quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:49 schreef drumstickNL het volgende:
Is er ergens een lijstje met toffe items van diverse Chinese webshops?
Mja...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:17 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik kom soms zulke handige dingen tegen waarvan ik denk: Damn dat ik dat nooit eerder had.
Dus vandaar.![]()
Taobao is zelf geen webshop, het is een platform waar handelaren hun waren kunnen verkopen. Daarom biedt die site zelf ook geen couponkorting. Het zijn immers individuele shops die daar samenkomen. Hierdoor is er ook geen standaard in afhandeling van aankopen. De ene verkoper handelt het meer dan super af, de ander biedt alleen de mogelijkheid via 'bank transfer' te betalen en hoor je na de betaling opeens niks meer van...quote:Anyhow, als ik iets van taoboa bestel, komt het ook daadwerkelijk aan?If so, moet ik dan denken aan weken of maanden?
Jup, en chinees kan ieder met behulp van Googlequote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:27 schreef shiznuts het volgende:
Je hebt natuurlijk wel 'intermediates', die handelen het hele gebeuren op Taobao voor je af...
Een zo'n intermediate is http://www.buyintaobao.com/
Veel wel, ook bij TNT tegenwoordig. Daarom doe ik nu alles via DHL (tablets). Naar wat voor tablet ben je op zoek?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:40 schreef sharpshooter85 het volgende:
Klopt het dat vrijwel elk tablet bij de douane tegengehouden wordt (en hetgeen dus resulteert in extra kosten/ belasting) ?
Wil je ook je verse groenten en fruit daar kopen, toevallig?quote:Op woensdag 27 juli 2011 04:58 schreef slashdotter3 het volgende:
Weet iemand nog een betrouwbare electrische step? Iets waarmee je dus met een snelheid van 10 a 15km/u rond kan crossen? Lijkt me geweldig om te gebruiken om naar je werk te komen.
Ga je de trein in met dat ding onder je arm, kom je uit het station, ipv dat je op de bus wacht en dan een paar haltes verder weer eruit gaat cross je met je electrische step ff 10 minuten naar je werk (of school).
Of als je naar de supermarkt moet dan kan je bijvoorbeeld 10 minuten lopen of gewoon 2 minuten met je step.![]()
Bij Amazon om maar een voorbeeld te geven hebben ze veel te dure skateboards
http://www.amazon.com/s/r(...)Aelectric+skateboard
Ik denk dat weinig mensen het "lekker" vinden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:26 schreef Byte_Me het volgende:
de dollar is trouwens lekker aan het zakken
niemand fuckt hier met de dalende dollar!quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig mensen het "lekker" vinden.
Met China/Hong Kong post is de kans klein......ik heb nog nooit hoeven te betalen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:40 schreef sharpshooter85 het volgende:
Klopt het dat vrijwel elk tablet bij de douane tegengehouden wordt (en hetgeen dus resulteert in extra kosten/ belasting) ?
Laatste tijd houden ze aardig wat van die dingen tegen. Uiteindelijk was het bij mij 1 op 3. En de elende die je dan hebt (30 dagen wachten)quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:24 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Met China/Hong Kong post is de kans klein......ik heb nog nooit hoeven te betalen.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:19 schreef welkominspace het volgende:
mijn pakje is nu bij GUANGZHOU
komt ie al in de buurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |