zo'n adapter die je tussen je lens en camera schroeft? als je weet hoe het werkt mag je het me zeggen, heb de mijne nooit aan de praat gekregen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:22 schreef Iemand91 het volgende:
Net de macrofilter binnengekregen, leuk verjaardagscadeau![]()
Nu nog weten hoe te gebruiken...
Nee zoiets:quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:28 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
zo'n adapter die je tussen je lens en camera schroeft? als je weet hoe het werkt mag je het me zeggen, heb de mijne nooit aan de praat gekregen.
Dat ding draai je gewoon voorop je lens net als elke ander filter idd. (wel iets meer dan een kwart maar goed)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:35 schreef shiznuts het volgende:
Dat draai je toch met een kwartslag op het einde, net zoals een lenshood?
Deze ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:46 schreef Byte_Me het volgende:
Dat is idd een ander model als wat ik ooit heb gekocht, de mijne was voor een dSLR en zette je tussen de lens en de camera, maar daarna kreeg ik nooit meer iets gefocusseerd.
Idd, ik denk dat ik de instellingen eens na moet lopen, en even op internet rond neuzen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:48 schreef shiznuts het volgende:
Je bedoelt de bijpassende 'aperture'? Ik ben niet zo'n held in het manuele gedeelte en filters heb ik ook nog nooit gebruikt.Wist niet dat je daarmee een bepaalde settingen setup moest hebben, ik dacht dat het zo makkelijk was als filter ervoor en gaan.
Btw... wel tof voor video's (bijvoorbeeld interviews of een webshow e.d.): http://www.buyincoins.com(...)ew-product-5360.htmlDenk dat ik die maar bestellen ga.
Ja, jij bent de schuldige, vanwege jouw post kocht ik ook 3 filters waaronder deze.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:04 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik heb 2 weken geleden een 8x macrolensje binnengekregen en zo moeilijk is het toch niet? Erop schroeven, handmatig scherpstellen en afdrukken... Je moet wel redelijk dicht op je onderwerp zitten, maar heej, het is een macrolens he.
D'rom. Proberen kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet wat ik daar van moet denken. Opzich wel tof natuurlijk, kost ook geen hol maar of het wat is...
En doe jij webshows/interviews?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ja, jij bent de schuldige, vanwege jouw post kocht ik ook 3 filters waaronder deze.
Maakt toch geen verschil of je nou op 18, 55 of 70mm schiet toch?
Dat is wel tof! Als jullie er wat mee gaan doen, laat het horen. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
D'rom. Proberen kan geen kwaad.
En nee, tenminste nog niet. Een collega en ik zijn wel bezig ons steeds meer te verdiepen in diverse applicaties van multimedia. Phoneapps en ook reclamefilmpjes en documentaires... maar interviews en webshows is natuurlijk ook leuk terrein om eens te verkennen. Zijn al aan het kijken waarmee je het beste kunt schieten, want dan is mijn Canon Powershot SX1 IS bridgecamera ook niet ideaal en gaat min of meer tussen de Canon 600D/60D en de Panasonic GH2 (hacked). De 5D (waar ook (independent) films en tv series (Dr. House bijvoorbeeld) mee worden geschoten, op sommige vlakken beter dan een RED-cam) is een beetje too much en de voorkeur gaat uit naar eentje mét 'articulated screen'. De YouTube-community is een grote inspiratie en die lui zijn vaak erg weg van de 550D/60D/7D. Steadycam gaan we dan waarschijnlijk zelf bouwen.
[..]
Verzenden 5 producten, rest volgt later.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:59 schreef nathan3020 het volgende:
Even een vraag:
Als je 8 prodcuten besteld bij Dealextreme, en 3 producten zijn op , verzenden ze dan niet voordat
ze alles weer hebben?
Of verzenden ze dan die 5 producten?
Oh mooi. Bedanktquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Verzenden 5 producten, rest volgt later.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ja, jij bent de schuldige, vanwege jouw post kocht ik ook 3 filters waaronder deze.
Maakt toch geen verschil of je nou op 18, 55 of 70mm schiet toch?
Daar ben ik ook achter. Het niet scherp krijgen was verkeerd; op de viewfinder lijkt het niet scherp maar op de uiteindelijke foto is het wel scherp. Al dingen uitgeprobeerd op een wit papiertjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:16 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Nee maakt niet echt uit, maar je brandpunt verandert natuurlijk mee, dus dichter op/verder af van je onderwerp.
alstuquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:39 schreef Downstar het volgende:
Hoe zat het ook al weer met het importeren van messen?
meen dat je tot een bepaalde lengte ( 22 cm volledige lengte van het mes in open toestand) gewoon kon importeren in nederland toch?
met uitzondering van stiletto's en vlindermessen..?
Volgens mij weet monkeybrain dat wel..
geen officiële bron van de overheid..quote:
Ik kom soms zulke handige dingen tegen waarvan ik denk: Damn dat ik dat nooit eerder had.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:13 schreef shiznuts het volgende:
Ja, we stellen voor individuele users speciaal boodschappenlijstjes op maat op...
Als je geen koopinspiratie hebt, kun je misschien beter niks kopen. Wíl je per se inspiratie opdoen, kijk deze topicreeks gewoon eens door. En je kunt ook een willekeurige Chinese webshop langs en kijken bij de bestsellers of new arrivals natuurlijk.
Terugkomende zaken: mp3/mp4-spelers/tablets, oordopjes/headphones, zaklampen, afstandbestuurbare zaken, horloges, t-shirts, spycams en camera-accessoires.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:49 schreef drumstickNL het volgende:
Is er ergens een lijstje met toffe items van diverse Chinese webshops?
Mja...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:17 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik kom soms zulke handige dingen tegen waarvan ik denk: Damn dat ik dat nooit eerder had.
Dus vandaar.![]()
Taobao is zelf geen webshop, het is een platform waar handelaren hun waren kunnen verkopen. Daarom biedt die site zelf ook geen couponkorting. Het zijn immers individuele shops die daar samenkomen. Hierdoor is er ook geen standaard in afhandeling van aankopen. De ene verkoper handelt het meer dan super af, de ander biedt alleen de mogelijkheid via 'bank transfer' te betalen en hoor je na de betaling opeens niks meer van...quote:Anyhow, als ik iets van taoboa bestel, komt het ook daadwerkelijk aan?If so, moet ik dan denken aan weken of maanden?
Jup, en chinees kan ieder met behulp van Googlequote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:27 schreef shiznuts het volgende:
Je hebt natuurlijk wel 'intermediates', die handelen het hele gebeuren op Taobao voor je af...
Een zo'n intermediate is http://www.buyintaobao.com/
Veel wel, ook bij TNT tegenwoordig. Daarom doe ik nu alles via DHL (tablets). Naar wat voor tablet ben je op zoek?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:40 schreef sharpshooter85 het volgende:
Klopt het dat vrijwel elk tablet bij de douane tegengehouden wordt (en hetgeen dus resulteert in extra kosten/ belasting) ?
Wil je ook je verse groenten en fruit daar kopen, toevallig?quote:Op woensdag 27 juli 2011 04:58 schreef slashdotter3 het volgende:
Weet iemand nog een betrouwbare electrische step? Iets waarmee je dus met een snelheid van 10 a 15km/u rond kan crossen? Lijkt me geweldig om te gebruiken om naar je werk te komen.
Ga je de trein in met dat ding onder je arm, kom je uit het station, ipv dat je op de bus wacht en dan een paar haltes verder weer eruit gaat cross je met je electrische step ff 10 minuten naar je werk (of school).
Of als je naar de supermarkt moet dan kan je bijvoorbeeld 10 minuten lopen of gewoon 2 minuten met je step.![]()
Bij Amazon om maar een voorbeeld te geven hebben ze veel te dure skateboards
http://www.amazon.com/s/r(...)Aelectric+skateboard
Ik denk dat weinig mensen het "lekker" vinden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:26 schreef Byte_Me het volgende:
de dollar is trouwens lekker aan het zakken
niemand fuckt hier met de dalende dollar!quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig mensen het "lekker" vinden.
Met China/Hong Kong post is de kans klein......ik heb nog nooit hoeven te betalen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:40 schreef sharpshooter85 het volgende:
Klopt het dat vrijwel elk tablet bij de douane tegengehouden wordt (en hetgeen dus resulteert in extra kosten/ belasting) ?
Laatste tijd houden ze aardig wat van die dingen tegen. Uiteindelijk was het bij mij 1 op 3. En de elende die je dan hebt (30 dagen wachten)quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:24 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Met China/Hong Kong post is de kans klein......ik heb nog nooit hoeven te betalen.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:19 schreef welkominspace het volgende:
mijn pakje is nu bij GUANGZHOU
komt ie al in de buurt?
Ik ga het in ieder geval serieus overwegenquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:09 schreef ElmoFan het volgende:
http://mp4nation.net/cata(...)h=51&products_id=553 Ziet er goed uit, wie gaat ze bestellen?
I do! Heb er al meerdere dingen van besteld en ontvangen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:02 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Wie heeft er hier ervaringen met ioffer?
Dat zijn bijna alleen maar resellers van taobao.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:02 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Wie heeft er hier ervaringen met ioffer?
Ik denk 2x de helft van de tijd die het nodig heeft.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:04 schreef drumstickNL het volgende:
Ik vraag mij af hoelang dit gaat duren.
En vervolgens zo'n bromsnor achter je step hebben hangenquote:Op woensdag 27 juli 2011 04:58 schreef slashdotter3 het volgende:
Weet iemand nog een betrouwbare electrische step? Iets waarmee je dus met een snelheid van 10 a 15km/u rond kan crossen? Lijkt me geweldig om te gebruiken om naar je werk te komen.
Ga je de trein in met dat ding onder je arm, kom je uit het station, ipv dat je op de bus wacht en dan een paar haltes verder weer eruit gaat cross je met je electrische step ff 10 minuten naar je werk (of school).
Of als je naar de supermarkt moet dan kan je bijvoorbeeld 10 minuten lopen of gewoon 2 minuten met je step.![]()
http://www.amazon.com/Raz(...)d=1311785094&sr=1-42quote:Op woensdag 27 juli 2011 04:58 schreef slashdotter3 het volgende:
Bromsnor...quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
En vervolgens zo'n bromsnor achter je step hebben hangen![]()
Alleen legaal met een zadel en snorfiets verzekering, zijn ze gelijk niet meer compact
Ik niet. Dynamic driver en balanced sound. Klinken een beetje als laffe watjes, die doppen (met comply foamtips overigens, ook niet echt mijn ding).quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:09 schreef ElmoFan het volgende:
http://mp4nation.net/cata(...)h=51&products_id=553 Ziet er goed uit, wie gaat ze bestellen?
Wow, die headphones uit dat plaatje zien er tof uit.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik niet. Dynamic driver en balanced sound. Klinken een beetje als laffe watjes, die doppen (met comply foamtips overigens, ook niet echt mijn ding).Volgende moeten maar (Double) Armature IEM's worden wil het beter worden dan de Xears XT2 Pro/Brainwavz M2. Ze mogen wel met de geteasde headphone komen...
[ afbeelding ]
En anders toch eens een aanbieding voor de Bose Quietcomfort 15 afwachten.
The Big Bang Theoryquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:56 schreef Mirel het volgende:
Even verzinnen wat voor rotzooi ik ga kopen. Iemand ideeën. Ook toffe dingen trouwens, geen domme gadgets. Deze net besteld
![]()
![]()
http://www.dealextreme.co(...)rt-gray-size-l-58661
[ afbeelding ]
klopt wel hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:45 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
happydeals/NEVER buyings deal..
ze snappen zelf geloof ik niet helemaal welke kant nu de voor en welke de achterkant is
Voor mijn gevoel is de flytouch de beste van het rijtje..wat jullie? En is er 1 shop die er echt bovenuit steekt wat betreft prijs voor die krengen?quote:
merimobiles heeft ze nu in de summer sale, zelf koop ik ze op aliexpress via DHL dus binnen een paar dagen thuisquote:Op donderdag 28 juli 2011 08:50 schreef kloink het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is de flytouch de beste van het rijtje..wat jullie? En is er 1 shop die er echt bovenuit steekt wat betreft prijs voor die krengen?
In plaats dat je het ons gaat vragen, wij kunnen immers niet met een toverstafje zwaaien en magisch de status voor je veranderen, kun je het natuurlijk beter aan de customer service voorleggen; dit probleem...quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:19 schreef ThymeS het volgende:
Bij DX besteld, CC lukte niet dus toen maar via paypal betaald, en na 2 dagen staat als status nog steeds Repay/re-order -.-'
what to do?
enige is natuurlijk dat je dan 99.9% het bokje bent wat betreft douane en via hong kong post is de kast..nou laat ik zeggen...50%?quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
merimobiles heeft ze nu in de summer sale, zelf koop ik ze op aliexpress via DHL dus binnen een paar dagen thuis
Afgelopen week nog 2 binnen via DHL, zonder btw (Had niet om invoice verlaging gevraagd maar dat had die chinees toch gedaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:59 schreef kloink het volgende:
[..]
enige is natuurlijk dat je dan 99.9% het bokje bent wat betreft douane en via hong kong post is de kast..nou laat ik zeggen...50%?
Status:quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:13 schreef thethoryd het volgende:
Status(of current shipment): On 7/28/2011: Shipped
Das snel![]()
die's cool zegquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:56 schreef Mirel het volgende:
Even verzinnen wat voor rotzooi ik ga kopen. Iemand ideeën. Ook toffe dingen trouwens, geen domme gadgets. Deze net besteld
![]()
![]()
http://www.dealextreme.co(...)rt-gray-size-l-58661
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit, maar ik hoef 'm niet meerquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik niet. Dynamic driver en balanced sound. Klinken een beetje als laffe watjes, die doppen (met comply foamtips overigens, ook niet echt mijn ding).Volgende moeten maar (Double) Armature IEM's worden wil het beter worden dan de Xears XT2 Pro/Brainwavz M2. Ze mogen wel met de geteasde headphone komen...
[ afbeelding ]
En anders toch eens een aanbieding voor de Bose Quietcomfort 15 afwachten.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:14 schreef Anne het volgende:
En de winnaars zijn.... *tromgeroffel*
Post-ID 44 en 275
Dat betekent datIemand91 en Gesmoltenkaas
beiden een koptelefoon hebben gewonnen!!
Gefeliciteerd! Ik stuur jullie later op de avond even een PM!
ljkt mij dat als je gewoon los die ir zender voor je telefoon hebt dit met alle ir helicopters moet werken. En waar blijft de android app :-)quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:57 schreef bobbernaut het volgende:
http://blog.dealextreme.c(...)er-with-your-iphone/ dit is gewoon vet!
Een 'touchscreen'... eh, ok.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:33 schreef W00fer het volgende:
Goeiemorgen op de 25ste geshipped in Hong Kong, vandaag bam op de deurmat. Now that's what i call quality. Via Ebay een touchscreen.
Zou wat voor Bond zijn, voor in z'n Martini.quote:
Voor die prijs heb ik 'em hier al liggen ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:06 schreef TuurDS het volgende:
Ik heb 5 van die brillen besteld met gewone plastic glazen. Altijd goed om te hebben en uit te delen
http://www.buyincoins.com(...)es-product-2659.html
Zullen je vrienden waarderen zon teringdingquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:06 schreef TuurDS het volgende:
Ik heb 5 van die brillen besteld met gewone plastic glazen. Altijd goed om te hebben en uit te delen
http://www.buyincoins.com(...)es-product-2659.html
is te zwaarquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:32 schreef W00fer het volgende:
Kan die iHelikopter een MD-80 mini camera dragen, of is dat te zwaar?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Zullen je vrienden waarderen zon teringding
Muziekje viel me ook op jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:25 schreef shiznuts het volgende:
Dat filmpje ook, vooral vanwege die muziek 'Country road, take me home, to the place, I belong'.Zitten al die vakantiewerkers daar bij DealExtreme...
Die tattoo-gast trouwens toen ook al met dat fietsfilmpje.
Misschien is dat nummer wel een subtiele schreeuw om hulp en worden ze daar tegen hun zin in gehouden voor slavernij...
Ja, en het lijkt me ook niet echt lekker vasthouden, zeker niet omdat je het zendertje niet mag blokkeren, het bereik lijkt me ook niet alles, en het doseren en de precisie met echte feedback van een yokeje lijkt me gewoon ongeëvenaard. Begrijp ook niet zo goed waarom dat nu opeens met een telefoon en touchscreen moet. Zeker omdat de AR Drone by Parrot dat heeft. Ik heb liever dat m'n smartphone lang meegaat. Als ik een helikoptertje rondzeul, kan ik ook wel een controller meehebben. Maar goed, wie ben ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:28 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Muziekje viel me ook op ja
Vraag me ook af hoe het zit met lag...
Trouwens, Hey Shiz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |