NIETS tegen blauwvingers!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
En dat zeg jij; ik weet nog goed dat we jou hier ook nog moesten benadrukken dat jij maar eens de openingspost moest gaan lezen.. omdat je een tig aantal vragen achter elkaar poste die gewoon bekend zijn bij de op.
Daarnaast is er nu zo vaak gewaarschuwd, en er is zelfs sinds enkele tijd een Topicreport!
en nog presteren ze het om het te plaatsen. gaat me er niet om als ze t doen, en zeker niet zozeer naar kermit toe.. maar ze verpesten t voor een ander als straks het topic word gesloten.
maar ik vind dat er ondanks de vele waarschuwingen dan maar is moet worden gestraft.
maar ze verpesten t voor een ander als straks het topic word gesloten.
Update: na het zien van Lolls onderschrift snap ik best waarom die zo raar doet..![]()
![]()
t is een blauwvinger..
Tokko1 volgends mij? :pquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:42 schreef Downstar het volgende:
hahah prima
tokko was je recommenders naam ?
van points en recommendersquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:56 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag mijn 1e uitbetaling van BIC gehad! (in dollars natuurlijk). Eens kijken wat ik daar voor ga halen![]()
ging snel, gisteren verzocht om uit te betalen vandaag 50 dollar binnen
Denk een simpele heli of rc vliegtuigje.
Kan je ook een uitbetaling van die coins krijgen danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:56 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag mijn 1e uitbetaling van BIC gehad! (in dollars natuurlijk). Eens kijken wat ik daar voor ga halen![]()
ging snel, gisteren verzocht om uit te betalen vandaag 50 dollar binnen
Denk een simpele heli of rc vliegtuigje.
Cash back equivalent valuesquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:08 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Kan je ook een uitbetaling van die coins krijgen danIk bestel altijd van die nutteloze dingen...
quote:
Waar?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:38 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Batterij er uit, weer er in, en weer aanzetten proberen?
Net weer 2 usb stickjes met custom logo besteld..
Ach ja, ik heb helaas een PayPal premier account dus ik zit toch vast aan die hoerig hoge tarieven voor het ontvangen. Kreeg vorige keer ook een refund van hun als betaling ipv refund, scheelde toch weer een troep aan biggen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Cash back equivalent values
1. Point Coins can be used for purchasing ANY product in the website.
2. As an affiliate, you would probably be the most interested in the cash back reward programs for the Point Coins. When you have collected enough point coins (>$50), send us a request and we will cash back right away.
Ligt toch echt aan de afspraken met je "Koerier". Die onderaannemers krijgen per pakketje uitbetaald dus die leveren hem zonder problemen bij de buurman als jij goedkeuring hebt gegeven.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:52 schreef shiznuts het volgende:
Als er bij die dingen op Ebay een verkoper graag heeft dat ervoor getekend wordt (jij: 'nee, hoor, is nooit aangekomen, je bent waarschijnlijk in de fout gegaan, geef me maar een refund' hehe *handenwrijft*), laat de postbode het natuurlijk niet gewoon toch maar in je brievenbus achter, ook dan moet je naar het postkantoor, hoe klein het verzonden item ook.
Dat waren voornamelijk <0.98 cent deals.. ik neem dus aan dat de verkopers daar voor geen moeite doen om t te laten tekenen etc.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:52 schreef shiznuts het volgende:
Als er bij die dingen op Ebay een verkoper graag heeft dat ervoor getekend wordt (jij: 'nee, hoor, is nooit aangekomen, je bent waarschijnlijk in de fout gegaan, geef me maar een refund' hehe *handenwrijft*), laat de postbode het natuurlijk niet gewoon toch maar in je brievenbus achter, ook dan moet je naar het postkantoor, hoe klein het verzonden item ook.
Mooi ding; linkje in je 'review' er bij zou leuk zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:24 schreef monkeybrain het volgende:
Ja de skyray lamp is binnen van Manafont, alle zeurkousen moeten hun mond houden![]()
3 standen voor lichtsterkte, 2 knipperfuncties via een klik-klak knopje op de achterkant. Ik las dat ze nu ook een versie zonder knipperfunctie hebben maar dat vind ik juist coolAfwerking is behoorlijk goed, lekker dik metaal, hier en daar een tikkeltje beschadigd verf. Het glaasje is hier en daar niet helemaal glad maar dat zal niet veel uitmaken. Gewoon 98% perfect, heel tevreden.
Foto's![]()
Het hele setje dat ik heb gekocht, xtar Sanyo cellen, ultrafire oplader BIC, fietsstuur mount.
Het is nu nog daglicht dus mijn eerst indruk viel wat tegen, vanavond zal ik pas de volle kracht kunnen ervaren![]()
Zoals je ziet is de lamp helemaal niet zo groot. Je hand grijpt het dunne gedeelte en de kop steekt dan mooi uit. Je kunt eventueel een goede mep uitdelen als je de hond aan het uitlaten bent.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zat nog wat te editten, linkjes staan er nu bijquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
Mooi ding; linkje in je 'review' er bij zou leuk zijn
PS. een Fietsmount? een bouwlamp op je fiets?
ohwjaa, en vanvond wel even een fototje maken in een donker steegje he!
Ticket aan maken bij dealextreme, situatie uitleggen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:39 schreef Slenger het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was hier maar 0,060kg, en dat was in China al. Lijkt me niet dat een Zippo zo licht is.
Ik wil natuurlijk foto's zien van de zaklamp 'in action'.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:24 schreef monkeybrain het volgende:
Ja de skyray lamp is binnen van Manafont, alle zeurkousen moeten hun mond houden![]()
http://www.manafont.com/p(...)hlight-218650-p-7016
http://www.manafont.com/p(...)hlight-218650-p-7338
3 standen voor lichtsterkte, 2 knipperfuncties via een klik-klak knopje aan de achterkant. Ik las dat ze nu ook een versie zonder knipperfunctie hebben maar dat vind ik juist coolAfwerking is behoorlijk goed, lekker dik metaal, hier en daar een tikkeltje beschadigd verf. Het glaasje is hier en daar niet helemaal glad maar dat zal niet veel uitmaken. Gewoon 98% perfect, heel tevreden.
Foto's![]()
Het hele setje dat ik heb gekocht, xtar Sanyo cellen, ultrafire oplader BIC, fietsstuur mount.
Het is nu nog daglicht dus mijn eerst indruk viel wat tegen, vanavond zal ik pas de volle kracht kunnen ervaren![]()
Zoals je ziet is de lamp helemaal niet zo groot. Je hand grijpt het dunne gedeelte en de kop steekt dan mooi uit. Je kunt eventueel een goede mep uitdelen als je de hond aan het uitlaten bent.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |