)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 11:46:32 #199
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99954904
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:14:11 #200
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_99957788
Mijne kwam hier vandaan:

http://cgi.ebay.nl/Itazur(...)&hash=item3367c57e00

Best cheap en snelle verzending want Singapore. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Boek goedkoper bij booking.comBoek je safari bij Beekse BergenVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:22:13 #201
310701 Iemand91
pi_99958134
Net de macrofilter binnengekregen, leuk verjaardagscadeau :D

Nu nog weten hoe te gebruiken :% ...
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:28:37 #202
16196 Byte_Me
pi_99958362
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:22 schreef Iemand91 het volgende:
Net de macrofilter binnengekregen, leuk verjaardagscadeau :D

Nu nog weten hoe te gebruiken :% ...
zo'n adapter die je tussen je lens en camera schroeft? als je weet hoe het werkt mag je het me zeggen, heb de mijne nooit aan de praat gekregen.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:34:22 #203
310701 Iemand91
pi_99958601
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:28 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

zo'n adapter die je tussen je lens en camera schroeft? als je weet hoe het werkt mag je het me zeggen, heb de mijne nooit aan de praat gekregen.
Nee zoiets:
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:35:39 #204
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99958654
Dat draai je toch met een kwartslag op het einde, net zoals een lenshood?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:45:11 #205
310701 Iemand91
pi_99959066
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:35 schreef shiznuts het volgende:
Dat draai je toch met een kwartslag op het einde, net zoals een lenshood?
Dat ding draai je gewoon voorop je lens net als elke ander filter idd. (wel iets meer dan een kwart maar goed)
Maar nu is het uitproberen wat de afstand is dat je 'm moet houden (weet de correcte term even niet), en het scherp stellen. 't is een beetje een pain in de achterste...
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:46:30 #206
16196 Byte_Me
pi_99959121
Dat is idd een ander model als wat ik ooit heb gekocht, de mijne was voor een dSLR en zette je tussen de lens en de camera, maar daarna kreeg ik nooit meer iets gefocusseerd.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:48:20 #207
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99959212
Je bedoelt de bijpassende 'aperture'? Ik ben niet zo'n held in het manuele gedeelte en filters heb ik ook nog nooit gebruikt. :P Wist niet dat je daarmee een bepaalde settingen setup moest hebben, ik dacht dat het zo makkelijk was als filter ervoor en gaan. :@

Btw... wel tof voor video's (bijvoorbeeld interviews of een webshow e.d.): http://www.buyincoins.com(...)ew-product-5360.html _O_ Denk dat ik die maar bestellen ga.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:53:35 #208
310701 Iemand91
pi_99959431
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:46 schreef Byte_Me het volgende:
Dat is idd een ander model als wat ik ooit heb gekocht, de mijne was voor een dSLR en zette je tussen de lens en de camera, maar daarna kreeg ik nooit meer iets gefocusseerd.
Deze ook.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:48 schreef shiznuts het volgende:
Je bedoelt de bijpassende 'aperture'? Ik ben niet zo'n held in het manuele gedeelte en filters heb ik ook nog nooit gebruikt. :P Wist niet dat je daarmee een bepaalde settingen setup moest hebben, ik dacht dat het zo makkelijk was als filter ervoor en gaan. :@

Btw... wel tof voor video's (bijvoorbeeld interviews of een webshow e.d.): http://www.buyincoins.com(...)ew-product-5360.html _O_ Denk dat ik die maar bestellen ga.
Idd, ik denk dat ik de instellingen eens na moet lopen, en even op internet rond neuzen.
Hmm, ik weet niet wat ik daar van moet denken. Opzich wel tof natuurlijk, kost ook geen hol maar of het wat is...

En doe jij webshows/interviews? :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 26-07-2011 14:06:32 ]
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:04:48 #209
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_99959883
Ik heb 2 weken geleden een 8x macrolensje binnengekregen en zo moeilijk is het toch niet? Erop schroeven, handmatig scherpstellen en afdrukken... Je moet wel redelijk dicht op je onderwerp zitten, maar heej, het is een macrolens he.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:10:39 #210
310701 Iemand91
pi_99960114
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:04 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik heb 2 weken geleden een 8x macrolensje binnengekregen en zo moeilijk is het toch niet? Erop schroeven, handmatig scherpstellen en afdrukken... Je moet wel redelijk dicht op je onderwerp zitten, maar heej, het is een macrolens he.
Ja, jij bent de schuldige, vanwege jouw post kocht ik ook 3 filters waaronder deze.
Maakt toch geen verschil of je nou op 18, 55 of 70mm schiet toch?
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoF1 Store - Voor al je F1 GearANWB Verzekeringen
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:27:43 #211
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99960757
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:53 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hmm, ik weet niet wat ik daar van moet denken. Opzich wel tof natuurlijk, kost ook geen hol maar of het wat is...

En doe jij webshows/interviews? :o
D'rom. Proberen kan geen kwaad. ;)

En nee, tenminste nog niet. Een collega en ik zijn wel bezig ons steeds meer te verdiepen in diverse applicaties van multimedia. Phoneapps en ook reclamefilmpjes en documentaires... maar interviews en webshows is natuurlijk ook leuk terrein om eens te verkennen. Zijn al aan het kijken waarmee je het beste kunt schieten, want dan is mijn Canon Powershot SX1 IS bridgecamera ook niet ideaal en gaat min of meer tussen de Canon 600D/60D en de Panasonic GH2 (hacked). De 5D (waar ook (independent) films en tv series (Dr. House bijvoorbeeld) mee worden geschoten, op sommige vlakken beter dan een RED-cam) is een beetje too much en de voorkeur gaat uit naar eentje mét 'articulated screen'. De YouTube-community is een grote inspiratie en die lui zijn vaak erg weg van de 550D/60D/7D. Steadycam gaan we dan waarschijnlijk zelf bouwen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:10 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ja, jij bent de schuldige, vanwege jouw post kocht ik ook 3 filters waaronder deze.
:D
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:32:30 #212
310701 Iemand91
pi_99960922
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:27 schreef shiznuts het volgende:

[..]

D'rom. Proberen kan geen kwaad. ;)

En nee, tenminste nog niet. Een collega en ik zijn wel bezig ons steeds meer te verdiepen in diverse applicaties van multimedia. Phoneapps en ook reclamefilmpjes en documentaires... maar interviews en webshows is natuurlijk ook leuk terrein om eens te verkennen. Zijn al aan het kijken waarmee je het beste kunt schieten, want dan is mijn Canon Powershot SX1 IS bridgecamera ook niet ideaal en gaat min of meer tussen de Canon 600D/60D en de Panasonic GH2 (hacked). De 5D (waar ook (independent) films en tv series (Dr. House bijvoorbeeld) mee worden geschoten, op sommige vlakken beter dan een RED-cam) is een beetje too much en de voorkeur gaat uit naar eentje mét 'articulated screen'. De YouTube-community is een grote inspiratie en die lui zijn vaak erg weg van de 550D/60D/7D. Steadycam gaan we dan waarschijnlijk zelf bouwen.

[..]

:D
Dat is wel tof! Als jullie er wat mee gaan doen, laat het horen. Ben benieuwd. :Y
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:59:41 #213
315395 nathan3020
pi_99961908
Even een vraag:

Als je 8 prodcuten besteld bij Dealextreme, en 3 producten zijn op , verzenden ze dan niet voordat
ze alles weer hebben?
Of verzenden ze dan die 5 producten?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:01:26 #214
180867 pgrferrari
pi_99961963
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:59 schreef nathan3020 het volgende:
Even een vraag:

Als je 8 prodcuten besteld bij Dealextreme, en 3 producten zijn op , verzenden ze dan niet voordat
ze alles weer hebben?
Of verzenden ze dan die 5 producten?
Verzenden 5 producten, rest volgt later.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:07:14 #215
315395 nathan3020
pi_99962144
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:01 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Verzenden 5 producten, rest volgt later.
Oh mooi. Bedankt ^O^
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:16:05 #216
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_99962477
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:10 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

:P
Nee maakt niet echt uit, maar je brandpunt verandert natuurlijk mee, dus dichter op/verder af van je onderwerp.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:28:15 #217
310701 Iemand91
pi_99962958
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:16 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

:P
Nee maakt niet echt uit, maar je brandpunt verandert natuurlijk mee, dus dichter op/verder af van je onderwerp.
Daar ben ik ook achter. Het niet scherp krijgen was verkeerd; op de viewfinder lijkt het niet scherp maar op de uiteindelijke foto is het wel scherp. Al dingen uitgeprobeerd op een wit papiertje _O-
  dinsdag 26 juli 2011 @ 16:04:53 #218
350068 thethoryd
pi_99964313
Ook een bestelling gedaan bij DX:

Usb Hub, usb stofzuigertje en een ps3 controller... Hopelijk snel binnen :D
  dinsdag 26 juli 2011 @ 18:39:49 #219
209721 Downstar
Moeimaker
pi_99969338
Hoe zat het ook al weer met het importeren van messen?

meen dat je tot een bepaalde lengte ( 22 cm volledige lengte van het mes in open toestand) gewoon kon importeren in nederland toch?

met uitzondering van stiletto's en vlindermessen..?

Volgens mij weet monkeybrain dat wel.. :D
  dinsdag 26 juli 2011 @ 18:42:11 #220
310701 Iemand91
pi_99969414
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 18:39 schreef Downstar het volgende:
Hoe zat het ook al weer met het importeren van messen?

meen dat je tot een bepaalde lengte ( 22 cm volledige lengte van het mes in open toestand) gewoon kon importeren in nederland toch?

met uitzondering van stiletto's en vlindermessen..?

Volgens mij weet monkeybrain dat wel.. :D
alstu

EDIT: @ hieronder/boven: ik denk dat je met even googlen er zo bent.

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 26-07-2011 19:00:35 ]
Voordelig uit? Ticketveiling.nlZoek je mobiel op gsmwebDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  dinsdag 26 juli 2011 @ 18:59:09 #221
209721 Downstar
Moeimaker
pi_99970002
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 18:42 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

alstu
geen officiële bron van de overheid.. :X , en daarnaast staat er niks over het importeren van deze messen.. gaat er alleen om over het verhandelen binnen nl

Toch bedankt ^O^

Update:@hierboven :P; enigste wat ik zo kan vinden is als je het mee neemt met reisbagage etc..

http://www.douane.nl/part(...)zigersbagage-16.html

[ Bericht 17% gewijzigd door Downstar op 26-07-2011 19:06:39 ]
  dinsdag 26 juli 2011 @ 19:51:41 #222
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99972244
Keukenmessen =/= steekwapens, toch?
Een aardappelschilmesje moet wel kunnen neem ik aan.
Een zakmes is ook eerder een multitool dan een steekwapen.

Ik denk dat alles dat niet onder de huis-/tuin-/keukenmes-categorie valt niet toegestaan is.
Alles dat verkocht wordt als wapen en dient ter survival/zelfverdediging (tactical knifes) dus eigenlijk.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 21:49:08 #223
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_99978393
Is er ergens een lijstje met toffe items van diverse Chinese webshops?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:13:59 #224
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99979770
Ja, we stellen voor individuele users speciaal boodschappenlijstjes op maat op... :s)

Als je geen koopinspiratie hebt, kun je misschien beter niks kopen. Wíl je per se inspiratie opdoen, kijk deze topicreeks gewoon eens door. En je kunt ook een willekeurige Chinese webshop langs en kijken bij de bestsellers of new arrivals natuurlijk. ;)

Terugkomende zaken: mp3/mp4-spelers/tablets, oordopjes/headphones, zaklampen, afstandbestuurbare zaken, horloges, t-shirts, spycams en camera-accessoires.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:17:09 #225
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_99979987
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:13 schreef shiznuts het volgende:
Ja, we stellen voor individuele users speciaal boodschappenlijstjes op maat op... :s)

Als je geen koopinspiratie hebt, kun je misschien beter niks kopen. Wíl je per se inspiratie opdoen, kijk deze topicreeks gewoon eens door. En je kunt ook een willekeurige Chinese webshop langs en kijken bij de bestsellers of new arrivals natuurlijk. ;)

Terugkomende zaken: mp3/mp4-spelers/tablets, oordopjes/headphones, zaklampen, afstandbestuurbare zaken, horloges, t-shirts, spycams en camera-accessoires.
Ik kom soms zulke handige dingen tegen waarvan ik denk: Damn dat ik dat nooit eerder had.

Dus vandaar. :P

Anyhow, als ik iets van taoboa bestel, komt het ook daadwerkelijk aan? :P If so, moet ik dan denken aan weken of maanden?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:18:39 #226
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_99980094
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:49 schreef drumstickNL het volgende:
Is er ergens een lijstje met toffe items van diverse Chinese webshops?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:23:16 #227
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99980372
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:17 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Ik kom soms zulke handige dingen tegen waarvan ik denk: Damn dat ik dat nooit eerder had.

Dus vandaar. :P
Mja... :P
quote:
Anyhow, als ik iets van taoboa bestel, komt het ook daadwerkelijk aan? :P If so, moet ik dan denken aan weken of maanden?
Taobao is zelf geen webshop, het is een platform waar handelaren hun waren kunnen verkopen. Daarom biedt die site zelf ook geen couponkorting. Het zijn immers individuele shops die daar samenkomen. Hierdoor is er ook geen standaard in afhandeling van aankopen. De ene verkoper handelt het meer dan super af, de ander biedt alleen de mogelijkheid via 'bank transfer' te betalen en hoor je na de betaling opeens niks meer van...

Dat is dus zo eenvoudig niet te stellen. Zorg gewoon dat je met Paypal betaalt en dat de verkoper misschien wat recensies heeft: het uitpluizen van z'n geschiedenis kan je behoeden voor problemen of ook geruststellen dat je geen problemen hoeft te verwachten juist. ;)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:24:20 #228
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_99980451
Kon ik nou maar chinees. :'(
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:27:51 #229
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99980649
Je hebt natuurlijk wel 'intermediates', die handelen het hele gebeuren op Taobao voor je af...
Een zo'n intermediate is http://www.buyintaobao.com/
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:50:58 #230
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99981982
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:27 schreef shiznuts het volgende:
Je hebt natuurlijk wel 'intermediates', die handelen het hele gebeuren op Taobao voor je af...
Een zo'n intermediate is http://www.buyintaobao.com/
Jup, en chinees kan ieder met behulp van Google :D

(PS. andere taobao clients, zijn oa. Zarmark(van Jack) en Supprice(van emma)
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlKnab - Jouw online bank
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:06:42 #231
350068 thethoryd
pi_99982878
Met Chrome wordt alles kant en klaar vertaald
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:07:37 #232
315395 nathan3020
pi_99982925
Vijfde dag, nog steeds waiting for supplier.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:08:21 #233
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99982973
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:10:02 #234
315395 nathan3020
pi_99983056
quote:
Gaat wel, misschien gaat het verzenden wel snel :D
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:40:39 #235
136498 sharpshooter85
pi_99984742
Klopt het dat vrijwel elk tablet bij de douane tegengehouden wordt (en hetgeen dus resulteert in extra kosten/ belasting) ?
  woensdag 27 juli 2011 @ 04:58:50 #236
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_99991715
Weet iemand nog een betrouwbare electrische step? Iets waarmee je dus met een snelheid van 10 a 15km/u rond kan crossen? Lijkt me geweldig om te gebruiken om naar je werk te komen.

Ga je de trein in met dat ding onder je arm, kom je uit het station, ipv dat je op de bus wacht en dan een paar haltes verder weer eruit gaat cross je met je electrische step ff 10 minuten naar je werk (of school).

Of als je naar de supermarkt moet dan kan je bijvoorbeeld 10 minuten lopen of gewoon 2 minuten met je step. ^O^

Bij Amazon om maar een voorbeeld te geven hebben ze veel te dure skateboards :(
http://www.amazon.com/s/r(...)Aelectric+skateboard
  woensdag 27 juli 2011 @ 05:18:35 #237
97351 UncleSam
pi_99991749
Tablets worden inderdaad vrijwel altijd onderschept en belast met extra kosten.

Een step uit China halen is niet handig ivm het gewicht en dus hoge verzendkosten.
  woensdag 27 juli 2011 @ 09:38:45 #238
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99993449
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:40 schreef sharpshooter85 het volgende:
Klopt het dat vrijwel elk tablet bij de douane tegengehouden wordt (en hetgeen dus resulteert in extra kosten/ belasting) ?
Veel wel, ook bij TNT tegenwoordig. Daarom doe ik nu alles via DHL (tablets). Naar wat voor tablet ben je op zoek?
  woensdag 27 juli 2011 @ 10:09:43 #239
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99994136
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 04:58 schreef slashdotter3 het volgende:
Weet iemand nog een betrouwbare electrische step? Iets waarmee je dus met een snelheid van 10 a 15km/u rond kan crossen? Lijkt me geweldig om te gebruiken om naar je werk te komen.

Ga je de trein in met dat ding onder je arm, kom je uit het station, ipv dat je op de bus wacht en dan een paar haltes verder weer eruit gaat cross je met je electrische step ff 10 minuten naar je werk (of school).

Of als je naar de supermarkt moet dan kan je bijvoorbeeld 10 minuten lopen of gewoon 2 minuten met je step. ^O^

Wil je ook je verse groenten en fruit daar kopen, toevallig? :P
Voor sommige zaken heeft het niet echt zin om daarvoor verder over de grens te zoeken dan de Benelux en Duitsland.
  woensdag 27 juli 2011 @ 10:26:20 #240
16196 Byte_Me
pi_99994580
de dollar is trouwens lekker aan het zakken *O*
AliExpress - die hebben ALLES!Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekHoesjes? Casetify!
  woensdag 27 juli 2011 @ 10:45:07 #241
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_99995117
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 10:26 schreef Byte_Me het volgende:
de dollar is trouwens lekker aan het zakken *O*
Ik denk dat weinig mensen het "lekker" vinden. :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 27 juli 2011 @ 10:47:30 #242
16196 Byte_Me
pi_99995178
in dit topic is het een gunstige zaak
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:02:43 #243
304381 Loll
pi_99995596
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juli 2011 10:45 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Ik denk dat weinig mensen het "lekker" vinden. :D
niemand fuckt hier met de dalende dollar!

[ Bericht 0% gewijzigd door Loll op 27-07-2011 13:21:25 (spelfout) ]
BAM dit is 3KB
  woensdag 27 juli 2011 @ 12:24:37 #244
-1 #ANONIEM
pi_99998902
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:40 schreef sharpshooter85 het volgende:
Met China/Hong Kong post is de kans klein......ik heb nog nooit hoeven te betalen.
  woensdag 27 juli 2011 @ 12:47:04 #245
310701 Iemand91
pi_100000510
Net het pakketje van BIC binnengekregen. De 3 van Ebay en deze waren alle (zeer) rap binnen.
Geen pakketjes meer te verwachten...
  woensdag 27 juli 2011 @ 13:28:18 #246
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100002438
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:24 schreef HeaN82 het volgende:

[..]

Met China/Hong Kong post is de kans klein......ik heb nog nooit hoeven te betalen.
Laatste tijd houden ze aardig wat van die dingen tegen. Uiteindelijk was het bij mij 1 op 3. En de elende die je dan hebt (30 dagen wachten) :(. Kun je beter DHL gebruiken :7 .
  woensdag 27 juli 2011 @ 13:30:33 #247
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_100002506
Na 20 dagen Packaging @ Dealextreme *O* *O*
  woensdag 27 juli 2011 @ 14:19:04 #248
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_100004443
mijn pakje is nu bij GUANGZHOU :?

komt ie al in de buurt? *O*
niet meer
  woensdag 27 juli 2011 @ 14:29:32 #249
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100004795
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 14:19 schreef welkominspace het volgende:
mijn pakje is nu bij GUANGZHOU :?

komt ie al in de buurt? *O*
:Y alweer 2 meter dichter bij de deur!
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:02:13 #250
28144 AciD_Nightmare
pi_100006010
Wie heeft er hier ervaringen met ioffer?
Boek goedkoper bij booking.comZavvi - Fandom en GeekgearFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:09:36 #251
-1 #ANONIEM
pi_100006296
http://mp4nation.net/cata(...)h=51&products_id=553 Ziet er goed uit, wie gaat ze bestellen?
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:53:02 #252
240796 Elias3
pi_100008024
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:09 schreef ElmoFan het volgende:
http://mp4nation.net/cata(...)h=51&products_id=553 Ziet er goed uit, wie gaat ze bestellen?
Ik ga het in ieder geval serieus overwegen :)
  woensdag 27 juli 2011 @ 16:35:26 #253
350068 thethoryd
pi_100009690
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:02 schreef AciD_Nightmare het volgende:
I do! Heb er al meerdere dingen van besteld en ontvangen.
  woensdag 27 juli 2011 @ 16:53:28 #254
97351 UncleSam
pi_100010465
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:02 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Dat zijn bijna alleen maar resellers van taobao.
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:04:58 #255
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_100010878
7/26/2011 0726RLE7 0726RLE7 Packaging Rate this order
7/26/2011 0726YALU 0726YALU Packaging Rate this order
7/23/2011 07239NUA 07239NUA Packaging Rate this order
7/23/2011 0723SCYZ 0723SCYZ Packaging Rate this order
7/23/2011 07238C5E 07238C5E Packaging Rate this order
7/23/2011 0723CZ9A 0723CZ9A Packaging Rate this order

Ik vraag mij af hoelang dit gaat duren. :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:17:57 #256
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_100011354
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:04 schreef drumstickNL het volgende:
Ik vraag mij af hoelang dit gaat duren. :D
Ik denk 2x de helft van de tijd die het nodig heeft. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:21:32 #257
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_100013420
quote:

En vervolgens zo'n bromsnor achter je step hebben hangen :')
Alleen legaal met een zadel en snorfiets verzekering, zijn ze gelijk niet meer compact ^O^
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:45:38 #258
350068 thethoryd
pi_100014304
quote:

http://www.amazon.com/Raz(...)d=1311785094&sr=1-42
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:49:33 #259
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100014449
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:21 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

En vervolgens zo'n bromsnor achter je step hebben hangen :')
Alleen legaal met een zadel en snorfiets verzekering, zijn ze gelijk niet meer compact ^O^
Bromsnor...
bromfiets, snorfiets. Hmm
  woensdag 27 juli 2011 @ 19:46:32 #260
272834 Eenskijken
Cha
pi_100016713
bromsnor = politieagent.

Of zie ik dat verkeerd?
F1 Store - Voor al je F1 GearFiverr - alle diensten vanaf 5 piekMailbird - E-mail made beautiful
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:02:00 #261
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100017367
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:09 schreef ElmoFan het volgende:
Ik niet. Dynamic driver en balanced sound. Klinken een beetje als laffe watjes, die doppen (met comply foamtips overigens, ook niet echt mijn ding). :@ Volgende moeten maar (Double) Armature IEM's worden wil het beter worden dan de Xears XT2 Pro/Brainwavz M2. Ze mogen wel met de geteasde headphone komen...

En anders toch eens een aanbieding voor de Bose Quietcomfort 15 afwachten. :9
  woensdag 27 juli 2011 @ 22:07:38 #262
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_100022741
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:02 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik niet. Dynamic driver en balanced sound. Klinken een beetje als laffe watjes, die doppen (met comply foamtips overigens, ook niet echt mijn ding). :@ Volgende moeten maar (Double) Armature IEM's worden wil het beter worden dan de Xears XT2 Pro/Brainwavz M2. Ze mogen wel met de geteasde headphone komen...
[ afbeelding ]
Wow, die headphones uit dat plaatje zien er tof uit.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 27 juli 2011 @ 22:56:45 #263
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_100025363
Even verzinnen wat voor rotzooi ik ga kopen. Iemand ideeën. Ook toffe dingen trouwens, geen domme gadgets :P. Deze net besteld :) :) :)

http://www.dealextreme.co(...)rt-gray-size-l-58661
When all else fails, you always have delusion.
  woensdag 27 juli 2011 @ 23:04:51 #264
350068 thethoryd
pi_100025794
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:56 schreef Mirel het volgende:
Even verzinnen wat voor rotzooi ik ga kopen. Iemand ideeën. Ook toffe dingen trouwens, geen domme gadgets :P. Deze net besteld :) :) :)

[ afbeelding ]
The Big Bang Theory _O_ Deze dan; http://www.dealextreme.co(...)t-blue-size-xl-80670
  donderdag 28 juli 2011 @ 00:45:26 #265
209721 Downstar
Moeimaker
pi_100030511

happydeals/NEVER buyings deal..

ze snappen zelf geloof ik niet helemaal welke kant nu de voor en welke de achterkant is :P
  donderdag 28 juli 2011 @ 01:19:13 #266
237116 ThymeS
pi_100031602
Bij DX besteld, CC lukte niet dus toen maar via paypal betaald, en na 2 dagen staat als status nog steeds Repay/re-order -.-'
what to do?
  donderdag 28 juli 2011 @ 01:20:31 #267
87680 Mirel
pi_100031635
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 00:45 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

happydeals/NEVER buyings deal..

ze snappen zelf geloof ik niet helemaal welke kant nu de voor en welke de achterkant is :P
klopt wel hoor

edit: oh zijn 2 verschillende. Wilde alleen zeggen dat je zulke simpele dingen die uit 1 streepje stof bestaan nog wel eens ziet op het internet O-)
  donderdag 28 juli 2011 @ 02:12:31 #268
174940 W00fer
Maar echt
pi_100032689
Tot zover de 1 cent micro SD adapter van Focalprice van afgelopen jaar. Enorme prutkwaliteit plastic.
Blijkt dat die security lock voor schrijfbeveiliging inderdaad gewoon was meegegoten :')

Schrok me een hoedje toen ik hem knak hoorde zeggen, dacht dat m'n pincet afbrak. Maar het was een hele schulp van dat ding.
Hij bleef in een apparaat zitten en toen moest ik hem eruit wringen. Echt niet vet.

[ Bericht 6% gewijzigd door W00fer op 28-07-2011 10:14:09 ]
  donderdag 28 juli 2011 @ 07:57:24 #269
315230 Salamanderrr
Uitvinder
pi_100035264
tvp
  donderdag 28 juli 2011 @ 08:50:26 #270
224579 kloink
pi_100035872
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Flytouch 3
Dropad a8
Rena 3
Voor mijn gevoel is de flytouch de beste van het rijtje..wat jullie? En is er 1 shop die er echt bovenuit steekt wat betreft prijs voor die krengen?
AliExpress - die hebben ALLES!Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  donderdag 28 juli 2011 @ 09:33:23 #271
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100036751
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 08:50 schreef kloink het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel is de flytouch de beste van het rijtje..wat jullie? En is er 1 shop die er echt bovenuit steekt wat betreft prijs voor die krengen?
merimobiles heeft ze nu in de summer sale, zelf koop ik ze op aliexpress via DHL dus binnen een paar dagen thuis :)
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:20:10 #272
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100039776
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 01:19 schreef ThymeS het volgende:
Bij DX besteld, CC lukte niet dus toen maar via paypal betaald, en na 2 dagen staat als status nog steeds Repay/re-order -.-'
what to do?
In plaats dat je het ons gaat vragen, wij kunnen immers niet met een toverstafje zwaaien en magisch de status voor je veranderen, kun je het natuurlijk beter aan de customer service voorleggen; dit probleem...

Vermeld daar even bij de transaction ID van Paypal, als de betaling dus gelukt was.
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:59:11 #273
224579 kloink
pi_100041195
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 09:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

merimobiles heeft ze nu in de summer sale, zelf koop ik ze op aliexpress via DHL dus binnen een paar dagen thuis :)
enige is natuurlijk dat je dan 99.9% het bokje bent wat betreft douane en via hong kong post is de kast..nou laat ik zeggen...50%?
  donderdag 28 juli 2011 @ 13:08:46 #274
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100043639
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:59 schreef kloink het volgende:

[..]

enige is natuurlijk dat je dan 99.9% het bokje bent wat betreft douane en via hong kong post is de kast..nou laat ik zeggen...50%?
Afgelopen week nog 2 binnen via DHL, zonder btw (Had niet om invoice verlaging gevraagd maar dat had die chinees toch gedaan :') )
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:07:31 #275
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100051065
Bij DX voor 15e wat onzin (lasertje, zo'n aanstekerunit en nogwat) besteld. De Chinese grap hierin is dat Username volgens hen gelijk is aan wat ''wachtwoord'' is voro ons ofzo. ik snapte het maar niet
Spreading the Word
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:13:52 #276
350068 thethoryd
pi_100051313
Status(of current shipment): On 7/28/2011: Shipped

Das snel :D
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:14:59 #277
315395 nathan3020
pi_100051362
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:13 schreef thethoryd het volgende:
Status(of current shipment): On 7/28/2011: Shipped

Das snel :D
Status:
(of current
shipment) On 7/21/2011:
Waiting for Supplier
  donderdag 28 juli 2011 @ 16:38:02 #278
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_100052359
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:56 schreef Mirel het volgende:

[ afbeelding ]
die's cool zeg
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 28 juli 2011 @ 17:16:30 #279
310701 Iemand91
pi_100054057
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:02 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit, maar ik hoef 'm niet meer *O* :

quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2011 16:14 schreef Anne het volgende:
En de winnaars zijn.... *tromgeroffel*

Post-ID 44 en 275

Dat betekent dat *O* Iemand91 en Gesmoltenkaas *O* beiden een koptelefoon hebben gewonnen!!

Gefeliciteerd! Ik stuur jullie later op de avond even een PM!
  donderdag 28 juli 2011 @ 17:21:53 #280
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100054305
DaMn you, Ridge Forrester! :(
Nee, gefelici man! Tofheid! :D Zulke gevallen altijd jammer dat crew geen kans maakt. Vet ding.
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekKnab - Jouw online bankAliExpress - die hebben ALLES!
  donderdag 28 juli 2011 @ 19:57:28 #281
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100059764
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  donderdag 28 juli 2011 @ 20:51:40 #282
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100061867
quote:
ljkt mij dat als je gewoon los die ir zender voor je telefoon hebt dit met alle ir helicopters moet werken. En waar blijft de android app :-)
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:06:59 #283
315914 TuurDS
pi_100062605
Ik heb 5 van die brillen besteld met gewone plastic glazen. Altijd goed om te hebben en uit te delen :)
http://www.buyincoins.com(...)es-product-2659.html
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:33:28 #284
174940 W00fer
Maar echt
pi_100063834
Goeiemorgen op de 25ste geshipped in Hong Kong, vandaag bam op de deurmat. Now that's what i call quality. Via Ebay een touchscreen.
  donderdag 28 juli 2011 @ 22:15:35 #285
310701 Iemand91
pi_100066009
De nieuwe Titanics?
Ook wel geinig. :)
  donderdag 28 juli 2011 @ 22:32:14 #286
174940 W00fer
Maar echt
pi_100066906
Kan die iHelikopter een MD-80 mini camera dragen, of is dat te zwaar?
  donderdag 28 juli 2011 @ 23:16:30 #287
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100069142
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:33 schreef W00fer het volgende:
Goeiemorgen op de 25ste geshipped in Hong Kong, vandaag bam op de deurmat. Now that's what i call quality. Via Ebay een touchscreen.
Een 'touchscreen'... eh, ok.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 22:15 schreef Iemand91 het volgende:
De nieuwe Titanics?
Ook wel geinig. :)
Zou wat voor Bond zijn, voor in z'n Martini. :D
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:06 schreef TuurDS het volgende:
Ik heb 5 van die brillen besteld met gewone plastic glazen. Altijd goed om te hebben en uit te delen :)
Voor die prijs heb ik 'em hier al liggen ja.
Coole nerdbril, vinden de vrouwtjes nog echt leuk ook. :P
  donderdag 28 juli 2011 @ 23:42:28 #288
260123 mtchel112
hoi
pi_100070262
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:06 schreef TuurDS het volgende:
Zullen je vrienden waarderen zon teringding :')
  donderdag 28 juli 2011 @ 23:42:43 #289
268726 thecuriousone
nen belg
pi_100070274
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 22:32 schreef W00fer het volgende:
Kan die iHelikopter een MD-80 mini camera dragen, of is dat te zwaar?
is te zwaar
jaja, en azo...
  vrijdag 29 juli 2011 @ 01:13:27 #290
240796 Elias3
pi_100073613
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2011 23:42 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Zullen je vrienden waarderen zon teringding :')
:') :') :')

Geen woorden voor deze reactie
Speel mee met Lucky Day en win!Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekZavvi - Fandom en Geekgear
  vrijdag 29 juli 2011 @ 01:16:13 #291
333378 Ballsofsteel
pi_100073697
Hallo allemaal, weer terug in de nederlanden. :)
Ik zie dat jullie die ihelkcopter ook hebben gezien, ziet er grappig uit, maar of het werkt?

[ Bericht 1% gewijzigd door Ballsofsteel op 29-07-2011 01:27:52 ]
  vrijdag 29 juli 2011 @ 01:25:20 #292
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100073951
Dat filmpje ook, vooral vanwege die muziek 'Country road, take me home, to the place, I belong'. _O- Zitten al die vakantiewerkers daar bij DealExtreme... :P Die tattoo-gast trouwens toen ook al met dat fietsfilmpje. :o
Misschien is dat nummer wel een subtiele schreeuw om hulp en worden ze daar tegen hun zin in gehouden voor slavernij...
  vrijdag 29 juli 2011 @ 01:28:56 #293
333378 Ballsofsteel
pi_100074056
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 01:25 schreef shiznuts het volgende:
Dat filmpje ook, vooral vanwege die muziek 'Country road, take me home, to the place, I belong'. _O- Zitten al die vakantiewerkers daar bij DealExtreme... :P Die tattoo-gast trouwens toen ook al met dat fietsfilmpje. :o
Misschien is dat nummer wel een subtiele schreeuw om hulp en worden ze daar tegen hun zin in gehouden voor slavernij...
Muziekje viel me ook op ja :P
Vraag me ook af hoe het zit met lag...

Trouwens, Hey Shiz :D
  vrijdag 29 juli 2011 @ 01:56:53 #294
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100074682
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 01:28 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Muziekje viel me ook op ja :P
Vraag me ook af hoe het zit met lag...

Trouwens, Hey Shiz :D
Ja, en het lijkt me ook niet echt lekker vasthouden, zeker niet omdat je het zendertje niet mag blokkeren, het bereik lijkt me ook niet alles, en het doseren en de precisie met echte feedback van een yokeje lijkt me gewoon ongeëvenaard. Begrijp ook niet zo goed waarom dat nu opeens met een telefoon en touchscreen moet. Zeker omdat de AR Drone by Parrot dat heeft. Ik heb liever dat m'n smartphone lang meegaat. Als ik een helikoptertje rondzeul, kan ik ook wel een controller meehebben. Maar goed, wie ben ik.

Hey. Ola ola. Jij weer terug in NL. Ik het net weer verlaten... :P
  vrijdag 29 juli 2011 @ 09:04:40 #295
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_100077691
Maar dat kantoor van DX ziet er toch wel aardig uit.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 10:08:06 #296
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_100079201
Zeg dat filmpjes bevat helemaal geen Chinezen! Misschien is het gewoon in de US?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  vrijdag 29 juli 2011 @ 10:19:46 #297
87680 Mirel
pi_100079517
Maar die teksten onder de video en op de site zijn altijd zo slecht. :'(
  vrijdag 29 juli 2011 @ 10:35:55 #298
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100079953
Nieuwe TT: With good price for you my friend.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 10:39:52 #299
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100080071
With good pLice foL you my fLiend!
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 10:40:46 #300
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100080095
mag ik een nieuwe maken?
Bunq - bank of the freeVoordelig uit? Ticketveiling.nlANWB Verzekeringen
  vrijdag 29 juli 2011 @ 10:41:14 #301
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_100080107
SLOT :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')