Klopt, BIC op eBay is iets duurder of even 'duur' als de site zelf.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:30 schreef W00fer het volgende:
Op de een of andere manier ben ik tegenwoordig te lui om naar de DX/FP/BIC te surfen en order die shit rechtstreeks op Ebay met free shipping. Bleek gisteren dat ik bij het BIC Ebay account had besteld en dat dat nog iets duurder was dan via BIC zelf
Probleem is dat die sites zo traag laden en Ebay vrij vlot.
Heb ik ook altijd, niet dat het scheelt op mijn aankopen van <$10.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:50 schreef W00fer het volgende:
Hmpf, bestel ik iets op Buyincoins met de refferal code van RobertNL. Gaat hij naar de Paypal betaling, druk ik op OK, gaat hij terug naar BIC staat er alsnog het bedrag zonder refferal
Fuck man, gisteren niet meer kunnen reageren door die kut lamp.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:40 schreef mickeyD het volgende:
is die SKY RAY 3xT6 al ontploft?
de reviews roepen om het hardst dat die lamp de wetten tart en ze wachten op de eerste berichten van ontplofte batterijen..
trekt te veel stroom uit de batterijen, die worden dus heet, en daar kunnen de led's ook niet tegen
PS: zo'n stekkertje van amerikaans naar euro heb ik ook, als ik die in het stopcontact duw dan krijg ik mooie blauwe vonken.. dus ff opletten met dat model
Wauw, zelfbruinend ook nog!quote:Op donderdag 21 juli 2011 05:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Fuck man, gisteren niet meer kunnen reageren door die kut lamp.
Begint het ineens te sissen en een grote klapVannacht in het ziekenhuis gezeten.
[ afbeelding ]
ja halloquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
En dat zeg jij; ik weet nog goed dat we jou hier ook nog moesten benadrukken dat jij maar eens de openingspost moest gaan lezen.. omdat je een tig aantal vragen achter elkaar poste die gewoon bekend zijn bij de op.
Wat voorbeelden alleen al vanuit dit topic, terwijl jij volgens zeggen al een hele poos meeloopt vanuit het dealextreme topic.. dan zijn dit toch vragen die je zelf ook in kan vullen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast is er nu zo vaak gewaarschuwd, en er is zelfs sinds enkele tijd een Topicreport!
en nog presteren ze het om het te plaatsen. gaat me er niet om als ze t doen, en zeker niet zozeer naar kermit toe.. maar ze verpesten t voor een ander als straks het topic word gesloten.
maar ik vind dat er ondanks de vele waarschuwingen dan maar is moet worden gestraft.
Update: na het zien van Lolls onderschrift snap ik best waarom die zo raar doet..![]()
![]()
t is een blauwvinger..[/quote] Over Nep producten zijn al vele discussies geweest of het beleid van FOK! goed is of niet. Volgens mij weet iedereen mijn standpunt wel. Verder vindt ik dat de vaste club hier in het topic best wel is tussen neus en lippen mogen praten over nep dingen. Maar als nieuw komers er over beginen direct in hun eerste 2 topic reeksen mogen ze wat mij betreft geband worden idd.![]()
BAM dit is 3KB
Over Nep producten zijn al vele discussies geweest of het beleid van FOK! goed is of niet. Volgens mij weet iedereen mijn standpunt wel. Verder vindt ik dat de vaste club hier in het topic best wel is tussen neus en lippen mogen praten over nep dingen. Maar als nieuw komers er over beginen direct in hun eerste 2 topic reeksen mogen ze wat mij betreft geband worden idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast is er nu zo vaak gewaarschuwd, en er is zelfs sinds enkele tijd een Topicreport!
en nog presteren ze het om het te plaatsen. gaat me er niet om als ze t doen, en zeker niet zozeer naar kermit toe.. maar ze verpesten t voor een ander als straks het topic word gesloten.
maar ik vind dat er ondanks de vele waarschuwingen dan maar is moet worden gestraft.
Update: na het zien van Lolls onderschrift snap ik best waarom die zo raar doet..![]()
![]()
t is een blauwvinger..
quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:55 schreef Loll het volgende:
ho ho ik vind dat mods over zulk soort dingen gaan en niet users daar heb ik ook al wat eerder over gezegt hier. En zeur toch niet zo om die spelfouten
Kom op zeg, dat is geen spelfout, maar een neukfout.quote:vindt ik
Ik neem dan altijd contact op met de PostNL webservice team via Twitter. Die lui reageren snel, zijn vriendelijk en zeer behulpzaamquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:21 schreef DJWeisz het volgende:
Goedeavond ! Ik heb earphones besteld via Dealextreme, en afgelopen 19 juni kreeg ik van TNT een kaart thuis waar ik n bon in moest meesturen ivm de waardeschatting van het artikel, heb 22 juni netjes de brief retour gestuurd met de bon naar de douane die dan zouden kijken hoeveel ik bij zou moeten betalen, maar 1 maand later heb ik nog steeds niets terug gehoord van TNT, is dit welleens vaker voorgekomen bij jullie, zo ja, wat is de beste oplossing
(bij postkantoor al gevraagd en geven ze me een kaartje met infonummer TNT waar ik van her naar der word gestuurd door de computer, tja is 1 euro pm)
Ik ben er. Wat is er?quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:55 schreef Loll het volgende:
ho ho ik vind dat mods over zulk soort dingen gaan en niet users daar heb ik ook al wat eerder over gezegt hier. En zeur toch niet zo om die spelfouten
die batterijen die jij gebruikt, zijn dat protected of gewone?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:43 schreef monkeybrain het volgende:
Mijn tosti gezicht was uiteraard een grapje![]()
Ik hoef nu geen filmpje te maken want het filmpje van MickeyD is een juiste ervaring![]()
Ze sturen eerst een werknemer om je pakje in te pakken en daarna hebben ze er weer een nodig om hem uit te pakken? Waarom zouden ze dat doen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:49 schreef Loll het volgende:
[..]
En eerder kon je je order wel anuleren als het op inpakken stond![]()
Vanaf gisteren contact met DX. Die zeggen keihard dat ze geen lege verpakkingen opsturen en dat hij in Nederland is gestolen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:39 schreef Slenger het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was hier maar 0,060kg, en dat was in China al. Lijkt me niet dat een Zippo zo licht is.
Prima, dan moeten ze nog een nieuwe opsturen.. als hij in nederland is gestolen moeten hun dat maar oplossen met de Post NL! Jij hebt gewoon recht op je product, dus deze kan je ook opeisen evt. bij paypal.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:25 schreef Slenger het volgende:
[..]
Vanaf gisteren contact met DX. Die zeggen keihard dat ze geen lege verpakkingen opsturen en dat hij in Nederland is gestolen.
Die met een beetje pech eisen dat je het terugstuurt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:28 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Prima, dan moeten ze nog een nieuwe opsturen.. als hij in nederland is gestolen moeten hun dat maar oplossen met de Post NL! Jij hebt gewoon recht op je product, dus deze kan je ook opeisen evt. bij paypal.
Lijkt me eigenlijk wel sterk? Wat moeten ze in China met een lege verpakking?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Die met een beetje pech eisen dat je het terugstuurt.
Tijdje geleden was er een aktie dus die heb je net gemist.. heb twee setjes hiernaast liggen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:29 schreef Goddelijker het volgende:
Is er nog een plek waar je die BRAINWAVZ Alpha voor weinig kunt krijgen?
Ik wacht rustig af, zo eerst maar eens een pakketje ophalen op het postkantoor, die ligt er pas een week te wachten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:37 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Tijdje geleden was er een aktie dus die heb je net gemist.. heb twee setjes hiernaast liggen.
Alle brainwavz die hier langskomen komen van mp4nation. Je hebt ze ook op Amazon, maar relatief duur...
Gewoon wachten tot er weer is een leuke actie voorbij komt van brainwavz..
Volgende keer als er weer zo'n actie is koop ik echt een jaarvoorraadquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:37 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Tijdje geleden was er een aktie dus die heb je net gemist.. heb twee setjes hiernaast liggen.
Alle brainwavz die hier langskomen komen van mp4nation. Je hebt ze ook op Amazon, maar relatief duur...
Gewoon wachten tot er weer is een leuke actie voorbij komt van brainwavz..
Ze gaan best lang mee hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:03 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Volgende keer als er weer zo'n actie is koop ik echt een jaarvoorraad
Protected, hopelijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:58 schreef mickeyD het volgende:
[..]
die batterijen die jij gebruikt, zijn dat protected of gewone?
Waarom zou je uberhaupt unprotected gebruiken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Protected, hopelijk![]()
Zonder protectie is niet echt aan te raden.
Omdat ze soms niet protected verkrijgbaar zijn, ook goedkoper. Sommige mensen slopen accu's van laptops om daar de (unprotected) cellen uit te halen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt unprotected gebruiken?
Ach, weet ik, maar voor het geval dat ik ze kwijtraak of iets dergelijks. Heb raz net gevraagd of hij nog een fok! only actie kon starten!quote:
Dat zou mooi zijn, ook ProAlpha's zijn echt enorm nice oortjes, super geluid, en kwaliteit!quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:45 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Ach, weet ik, maar voor het geval dat ik ze kwijtraak of iets dergelijks. Heb raz net gevraagd of hij nog een fok! only actie kon starten!
Die moet ik nog proberen, maar ik ben wel zeker dat ik meer brainwavz ga testen. Ik ben meer van de oortjes met wat meer bass dan oortjes met een wat natuurlijkere, meer gedetailleerde sound. Daarom vind ik die brainwavz alpha dus ook zo geweldigquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:46 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, ook ProAlpha's zijn echt enorm nice oortjes, super geluid, en kwaliteit!
omdat sommige cheap ass chips in led zaklampen die protected batterijen een verkeerd signaal geven of de batterij geeft een verkeerd signaal aan de chip en dan doet je zaklamp dus niets... dan werkt dus alleen een un-protected batterijquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt unprotected gebruiken?
Ah, dat verklaart.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:57 schreef mickeyD het volgende:
[..]
omdat sommige cheap ass chips in led zaklampen die protected batterijen een verkeerd signaal geven of de batterij geeft een verkeerd signaal aan de chip en dan doet je zaklamp dus niets... dan werkt dus alleen een un-protected batterij
Dan is de M2 wel wat voor jou...quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:49 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Die moet ik nog proberen, maar ik ben wel zeker dat ik meer brainwavz ga testen. Ik ben meer van de oortjes met wat meer bass dan oortjes met een wat natuurlijkere, meer gedetailleerde sound. Daarom vind ik die brainwavz alpha dus ook zo geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |