hmm, http://www.aliexpress.com heeft 2-5 dagen als shipping maar wel wel weer meestal 4 a 5 dagen Processing Time,staat dit er om je niet teleur te stellen of duurt het ook echt zolang?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tussen de 6 en 90 dagen(al krijg je na 45 dagen een refund (paypal claim)
Hoge verzendkosten zijn omdat ze het via DHL of andere grote bekende shippers sturen die duur maar wel snel zijn. Lees de OPENINGSPOST even door voor alle informatie die je nodig hebt. Heb je dan nog vragen mag je ze gerust stellenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:05 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hmm, http://www.aliexpress.com heeft 2-5 dagen als shipping maar wel wel weer meestal 4 a 5 dagen Processing Time,staat dit er om je niet teleur te stellen of duurt het ook echt zolang?
alleen wel achterlijk hoge verzendkosten vind ik
Aliexpress is een soort internationale marktplaats. Hier verschild de verzendmethode, processing tijd en prijs per product/supplier.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:05 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hmm, http://www.aliexpress.com heeft 2-5 dagen als shipping maar wel wel weer meestal 4 a 5 dagen Processing Time,staat dit er om je niet teleur te stellen of duurt het ook echt zolang?
alleen wel achterlijk hoge verzendkosten vind ik
dat snap ik ook welquote:Op maandag 18 juli 2011 23:08 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Hoge verzendkosten zijn omdat ze het via DHL of andere grote bekende shippers sturen die duur maar wel snel zijn. Lees de OPENINGSPOST even door voor alle informatie die je nodig hebt. Heb je dan nog vragen mag je ze gerust stellen
BIC heeft niet wat ik moet hebbenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Aliexpress is een soort internationale marktplaats. Hier verschild de verzendmethode, processing tijd en prijs per product/supplier.
Verder hangt het helemaal af van de verzendmethode, tijd van het jaar, chinese feestdagen, en hoe hun haar zit. Er is bij China post en HK post (meest gebruikt bij goedkopere dingen) echt geen lijn op te trekken. Net wat ik zeg tussen de 6 en 90 dagen.
Dit is mijn snelste order bij BIC, binnen een paar uur verzonden:
2011-02-24 06:16:27 Processing-3
2011-02-24 06:16:27 Processing-1
2011-02-24 08:52:28 Processing-5
2011-02-24 11:57:34 Dispatched
en binnen 8 dagen na verzenden.
Denk dat DHL en UPC elkaar niet veel schelen. Binnen een dag of 5 binnen (zeker). Terwijl het met andere dingen zo maar een maand kan duren.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:12 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel
bij aliexpress kun je ook voor upc express ofzo kiezen, gaat dit echt veel sneller?(2 dagen binnen ofzo) of is dat weggegooid geld?
Geen idee, zal het de volgende keer bij free shipping (als dat kan) aangeven en kijken hoe snel het is.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:30 schreef welkominspace het volgende:
ik bedoel dus UPS Express Saver™ deze brengt het binnen 1-3 dagen en kost rond de 70 dollar.
niet de moeite waard als het sws al binnen 4 a 5 dagen er is natuurlijk
denk niet dat dat gratis kanquote:Op maandag 18 juli 2011 23:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Geen idee, zal het de volgende keer bij free shipping (als dat kan) aangeven en kijken hoe snel het is.
verschillende locksmith-tools voor m'n werk.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Geen idee, zal het de volgende keer bij free shipping (als dat kan) aangeven en kijken hoe snel het is.
Wat wil je gaan kopen (als je het hier mag vermelden)
zo af en toe zie je het eens op aliexpress (nou ja gratis, even duur als DHL)quote:
zwak/legaal laser lampje.quote:
Okquote:Op maandag 18 juli 2011 23:36 schreef welkominspace het volgende:
[..]
verschillende locksmith-tools voor m'n werk.
Ik heb zelf nog nooit gebruikt gemaakt van UPC Express, wel van On-demand, en het bestelde is er meestal binnen 10 seconden. Snel dus.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:12 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel
bij aliexpress kun je ook voor upc express ofzo kiezen, gaat dit echt veel sneller?(2 dagen binnen ofzo) of is dat weggegooid geld?
Aliexpress is geen handelende partij zelf, die biedt alleen ruimte voor handelaren om hun producten aan te bieden en heeft zich gevestigd als 'gerenommeerde marktplaats' voor internationale handel. Er is dus geen couponcode voor 'Aliexpress' omdat dit dus onmogelijk is.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:40 schreef welkominspace het volgende:
iemand nog kortingscodes voor aliexpress?
Vandaag kwam dan mijn lang verwachte waterproof camera (accu okej, zag er netjes uit, alleen had ik een paar wit/grijze pixels rondzweven op de opnames, das nie goed nie, dus mag weer richting Kodak). UPS belde van tevoren om te vragen of ik aanwezig was. 30 minuter later waren ze daar.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:41 schreef RobertNL het volgende:
[..] <knip>
Vandaag was het zelfs helemaal super, DHL zwolle belde mij van te voren op om het bedrag klaar te leggen! <knip>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Hoeveel moest je bijleggen aan btw ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:15 schreef Syphixx het volgende:
tablet in perfecte staat aangekomen.
ging zodanig stel via dhl dat ik niet eens tijd had om het te tracken
( geen info )
eindelijk eens wat nieuw speelgoed in huis
mijn moeder heeft net afgetekend. het is wel weird dat ze niks zei dat ze iets moest opleggenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoeveel moest je bijleggen aan btw ?
haha dat krijg je gewoon een heel simpel antwoord terug; en terecht;quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:47 schreef -K03N- het volgende:
Douane betalen voor iets wat hier niet verkrijgbaar is
Heb eerder dit jaar een Android Tablet besteld en de douane vond het blijkbaar nodig om ¤90 extra te vragen bovenop de verzendkosten en normale prijs , 3 dagen gebeld en ze uit lopen leggen dat het hier niet verkrijgbaar is en dat ik verlies maak omdat ik op het pakketje moet wachten door hun. heb tot op het heden nog geen cent van die ¤90 betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |