Had gescheeld als je de topicpointer en de OP gelezen had, hè...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:28 schreef Kermit. het volgende:
Wat doen jullie raar? Als jullie niks te zeggen hebben doe dan dit
Wanneer iemand goed in de fout gaat mag je daar uiteraard een Topicreport voor aanmaken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:32 schreef Downstar het volgende:
laat de moderators maar eens wat strenger zijn in dit topic...
een keer een ban zou leuk zijn, want t begint nu erg te worden..
Lees de OP en het bericht boven je postvak.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:28 schreef Kermit. het volgende:
Wat doen jullie raar? Als jullie niks te zeggen hebben doe dan dit
zonder gekheid, maar druk je wel op het goede knopje om hem aan te zetten?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:00 schreef Syphixx het volgende:
ok groen lampje...fully charge kantie nog steeds niet aan![]()
GODVERDOMME ROTZOOI![]()
helaas ook zonder gekheid.. ik druk op de knop met deze icoon erop...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
zonder gekheid, maar druk je wel op het goede knopje om hem aan te zetten?
Batterij er uit, weer er in, en weer aanzetten proberen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:34 schreef Syphixx het volgende:
[..]
helaas ook zonder gekheid.. ik druk op de knop met deze icoon erop...
[ afbeelding ]
eigelijk allemaal al eens een minuut lang ingedrukt gehouden maarja
ook bij het aansluiten van usb aan pc gebeurd er niks
nvm, fucking epic klein knopje apart aan en af te zettenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:38 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Batterij er uit, weer er in, en weer aanzetten proberen?
Net weer 2 usb stickjes met custom logo besteld..
Sjezus man hou toch eens op met je zaklamptroep van 6 pagina's terug....neeenn..want ik ben ook wel verdomd nieuwsgierig wat nou echt DE tip is.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:20 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wauw, die gast heeft echt te veel lampjes... wel goede site
Vet om te zien wat de verschillende zaklampen doen, wat is nu de FINAL tip?
Misschien in prijsklasse tot 15 euro, en tot 30 euro?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:44 schreef Syphixx het volgende:
[..]
nvm, fucking epic klein knopje apart aan en af te zetten![]()
![]()
te over enthousiast ... bij deze hij werkt
Via Alibaba, moeilijk moeilijk om zoiets voor elkaar te krijgen 20tal shops langs gegaanquote:
moraal ridderquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:32 schreef Downstar het volgende:
laat de moderators maar eens wat strenger zijn in dit topic...
een keer een ban zou leuk zijn, want t begint nu erg te worden..
Als je die koopt krijg je een ban in deze topicquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef TuurDS het volgende:
Ik denk er aan deze (http://www.dealextreme.co(...)and-91029?r=88474882) te kopen. Maar nog geen reviews!
En dat zeg jij; ik weet nog goed dat we jou hier ook nog moesten benadrukken dat jij maar eens de openingspost moest gaan lezen.. omdat je een tig aantal vragen achter elkaar poste die gewoon bekend zijn bij de op.quote:
Daarnaast is er nu zo vaak gewaarschuwd, en er is zelfs sinds enkele tijd een Topicreport!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:51 schreef Loll het volgende:
hoe snel verzend tinydeal richting nl? En welke shop verzend het snelst(beetje clichè maja)
alvast bedankt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:02 schreef Loll het volgende:
kut wat betekent dit nou weer ik heb verdomme genoeg saldo.
Beste loll,
Uw PayPal-bankbetaling kan niet worden voltooid omdat uw bank ons heeft laten weten dat het saldo van uw rekening te laag is om het bedrag te dekken.
Als gevolg hiervan is uw bankbetaling teruggeboekt. Het saldo van uw PayPal-rekening is nu negatief.
We raden u aan uw rekeningsaldo te verhogen zodat u uw PayPal-rekening kunt blijven gebruiken. Als u voor uw volgende PayPal-betaling een creditcard gebruikt, wordt het betaalbedrag verhoogd om het negatieve saldo van uw PayPal-rekening te dekken.
Bankrekeninggegevens
Naam rekeninghouder: loll
Betaalgegevens
Transactiedatum: 12 jul 2011
Transactiebedrag: 3,66 EUR
Terugboekingsdatum: 16 jul 2011
Reden voor teruggave: Saldo van bankrekening te laag
Met vriendelijke groet,
Team PayPal
wat gaat er nu gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|