quote:
Op donderdag 14 juli 2011 12:11 schreef pgrferrari het volgende:Krijg opeens een statusupdate van mijn Alpha's:
Your parcel weight in grams 31,6 gram
De status daarvoor was al mailed out sinds 5 juli.
Hier auch. Was laatst ook zo met de M2's. Mailed out betekent zoiets als 'klaar voor verzending' of 'vanaf de leverancier onderweg naar ons' geloof ik (die trackingnummers maken ze van tevoren aan ofzo?).

Pas als ze het gewicht hebben weet je dat 'ie ook echt bij de postdiensten in het systeem is en naar je toekomt.
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 17:18 schreef Iemand91 het volgende:[..]
Mij lijkt nu een ND-filter, een macrolens (8x of 10x) wel geinig.
Ook kwam ik net op DX
dit/
dit tegen, ofwel Cross Screen filters. Verschil tussen de 2 zie ik (nog) niet, behalve prijs, maar het geeft wel een geinig effect:
[
afbeelding ]
Ebay is alleen wel goedkoper geloof ik. Stom dat DX nog niet aan coupon/korting doet...
Hmm... let wel, er staat bij 'simulated image'. Die 'glare' is gewoon gesoept, dat zie je, het daadwerkelijke effect zal misschien dag en nacht verschillen met dat voorbeeld (for the worse dan). Ik heb ook nog een oude bridge (Fujifilm S8000fd) liggen. Die deed dat uit zichzelf supernetjes.

Wel tof op zich, maar ik bedoel, als je dat voorbeeld wat vindt... dat kan dan dus ook in gesoept worden, hè...
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 19:30 schreef snellehenk het volgende:[..]
moet ik ook zolang wachten op de spullen, die wel al zouden zijn "verzonden"
ik ben natuurlijk ook verwend, omdat de eerste bestellingen wel snel binnen kwamen

Ik had m'n Waterproof HD camera maar afbesteld omdat ik het onredelijk vond dat ik langer dan een maand moest wachten en 'ie nog altijd niet bij hun in voorraad was. Netjes gerefund gekregen. Het geld gebruikt om laatst een iBood item te kopen: een waterproof HD camera zowaar, die is vandaag verstuurd. Het item bij DX was als 'new arrival' ingesteld. Ja, niks dus 'new arrival'. De gratis led dobbelsteen die je krijgt met een couponcode en orders boven de $30 geloof ik, hadden ze inmiddels wel als split item opgestuurd (doen ze toch zeker zelf

). Die kreeg ik (eer?)gisteren binnen.

Nou ja, vind dat ik die wel verdiend heb.

Houd ik er nog een beetje wat aan over dat mijn geld zolang bij me weg was en er nooit iets verstuurd ging worden.
Ook m'n Ebay Chinese bottle tops binnen (ik had ook de versie ($4.24 excl. verz) waarmee de Amerikanen op de proppen kwamen). Afmetingen hetzelfde, alleen dan met schroefdop in plaats van lipje (druk dop die je dus niet kunt verliezen), ook de kwaliteit van het plastic is wat minder, maar het doet z'n werk en dat ook nog eens voor een stuk minder ($3.29 all-in).
En ben twee uur geleden nog langs het postkantoor geweest. Dealextreme had m'n anti-fog etc zwembril eindelijk ingevlogen... ook extreem laat een keer verzonden omdat 'ie niet op stock maar wel als 'new arrival' ingesteld was...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz