abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:40:41 #276
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99679976
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:33 schreef Downstar het volgende:

[..]

En dat zeg jij; ik weet nog goed dat we jou hier ook nog moesten benadrukken dat jij maar eens de openingspost moest gaan lezen.. omdat je een tig aantal vragen achter elkaar poste die gewoon bekend zijn bij de op.

Daarnaast is er nu zo vaak gewaarschuwd, en er is zelfs sinds enkele tijd een Topicreport!
en nog presteren ze het om het te plaatsen. gaat me er niet om als ze t doen, en zeker niet zozeer naar kermit toe.. maar ze verpesten t voor een ander als straks het topic word gesloten.

maar ik vind dat er ondanks de vele waarschuwingen dan maar is moet worden gestraft.
maar ze verpesten t voor een ander als straks het topic word gesloten.

Update: na het zien van Lolls onderschrift snap ik best waarom die zo raar doet.. :') :')
t is een blauwvinger..
NIETS tegen blauwvingers!

Maar ik ben het met de rest van je verhaal eens.
Fijn dat er nieuwe mensen komen, die ook enthousiast mee praten over chinese webshops en over aankopen etc. Maar als deze één keer een domme vraag1 stellen, oké. Maar meerdere keren wordt een beetje jammer. En als ze daar dan op gewezen worden en zich 'extreem' aangevallen voelen.. to bad for them. Moeten ze maar slikken en snappen dat ze idd niet te slim bezig waren.

1Een vraag die doormiddel van het lezen van de OpeningsPost beantwoord zou kunnen worden.

(btw, IK :P )

[ Bericht 13% gewijzigd door tokko1 op 19-07-2011 21:55:51 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:42:48 #277
209721 Downstar
Moeimaker
pi_99680080
hahah prima :P

tokko was je recommenders naam ?
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:44:19 #278
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_99680161
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:42 schreef Downstar het volgende:
hahah prima :P

tokko was je recommenders naam ?
Tokko1 volgends mij? :p
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:56:00 #279
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99680748
Vandaag mijn 1e uitbetaling van BIC gehad! (in dollars natuurlijk). Eens kijken wat ik daar voor ga halen *O* :s) ging snel, gisteren verzocht om uit te betalen vandaag 50 dollar binnen :)

Denk een simpele heli of rc vliegtuigje.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 19 juli 2011 @ 22:06:20 #280
209721 Downstar
Moeimaker
pi_99681285
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:56 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag mijn 1e uitbetaling van BIC gehad! (in dollars natuurlijk). Eens kijken wat ik daar voor ga halen *O* :s) ging snel, gisteren verzocht om uit te betalen vandaag 50 dollar binnen :)

van points en recommenders :)?
pi_99681395
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:56 schreef RobertNL het volgende:

Kan je ook een uitbetaling van die coins krijgen dan :') Ik bestel altijd van die nutteloze dingen...
  dinsdag 19 juli 2011 @ 22:09:06 #282
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99681415
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 22:08 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Kan je ook een uitbetaling van die coins krijgen dan :') Ik bestel altijd van die nutteloze dingen...
Cash back equivalent values

1. Point Coins can be used for purchasing ANY product in the website.
2. As an affiliate, you would probably be the most interested in the cash back reward programs for the Point Coins. When you have collected enough point coins (>$50), send us a request and we will cash back right away.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 22:06 schreef Downstar het volgende:

[..]

van points en recommenders :)?
:Y Ben alleen door het stomme poins systeem nog steeds 19 punten kwijt anders had ik nog een keer kunnen laten uit betalen.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 22:17:46 #283
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_99681892
quote:
16s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:38 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Batterij er uit, weer er in, en weer aanzetten proberen? ;)

Net weer 2 usb stickjes met custom logo besteld..
Waar?

EDiT: Ik las verder. En weet het nu. Haha. Sorry.
pi_99682004
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 22:09 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Cash back equivalent values

1. Point Coins can be used for purchasing ANY product in the website.
2. As an affiliate, you would probably be the most interested in the cash back reward programs for the Point Coins. When you have collected enough point coins (>$50), send us a request and we will cash back right away.

Ach ja, ik heb helaas een PayPal premier account dus ik zit toch vast aan die hoerig hoge tarieven voor het ontvangen. Kreeg vorige keer ook een refund van hun als betaling ipv refund, scheelde toch weer een troep aan biggen. :') Dan wordt het maar weer een knoflookpers of een klerenhanger bestellen.
pi_99682656
Iemand die al een leuke koptelefoon heeft? Wesc-achtig.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 22:31:34 #286
209721 Downstar
Moeimaker
pi_99682724
Ik krijg die recommender korting maar niet; welke naam ik ook maar in vul
en welk product ik ook kies.. die 10% off gaat wel goed..

oplossing; je dient dus eerst uit te loggen voor je een recommender in kan vullen :)

[ Bericht 41% gewijzigd door Downstar op 19-07-2011 22:43:47 ]
pi_99682815
die recommender coins moeten voor 45 dagen worden vastgehouden tot goedkeuring he, wist je dat?
  dinsdag 19 juli 2011 @ 22:34:29 #288
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99682896
Ja best irritant (maar begrijpelijk), staan nu 20$ op pending :) (nog bedankt koper van een tablet afgelopen week ;))
pi_99700803
Net bij thuiskomt trof ik voor het eerst een brief aan dat ik mijn pakketje waarvoor ik moet tekenen kan ophalen bij dichtstbijzijnde postkantoor.. normaal levert mijn postbode alles af bij mijn buren :P..
zal wel een nieuwe zijn.

echter zou ik niet meer weten wat er in het pakket zal moeten zitten, het enigste grote pakket wat ik nu verwacht zijn de Brainwavez Alpha van MP4nation.. de rest heb ik namelijk al binnen qua grootte pakketen. ( of het moet de douchekop zijn die ik Gister pas heb besteld :P!)

ik heb nog wel wat dingen besteld via ebay, maar dat zijn veel al kleine dingetjes wat gewoon door de brievenbus kan.

Mensen die de alphas van de preorder actie ook hebben ontvangen vandaag?
dan weet ik wat ik kan verwachten in dat pakketje :P
  woensdag 20 juli 2011 @ 12:52:32 #290
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99701037
Als er bij die dingen op Ebay een verkoper graag heeft dat ervoor getekend wordt (jij: 'nee, hoor, is nooit aangekomen, je bent waarschijnlijk in de fout gegaan, geef me maar een refund' hehe *handenwrijft*), laat de postbode het natuurlijk niet gewoon toch maar in je brievenbus achter, ook dan moet je naar het postkantoor, hoe klein het verzonden item ook. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_99701206
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 12:52 schreef shiznuts het volgende:
Als er bij die dingen op Ebay een verkoper graag heeft dat ervoor getekend wordt (jij: 'nee, hoor, is nooit aangekomen, je bent waarschijnlijk in de fout gegaan, geef me maar een refund' hehe *handenwrijft*), laat de postbode het natuurlijk niet gewoon toch maar in je brievenbus achter, ook dan moet je naar het postkantoor, hoe klein het verzonden item ook. ;)
Ligt toch echt aan de afspraken met je "Koerier". Die onderaannemers krijgen per pakketje uitbetaald dus die leveren hem zonder problemen bij de buurman als jij goedkeuring hebt gegeven.
pi_99701358
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 12:52 schreef shiznuts het volgende:
Dat waren voornamelijk <0.98 cent deals.. ik neem dus aan dat de verkopers daar voor geen moeite doen om t te laten tekenen etc.

net even de trackingcode van de alphas bekeken, ze zijn pas sinds 17 juli(!) het land uit, verwacht dus niet dat ze binnen 3 dagen hier zouden zijn..

Spannend wat er dus in t pakket zit :P!
pi_99701857
Vandaag kreeg ik na 2 week wachten mijn pakketje van DX.
Toen ik hem aannam dacht ik al dat is te licht.
Zit er geen Zippo in maar alleen de verpakking.
Er staat op de verpakking 0,060kg. Kan dat betekenen dat hij er nooit heeft ingezeten?

En kan ik nu doen?
  woensdag 20 juli 2011 @ 13:24:02 #294
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99702115
Ja de skyray lamp is binnen van Manafont, alle zeurkousen moeten hun mond houden :Y

http://www.manafont.com/p(...)hlight-218650-p-7016

http://www.manafont.com/p(...)hlight-218650-p-7338

3 standen voor lichtsterkte, 2 knipperfuncties via een klik-klak knopje aan de achterkant. Ik las dat ze nu ook een versie zonder knipperfunctie hebben maar dat vind ik juist cool :P Afwerking is behoorlijk goed, lekker dik metaal, hier en daar een tikkeltje beschadigd verf. Het glaasje is hier en daar niet helemaal glad maar dat zal niet veel uitmaken. Gewoon 98% perfect, heel tevreden.

Foto's ~O>
Het hele setje dat ik heb gekocht, xtar Sanyo cellen, ultrafire oplader BIC, fietsstuur mount.
Het is nu nog daglicht dus mijn eerst indruk viel wat tegen, vanavond zal ik pas de volle kracht kunnen ervaren :7

Zoals je ziet is de lamp helemaal niet zo groot. Je hand grijpt het dunne gedeelte en de kop steekt dan mooi uit. Je kunt eventueel een goede mep uitdelen als je de hond aan het uitlaten bent.

[ Bericht 6% gewijzigd door monkeybrain op 20-07-2011 13:31:09 ]
pi_99702232
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:24 schreef monkeybrain het volgende:
Ja de skyray lamp is binnen van Manafont, alle zeurkousen moeten hun mond houden :Y

3 standen voor lichtsterkte, 2 knipperfuncties via een klik-klak knopje op de achterkant. Ik las dat ze nu ook een versie zonder knipperfunctie hebben maar dat vind ik juist cool :P Afwerking is behoorlijk goed, lekker dik metaal, hier en daar een tikkeltje beschadigd verf. Het glaasje is hier en daar niet helemaal glad maar dat zal niet veel uitmaken. Gewoon 98% perfect, heel tevreden.

Foto's ~O>
Het hele setje dat ik heb gekocht, xtar Sanyo cellen, ultrafire oplader BIC, fietsstuur mount.
Het is nu nog daglicht dus mijn eerst indruk viel wat tegen, vanavond zal ik pas de volle kracht kunnen ervaren :7

Zoals je ziet is de lamp helemaal niet zo groot. Je hand grijpt het dunne gedeelte en de kop steekt dan mooi uit. Je kunt eventueel een goede mep uitdelen als je de hond aan het uitlaten bent.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi ding; linkje in je 'review' er bij zou leuk zijn :)

PS. een Fietsmount? een bouwlamp op je fiets :D?

ohwjaa, en vanvond wel even een fototje maken in een donker steegje he :D !
  woensdag 20 juli 2011 @ 13:34:28 #296
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_99702449
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:27 schreef Downstar het volgende:

[..]

Mooi ding; linkje in je 'review' er bij zou leuk zijn :)

PS. een Fietsmount? een bouwlamp op je fiets :D?

ohwjaa, en vanvond wel even een fototje maken in een donker steegje he :D !
Ik zat nog wat te editten, linkjes staan er nu bij ^O^

Ik woon bij een natuurpark en daar is geen straatverlichting, heel cool met mijn bouwlamp op de MTB >:) Bij mij in de buurt heb je geen donkere steegjes, wel donkere oprijlanen van villa's :P
pi_99702622

Hij was hier maar 0,060kg, en dat was in China al. Lijkt me niet dat een Zippo zo licht is.
  woensdag 20 juli 2011 @ 13:42:49 #298
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99702703
60 gram voor een zippo kan toch prima?
pi_99702709
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:39 schreef Slenger het volgende:
[ afbeelding ]

Hij was hier maar 0,060kg, en dat was in China al. Lijkt me niet dat een Zippo zo licht is.
Ticket aan maken bij dealextreme, situatie uitleggen.
en die foto als bewijs meesturen!
  woensdag 20 juli 2011 @ 14:00:05 #300
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99703344
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:24 schreef monkeybrain het volgende:

http://www.manafont.com/p(...)hlight-218650-p-7016

http://www.manafont.com/p(...)hlight-218650-p-7338

3 standen voor lichtsterkte, 2 knipperfuncties via een klik-klak knopje aan de achterkant. Ik las dat ze nu ook een versie zonder knipperfunctie hebben maar dat vind ik juist cool :P Afwerking is behoorlijk goed, lekker dik metaal, hier en daar een tikkeltje beschadigd verf. Het glaasje is hier en daar niet helemaal glad maar dat zal niet veel uitmaken. Gewoon 98% perfect, heel tevreden.

Foto's ~O>

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik wil natuurlijk foto's zien van de zaklamp 'in action'. :P

;( Lightake maar eens gemaild... of ik geduld wilde hebben. Ze zou druk gaan uitoefenen bij hun 'warehouse'. Ik heb nog zo gekeken: 'In Stock' en dan nog krijgen ze het voor elkaar niks te versturen. Maar het was wat ik kende, had %-discount en je kreeg een gratis LED-pig. Manafont had dat alles niet. En geduld heb ik wel, ik heb geen haast, maar het was nu ook weer niet bedoeld als cadeautje onder de kerstboom.

Oh, een followup story meteen. Ik kijk net, 12 minuten geleden is 'ie dan de deur uit gegaan...

Goeie site wel trouwens: http://www.17track.net/IndexEn.html (vind ik de fijnste so far)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')